Make-up inspired by: Beyonce (part 1)

Hello!!!

Imi cer scuze ca am cam intarziat cu postarile...am fost lenesa, recunosc!
Am primit un request de la Aqua_shell sa fac un look de-al lui Beyonce si cum si eu, la fel ca ea, o admir foarte mult (she's one of my favs), m-am supus imediat.
Am tot cautat pe internet poze si am gasit doua look-uri de care m-am indragostit, asa ca le voi face pe amandoua, e musai! :P
Din cate am observat ea poarta de cele mai multe ori look-uri neutre si intr-adevar ii stau bine, dar eu am vrut ceva mai mult, mai colorat.
Si am gasit look-ul aceasta:



Mi-a placut eeeenorrrrm, iar aceasta este abordarea mea (eu l-am facut putin mai dramatic):







Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:





  • Mineral Eyeshadows The All Natural Face in: Boysenberry shimmer + Peacok Blue and Blue Ice Storm;
  • Ga-de make-up pallete;
  • Nyx Ultra Pearl Mania : Pearl;
  • Mascara SuperMagnify Avon;
  • Elf eyelid primer;
  • Black Eyeliner Giordani Gold Oriflame
  • White Eyeliner - Marcelle;

Pentru sprancene:

  • Elf quad - Brownstone.

Produse folosite pentru fata:

  • Concealer Wet'n'Wild - Light;
  • Avon Smooth Mineral Foundation - Nude;
  • Avon Light and Luminous Blush - Cool shimmers.

Produse folosite pentru buze:

  • Nyx Round Lipstick - Strawberry Milk;
  • Avon Glazewear lip gloss - Pale Pink Shine.

Sper sa va placa!

Si cum de fiecare data obisnuiesc sa va las si cate un clip cu celebritatea in cauza, here it is:

:X:X:X

Pupici, 
Anda.


Share:

64 comentarii

  1. Foarte frumos si curat lucrat, ca de obicei. Felicitari!

    ReplyDelete
  2. scuza`mi ignoranta, dar pliculetele alea de la ce firma sunt si unde se gasesc de cumparat?superb machiajul...felicitari...
    Georgiana

    ReplyDelete
  3. Georgiana - uite de aici le-am luat:

    https://theallnaturalface.com/gto/store/epp_index.asp

    sunt farduri de pleoape minerale. ale mele sunt mostre pentru ca mi-am luat un set de mostre de pe site ce continea: fonduri de ten, blushuri, farduri de pleoape, corectoare, glow-uri si veils-uri plus 2 pensule.
    mie mi s-a parut foarte convenabil, singura parte proasta e ca sunt din america, deci e putin mai complicat cu comandatul. Dar ajung cam in 2-3 saptamani.
    Oricum, mostrele astea tin foarte mult, e suficient produs in ele pentru mai multe aplicari. Ele in mod normal sunt puse in cutiute.
    Sper ca am clarificat situatia putin si ca te-am ajutat.
    kiss.

    ReplyDelete
  4. Imi place fff mult! Felicitari si la mai multe! Nu prea imi place ca folosesti multe farduri si tre' sa ma uit cand la numarul de pe ochi, cand la fard...

    :*

    ReplyDelete
  5. Rose Aura - awww, multumesc! ma bucur sa te vad pe blogul meu!:*:*
    Imi pare rau in legatura cu culorile, nu ma pot abtine!:))
    Hai ca de data asta nu sunt multe, doar 5. :))
    Totusi, am si look-uri mai simple mai in spate. O sa incerc sa le alternez mereu. :)
    pupicei!

    ReplyDelete
  6. renunta la scoci cand faci machiajul.nu prea da bine

    ReplyDelete
  7. Ai un blog award de la mine..il meriti din plin!:*

    ReplyDelete
  8. Wow e superb! Imi place cum iti sta cu albastru. Mi se pare ca ochii caprui se vad frumos cu albastru si mov :D

    ReplyDelete
  9. Anonim - nu zau?

    P.S.: ai grija la ortografie.

    ReplyDelete
  10. Raluka Afronie - iti multumesc, esti o scumpa!:*

    ReplyDelete
  11. Adina - thaaank you!:D
    si mie imi place cum scoate albastrul in evidenta ochii caprui!
    pup.

    ReplyDelete
  12. e superb andutzule si`ti sta lovely:)te pup

    ReplyDelete
  13. looks very pretty ^_^
    un machiaj numai bun pentru un night out, fara a fi "prea prea' sau "foarte foarte" ;)

    ReplyDelete
  14. Andra - multumesc sweetie!:*
    pupicei.

