Tag: Vanity table + make-up collection + my room

Hello!

Am primit acest tag de la Special K (caruia ii multumesc ca s-a gandit la mine) acum cateva zile, insa doar astazi m-am mobilizat si m-am pus pe facut poze.
Din pacate la mine totul este improvizat, nu am un vanity table special pentru pasiunea mea, dar mi-as dori foarte mult. Totusi, cred ca este util pentru voi sa va arat cum mi-am organizat lucrusoarele, pentru ca ma gandesc ca multe dintre voi va aflati in situatia mea.
N-am fost nici eu foarte sigura daca vreau sa fac acest tag in momentul acesta sau daca este bine sa-l fac, la fel cum spunea si Koko, n-as vrea sa ivadcomentarii cum ca folosesc no-name-uri sau mai eu stiu ce. Am observat ca oamenii iti pun eticheta gen "esti bun doar daca folosesti MAC" and stuff like that, de parca talentul ar sta in asta. Am produse de toate felurile, nu-mi permit sa-mi cumpar doar produse scumpe, asa ca ma descurc cu ce am si nu mi-e rusine cu asta.

Astea fiind spuse, acesta este coltisorul in care imi tin produsele de make-up, cremele de fata si parfumurile ( aka vanity table improvizat):
 Astfel, daca nu aveti un loc al vostru unde sa va tineti produsele de infrumusetare, faceti ca mine. Se ia o masuta mica/mare, cum gasiti si acolo va organizati totul. Cu toate acestea, nu ma machiez aici, ci langa, in dreapta pozei cum ar veni, la geam la lumina zilei, doar acolo e ok.


Ce tin pe masuta:


Primul raft:



- pensulele;
- trusele mari de farduri;
- un cosulet in care imi tin trusele de farduri mai mici (pe care am uitat sa il pun pe masa cand am pozat, dar o vedeti la close-up;
- o cutie de bijuterii la care am o oglinda marisoara;
- dulapiorul in care imi tin aproape toate produsele de make-up. L-am achizitionat din Auchan la pretul de 36 lei.



Al doilea raft:
- in primul cosulet sunt toate mostrele ce le am de la Tanf;
- in cel de langa cremele de fata;
- in cel din fata mostre ce le-am adunat de-a lungul timpului;
- colectia de parfumuri :X

Trusele mari de pe masuta:
- vesnica trusa de 120 culori, trusa Ga-de, trusa Deborah, trusa Vera Valenti & doua truse no name.




Cosuletul in care imi tin trusele mai mici de farduri:

Truse: Flormar, Oriflame, Avon, Nyx, Ruby Rose, no name.

Dulapiorul:

Sertarul nr.1
- farduri de pleoape mono si duo, quad-urile Elf, farduri stick, farduri crema, farduri pulbere, etc.




Sertarul nr.2
- rujuri & lip glossuri



Sertarul nr 3
- rimeluri, gene false, tusuri, creione de tot felul, etc.



Sertarul nr.4
- fonduri de ten, pudre, primere, blush-uri, bronzere, etc.


Aici imi tin produsele cosmetice:


And this is my room:

Biroul meu, pe care lucrez (tot pe el imi tin laptop-ul cand nu lucrez):

Camera privita din doua parti:

(imi place enorm de mult ca am doua geamuri in camera)


Detalii:
- un tablou pe care il iubesc, facut de o prietena buna;

- o poza draga mie, de cand eram mica;

- colectia mea de reviste; 8-| 

In final, mult iubitul suport de cercei.

Dau tag-ul mai departe catre:
Camelia ( as fi extreeem de curioasa).

Stiu ca unele dintre blogeritele de mai sus au mai fost tag-uite, dar trebuie sa le presam, nu-i asa? :P

Pentru pareri & cereri & propuneri va astept si pe adresa mea de e-mail:andazelenca_blog@yahoo.com



Pupicei,
Anda.

