LOTD: Summer Meadow

Helloooooo!

Am revenit cu un nou look, de data asta foaaarte potrivit pentru acest sezon. Mie mi-a inspirat multa veselie si mi-a placut la nebunie sa-l port. Acesta este rezultatul:



Produse cosmetice folosite:
Pentru fata:
- Fond de ten Dream Satin Liquid - Nude
- Loose Powder Avon - Medium Light
- Blush Avon

Pentru sprancene:
- Quad Elf - Brownstone

Pentru  buze:
- Anew lipstick - Flesh

Pentru ochi:
- primer Elf
- fard de pleoape lichid auriu Avon
- trusa 120
- fard duo Estee Lauder - Lemon/Apricot
- Fard duo Elf - Olive
- tus negru Farmasi
- tus baby blue Avon
- dermatograf olive Anabelle
- dermatograf alb (cu doua capete) - Avon
- mascara SuperMagnify - Avon

Ordinea in care am aplicat culorile pe pleoapa:

+ Song of the day - pentru ca are asa un feeling de vara si se potriveste cu look-ul de azi(tot de vara) si  pentru ca e pe repeat de cand am ascultat-o la Koko pe Fb :D

Kiss, kiss,
Anda

Share:

39 comentarii

  1. Este absolut superb! Nu am cuvinte sa descriu cat de mult imi place! :x:x

    ReplyDelete
  2. Adina - uuu, ce ma bucur ca iti place :D :*

    ReplyDelete
  3. OMG! Nici intr`o mie de ani nu mi`ar iesi! Si nu! Nu ma provoca zicandu`mi sa incerc si sa iti arat ca va iesi o mare porcarie la mine! Lasa`ma sa admir in liniste si sa visez :)
    I like (:

    ReplyDelete
  4. Iguanitza - :)) na bine...nu mai zic nimic. :D
    Iti multumesc si ma bucur ca iti place!
    P.S.: lasa ca mai am si eu multe de invatat :)

    ReplyDelete
  5. wow e chiar superb! ador verdele ala. ti-a iesit de milioane :) serios...e genial

    ReplyDelete
  6. Aqua_shell - gracias :D
    si eu is innebunita dupa verdele de genul ala :D

    ReplyDelete
  7. ce colorat si dragut.... i like! ;) :P

    ReplyDelete
  8. E super dragutz look-ul :D Am avut si eu blush-ul ala. Eu il foloseam mai mult pe post de fard :))

    Te-am adaugat la blogroll :D.

    ReplyDelete
  9. Ara - mersi :)
    trebuie sa il incerc si eu pe post de fard atunci
    te adaug si eu imediat. :*

    ReplyDelete
  10. ti-a iesit suuuuuper fresh!!!iubesc verdele ala in combinatie cu galben/auriu..coada impletita intregeste de minune look-ul..:*:*:*

    ReplyDelete
  11. Dragut!
    Are un feeling de primavara-vara :D Intotdeauna mi-au placut fardurile verzi, dar nu pot purta pentru ca 'intra in competitie' cu culoarea ochilor. (eh...at least i have purple :D )

    tine-o tot asa ^_^

    ReplyDelete
  12. Foarte frumos, machiaj sezonier. :D

    ReplyDelete
  13. Anca Buzea & Deedee - mersi fetelor :*

    ReplyDelete
  14. Raluka Afronie - tnx!Am o obsesie pentru impletiturile de genul :X

    ReplyDelete
  15. Cristina - aici am noroc ca am ochii caprui. nu mi-e interzisa nici o culoare.
    eu totusi cred ca ar putea sa-ti stea bine si cu verde. incerca :)
    pupici.

    ReplyDelete
  16. Anda, am lasat un coment pe pagina lu'Koko..avem Sephora'n Arad. DnaRipley..aa..si farte cool machiajul..si eu mi-am facut unul asemanator zilele trecute

    ReplyDelete
  17. DnaRipley - da, am vazut comentariul, a fost koko foarte draguta si mi-a pus si pe blogul meu , sa-l pot vedea :)
    mersi multde anunt, stiam de existenta lui, e in plan sa vin pe acolo la sephora, sa vedem pe cine conving sa ma duca :))
    te pup.

    ReplyDelete
  18. Bravo! Imi place la nebune tusul ala ”baby blue” :X

    ReplyDelete
  19. Michelline - mersi!:*
    si mieee imi place :X:X:X

    ReplyDelete
  20. ce frumusel e... voi, cu pleoapa voastra europeana, sunteti niste norocoase :) eu ar trebui sa dau niste lectii pt ochi mici sau asiatici.. ca mie numa machiaju de asiatice imi merge :)

    ReplyDelete
  21. Signutz - multu' :*
    eeh, nu-s eu chiar asa norocoasa, ca mi-e cazuta putin pleoapa si se formeaza pliuri, iar cand tin ochii normal deschisi nu se vede prea bine ce-am facut eu acolo. asta ma cam enerveaza :|
    p.s.: mie imi place cum se pot machia ochii asiatici...:D
    vezi michelle phan de exemplu :D

    ReplyDelete
  22. uuu...me likey :x so pretty & fresh 8->

    and the sooong :X :)) ma bucurca ti-a placut :*

    ReplyDelete
  23. Special K - ma bucur ca iti placeee :D
    - prima oara cand am auzit melodia mi s-a parut mai ciudata, dupaia mi-a placut mult. mai patesc asa :P
    ti-am dat si like acolo :):P
    pupici.

    ReplyDelete
  24. Foarte frumos e look-ul. Si mie imi place melodia tare mult! :)

    ReplyDelete
  25. Anda, stiu ca tu folosesti de la Avon si poate te pricepi mai bine sau ai auzit.
    Cum este sprayul de fata racoritor de la ei?

    ReplyDelete
  26. Half_a_devil - din ce gama? Naturals?
    Eu am unul de la Planet Spa dar nu mai e disponibil acum. Al meu e ok, dar nu m-a impresionat prea tare, mi se pare cam prea parfumat.
    Cel care a aparut acum nu stiu cum e.:(

    ReplyDelete
  27. Cum ti-ai pus badge-ul de FB acolo? :D

    ReplyDelete
  28. Ara - vezi ca sub al meu scrie "create your Badge", mai incolo te indruma din facebook, nu mai stiu din cap.
    Daca cumva nu te descurci, da-i un search pe google si scrie "facebook badge on blogger" sau ceva de genul. o sa iti apara o gramada de tutoriale.

    ReplyDelete
  29. de ala ziceam, e unu nou cu castravete sau aloe, nu stiu exact.

    ReplyDelete
  30. Half_a_devil - daca cumva o sa il am, ii fac un review, promit. Poate il cumpar luna asta.

    ReplyDelete
  31. foarte frumos!
    bravo
    te-am adaugat la blogroll
    ma adaugi te rog si tu?
    mersi!

    ReplyDelete
  32. maRyya - Hello! :)
    mersi!
    te-am adaugat si eu.
    pupici.

    ReplyDelete
  33. super! so fresh and summery, love it!

    ReplyDelete
  34. Nookie - multumesc :* ma bucur ca iti place.

    ReplyDelete