    ReplyDelete
  15. Cristina - mersi. :D :*

    I agree with you! :P

    ReplyDelete
  16. da zau o sa ti se lase pielea din jurul ochilor pt ca e agresiv sa tragi de ea.si in plus pare machiajul ft ieftin.asta e parera mea.da daca tu sari de fund in sus n-ai decat.hai pa

    ReplyDelete
  17. Anonim - e o tehnica des intalnita in machiaj. Intai se pune scotch-ul pe mana pentru a nu fi lipiciul atat de puternic si abia apoi pe fata. Deci nu e chiar asa cum crezi tu.
    Iar daca tie ti se pare ca arata ieftin, asta e, nu pot sa multumesc pe toata lumea. Eu ma machiez cum vreau si cum imi place.

    Bye!

    ReplyDelete
  18. Anda e genial! il ador :D merci merci merci :*
    Anonim...nu e musai sa fie scotch...se poate folosi un servetel sau leucoplast hipoalergic (care nu are lipiciul "agresiv") si in orice caz...daca stii sa te folosesti de tehnica asa cum trebuie, nu ti se intampla nimic.

    ReplyDelete
  19. Aqua_shell - i'm glad u like it!
    sper ca-ti place alegerea ce am facut-o intr-un final!:))
    de aia ziceam ca vreau ceva mai putin neutral(cum sunt cam toate look-urile ei).
    te pup!

    ai dreptate!:*

    ReplyDelete
  20. Good Anda, arata super, in sfarsit te vad si eu pe tine machiata cu farduri mai mate.. iti sta foarte bine, iar albastrul te prinde de minune!!!! App de scotch, si eu il folosesc uneori si nu il pun pe mana, il aplic direct in coltul ochiului, si pana termin eu de colorat pe acolo, deja isi pierde din lipici, din cauza transpiratiei, etc, si mai mai ca se dezlipeste singur. Asa ca nu vad cum s-ar putea lasa pielea.


    Pupicei!!

    ReplyDelete
  21. Interesanta interpretarea ta. Vine perfect cu ochii tai caprui! Like it :*

    ReplyDelete
  22. imi place foarte mult look-ul ales...bine...avand in vedere ca e inspired by Bee si de-ar fi fost trashy tot mi-ar fi placut :)) eu o admir pe femeia asta datorita faptului ca se respecta si nu isi publica toata viata in tabloide, nu se infometeaza pana la scheletizare si are o voce de zeita! Unde sa mai pun faptul ca am fost si la concertul ei ca nu m-am putut abtine :))

    ReplyDelete
  23. Ionny - multumesc, si mie mi-a placut mult cum venea albastrul asta. scoate ochii caprui in evidenta foarte mult!
    intr-adevar daca ai grija cu scotch-ul n-are la ce sa dauneze. depinde si de cat e de puternic. al meu lipeste f tare si il cam trec de vreo 2 ori pe mana si abia apoi pun la ochi.
    kiss.

    ReplyDelete
  24. Zvetlana Z - gracias! :D
    te pup. :*

    ReplyDelete
  25. Aqua_shell - te invidiez acum!:D
    ce fain de tine ca ai fost la concertul ei.:D si mie mi-ar fi placut.
    si eu o ador, este super, canta super, sunt de acord cu tine in tot ce ai spus!:*

    ReplyDelete
  26. Oooooooh I so love this look!!! Nu spun ca`l voi incerca si eu, ca iar imi va iesi un HORROR-MAKE`UP, dar il voi avea in minte, poate o sa`mi iasa ...candva.
    E mistoooooooooooooooooooo ! :X

    ReplyDelete
  27. Hey Anda! machiajul e superb, observ ca fardurile tanf pe care le ai tu sunt foarte pigmentate, eu am 2 care nici nu se vad, sper sa reusesc sa le folosesc cu un primer.
    Vreau sa te intreb ceva, am vazut pe blogul lui Koko penultimul ei post in care apari si tu cu un machiaj minunat, in nuante de roz-lila...imi spui pls ce farduri ai folosit? nu tin minte sa fi vazut machiajul pe blog, daca da,scuze ca te intreb in loc sa caut :)) te pup, G.