Share:

53 comentarii

  1. arata superb:) la mai mare :* ma simt mic copil cand vad ce colectii mari au restul fetelor :(

    ReplyDelete
  2. Niiiiice room! Vreau si eu un dulapior de ala!!!! In Sibiu nu e Auchan :((
    Ummmm de ce toata lumea spune GA-DE , cand de fapt e JA-DE? *rolling eyes*
    si voiam sa te intreb de glossurile alea in cutiuta , de la elf (?) sunt bune!? Sunt delicious?

    ReplyDelete
  3. Aaaa....si ce lucrezi ? Adica imi pare a 'nails-job' dar la tine in camera?!? Acum inteleg si cum esti asa indemanatica cand vine vorba de unghii :)

    ReplyDelete
  4. Arrianalovemakeup - sa fi vazut cate aveam eu acum un an...nici jumatate :))

    ReplyDelete
  5. Iguanitza - ma bucur ca iti place :)
    hmmm, nu stiu ce sa-ti zic, incearca la practiker daca aveti sau dedeman sau ce-o mai fi in domeniul asta.
    - gloss-urile elf sunt faine da, imi plac, dar cred ca o sa ma tina o vesnicie, e foarte mult produs in ele. Si da, miros frumos si sunt si dulci la gust :P
    - in legatura cu ga-de/ja-de, ooof my bad, stiam ca e ja-de, dar la inceput si eu credeam ca e ga-de si de atunci m-am obisnuit asa, iar uite ca asa am si scris. Modific acum, mersi ca mi-ai zis :)

    ReplyDelete
  6. Iguanitza - da, e "nails job" :P :)
    Nu vreau sa fie ceva permanent, dar pe perioada facultatii/masteratului ma ajuta enorm ca imi castig banii de buzunar astfel.
    totusi ideal ar fi sa ma angajez ( nu in domeniul asta), iar chestia cu unghiile sa ramana ca second job.

    ReplyDelete
  7. ah, am uitat sa-ti raspund.
    Da, camera mea este si "salonul meu", lucrez acasa.

    ReplyDelete
  8. Buna, sa nu ma uiti cu un machiaj cu nyx glitter!Dragute produse ai! Si chiar multe!Corina

    ReplyDelete
  9. Corina - mersi. :-*
    O sa fac, it's a promise! :)

    ReplyDelete
  10. Frumoasa colectie. Parerea mea ca si fara produse scumpe de make-up poti obtine un machiaj reusit. Mana conteaza mai mult decat produsul. Poti sa ai numai Mac dar daca nu stii sa te machiezi cu gust, degeaba.
    Imi place suportul pentru cercei. :)

    ReplyDelete
  11. Da...avem Baumax noi :)) si Ambient. O sa ma uit dupa un dulapior din asta..
    Poate imi comand si eu glossuri din alea. Vreau si de la Nyx...si de la Manhattan...uhhh sunt atatea,parca vad ca iar ating SUTA de lipglossuri/rujuri....

    ReplyDelete
  12. Wow! Thatțs like...make-up heaven! ;))
    O intrebare: am vazut ca ai farduri de ochi tip crema. Nu fac 'cute'? Eu am de la Avon vreo doua tipuri: Flirty eyes (care mai face 'cute', dar fiind nuante de bej/maro ...nu e atat de evident), si un fard lichid mov (la un capat eyeliner, la celalalt fardul) and that's impossible to use (or maybe i don't know how :-/ )

    ReplyDelete
  13. Frumoasa colectia Anda! Eu cred ca lumea vb atat de mult despre Mac doar din cauza renumelui nu a calitatii si numai ptr ca vad ca toate fetele folosesc pe youtube sau cine stie... nu e o mare minune exista si cosmetice mai bune eu n-as da atatia bani pe fardurile lor.. Merci de tag voi posta si eu! :*

