Review Avon - True Color Quads & Perfect Wear 8h lip gloss

Hello girls!

Nu stiu voi, dar eu am avut o zi fierbinte...la propriu! :)) Si in plus, am muncit toata ziua, abia acum doua ore am terminat :(...I guess I hate monday's...

Revenind la ale noastre, astazi ma voi ocupa de rubrica cu review-uri Avon. Nu de mult mi-am comandat de la Avon niste produse care mie imi plac destul de mult, asa ca am zis sa vi le arat si voua.

Astazi va povestesc despre doua truse de farduri de pleoape True Color Quad si un luciu de buze persistent.


Acestea sunt cele doua truse. Aquadelic & Electric purple - editii de vara;

- imi place ca le personalizeaza asa, de exemplu, astea doua sunt cu stripes, au mai fost cu animal print si urmeaza colectia dantelata, pe care o astept cu nerabdare, pentru ca vor fi culori noi.

Aquadelic:


Electric Purple:

De cand au aparut noile quad-uri Avon nu imi luasem niciunul si eram tare curioasa cum sunt pentru ca de mono-uri am fost foarte dezamagita (nu vi le recomand). Spre surprinderea mea, mi-au placut foarte mult, sunt foarte pigmentate, au o consitenta fina si cremoasa & se aplica foarte usor pe pleoapa ( adica nu trebuie sa dai de 100 de ori ca sa se vada ceva culoare). Singura mini dezamagire ar fi verdele deschis din trusa Electric purple care in catalog era un verde intens suuperb ( asa nu imi place cand nuantele din catalog nu prea reflecta realitatea)...in fine, culoarea e ok, este buna pentru highlight. (v-am pregatit pentru maine si un look cu trusele astea, so...stay tuned! :P)

Perfect Wear - 8h lip gloss - nuanta Everlasting Petal

Acest produs imi aduce foaaarte tare aminte de un luciu de buze mai vechi de la Avon pe care eu il adoram si care tinea o vesnicie pe buze (ii facea reclama Salma Hayek). Din pacate n-am gasit nici o imagine concludenta pe internet. :-??

Acesta este lip gloss-ul (nuanta Everlasting Petal):

Swatch pe mana & pe buze:



  • Imi mai place la acest lip gloss faptul ca este cu adevarat pigmentat, ai impresia ca iti dai cu un ruj pe buze, ci nu cu un lip gloss.
  • De rezistat, a rezistat aproximativ 4 ore, timp in care m-am plimbat prin oras, apoi l-am sters eu de pe buze. Oricum, in acest timp isi mai pierde putin din intensitate, dar totusi ramane la locul lui.
  • Singurul lucru care nu ma incanta este forma aplicatorului (parca prea rigida si prea simpla). Nici mirosul nu este prea pe gustul meu, dar nici nu imi displace. 
Mie personal imi plac foarte mult lip gloss-urile rezistente la transfer, probabil de aceea l-am si ales, so, daca cautati un produs de genul asta, care sa tina mult pe buze si sa fie si pigmentat, eu vi-l recomand cu caldura, mie mi-a placut.

In alta ordine de idei, vreau sa multumesc fetelor ce mi-au mai acordat Beauty Award dupa ce am facut eu  postarea.
Si anume: Deedee, Shopperita, Adina, Lady's Blush, Anca, Irina si Arriana. Sper din tot sufletul ca n-am uitat pe nimeni (daca am uitat, sa ma trageti de urechi, ca sa va trec aici pe lista) Oricum va multumesc tuturor, i love you girls!

XOXO,
Anda.


Share:

32 comentarii

  1. Michelline - intr-adevar, ai tot timpul din lume sa ti-l iei. :p
    pupici.

    ReplyDelete
  2. Pfoaaaaa ce misto sunt fardurile! Cat ii unu ? Si lipglossul imi place! Asta cat e?
    Sunt la 'regim' de cumparaturi...dar luna viitoare....uhhh ... mai sunt 2 saptamani:D o sa dau iama in magazine!!! Si poate mai devreme (zilele) astea la Avon sa vad nuantele pe viu !

