How to: Smudged Eyeliner Make-up

Hey girls!

Astazi va prezint inca un tutorial, dar de data asta de machiaj, asa cum ne place noua cel mai mult, nu? :P

Este  foarte simplu de facut, chiar daca prima oara poate o sa va para mai greu, cand veti prinde putina dexteritate totul o sa mearga foarte rapid. Nu aveti nevoie de mare lucru: un dermatograf negru si doua culori de fard (fard negru si un fard de o culoare deschisa). Eu am folosit 4 culori, pentru ca nu m-am putut abtine, normal, dar e optional :))

Acesta este rezultatul final:

Si acum, sa o luam pe pasi:

1. Mi-am pregatit ochii cu fond de ten, pudra  si primer pentru fardul de pleoape;
- am facut o linie cu dermatograful de-a lungul genelor. Nu va faceti griji, nu conteaza daca e dreapta sau nu.

2. La partea asta unde incepem sa smudge-uim, puteti folosi un betisor de urechi sau un aplicator de fard cu buretel. Asta in cazul in care nu aveti un creion care sa aiba in capat varful cu buretel special pentru smudge. Eu am folosit un creion dermatograf negru de la Avon, care are pe partea cealalta "ustensila" de care vorbeam. :P
- incepeti sa dati cu buretelul peste dunga facuta, ca si cum ati blendui, cu miscari circulare.
Asa ar trebui sa arate:

3. Am facut o dungulita, ca si cum as incepe sa fac o codita, cu care am procedat la fel ca la pasul anterior, mai adaugand negru daca a fost nevoie (don't worry, veti sti cand mai e nevoie).

4. La fel am facut si cu pleoapa inferioara:

5. Apoi am aplicat peste un fard negru cu pensula din imagine pe pleoapa superioara. Nu e nevoie decat de foarte putin produs. Apoi, cu ce a mai ramas pe pensula am aplicat si pe pleoapa inferioara.


6.Aici intervine pensula de buze de la Elf despre care vorbeam aici.
Nu, nu, nu o folosesc pentru buze...e perfecta pentru ochi :))
- am blenduit bine negrul cat timp pensula a fost curata;
- apoi am adaugat culoarea deschisa din fardul duo Elf - Mocha Swirl pe toata pleoapa si am blenduit din nou.



8. Am adaugat foarte putin din culoarea inchisa in coltul exterior (din farul duo Elf);
- am aplicat culoare alba din fardul duo de mai jos pentru highlight in colturile interne ale ochiului si sub sprancene.


8. Am adaugat negru si pe waterline:

9. Rimel, si gata! :D Am terminat!




Produsele folosite sunt:

Pentru fata:
- Fond de ten Stay Matte Rimmel - Sand;
- Pudra compacta Avon - Color Trend - Translucent;
- Blush mineral Tanf - Duscky Rose Blush;
- Pudra bronzanta Elf - Warm Tan.

Pentru sprancene:
- vesnicul quad Avon - Sueded Nudes;

Pentru ochi:
- primer Radiant
- dermatograf negru Anew
- fard duo Elf - Mocha Swirl
- fard duo no name;
- fard negru din trusa Ga-de;
- Mascara Supershock Avon.

Pentru buze:
- Round lip gloss Nyx - Sorbet;

P.S. Am facut un e-mail special pentru voi. Va astept cu pareri & cereri & propuneri si acolo. Il gasiti in partea dreapta sus:
andazelenca_blog@yahoo.com



XOXO,
Anda.