    ReplyDelete
  14. Shopperita - multumesc! :-*
    Asta incercam sa punctez si eu, asa e, este mai important talentul. :)
    Este foooarte util suportul ala!:X :)

    ReplyDelete
  15. Iguanitza - sa incerci, poate gasesti...:)

    ReplyDelete
  16. Alexandra - i'm blushing girl! :D

    ReplyDelete
  17. Iunnia - si eu ma uimesc cat s-a marit in ultimul an...:">

    ReplyDelete
  18. Cristina - ce funny ai fost!:))
    fardurile crema de obicei le folosesc ca baza, sub fardurile normale, astfel se "lipesc mai bine" si uneori da o alta dimensiune culorii.
    Dinastea lichide gen luciu de buze am avut si foarte bune sa sti, am unul maro inchis de la Oriflame ce imi tinea toata ziua pe pleoape fara sa se stranga chiar si cand nu detineam un primer. Am fost super incantanta.
    Pupici.

    ReplyDelete
  19. Adina - ai dreptate! Astept cu nerabdare Sephora si in Timisoara, ca sa am acces si eu la majoritatea brandurilor bune ce nu le gasesti in alte magazine.
    Kiss.

    ReplyDelete
  20. ANDA foarte faina colectia ta!Am balosit un pic pe tastatura!:X:XSi camera ta e f faina si bine organizata!
    Poti face chestii extraordinare cu orice produse ai la indemana.Lasa ca am vazut si destule tipe care au high end si se machiaza mai rau decat mamaia:))

    ReplyDelete
  21. Deena - merssiii, ma bucur ca iti place :">

    Ai dreptate! :D

    ReplyDelete
  22. nice one :D ti-ai organizat foarte frumos toate produsele..si sa stii ca faza cu produsele no name noi le intelegem...la urma urmei majoritatea suntem la fel :D

    ReplyDelete
  23. vreau si eu colectie ca a ta :X sunt in dubii acum: sa-mi comand trusa de 120 de culori sau nu :)) trebuie sa-mi ajunga si comanda de pe elf:X

    ReplyDelete
  24. AlexandtzA - ehhh, nu e cine stie ce :P
    eu zic sa ti-o iei, e foarte practica, ai o gramada de culori in ea.
    pupici.

    ReplyDelete
  25. Si eu zic sa ti`o iei! Merita. Si Sigina era in dubii cu trusa si pana la urma si`a luat`o dupa ce i`am spus toate sa si`o ia! :) Ah...sau e si cea de 180 de culori mai nou :D

    ReplyDelete
  26. Wow, am ramas masca, credeam ca numai fetele de pe youtube au asemenea colectii, foarte tare suportul de cercei, camera ta e Paradisul pentru mine..;))

    ReplyDelete
  27. Butterfly - eeeeh, nu-i chiar asa...:">
    ma bucur ca iti place! :-*
    suportul ala e foarte practic, nu stiu ce m-as face fara el :P

    ReplyDelete
  28. Dar stiu ca ai multe produse!

    Eu cateodata ma gandesc cat de bogata as fi daca as putea transforma iar in bani banii dati pe cosmetice+pantofi+haine+genti+bijuterii... :P

    ReplyDelete
  29. Ana-Maria - am scoate ceva bani pe ele!:))
    Da n-avem suflet sa le dam nu?:P

    ReplyDelete
  30. Michelline - daa, am cam prea multe :))
    ador ca am doua geamuri pentru ca e lumina multa si mie imi place de mor lumina naturala, sa fie totul cat mai luminos.
    - suportul de cercei e cumparat de la cei care au magazinul de unde imi cumpar eu chestiile de facut cercei (imi sunt si prieteni), dar stiu ca le-au luat de pe un site...am cautat pe google si nu-l mai gasesc nicicum :(
    daca aflu te anunt,promit!

