Tag: Ritualul meu zilnic de frumusete

Am primit acest tag de la Clarra, Iguanitza si Andreea, carora tin sa le multumesc ca s-au gandit la mine.
Nu stiu cat de entretaining va fi acest post pentru ca nu am un ritual anume pe care sa il respect cu sfintenie zilnic. Acesta difera.
Nu o sa scriu despre spalatul pe dinti, curatatul in urechi and so on, pentru ca ma gandesc ca astea sunt niste chestii normale si obiligatorii si ca le face toata lumea. :P

So let's give it a try:

1. Dimineata ma spal pe fata cu apa rece iar apoi imi curat fata de posibilele urme de machiaj ramase de peste noapte cu Lotiunea Micelara de la Ivatherm.
2. La dus folosesc ce gel de dus imi vine in mana. :))  Uneori (cand am) imi place sa ma spal doar cu sapunul de la Dove, cel cu mirosul original. Pur si simplu ador consistenta si efectul si mirosul (mi-as dori un parfum cu mirosul ala...exista? Il cumpar imediat daca da :D )...este singurul sapun ce il folosesc si la dus, in rest ma axez pe geluri de dus. O data pe saptamana folosesc gel de dus exfoliant Planet Spa cu masline (Avon).
In momentul de fata folosesc sampon de la Garnier cu musetel pentru parul blond.
Iar balsamul este de la Gliss - Asia Straight ( i just loveee it).
O data pe saptamana aplic masca de la Kallos cu lapte.
Cand nu folosesc masca, aplic tratamentul leave-in Lotus Shield de la Avon - review aici.
3. O data pe saptamana, sau o data la doua saptamani imi exfoliez si tenul cu lotiune exfolianta cu miere si samburi de caise de la Bioten.
4. Aici ar trebui sa intervina crema hidratanta, pe care o folosesc, dar nu zilnic...I know, nu-i bine, o sa ma autoeduc, promit. Folosesc Lotiune matifianta de la Clearskin - Avon.
- seara folosesc crema de fata de la Bioderma - Hydrabio (la iarna o voi folosi si ziua, acum pur si simplu nu pot de la caldura)
5. Ma machiez - sau nu... depinde de zi si de toane. :))
6. Demachierea este nelipsita. Pot sa numar pe degetele de la o mana de cate ori ma culc nemachiata intr-un an...(poate e mult spus degetele de la o mana)...consider pasul asta fooaaaarte important + ca nu suport senzatia pe care o am dimineata daca cumva dorm machiata.
Am auzit de la multe fete ba ca nu se demachiaza seara ca tenul lor reactioneaza mai bine la demachiant dimineata, ba ca nu se demahiaza deloc pt ca le sta bine rimelul a doua zi...nu nu,nu glumesc...mi se pare strigator la cer...:|

Sa revenim:
- pentru ochi folosesc: lotiune demachianta 2 in 1 pentru ochi de la Ivatherm si demachiant pentru ochi si buze cu echinaceea de la Farmec. Uneori le combin.
- pentru fata demachiant Pure Calmille Yves Rocher sau Fresh Cleansing gel Burjois.
- lotiune tonica Pure Porefection Avon.
7. Pentru corp folosesc tot felul de creme pentru ca am o gramada, chiar prea multe...
Dar cel mai des folosesc:
- lotiune anticelulitica Anew Avon sau lotiune anticelulitia Garnier (nici de astea nu ma prea tin cum ar trebui x_x
- lapte de corp sau ulei de corp de la Bubchen ( pentru bebelusi :X)
- diferite lotiuni parfumate: Fantasy- Britney Spears, Madame - Jean Paul Gaultier, Pur desir de lilas - Yves Rocher, Today - Avon, etc.

Cam atat am eu de povestit in legatura cu ritualul meu zilnic de frumustete. Sper ca nu v-am plictisit prea rau.

Dau mai departe aceasta leapsa oricui vrea sa ne impartaseasca ritualul de frumusete. :)

Va pup,
Anda.

Tags:

Share:

28 comentarii

  1. Ce taaareee, credeam ca numai eu ma bag in cremele si uleiurile de bebei.Si eu folosesc lotiunea de la Bubchen!Suupeeer e!Cred ca o sa ma bat cu bebelusa mea pe creme:))

    ReplyDelete
  2. frumos ritual :P si nici eu nu folosesc crema de fata zilnic:)) uit cu zilele :)) e buna Lotiunea matifianta de la Clearskin - Avon ?

    ReplyDelete
  3. LOL cum sa nu te demachiezi ca iti sta rimelu bine a doua zi ? Yuck! Nu mi s`au 'confesat' mie ca nu mai scapau de gura mea domnisoarele =)

    Imi place Madame de la J.P.Gautier

    ReplyDelete
  4. Half_a_devil - e dulce-gurmand. i-am facut review aici: http://andazelenca.blogspot.com/2010/06/review-britney-spears-fantasy-quick.html
    pupici.

