Let's play! Astazi decoram...

Hellooooo!

Fetelor, dupa cum spune si titlul, azi ne punem pe pictat/decorat. Ideea ce v-o prezint mi-a venit inca de cand nu aveam dulapiorul in care imi tin acum machiajele si eram nevoita sa imi tin toate produsele in cosulete.
M-am gandit eu cum sa le inveselesc si uitati ce a iesit:


Primul, suportul de pensule, este de fapt o cutiuta in care se aflau betisoare de urechi, iar al doilea a fost o cutie cu servetele umede pentru bebelusi.

Acestea sunt facute de ceva timp, dar am decis sa fac astazi si un mic tutorial pentru voi cu modelul asta + inca unul.
Stiu ca nu sunt experta in ceea ce priveste pictatul, but I don't care, mie imi face foarte mare placere sa imi decorez chestii prin casa si in plus, ma si relaxeaza.
Din pacate nu am decat 4 culori de acrilic, dar ma descurc cu ce am. Voi puteti decora si cu tempera sau cu lac de unghii daca nu aveti acrilic, dar cel din urma ar fi solutia ideala.
Stiu ca modelul acesta cu flori e unul copilaresc, dar asta era si ideea pe care am urmarit-o. Am vrut ceva cat mai vesel.

Acestea fiind spuse, putem sa incepem.

Aveti nevoie de:
- un pahar cu apa:
- niste pensulici pe care le aveti prin casa. Eu am pictat cu pensule de nail art:
- acrilic/ tempera/ lac de unghii, etc. Eu am ales culori acrilice:

In ceea ce urmeaza, am pus din fiecare culoare cate putin, pe o foaie.
De asemenea am si amestecat culorile intre ele pentru a obtine verde, portocaliu si mov:


Astazi am lucrat tot pe o cutie de betisoare pentru urechi:
-am pictat toata cutia cu argintiu:

Modelul nr. 1:

- dupa ce am pictat toata cutia cu argintiu, am aplicat albastru cu pensula evantai pana ce a aratat asa:
Cool, huh? :)
- dupa aceea am inceput sa pictez florilele. Sunt sigura ca si voi stiti sa faceti, totusi eu le-am pus si pe astea pas cu pas:




- la final, va arata asa:

- nu este identica cu celelalte, dar asta era si ideea. :)

Modelul nr. 2

-  cu pensula evantai, am facut urmatoarele modele:
- cu acea ustensila care arata ca una de la dentist :)), am facut punctulete, pana am ajuns la modelul pe care il doream.




    Pur si simplu m-am lasat dusa de val, n-am avut in cap ceva anume...stiu ca nu sunt cele mai minunate modele, dar cu siguranta va vor inveseli camera!

Va invit si pe voi sa pictati si astept sa vad rezulatele voastre!

Pentru pareri & cereri & propuneri va astept si pe adresa mea de e-mail : andazelenca_blog@yahoo.com .

Va pup,
Anda!

Share:

23 comentarii

  1. ce sweet arata :D eu niciodata nu am avut talent la desen si nu mi-a placut sa pictez :))

    ReplyDelete
  2. Adina - tnx!
    mie mi-a placut de cand eram micuta desenul!:P

    ReplyDelete
  3. Felicitari Anda, totul este de mare efect, imi place ca ai imaginatie, foarte frumos!
    pupici

    ReplyDelete
  4. Ft frumos si creativ :).
    Ce oja ai pe unghii :D? Love it!!!

    ReplyDelete
  5. Au iesit foarte dragute.
    Mi-ai trezit inspiratia.Am si eu cateva cutiute lipsite de viata in care depozitez mostre si alte chestii random.Cred ca o sa le transform cat de curand :D

    ReplyDelete
  6. Gabrielle boutique - iti multumesc! :*:*:*

    ReplyDelete
  7. Iulia - mersi!
    E un lac de la Farmasi ce l-am transformat eu. Era albastru si am pus un verde turbat in el si a iesit asa...un turcoaz. si eu il iubesc. :X

    ReplyDelete
  8. Deede - ma bucur ca te-am inspirat! Astept sa vad cum ti-a iesit. :*

    ReplyDelete
  9. super, bravo :)) si eu ador sa decorez chestii :X

    Nu mi-a placut niciodata desenul pentru ca eram praf la desenat chestii realistice si la trasat linii, singura chestia care-mi placea era sa ma joc cu culorile :)) and I guess I'm doing it now :))

    ReplyDelete
  10. tare dragute.. oare este ceva la care sa nu fii tu talentata?:*

    ReplyDelete
  11. Special K - m-am exprimat eu gresit, imi placea ora de desen, pentru ca desen tehnic n-am facut niciodata in scoala...poate mi-ar fi placut, poate nu...don't know :P
    oricum si eu prefer sa ma joc cu culorile decat sa stau sa trasez linii perfect calculate. :)

    ma bucur ca iti place!:*

    ReplyDelete
  12. Michelline - lol!!!!:)))

    Tin sa-ti spun ca pana anul trecut aveam flori lipite pe mobila. Anul asta m-am chinuit sa le dau jos, ca am considerat ca m-am maturizat si e deplasat sa le las acolo. :)))))))

    ReplyDelete
  13. Ionny's world - multumesc draguta! :*

    sunt destule! :P

    ReplyDelete
  14. ce dulciii sunt,iti vine sa le mananci,mirosi de fapt:)imi plac,bravo:)te pup

    ReplyDelete
  15. Andra - uuuu...that's funny!:P

    mersiii!:*

    ReplyDelete
  16. ce frumos ti-au iesit!! :) cel mai mult imi place cutia de betioare de urechi hihih tare ingenios! :)

    ReplyDelete
  17. Lauren - iti multumesc!:D:D:D
    Da, aveam nevoie de doua suporturi pentru pensule si nu aveam, asa ca am improvizat!:P

    ReplyDelete
  18. anda tu ai 88? mi-ar placea niste lookuri doar cu fardurie din ea

    ReplyDelete
  19. Dragonfly - am doar 120. Daca te interesaza pot sa fac cu ea.

    ReplyDelete
  20. ce dragute sunt:X! Cred ca asta-i primul lucru pe care o sa il fac cand merg acasa. sunt prea cute:X

    ReplyDelete
  21. Alexandra - ma bucur ca iti plac! sa le postezi si tu, sa vedem ce ti-a iesit!:*

    ReplyDelete