Blog Awards


Am primit acest blog award de la Roxie si de la Deena. :-*
Fetelor, va multumesc foarte mult, ma simt onorata, n-am mai primit nici un award pana acum. :D

Regulile sunt urmatoarele:
1. Posteaza blog award-ul pe blog-ul tau.
2. Da link-ul persoanei care ti l-a acordat.
3. Da mai departe spre 15 bloggeri.
4. Anunta-i pe acesti bloggeri ca le-ai acordat premiul.

Blogurile pe care le-am desemnat sunt:

Special K - logic! Who doesn't love her? :P Pentru ca este foarte talentata si dedicata in ceea ce face.

Anca Buzea - pentru profesionalismul de care da dovata in fiecare post!

Michelline - pentru ca e o draguta si pentru ca imi place cum scrie.

Shopping & Stuff - pentru ca s-a lasat greu convinsa sa-si faca blog, iar acum are unul foarte frumos pe care il citesc cu drag!

Camelia - pentru review-urile foarte interesante de pe blogul ei. Si pentru ca iubeste animalele! :-*

Be a masterpiece - pentru ca imi place stilul ei de a spune lucrurilor pe nume. Si pentru ca are un blog tare vesel.

Lady's blush - pentru ca desi este noua in blogosfera (la fel ca mine de altfel), face deja o treaba foarte buna, review-urile ei sunt foarte bine scrise.

Bucharest Style - descoperit recent. I just love this blog!

Wufulina Bubulina - stil inconfundabil! Ador blogul ei.

Questioare - desi nu este un beauty sau fashion related blog, imi place foarte mult!

Deea's Beauty - foaaaarte talentata! Ma uimeste de fiecare data cu machiaje impecabile.

Jolliese Design - pentru talentul de care da dovada si pentru ca avem o pasiune comuna!

Iulia Badita - pentru ca imi place stilul ei de a scrie si pentru ca are un blog cu personalitate.

Cafeaua Roz - pentru ca de aici aflu despre ultimele noutati despre reviste, muzica si seriale..

Despre ingrijire, make-up si nu numai - great blog, o fata foarte draguta & talentata!


P.S.: Iar mi-a luat un an sa fac o postare, nu stiu cum reusesc asta de fiecare data...#-o

Va pup, voi incerca sa revin maine cu o noua postare!
Anda.

Share:

30 comentarii

  1. ms mult gagica, esti o dragutza:*

    ReplyDelete
  2. Ne bucuram ca iti place Bucharest style, multumim:-*

    ReplyDelete
  3. Multumesc mult pentru apreciere si pentru premiu :) :*

    ReplyDelete
  4. Hey
    vreau sa te rog ceva: te rog treci pe la blogul meu si uita-te aici http://konadnails.blogspot.com/2010/08/manicure-contest-giveaway-update.html
    te rog voteaza-ma daca iti place, chiar am nevoie de niste voturi
    mersi!
    pupici

    ReplyDelete
  5. awww multumim frumos >:D< ne bucuram k iti place blogul nostru . pupici

    stelly - bucharest-style

    ReplyDelete
  6. iti multumesc din suflet ca desi nu e un blog pe nisa care te pasioneaza ma citesti. :* means a lot to me. Btw, ti-am facut si tie un loc in blogroll-ul meu mirific :P glumesc. Tie si lui Special K. Both very very nice and talented girls. >:D<

    ReplyDelete
  7. Iguanitza - you're welcome! :-*

    ReplyDelete
  8. FashionistaStil & Stelly - e o initiativa super! ar fi fain sa faceti colaborari si sa apara pe blog si fete din alte orase. :)

    ReplyDelete
  9. maRRya - i'll take a look!
    pupici.

    ReplyDelete
  10. Strumfita cu esarfa - apreciez oamenii care stiu sa scrie frumos, iar tu esti unul dintre ei! :)
    Mersi ca m-ai pus la blogroll. :-*

    ReplyDelete
  11. Anda mersi pt award:) ai si tu unul de la mine:) pt ca meriti

    ReplyDelete
  12. Anda Zelenca- si eu fac acelasi lucru. Cum descopar un blog frumos care ma inspira si imi transmite ceva il adaug in blogroll. Si tu faci o treaba excelenta. Spor in continuare. Oricum iti citeam blogul regulat (din semnatura de pe e-joy) iar acum imi va fi mult mai usor s-o fac direct din blogroll-ul meu.

    spor la scris si o saptamana minunata! :*

    ReplyDelete
  13. Strumfita cu esarfa - si eu fac la fel. :D
    ma bucur enorm ca iti place si tie blogul meu, chiar inseamna mult pentru mine!
    Si eu ti-am descoperit blogul tot de pe forum. ;))

    ReplyDelete
  14. Pe www.g-abri-elle.blogspot.com am pus o postare noua, s-ar putea sa te intereseze, check in!
    Te pup! Gabriela

    ReplyDelete
  15. Ai primit un Blog Award si de la mine. :)

    ReplyDelete
  16. Blog Award din partea mea. Kisses!

    ReplyDelete
  17. Gabrielle - i'll take a look!kisses.

    ReplyDelete
  18. de mine nici o parere... defapt blogul meu....?:|:-j

    ReplyDelete
  19. Michelline - cu drag, sweetie! :-*

    ReplyDelete
  20. Din pacate a trebuit sa nominalizez doar 15 persoane, eu v-as fi trecut pe toate, pentru ca toate blogurile din lista mea le si citesc si implicit imi plac.
    pupici.

    ReplyDelete
  21. Multumesc mult de tot :*. Am facut la randul meu alte nominalizari.

    ReplyDelete
  22. Iulia - cu drag! :P
    am citit deja si postarea ta!:D

    ReplyDelete