Share:

47 comentarii

  1. Arata foarte bine, felicitari!
    aa si foarte simplu, la chestia asta apelez mereu cand nu am timp, si nici nu se observa ca am stat 1 min sa fac totul :)) :>

    ReplyDelete
  2. Half_a_devil - mersi :)
    asa este, e foarte practic :)

    ReplyDelete
  3. "make-up and go"...super! :)

    ReplyDelete
  4. Dedee - cam asa :)):P
    mersi...:*

    ReplyDelete
  5. SUNT MANDRA DE TINE!!!!:d

    ReplyDelete
  6. simonikdoll - uuuu, m-ai gasit!;))
    ma bucur ca esti mandra de mine!:*

    ReplyDelete
  7. e foarte mishto machiajul, mai fac eu cu tehnica asta cand sunt mai pe fuga. e simplu si de efect. asa mi-ar placea sa fac exact machiajul asta sa vad cum se vede (vad cum se vede:)) ) la ochii albastri, dar n-am fard negru. inca>:)
    te pup:*

    ReplyDelete
  8. Draga mea, te asteapta o leapsa la mine pe blog :)

    ReplyDelete
  9. foarte fain!
    ceva in genul mai faceam si eu, doar ca fara acea 'codita' (imi mai trebuie exercitiu pentru asta [dar i have to try it sometime :) ]) si folosind doar un fard negru, iar de la avon acel color quad (pink sands).

    ca sa 'blenduiesti' creionul dermatograf ai folosit eyeliner-ul jillian dempsey? :D (i have one in grey, doar ascutitul merge mai rau, dar in rest e okay :) )

    keep up the good work! :)

    ReplyDelete
  10. nice! Maybe I`ll try it too ! Mai ales ca am si dermatograful perfect pentru asta : Liquid Lava de la Too Faced!
    :*

    ReplyDelete
  11. AlexantzA - ma bucur ca iti place :)
    -daca n-ai negru incearca cu un gri inchis sau chiar cu maro inchis, cel din urma ti-ar scoate ochii albastrii in evidenta foaaarte frumos :)

    ReplyDelete
  12. Clarra - mersi! o sa ma ocup de ea cat mai curand :D

    ReplyDelete
  13. Cristina - incearca si cu codita, nu e greu :)
    eyeliner-ul nu e jilian dempsey, e de la anew.
    am si de la jd tot pe gri(cred ca ar iesi super si cu culoarea aia), am avut si pe cel negru, e bun si ala, iti poti face treaba cu el.
    dar asta de la anew e mult mai bun :)
    cum ti se par quad-urile in varianta noua de la avon(bine nu-s asa noi), adica de cand au fardurile in forma de pastiluta.
    N-am inca niciunul, urmeaza sa-mi iau campania asta :)

    ReplyDelete
  14. Iguanitza - sa postezi rezultatul :D

    ReplyDelete
  15. E frumooooos :x:x! Adica... superb :x

    ReplyDelete
  16. oo ce frumos e...

    ReplyDelete
  17. n-am incercat quad-urile vechi pentru a putea face o comparatie, dar sunt bune :) rezista, sunt pigmentate si nu fac 'cute'. m-am interesat si pe net inainte sa-mi cumpar, si majoritatea review-urilor spuneau de bine (exceptie un anumit quad cu nuante de mov...nu mai stiu care era...dar zicea ca nuantele nu sunt asa bune si fac ochii sa para vineti)

    ReplyDelete
  18. Cristina - sunt in catalog acum la 16 lei si de aia intrebam. am de gand sa imi iau aquadelic ca restul majoritatea au nuante de maro, iar eu am destule, vreau ceva mai colorat, sa am de toate pentru rubrica cu avon. :D
    purple haze e ala cu movuri :)

    ReplyDelete
  19. http://www.youtube.com/watch?v=oLk1YMsxYXc un link salvat in bara de adrese acum ceva vreme. tipa face un review la mai multe quad-uri, iar cel care te 'invineteste' (sau in fine...iti face ochii sa arate 'plansi' ) e 'romantic movs'.

    la pret mi-am luat oleaca de teapa :)) mi l-am cumparat in perioada de Paste din cate imi aduc aminte, iar in urmatorul catalog a facut reducere. asta este -_-"

    ReplyDelete
  20. Cristina - m-am uitat la video. la noi in romania nu exista romantic mauves. in america sunt mult mai multe nuante la toate produsele decat la noi...
    si cele 8 in 1 in america sunt in vreo 5 variante iar la noi au adus doar doua :(
    luna asta sunt foarte ieftine, nu stiu daca au mai fost la 16 lei pana acum :)

    ReplyDelete
  21. Asa fac si eu mereeeu. Imi propun sa fac look-uri simple de aratat pe blog si mereu mai bag 2, 3 culori :))) nu pot sa ma abtin, chiar nu pot!!