    ReplyDelete
  31. Michelline - intr-adevar incap foarte bine toti cerceii...si daca le dublez numarul tot vor incapea :)
    Doar cei mici cu surub nu-i pot pune acolo...dar cum eu nu prea port dinaia nu-mi fac probleme :D
    Chiar vroiam sa te intreb daca ai primit :P
    Vezi ca s-ar putea sa fie inchisa posta sambata. Dar depinde, daca e deschisa cred ca e doar pana la ora 14.
    pupici. :-*

    ReplyDelete
  32. Michelline - perfect!:)
    Acum astept parerile. :P
    Mi-e frica ca-ti va fi prea inchis fondul de ten, dar daca tu ai avut norocul sa-l castigi inseamna ca era menit sa ajunga la tine. :P
    Daca e prea inchis sa il combini cu unul mai deschis,ok? Eventual unul pe care il folosesti iarna ;)

    ReplyDelete
  33. Uuuuu...evident ca Miky, ca si mine, a pus ochii pe suportul de cercei....avem nevoie disperata de el :))) sau 3 ca el :))

    i love ur room si faptul ca e luminoasa asa, e gorgeous :x

    pup!:*

    ReplyDelete
  34. Special K - imi pare rau ca nu gasesc site-ul ala nenorocit sa vi-l dau sa va luati si voi :(
    nici nu o fost scump, parca am dat in jur de 50 de lei pe el.
    - ma bucur ca iti place camera mea, asta imi place si mie la ea, ca e luminoasa.
    :-*

    ReplyDelete
  35. Michelline - sper sa fie ok atunci :)

    ReplyDelete
  36. FashionistaSil a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Tag: Vanity table + make-up collection + my room":

    Wooow cate produse de make-up ai, foarte tare:D

    ReplyDelete
  37. FashionistaStil - sorry, ti-am sters din greseala comentariul, dar am dat copy/paste si l-am postat mai sus.
    pupici!

    ReplyDelete
  38. suportul de cercei l-ai luat ......de unde??????? pupici

    ReplyDelete
  39. Danussik - am scris putin mai sus.
    pupici :-*

    ReplyDelete
  40. vai..superba colectia ta:X
    dar balesc dupa suportul ala de cercei,e superb! sa nu uiti sa ne spui si noua de unde l-ai achizitionat:D

    ReplyDelete
  41. Deea - tnx girl!
    a facut furori suportul meu de cercei! :)) de peste tot m-au intrebat d el. imi pare rau ca nu mai stiu site-ul ala sa vi-l zic, nici nu stiu daca mai exista, ca eu am suportul de aproape 2 ani...daca aflu, dupa cum am promis, va zic. :*

    ReplyDelete
  42. Oau! super camera.Se vede ca esti o persoana foarte organizata
    Am si eu o intrebare: de unde tiai luat suportul acela pt cercei?

    ReplyDelete
  43. Anonim - am facut o postare despre asta:
    http://andazelenca.blogspot.com/2010/08/suport-de-cercei.html

    ReplyDelete
  44. Super colectie:x Si cate rujuri ai =P~
    Vroiam sa te intreb...am observat ca ai sprayul de corp bali bliss de la avon..cum ti se pare? Ma gandeam sa mi-l iau si eu dar nu stiu...e prea stralucitor?

    ReplyDelete
  45. Alexandra - Multumesc! Daaa, stiu, deja am mult prea multe rujuri, dar nu pot renunta la nici unul.:))
    Spray-ul are un efect foarte subtil, nu e mult sclipici in el, in privinta asta e chiar fain, dar mie nu mi-a placut mirosul parfumului, am avut toata gama. E prea exotic pt mine.
    pup.

    ReplyDelete
  46. foarte frmoasa camera ta

    ReplyDelete
  47. uaaaaaaaaaaau. cate produse de makeup ai:x:x:x

    ReplyDelete
  48. Denisa - :))
    Ma uitam acum la poze, s-au schimbat multe de atunci. :))))

    ReplyDelete