    ReplyDelete
  28. Awww...e atat de cuuute :X Și diferit de machiajele pe care le-ai realizat până acum :X:X felicitări! Lucrezi foarte curat! :X

    ReplyDelete
  29. Andaaa il ador!!
    Pacat ca am ochii albastrii si nu prea merge sa-l reporduc, but it's great! :*:*:*

    ReplyDelete
  30. iti sta foarte bine. imi place mult :*. bravo!

    ReplyDelete
  31. Iguantiza - tnx a lot! :)
    eu zic sa incerci, ce daca nu iese bine, asa ne invatam, exersand, nu?
    te pup!

    ReplyDelete
  32. G. - iti multumesc!:)
    look-ul acela este chiar unul de-al lui koko.
    uite aici il gasesti. iti arata si culorile ce le-a folosit, tot!

    http://special-koko.blogspot.com/2010/06/lotd-neutral-pink.html

    La ea pare mai putin colorat decat la mine, dar sunt aceleasi culori, cred ca au iesit pozele in functie de aparat, nu stiu exact...

    In legatura cu fardurile minerale - sunt destul de "capricioase" ca daca le blenduiesti, se duce tot. Ca sa nu se intample asta eu aplic si primer si o baza lipicioasa, de care sa se prinda (gen creion jumbo, fard crema, etc). Incearca asa, sigur va fi mai bine.
    Te pup.

    ReplyDelete
  33. Michelline - i'm blushing!:D
    multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  34. Chatte - thanks sweetie!:*
    intr-adevar la ochi albastrii nu ar merge atat de bine. incearca cu mov & lila & co. :P
    Sigur o sa arate divin! kiss kiss

    ReplyDelete
  35. Foarte, foarte, foarte frumos realizat!!! :)

    ReplyDelete
  36. supeeerb machiajul!!! mi-ar placea sa ma pot machia si eu in culori asa tari :X

    Ai un blog award de la mine :*

    ReplyDelete
  37. Ai un blogward de la mine. :)

    ReplyDelete
  38. Anca Buzea - multumeeeesc, parerea ta conteaza mult pt mine!:D

    ReplyDelete
  39. Lauren - si pentru mine este ceva nou! ;))

    multumesc mult!

    ReplyDelete
  40. Dorina - iti multumesc pentru premiu! :*:*:*

    ReplyDelete
  41. Haaaaaaa ca m`am machiat si eu na :P ! Stai sa vezi ce a iesit :))

    ReplyDelete
  42. Anda e superb!Imi place super mult si chiar te prinde!
    Eu l-as fi facut o mai inchis(preferinta personala:D) dar merge si asa!Iti vine manusa:P

    te pup:*

    ReplyDelete
  43. Iguanitza - am vazut. I like it! :)

    ReplyDelete
  44. Deea's Beauty - si eu l-am vrut initial mai inchis, dar am vazut fardurile de la Tanf, care oricum nu le-am prea folosit si le-am ales pe alea. :D
    O sa fac si unul cu navy one day!:D

    ReplyDelete
  45. Michelline - wooow! mersiiii!:*:*:*

    ReplyDelete
  46. Anda, ai un blog award de la mine:)
    Foarte frumos machiajul.
    Imi place foare mult cum iti sta cu el:)
    Pupici!

    ReplyDelete
  47. Anitta - multumesc mult!
    te pup!:*

    ReplyDelete
  48. si de la mine ai blog awards aceleasi ca si de la Michellinne :)
    P.s. nu ma mai satur de "holbat" la look-ul asta :))

    ReplyDelete
  49. Aqua_shell - ma bucur ca iti place atat de mult!:D:D:D
    Mersi de award!:*

    ReplyDelete
  50. Michelline - iti multumesc din suflet!:*

    ReplyDelete
  51. Ai un Blog Award de la mine :*

    ReplyDelete
  52. ti-a iesit SUPER!
    imi place blogul tau foarte mult!
    pupici!

    ReplyDelete
  53. Katalyina - bine ai venit pe aici!:)
    iti multumesc mult, ma bucura lucrul asta!:*

    ReplyDelete
  54. multumesc, o sa raman destul de des pe la tine :)
    acum am vazut ca e si ziua ta de nume!
    "La multi ani!" sa fii sanatoasa, mereu frumoasa si inconjurata de cei dragi!

    ReplyDelete
  55. Katalyina - si eu sper sa revii cat mai des pe blogul meu!:)
    Multumescm mult pentru urari!:*

    ReplyDelete
  56. Mi se pare incredibil de frumos..e pur si simplu WOW!! :)

    ReplyDelete