    ReplyDelete
  22. Special K - i really feel your pain! :))

    ReplyDelete
  23. well done... me likey :)
    eu ma cam feresc de negru, gri & co... pentru ca de obicei arat ca un racoon dupa ce ma machiej cu asa ceva... tre sa mai experimentez la capitolul asta. tutorialele tale sunt binevenite :)

    ReplyDelete
  24. Cris - multumesc :D
    sa sti ca si eu am avut perioada asta, le cam evitam.
    ca sa fie mai purtabil un sfat ar fi sa nu aplici eyeliner negru pe waterline. iese mai de zi asa :D

    ReplyDelete
  25. Pare chiar simplu de facut, dar cred ca daca il incerc si eu, imi ia vreo 20-30 minute :)) Oricum, te pricepi si iti sta si bine :D

    ReplyDelete
  26. Alexandra - :) mersi draguta :*
    sa incerci si tu si sa-mi arati cum ti-a iesit :)

    ReplyDelete
  27. Cat de draguta ai fost la partea cu pensula pentru buze folosita pentru ochi.Bravo pentru idee:):):)defapt pentru punerea in aplicare si pentru rezultatul final

    ReplyDelete
  28. Annya - ;)) ma bucur ca iti place. o sa incerc sa mai postez tutoriale cat mai utile pentru voi :*

    ReplyDelete
  29. Offf, ce varza sunt...noroc cu tine ca m-ai luminat :D
    Ma refer la capatul ala ciudat de la creion...ma gandeam eu ca ar trebui sa faca ceva din moment ce multe creioane il aveau...deci pentru asta era...uff
    Foarte bine facut look-ul si explicatiile foarte utile...

    ReplyDelete
  30. Butterfly - :)) ce funny esti :P
    Ma bucur ca am putut sa te ajut.
    Sa incerci si tu sa faci asa, sa vezi ce smokey frumos poti sa faci, fara sa te chinui prea mult.
    kiss.

    ReplyDelete
  31. Imi place cum prezinti machiajele.

    ReplyDelete
  32. Super, o sa incerc si eu machiajul. Si ochii mei sunt caprui si cred k o sa arate f bine. Multumim!

    ReplyDelete
  33. http://deamyworld.blogspot.com/ - cu placere! Ma bucur ca iti place!

    ReplyDelete
  34. tot eu. Machiaj neutral :D

    ReplyDelete
  35. am farduri din paleta 88 si cam toate is sidefate... ce zici? mai putea ajuta cu un machiaj neutral?

    ReplyDelete
  36. Anonim - am mai multe machiaje neutre facute deja, vezi la categoria "looks", le gasesti acolo. :)
    Sper sa te ajute!

    ReplyDelete
  37. Acolo eraaaau >:) am gasit. mersi mult
    p.s trusa ta 120 de la ce firma este?

    ReplyDelete
  38. Anonim - ma bucur ca le-a gasit!:) O sa mai fac neutrals oricum, ca mie imi plac culorile pamantii. :)
    Trusa mea este de la Freulein38 si am luat-o de pe Okazii.

    ReplyDelete
  39. buna. U are amaizing!!! BUT... Oricat as vrea sa nu sune ciudata ceea ce o sa spun, tot o sa sune. Sorry about that! Cum spuneam.. imi place f mult c postezi p blogul tau... chiar am multe d invatat de la tine, dar cred ca avand in vedere ca postarile tale sunt publice, ar trebui sa fii mai atenta la gramatica... (Veti stii, sa stii) probabil ca din graba nu ai fost atenta la chestiile astea..sau poate nu ti se par importante. Eu insa cred ca tot la fel de importante ca scopul postarii in sine.

    ReplyDelete
  40. Anonim - Hey! Mersi de atentionare, uneori fac greseli stupide din neatentie.
    Si multumesc, ma bucur ca-ti place blogul.

    ReplyDelete