Make-up inspired by: Alicia Keys

Salut fetelor!

Astazi am revenit cu un nou look din rubrica make-up inspired. Am ales un machiaj din videoclipul Aliciei Keys - Unthinkable.


Stiu ca nu este cel mai complicat look posibil, dar este pe gustul meu si mi-a facut mare placere sa-l port. Plus ca  trebuia sa fac look-ul asta in numele admiratiei ce i-o port Aliciei Keys. Pur si simplu muzica ei ma reprezinta, ma inspira si ma face sa cant prin casa cat ma tin plamanii! :)) Sa nu credeti acum ca este idolul meu, nu stiu prea multe despre ea, nu asta conteaza pentru mine, pur si simplu imi place muzica ei.

Aceasta este interpretarea mea:






 Consider ca este potrivit si pentru un look office. :D


Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:






  • mineral eyeshadow Tanf - "Oh so metal Antiqued Cooper" si "Creme Brulee"
  • trusa Vara Valenti;
  • liquid eyeshadow Color Trend Avon - Quartz
  • liquid eyeliner Farmasi - Black
  • eyeliner pencil - Giordani Gold - Oriflame - aplicat pe waterline
  • Mascara 2000 Calorie - Max Factor

Produse folosite pentru fata:
  • minearal foundation - Avon - Nude
  • bronzing powder Yves Rocher
  • blush Avon Light and Luminous - Cool Shimmers
  • concealer Oriflame

Produse folosite pentru buze:
  1. Nyx Round Lipstick - Femme
  2. Balsam de buze cu reflexii aurii Avon
  3. Lip gloss Yves Rocher - Deligloss.

Sper sa va placa!
Va las si melodia sa va delectati...once again! Stiu ca e a doua oara cand o pun pe blog...sorry.


Pentru pareri & cereri & propuneri va astept si pe adresa mea de e-mail : andazelenca_blog@yahoo.com .

Va pup,
Anda.

Share:

48 comentarii

  1. Este un look foarte simplu dar de efect. Si imi place mult cum iti sta cu buzele rosii, eu nu as indrazni :D. Mor cand vad ce frumos trasezi linia cu tusul :x. Vreau sa incerc si eu dar pentru asta imi trebuie un tus :)) si nu stiu ce sa cumpar...

    ReplyDelete
  2. Adina - Iti multumesc! :)
    Era un rosu-portocaliu mai sheer asa. Chiar era purtabil. Oricum eu port din cand in cand si ruj rosu. I love it! :P
    Sa iti iei tus, sigur o sa iti iasa.
    :*

    ReplyDelete
  3. arata supeeeerb!!love it :) apropo iti sta bine cu ruj rosu :)

    ReplyDelete
  4. Arrianalovemakeup - iti multumesc! si mie imi place mult sa imi dau cu ruj rosu, mai ales unul mai sheer, asa cum a fost combinatia asta. :D

    ReplyDelete
  5. @SplendorA & Anca Buzea - multumesc fetelor! I'm glad you like it!

    ReplyDelete
  6. Really nice look ^_^
    Mai ales ca per total este un machiaj mai... natural, deci ii da un aer matur/sofisticat purtatoarei.

    p.s. like the new blog layout ;)

    ReplyDelete
  7. wow superb! as vrea sa te provoc sa vaci un inspired by beyonce pt ca o ador si ador sa vad abordari ale machiajelor ei pe la alti oameni :D ce zici? are you in?

    ReplyDelete
  8. imi place mult make`upul si blog`ul arata mult mai bine acum,abia azi l`am vazut,daca l`ai facut de mai mult timp sa arate asa,sorry:)te pup...aa,sa stii ca suntem prietene pe facebook:)

    ReplyDelete
  9. Foarte frumos:X Imi place cum faci codita la liner:D Felicitari... :*

    ReplyDelete
  10. Ce coditza superba ti-ai facut :x

    ReplyDelete
  11. Cristina - danke!:D
    De abia astept sa-l port cand ma voi angaja pt ca si mie mi se pare asa...mai elegant, potrivit pt birou.
    pup.