    De abia astept sa vad look`ul de maine!:*

    ReplyDelete
  3. Aquadelic arata bine de tot!
    :*

    ReplyDelete
  4. Iguanitza - eu le-am luat pentru ca sunt trusele cu cele mai vesele culori de la avon. si n-am gresit, imi plac mult.
    Au fost 16 lei/bucata - la oferta. De obicei costa 20-25 lei.
    Luciul de buze a costat 17 lei. :P

    Ce figura esti cu regimul, deja te gandesti sa treaca luna asta cat mai repede... :))
    but i feel your pain! :P

    ReplyDelete
  5. Foarte tare review-ul. Eu am pus ochii pe un gloss nude (are o denumire nude ceva) insa nu stiam cum sunt. Uraa, inca un nude la colectie! pup

    ReplyDelete
  6. Deedee - turcoazul e punctul de rezistenta din Aquadelic :P

    ReplyDelete
  7. Camelcutza - multumesc! sunt asa de obosita, ma bucur ca a iesit ceva de capul acestui review totusi. :P
    daca te referi la luciul din aceeasi gama, se cheama neverending nude. :D
    si pe mine ma tenteaza sa imi mai iau o culoare...sa vedem daca reusesc sa ma abtin. :))
    pup :-*

    ReplyDelete
  8. Uhh nici nu costa mult...la magazin sigur gasesc pretul redus! .... Sper :)
    Daaaaaaa de abia astept sa treaca luna...sunt atatea chestii care vreau sa mi le iau <3

    ReplyDelete
  9. Iguanitza - si eu sper sa le gasesti la pret redus! :)
    Asa sunt si eu cand nu am bani, atatea mi-as cumpara, i-ar apoi cand am, ii cheltui pe alte prostii. :))

    ReplyDelete
  10. Si eu am glossul acela rezistent la transfer, in Lingering Plum, Infinite Berry, Constant Coral si Forever Diamond. Mie nu mi-au rezistat prea mult pe buze, dupa vreo 2 ore s-au cam dus, ramasese doar sclipiciul. Ma gandeam sa fac un review si eu, poate in cateva saptamani :)

    ReplyDelete
  11. SplendorA - Woooow! cum ai reusit sa ai atatea nuante? :D
    Sa faci neaparat un review, sunt tare curioasa cum sunt si in realitate.
    Inca o intrebare, nu ti le-ai luat din Romania?
    M-am uitat in catalog si nu este Constant Coral si Forever Diamond.
    Oricum, sa nu uiti de review :P:-*

    ReplyDelete
  12. chiar ma intrebam daca forumla la quad-urile noi e mai buna decat la cele anterioare :)

    ReplyDelete
  13. Le-am luat din catalog din Canada, cataloagele sunt destul de diferite in alte tari. Probabil ca sunt si pe site-ul lor canadian:
    http://shop.avon.ca/avonshop_en/default.asp?couponCode=&department=fastfind&line_id=52

    Sper ca poti sa le vezi acolo ^

    ReplyDelete
  14. foarte tare aquadelic ...ma incanta turcoazul ala ...abia astept sa vad look-ul. odihna placuta draga mea :*

    ReplyDelete
  15. Uuuh, lipgloss-ul arata foooarte bine si cred ca imi voi comanda si eu unul din aceasta colectie. :D

    ReplyDelete
  16. @Arriana - da, aceeasi curiozitate am avut-o si eu! Dar am ramas placut impresionata. Oricum, imi plac si cele vechi. :)

    ReplyDelete
  17. SplendorA - da, intr-adevar sunt diferite. In America & Canada tot timpul se gasesc mai multe nuante la toate.
    Noi avem catalogul la fel pe toata Europa de Est, deci deciziile nu se iau la noi in tara din pacate.
    Oricum, sa faci review.
    pup.