    ReplyDelete
  5. Deena - :)) si eu ziceam la fel. ori i le fur, ori o sa o/il miros toata ziua :)) ca imi plac toate cum miros astea de bebei si mai ales astea de la bubchen.
    Si in plus, cremele astea sunt bune si pentru noi fiind foarte hidratante si delicate cu pielea. :D
    Am o prietena ce s-a dau numai cu uleiuri si creme de bebelusi pe perioada in care era gravida si n-a facut deloc vergeturi. Eu am teroare de chestia asta...:-s

    ReplyDelete
  6. AlexantzA - mie imi place, e buna, nu imi usuca fata ( asa mai au efectul unele creme matifiante).
    trebuie sa invatam sa ne dam zilnic si tenul nostru o sa ne multumeasca mai tarziu ;))
    bine ma gandesc ca nici tu n-ai ten uscat nu? daca am avea ten uscat atunci sigur am simti nevoia de crema. eu nu imi simt niciodata tenul uscat, mai ales acum vara. poate doar iarna uneori :D

    ReplyDelete
  7. Iguanitza - si eu m-am minunat, belive me! :)

    ReplyDelete
  8. Michelline - nu e cine stie ce :P e foarte basic la mine, zic eu :P
    daca ai sta sa pui pe foaie tot ce folosesti intr-o zi, sau de obicei, ai vedea ca s-ar aduna cate ceva si la tine :)
    si eu cand am primit tag-ul asta am zis ca nici n-o sa am ce sa scriu, dar uite ca s-au adunat :))

    ReplyDelete
  9. Ah! Iguantiza! Am descoperit o varianta mai ieftina la Madame de la Gaultier.
    E un parfum de la Zara, costa in jur de 80 lei 70 ml parca si se cheama ceva de genul: sourir de soir...cred...pe acolo oricum. is varza la franceza. e ceva cu seara in orice caz. :)) miroase aproape identic cu madame.
    anyway...imi cam plac parfumurile de la zara, o sa imi iau unul cat mai curand (sper) :P

    ReplyDelete
  10. Ufff Anda, la Sibiu nu e Zara ca sa pot sa`l miros :(

    ReplyDelete
  11. Iguanitza - dar daca ajungi candva in alt oras la Zara sa il mirosi neaparat :)
    probabil o sa apara si la voi in viitor.
    ca sephora in timisoara :P
    am citit pe undeva ca e in plan :) yeeeey

    ReplyDelete
  12. de-abia ai terminat unu si te mai impovarez cu altu' :)) au un tag la mine :*

    ReplyDelete
  13. Special K - uuuu how nice...
    abia astept sa-l fac si eu si sa-l vad la toata lumea :D
    Mersi ca te-ai gandit la mine :*

    ReplyDelete
  14. Buna,
    Am o rugaminte: cateva cuvinte despre balsamul Asia Straight :D Incarca parul, cum se comporta? Si ce tip de par ai?

    ReplyDelete
  15. Hmmmm...la noi nu e nici Zara in plan si nici Sephora. Poate peste x ani =)) Dar oricum, o sa il miros cand dau de un Zara :D

    ReplyDelete
  16. Yanna - il adorrrr, e cel mai fain balsam de par ce l-am avut pana acum. imi lasa parul asa de moale ca nu-mi vine sa mai pun altceva in el dupa(nici un tratament, etc)
    - am parul gras si mi-l spal la 2-3 zile, n-am observat sa-mi ingrase mai repede parul balsamul, deci e bine.
    - intotdeauna aplic balsam/masca de la jumatatea parului in jos ca sa nu mi se pleosteasca sau sa mi se ingrase de la ele. oricum asa e recomandat, doar pe varfuri. :)
    - cu siguranta o sa-l mai cumpar, pentru parul meu se pare ca e bun.

    ReplyDelete
  17. Iguanitza - o sa apara, trust me! :) n-ai vazut ca acum apar mall-uri ca ciupercile dupa ploaie? :))
    sibiul e un oras maricel si frumos, sigur vor veni si pe acolo.
    (asa gandesc eu cu sephora, speranta moare ultima :)) )
    - sa te uiti cand ai ocazia pe la zara, au multe parfumuri faine.

    ReplyDelete
  18. nu, n-am ten uscat. e mixt/gras cu tendinta acneica :( si acum mi se da jos pielea de pe fata, din unele locuri (nas si barbie) si e ciudat ca e prima data cand patesc asta :))

    ReplyDelete
  19. Si mie imi plac produsele de la Bubchen.
    Le-am descoperit cand baietelul meu era bebe (acum 9 ani) :)

    ReplyDelete
  20. Cand vii la Sibiu ma anunti si pe mine =)

    ReplyDelete
  21. AlexantzA - si eu am tenul mixt/gras - probabil de aia nu ne simtim tenul uscat.
    Ti s-a cojit de la soare, cu siguranta :)

    ReplyDelete
  22. Ema Stil,Brasov - si eu le-am descoperit tot de la o mamica. i le miroseam intr-una. dar dupaia mi-am luat si eu. mi-as lua toata gama, asa de mult imi place cum miros. si am auzit si ca sunt foarte bune :)

    ReplyDelete
  23. Iguanitza - abia astept sa vin pe acolo :*:)

    ReplyDelete
  24. Multumesc :)
    Si eu am parul la fel. Desi aplic balsamul corect, am remarcat ca de multe ori cele mai hidratante imi lasa parul incarcat, cu aspect de nespalat. O sa-l incerc si pe asta, mi-a facut cu ochiul in magazin mai demult.

    ReplyDelete
  25. yanna - n-ai pentru ce.
    secretul e sa nu pui decat la varfuri :)
    incearca-l, eu zic ca e fain :)

    ReplyDelete
  26. Gagica, iti pun un comment luat de pe blog-ul meu. M-am gandit ca nu mai intri la postarea respectiva si am vrut sa-l vezi :

    "Anda, n-avem Sephora in Timisoara,dar avem in Arda, distanta TM-Ar 50 km, eu acu'cateva luni am descoperit.DnaRipley"

    te pup:*

    ReplyDelete
  27. Special K - mersi mult, esti o scumpa :*
    -stiam de existenta lui, dar n-am apucat inca sa merg. plus ca depind de barbati (tata sau iubitul) ca eu nu conduc si sa le zic ca vreau la arad doar sa cumpar cosmetice o sa-mi zica ca-s nebuna :))
    dar pana se deschide aici, ajung eu odata si-o data si pe acolo :)

    ReplyDelete