How to: Quick Nail Art Tutorial

Hello girls!

Astazi ne facem unghiuteleee!:P
Sper sa va fie de folos acest tutorial. Este foaaarte simplu de facut.

Asa arata rezultatul final:

Eu am unghiile cu gel, deci french-ul l-am avut facut inainte. Voi puteti opta pentru ce culoare vreti. Sau puteti face modelul pe toate unghiile, eu am ales doar inelarul si degetul mare.

Am folosit:
+ Top Speed Gloss de la Gabrini, pe care am uitat sa il pozez. 
Lacurile sunt cu pensulita subtire.

Here we go:







 Pe scurt, pana aici doar liniute :)
 Apoi am aplicat niste punctulete cu o ustensila speciala. Daca voi nu aveti puteti incerca cu un ac sau cu o scobitoare :P

La final am aplicat lacul argintiu cu sclipici intre liniute.

Daca va place, voi ma veni cu astfel de tutoriale. Este domeniul meu, asta fac zi de zi desi nu ma pasioneaza la fel ca make-up-ul :) Cu timpul, facem si mai complicate, dar am zis sa incep cu ceva simplu. Astept sa vad cum v-a iesit pe adresa mea de mail :P


Va pup,
Anda

Share:

40 comentarii

  1. Imi place tare mult. Eu l-as purta chiar si fara glitter. Sper sa mai faci asemenea tutoriale. Mi-ar placea un tutorial pentru unghii mici (eu le am foarte mici si nu prea pot face mare lucru).
    Te pup. :*

    ReplyDelete
  2. hehe...1st :D:D:D:D
    normal ca imi place ....mai trebe sa zic? :D

    ReplyDelete
  3. Shopperita - si mie imi place mai mult fara, dar am zis sa mai adaug ceva. E optional si ala :P
    Intr-o zi o iau pe mama si ii fac un model, ca are unghiile mici.:P:)
    pupici

    ReplyDelete
  4. Kawaii Neko - :)) 2st :P
    ma bucur ca iti place :*

    ReplyDelete
  5. Hehe. Merci :*. Voi fi pe faza! :D

    ReplyDelete
  6. Fashion Rehab - thank you sweetie :*

    ReplyDelete
  7. si eu am unghiile mici :( ca sunt eu rontaila, altfel le aveam mari si frumoase, cum le-am mai avut :)
    foarte frumos modelul :X , poate il incerc pe mama :)) are unghiutele putin mai mari decat ale mele :P

    ReplyDelete
  8. AlexantzA - multumesc :*
    o sa am gandesc serios la un model frumos pentru voi fetele cu unghiile mici :*
    si sa nu le mai rozi ca ma supar :P:)

    ReplyDelete
  9. sa vezi ce suparata-s eu dupa ce-mi vad opera :)) dar nah, cand sunt stresata nu ma mai abtin. acum vreau sa le las sa creasca, incerc sa ma abtin, am si lac amar :P mai ini trebuie vointa si incurajari (iuby imi zice odata la 5 min sa nu le rontai cand vorbim la telefon :)) )

    ReplyDelete
  10. dragut model ^_^
    waiting for more :D

    p.s. tocmai mi-a trecut prin minte: mai urmeaza sa faci niste hairstyle tutorials, iar blogul va fi complet :) *si chiar ar fi interesante niste hairstyle-uri ;) *

    ReplyDelete
  11. AlexantzA - o sa reusesti daca vrei.
    si eu am o problema cu care ma lupt de vreo 2-3 ani sa sti, ma musc de buze, le ciopartesc, si dupaia cand incepe sa ma doara imi dau seama :(
    de asta sunt tot timpul in cautare de balsamuri de buze super-mega-extra regenerante.
    trebuie sa reusim...e vorba doar de vointa intr-adevar...:D

    ReplyDelete
  12. Cristina - merci!:D
    Sa sti ca e in plan si partea aia :)
    pupici.

    ReplyDelete
  13. Super cute! Ma bucur ca te intereseaza si nail art-ul. Si ti-au iesit super frumos:">

    ReplyDelete
  14. Danussik - ma bucur ca iti place :*

    ReplyDelete
  15. frumoase unghiutele. eu nu ma pricep sa le fac asa... plus ca trebuie sa ai si putina rabdare ca sa-ti iasa ;))

    ReplyDelete
  16. Cris - mersi :)
    asa e, trebuie putina rabdare. eu am o gramada, mai ales la partea cu gelul, imi ia peste 3 ore sa mi le fac. :)) la cliente e mai usor, imi ia o ora doua dar la mine personal dureaza mai mult pentru ca trebuie sa fac mainile pe rand (plus ca intotdeauna ma uit si la un film ceva intre timp :)) )

    ReplyDelete
  17. wowwww...extraordinar! se spune ca unghiile sunt cartea de vizita a unei femei! ale tale sunt (ma repet) extraordinare! keep on the good work!
    bravo! te pup!

    ReplyDelete
  18. MissJesse - multumesc:)
    si eu tin foarte mult la chestia asta. si e valabil si la barbati :P ( e un must sa aiba unghiile ingrijite)

    ReplyDelete
  19. Ai o leapsa la mine pe blog.

    ReplyDelete
  20. Nu as fi zis ca sunt cu gel. Eu cand am avut ungii false aveau juma' de metru daca vrei iti dau o poza :)). Nu stiam ca ai talent si la nail art :x:x super :x

    ReplyDelete
  21. Adina - daaaa, arata-mi :D
    vreau sa-ti spun ca ale mele sunt false cu gel (stiu ca nu par) de obicei imi pun doar gel dar de data asta am facut o exceptie :)
    - mie asa imi place sa le fac, sa arate cat mai natural :)

    ReplyDelete
  22. Iti trimit mail cu poza :D

    ReplyDelete
  23. Nu cred ca reusesc sa le fac atat de subtiri liniutele la capat, nu sunt chiar indemanatica :P
    Dar imi place foarte mult ideea.
    xoxo

    ReplyDelete
  24. Butterfly - sunt sigura ca o sa iti iasa, nu e greu! :-*:-*

    ReplyDelete
  25. superrrrr!!! sunt tare dragute! felicitari!

    ReplyDelete
  26. Arata foarte bine! dar nu stiu mie de ce nu-mi iasa manichiura frantuzeasca! ai vre-un pont pentru mine?

    ReplyDelete
  27. Duchess - mersi! Incearca cu aplicatoarele speciale. Le gasesti la orice set de manichiura frantuzeasca. :*
    Sau daca nu, incearca cu un lac cu pensula subtire.

    ReplyDelete
  28. am incercat cu aplicatoarele... dar mi se intinde cand dezlipesc aplicatorul:)

    ReplyDelete
  29. Super tutorialele de manichiura:X...initial aveam doar o obsesie pentru unghii...acu de cand am descoperit blogurile voastre de make-up...am o obsesie in plus:P. am vazut ca ziceai intr-un comentariu ceva despre balsamuri de buze regenerante...daca ai putea sa imi recomanzi ceva bun?:D am aceeasi problema ca tine...imi musc buzele foarte des. multumeesc:*

    ReplyDelete
  30. Duchess - atunci incearca cu pensulita subtire. :)

    ReplyDelete
  31. ioannah - multumesc!:*
    Hehehe, pai lasa ca nu e un lucru rau. :P

    Sincer n-am gasit inca balsamul de buze minune, dar m-am inteles destul de bine cu Nivea albastru deschis (Repair nu stiu cum).

    ReplyDelete