Suport pentru cercei

Hellooooo!

Cum m-a intrebat atata lume de unde mi-am luat eu suportul de cercei, m-am pus si am facut un mic research pentru voi. Site-ul de pe care l-am luat eu nu-l mai gasesc nici in ruptul capului si nici nu mai stiu cum se numea (tind sa cred ca nu mai exista, ca daca era, dadeam eu intr-un final peste el), dar am gasit alte modele frumoase, care poate o sa va placa. 
Stiu ca multe dintre voi sunteti pasionate de cercei, la fel ca mine, asa ca am cautat ceva cat mai mare.
Asta am gasit:

1. Organizator bijuterii - incap pana la 128 de cercei, bratari si coliere.
Pret: 45,85 lei

2. Suport cercei metalic cuprat - se pot expune 144 de cercei
Pret: 45 lei
- am observat ca deocamdata nu este in stoc, dar poate va mai aduce. Mi se pare superb acest model.

Ulterior l-am gasit si aici, unde cred ca este in stoc : 

+ cateva mai micute:
1. Suport cercei bronz, facut manual:
Pret: 12 lei

2. Suport cercei papusa:
Pret: 15 lei

Sper  sa va ajute cu ceva!

P.S. Nu cunosc pe nimeni de pe aceste site-uri, pur si simplu am dat un search pentru voi si acestea mi s-au parut mai interesante.

Pentru pareri & cereri & propuneri va astept si pe adresa mea de e-mail: andazelenca_blog@yahoo.com.


Va pup, 
Anda.

Share:

28 comentarii

  1. Cat de frumos e cel in forma de papusa,mi se pare usor vintage....imi aminteste de boudoir si Moulin Rouge.Mi-ar placea sa existe ceva asemanator dar care sa poata sustine mult mai multe perechi,eu i-am tintuit pe interiorul usii sifonierului pentru ca nu am gasit nimic care sa imi placa inserat in decor,erau doar artificii tehnice ori acesta chiar frapeaza.

    ReplyDelete
  2. Ramona J - asa e, e foarte frumos. Dar din pacate doar dinastea mici se gasesc. :(
    Cel putin eu numai dinastea am vazut.

    ReplyDelete
  3. Anda, ceva asemanator cu cel metalic din a 2a poza am si eu (al meu este insa rotund si argintiu) luat de pe ebay si este foarte practic. Si am si vreo 2 ca cel din ultima fotografie.

    ReplyDelete
  4. Ramona J., exista si mai mari manechine (eu am unul luat din Bamboo) si are brate de prindere mai lungi in partea de sus si cateva micute in jurul mijlocului.

    ReplyDelete
  5. Camelia - este bine de stiut, poate ne dai si un link de unde l-ai luat, sa il postez aici. Eu nu ma prea pricep cu e-bay-ul, dar sunt multe fete care isi achizitioneaza lucrusoare de acolo.:)

    ReplyDelete
  6. E luat de mult, Anda. Insa la o cautare pe ebay "earring display" se gasesc multe suporturi asemanatoare.

    ReplyDelete
  7. Camelia - A!ok, nu-i nimic!
    Macar acum stiu fetele ca se gasesc si pe e-bay.
    Mersi de informatii!
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  8. Suportul sub forma de papusa il am si eu, da nu il folosesc, il tin mai mult de bibelou. Ce nu imi place la suporturile astea e k sunt facute in special pentru cercei mai mici, eu cred k am vreo 2 perechi mici, in rest toate sunt mari sau foarte mari :)) Oricum, foarte utila postarea ta.:*

    ReplyDelete
  9. Micky m. - eu am cel sub forma de pantof de la Avon si la fel, nu prea pun nimic pe el. Il tin si eu mai mult de bibelou. Le prefer pe astea imense. :P

    ReplyDelete
  10. Eu am o papusa asemanatoare cu cea din ultima poza si mai am un dulap si 2 canapele pe post de cutii de bijuterii :D daca vrei iti dau o poza. sau poate fac un post pe blog :D kiss