    ReplyDelete
  18. @Aqua_Shell - multumesc draguta! :-*

    ReplyDelete
  19. cute colors dar ma intereseaza gloss-ul, mai ales daca zici ca rezista asa bine :D

    pup!:*

    ReplyDelete
  20. Buna Anda, iti cunosc blogul datorita forumului Joy unde mai postez si eu la "frumusete" din cand in cand si imi face placere sa-ti citesc posturile de pe blog:)

    astept si eu un premiu de la revista Prevention care contine gloss-ul de care ai pomenit aici, un colier si balsamul leave-in cu lotus, m-ai facut curioasa cu gloss-ul si cu fardurile deoarece nu credeam ca sunt si farduri cremoase la Avon, tot ce am avut au fost gen praf.

    Iti doresc o zi buna si racoroasa!

    ReplyDelete
  21. @Special K - eu il luasem pentru ca il am pe cel de la L'oreal Glam Shine 6h. Sunt innebunita dupa el si dupa culoare. Si cand am vazut culoarea la asta am zis ca seamana cat de cat. Nu e exact la fel, dar imi place foarte mult. Si imi place ca are culoare, nu e sheer. Cred ca o sa mai imi iau si eu o nuanta, desi inca nu sunt convinsa care.
    kiss :-*

    ReplyDelete
  22. @Madalina - poate imi trimiti un pm pe forum, sa te identific :P
    ma bucur ca iti place blogul, inseamna mult pentru mine fiecare apreciere din partea voastra.
    Dar ce cadou frumos ai castigat, cu produse noi si faine. O sa iti placa si tratamentul cu lotus shield, sunt convinsa.
    - in legatura cu fardurile, sunt tot "prafuri", dar spuneam ca au o consistenta cremoasa, adica moale, catifeltata, nu stiu exact cum sa ma exprim. :P
    pupici.

    ReplyDelete
  23. le adorrr:x si abea astept sa imi comand si eu :x sale stapanesti sanatoasa !!

    ReplyDelete
  24. Make-up by Dina - ma bucur ca iti plac.
    multumesc!

    ReplyDelete
  25. Chiar ma batea gandul spre paletele astea, dar le astept pe cele cu dantela de care spuneai tu. Cele mono intr-adevar nu sunt bune deloc, Am Pale Gold si e ingrozitor, nepigmentat, se sterge repede daca nu am baza buna.. Anyway sper sa prind quadurile din noua colectie :D

    ReplyDelete
  26. Lauren - aceeasi parere am avut-o si eu despre cele mono. Si eu vreau din editia dantelata LAce Luxe. imi place foarte mult!:)

    ReplyDelete
  27. Hey tocmai am facut reviewul la avon lipgloss, daca esti interesata, e pe pagina mea :)

    ReplyDelete
  28. SplendorA - i'll check it out!:D

    ReplyDelete
  29. De fiecare data cand am testat un fard Avon am fost total dezamagita.culorile aratau bine doar in trusa , pe pleoapa erau ...culori incerte.de aceea cand am vazut noile truse am stat pe ganduri destul de mult.sa-mi comanda...sa nu-mi comand.pana la urma mi-am luat inima in dinti si mi-am comandat 3.cele doua din editia de vara si una cu culori neutre care are pe ambalaj zebra print auriu ,striped camouflage.Pot sa zic ca le iubesc pe toate 3.sunt absolut superbeeeeee!!! culorile sunt frumoase( ei bine, m-a dezamagit un pic verdele(galben?) electric din trusa electric purple(in catalog parea mai intens si in realitate e mult mai tern)) ,textura e extraordinar de fina , se prind bine pe pleoapa.da, in concluzie = sunt extrem de multumita si intentionez sa-mi mai comand ..asa, vreo 2-3.

    ReplyDelete
  30. Katia - chiar ma bucur ca de data asta ai fost multumita de ele. Eu zic ca sunt mult mai bune acum.
    Kiss u!

    ReplyDelete