    ReplyDelete
  12. Aqua_shell - Sa sti ca si eu m-am gandit la chestia asta. Si beyonce e una din cantaretele mele preferate. Tu care look mi-ai propune sa-l fac? Sa-mi trimiti pe mail eventual :P
    O sa caut si eu poze cu ea sa vad ce aleg. :P

    ReplyDelete
  13. Andra - intr-adevar n-ai mai trecut de mult pe aici! :P
    Ma bucur ca iti plac ambele!
    Look-ul asta al blogului e provizoriu, se vor mai schimba cateva chestii. Doar timp imi trebuie, sa schimb tot ce vreau la el + ca e putin cam complicat blogspot-ul asta.
    Te pup. :-*
    P.S: te-am gasit si pe facebook. :D

    ReplyDelete
  14. Gabrielle - multumesc!:D
    Lasa ca si tu o faci frumoasa! :P

    ReplyDelete
  15. Madandra - bine ai venit pe blogul meu! :*
    multumesc, ma bucur ca iti placce!

    ReplyDelete
  16. heeey!
    ai un blog award de la mn :P

    ReplyDelete
  17. vai de mine! acum vad ce am scris :)) nu vreau sa "vaci" un look vreau sa-l "faci" (shocked at myself) :)) o sa iti tr pe mail pozele care imi plac, desi lookul meu preferat se afla intr-un concert si seamana putin cu asta al aliciei...o sa caut altceva...cred ca bday cade ca e doar negru...vedem noi :)

    ReplyDelete
  18. @Anda, Am citit cateva postari si m-ai cucerit. E meritul tau. :*

    ReplyDelete
  19. Empty Soul - iti multumesc! voi posta si eu curand!kiss.

    ReplyDelete
  20. Aqua_Shell - nu-i nici o problema, ma prinsesem ca ai vrut sa scri "faci". Astept pozel. Pupicei :*

    ReplyDelete
  21. Madandra - ma bucur tare mult ca iti place! Inseamna mult pentru mine :) te pup! :*

    ReplyDelete
  22. Cand voi incepe sa ma machiez,daca va fi cazul vreodata,ma voi intoarce la acest post.E simplut,de bun gust si potrivit tenului meu.In plus,Alicia e una dintre putinele talente actuale. Din pacate!

    ReplyDelete
  23. Oana Roxana - Da, Alicia e divina. Sunt so in love de muzica ei!
    Ma bucur ca iti place look-ul si sper sa te incumeti cat mai curand si sa-l incerci.
    :*

    ReplyDelete
  24. Anda, ai un premiu la mine pe blog :D

    ReplyDelete
  25. gorgeous !!!
    nici nu trebuie sa spun mai multe ...

    ReplyDelete
  26. Le petite Lou'lou - :D thank you, thank you! :*

    ReplyDelete
  27. buna-buna ! Ma contrazic cu cineva legat de make-up... la postarea cu trusa aceea de make-up..." My Kit -no name" am folosit expresia "se aplica si intra usor in piele" iar una din cititoarele blogului critica felul cum m-am exprimat , comparand aceasta fraza cu cremele , dupa parerea ta .... este gresit spus asa? Eu una m-am referit la acele farduri nu de firma care trebuie aplicata si reaplicate pt a se pune si vedea pe pleoapa , iar acestea spre mirarea mea "intra usor in piele" te astept cu o parere pe blog , sincer nu imi vad greseala

    ReplyDelete
  28. Anda, e absolut SUPERB! IL ADOR!
    Buton de love ceva, ai? :)))

    ReplyDelete
  29. Make-up by Dina - ti-am raspuns la tine pe blog.
    kiss.

    ReplyDelete
  30. Chatte - esti o scumpa! :P:*
    Am buton de like, daca te ajuta! :))

    ReplyDelete
  31. Ai un echer pentru dunga aia perfecta sau un sablon? :D
    Un machiaj inspirat si de efect!

    ReplyDelete
  32. Katyna - lol, ce figura esti! :))
    Nu, codita e facuta "manual", cu miscari scurte, nu o fac dintr-o data! :P E mai safe asa.


    Iti multumesc!:*

    ReplyDelete
  33. Foarte frumos machiajul :X
    Am fost si eu tentata candva sa iau acel concealer de la Oriflame. Este bun de ceva? :-s

    ReplyDelete
  34. Michelline - thank you! :*
    Sa sti ca mie imi place, este foarte practic pentru ca are cele 3 culori. Si acoperirea este destul de buna, dar daca cauti un produs gen camuflaj nu este cel potrivit.
    Oricum isi merita pretul, mie chiar imi place.
    te puuuup. :*

    ReplyDelete
  35. guess who's the "visitor from Europe"?? :))

    ReplyDelete
  36. vad ca makeup by dina si-o sters blogul...

    ReplyDelete
  37. Anca - hmmm :-?? :-?
    Sorry, can't tell! Sa nu te superi! :))

    ReplyDelete
  38. Anonim - am observat si eu...:-??

    ReplyDelete