Blog Award - Part 3


Am primit acest premiu acum cateva zile de la: Adyna, Raluca Afronie, Lauren, Dorina, Michelline (de la care le-am primit pe toate 3 o data), Iguanitza, Anitta, Aqua_ShellDeedeeAlexa1202 si Annya ( de la care am primit si un "blog of the day award" - tnx girl). Nu ma asteptam sa primesc acest premiu de la atatea dintre voi si va multumesc din suflet ca va place ce imi place si mie! :)


REGULI:
1. Spune cine ti-a oferit acest premiu.
2. Enumera 10 lucruri care iti plac.
3. Ofera acest premiu altor 10 persoane si atentioneaza-le.


10 lucruri care imi plac:
- sa ma joc cu Max, cainele meu;
- calatoriile;
- tot ce tine de make-up & beauty;
- geografia;
- sa-mi fac singurica accesorii;
- sa stau in bratele iubitului;
- sa citesc;
- sa ma uit la seriale americane;
- sa citesc blogurile voastre;
- furtuna (din casa) (lol).

Ar fi mult mai multe lucruri care imi plac, dar m-am limitat la 10, asa cum sunt cerintele. :)

Dau acest premiu mai departe fetelor ce m-au nominalizat pe mine (sunt chiar 10) si tuturor celorlalte bloguri ce se afla in lista mea. Va aflati acolo pentru ca va citesc si pentru ca imi place ceea ce scrieti.

P.S.1 - Se pare ca astazi este ziua mea de nume, asa ca imi urez un sincer si calduros La multi ani atat mie cat si tuturor celor care au numele de Alexandru/Alexandra.
Ca sa clarific situatia, pe mine nu ma cheama oficial Anda, ci Alexandra, primul fiind o prescurtare.
:)
Mi se spune Anda de cand ma stiu, acesta este numele la care intorc capul pe strada, Alexandra este mai oficial asa. :)

P.S.2 - Dupa ce am tras o privire la calendarul ortodox din 2010 am descoperit ca aceasta "sarbatoare" (am pus-o in ghilimele pentru ca nu este cu rosu in calendar) o intalnim si in 25 februarie si in 21 aprilie, pe langa 30 august.
Lucky us, i guess... :))

Va pup,
Anda.

Share:

20 comentarii

  1. Chiar vroiam sa te intreb daca numele tau nu e defapt Alexandra :)) mi-ai satisfacut curiozitatea:))
    La multi ani!!!

    ReplyDelete
  2. pai la multi ani atunci Alexandro! :* sa ne traiesti

    ReplyDelete
  3. La multi ani! Ramai la fel de talentata!

    ReplyDelete
  4. haaaaaaa si pe 25 feb si 21 apr si 30 aug ce tare! :D Totusi...asta din 30 e oficiala!

    La multi ani,la cat mai multe postari, si multa sanatate Alexandro :D

    ReplyDelete
  5. Michelline - you're sooo sweet!!!:)
    mersiiiiii muuuuult!
    Din pacate nu am tinut vreodata nici una din zilele mele de nume, dar e bine ca sunt acolo!:))
    - produse MAC n-am inca dar vor fi binevenite!:)))
    Iti multumesc pentru toate urarile!:*

    ReplyDelete
  6. Deedee - he he, ti-am citit gandurile!:P
    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  7. Aqua_Shell & Andreea - va multumesc fetelor!:*

    ReplyDelete
  8. Iguanitza - eu doar de cea din 21 aprilie stiam, cand e sf.mucenita Alexandra, de restul nu!:))
    E bine atunci ca am aflat ca asta e cea oficiala! Eu nu mi-am tinut niciodata ziua de nume.

    La fel si tie!

    ReplyDelete
  9. La multi ani!
    Iar premiile le meriti ai un blog ce merita citit :*
    Te-am pupat!

    ReplyDelete
  10. Lauren - ma faci sa rosesc!:P
    multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  11. La multi ani, girl!! Eu tot de 21 aprilie stiam, pana am primit ieri sms-uri cu "la multi ani" :)) Si premiile chiar le meriti, cel putin eu iti citesc blogul in fiecare dimineata, la cafea si e o adevarata placere :D

    ReplyDelete
  12. La multi ani! Sa faci in continuare lucruri la fel de frumoase ca si pana acum si sa ni le arati si noua :) :*

    ReplyDelete
  13. Alexandra - multumesc mult! La multi ani si tie!:P
    Ma bucura enorm faptul ca iti place blogul meu!:*

    ReplyDelete
  14. Anca Buzea - multumesc mult!:*:*
    E valabil si pt tine!:) :*

    ReplyDelete
  15. la multi ani, Anda si numai impliniri.
    ti-ai schimbat template-ul?
    imi place foarte mult :)

    ReplyDelete
  16. Korydeea - iti multumesc din suflet!:D
    Daaa, l-am schimbat! Chiar ma bucur ca va place. M-am chinuit muuult la el. ;))

    ReplyDelete