Guest post on Special Koko's blog

Deoarece Koko e plecata in vacanta m-a rugat sa fac o postare pentru blogul ei (cum probabil ati observat deja). 
Bineinteles ca ma simt foarte onorata si sunt foarte fericita ca m-a ales pe mine pentru ca ii ador blogul si consider ca este o fata extrem de talentata. :D
Am hotarat impreuna ca cel mai util ar fi un back to school look, daca tot se apropie cu pasi repezi 15 septembrie.
Sper sa va placa si sa va ajute!

Aceasta este postarea:

Astept si aici parerile voastre!

Va pup,

Share:

15 comentarii

  1. foarte interesant, mi-a placut enorm machiajul si se potriveste de exceptie ptr back to school :)

    ReplyDelete
  2. Lauren - ma bucura mult sa aud asta!:D

    ReplyDelete
  3. Am vazut postarea si mi se pare super. Felicitari! Te pup!

    ReplyDelete
  4. Adina - ieeei,i'm so glad u like it!:*

    ReplyDelete
  5. Ai un award "Blog of the day" la mine pe blog :*

    ReplyDelete
  6. Hey!Hola chica.Am vazut la koko pe blog in postarea "review by u" ca ai interpretat machiajul"Neutral Pink" care de asemeni ti'a iesit si tie foartee bine;) Si eu l'am facut acasa ca imi place la nebunie numai ca rozul ala din paleta 120 pe pleoapa mea se vede mai inchis din pacate decat la voi 2.Si nu am fost data cu fdt inchis,din contra eu am pielea deschisa la culoare,plus ca am folosit si primer ala de la elf :D in schimb cea de'a doua culoarea movul e ok se vede la fel si la mine.De ce oare? :-??

    ReplyDelete
  7. Ariana - hello! :)
    mersi!:*
    sa sti ca si la mine s-a vazut mai viu decat la koko, cred ca tine si de aparatul cu care am facut pozele.
    culorile intr-adevar sunt mai vii decat par. si eu cand l-am facut mi s-a parut putin ciudat, dar in final mi-a placut cum a iesit. e foarte vesel.

    ReplyDelete
  8. Ma gandeam eu ca si aparatul a contribuit un picut.Acu m'am mai linistit.Esto o fata talentata sa stii.Bv tie si tine'o tot asa;):*:*

    ReplyDelete
  9. Ariana - iti multumesc mult!:*
    Intr-adevar pozele difera de la un aparat la altul, dar nu f mult. Probabil si luminozitatea din camera, etc...
    pupici.

    ReplyDelete