    ReplyDelete
  11. Adina - ai putea sa faci un post despre asta!:P
    - eu am incercat sa le prezint fetelor alternative ale suportului meu de cercei, pentru ca nu mai reusesc sa-l gasesc pe internet.
    kiss :*

    ReplyDelete
  12. mie imi plac mai mult cutiutele de bijuterii care sa fie mari si cochete.
    Eventual sa fie suficient de incapatoare pentru alte cutiute mai mici :))

    ReplyDelete
  13. hey anda! voiam s t intreb ce tip de ten ai?:*

    ReplyDelete
  14. Deedee - eu prefer suporturile pentru ca am foarte multi cercei si imi place sa ii vad pe toti si sa nu se amestece :P
    pup :*

    ReplyDelete
  15. Anonim - am tenul mixt (uneori cu tendinte acneice)

    ReplyDelete
  16. sigur,ai dreptate aici.. adevarul e ca uneori imi trebuie putin timp ca sa gasesc perechea, dar nu-mi plac accesoriile la vedere, nici macar pensulele de machiaj :s

    ReplyDelete
  17. ma gandeam ca daca ai postat pe blogul mariei n`o sa mai postezi nimic azi pe blogul tau,dar m`am inselat si ma bucur:)si esti o draguta ca ne`ai usurat munca si ai cautat tu pt noi suportii:))te pup

    ReplyDelete
  18. Andra - eeehhh, pregatisem si postul asta pt voi si nu m-am putut abtine. :P
    Sper sa va ajute pentru ca foarte multa lume m-a intrebat de unde il am pe al meu!
    pupici!

    ReplyDelete
  19. You have an award waiting on my blog! :)

    Alexa

    P.S: Multumesc pt research!! chiar aveam nevoie de un suport pt cercei :D

    ReplyDelete
  20. Alexa1202 - iti multumesc!
    ma bucur ca v-am fost de ajutor!:*

    ReplyDelete
  21. Am citit la Deea pe blog ca iti cauti aparat foto si esti indecisa.Primul criteriu este ca machiajele sa iasa bine nu? Culorile sa fie ca in realitate..
    Well,decat sa mergi in magazine si sa-ti pozezi ochii (cum a facut cineva :))) ) mai bine rasfoieste blogurile de makeup,straine mai ales si cand gasesti o poza care te multumeste , salveaz-o si apoi click dreapta-properties ca sa afli cu ce aparat e facuta poza :)
    have fun

    ReplyDelete
  22. Dragonfly - mersi de informatie...
    da, in special pentru machiaje vreau aparat nou.
    eu nu am unul ca lumea, asta ce-l folosesc e al prietenului meu si nu-l pot tine non stop la mine. al meu e groaznic pt asa ceva. de asta sunt multumita, dar costa vreo 1500 lei si nu stiu daca imi permit sa dau atat pe un aparat foto.
    am incercat, dar nu vad cum mi-ar putea zice cu ce aparat e facuta poza...vad doar cum sunt denumite...gen DSC, dar DSC e la mai multe aparate, nu doat la sony de exemplu.
    kiss.

    ReplyDelete
  23. Mmm mie imi apare,dar nu la orice poza.Am impresia ca daca trece prin vreun program se sterg datele despre camera.Ti-am zis,la unele am reusit.properties-details :)

    ReplyDelete
  24. Dragonfly - am reusit si eu pana la urma pe pozele mele. Properties - summary - advanced.
    Mersi mult! kiss u!

    ReplyDelete
  25. daca ai stii de cand caut asa ceva ..da niciodata nu mi-a trecut prin cap sa caut online..bine ca biju si make-up cumpar online da la organizator nu m-am gandit..thanks a lot :)

    ReplyDelete
  26. Adizzy - ce ma bucur ca te-am putut ajuta!:D

    ReplyDelete
  27. gasiti suporturi de bijuterii care se pot face la dimensiunile dorite si pe http://www.acrylic-display.ro/Acrylic-jewelry-displays.html

    ReplyDelete