Make-up inspired by: Beyonce (part 2) - Why don't you love me

Hellooooo!

Astazi revin cu un nou (si mult asteptat) "Make-up inspired by...". Stiuuuuu, am intarziat 1000 de ani cu aceasta rubrica, dar voi recupera, promit! Sper sa va placa ce am pregatit azi pentru voi...:D

Pozele de inspiratie:

Totusi, eu am ales varianta curata si nu pe cea "dirty". Deci am creat un neutral cut crease, dar totusi dramatic. Here it is:









Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat culorile pe pleoape:




  • Nyx For Your Eyes Only Palette : Brown Eyes;
  • Nyx The Runway Collection - Romance;
  • Primer Elf Studio;
  • Nyx Jumbo Milk;
  • Eyeliner Giordani Gold - Oriflame;
  • Liquid eyeliner - Farmasi - black;
  • Max Factor 2000 Calorie Mascara;
  • Elf Dramatic False Eyelashes;
  • Adeziv Lash Grip Waterproof.
Produse folosite pentru sprancene:
  • Quad Brownstone Elf - de data aceasta am ales culori mai inchise, machiajul fiind mai dramatic.
Produse folosite pentru fata:
  • Vichy Normaderm Teint Foundation;
  • Elf Studio Complexion Perfection;
  • Wet'n'Wild Bronzer.
Produse folosite pentru buze:
  • Round Lipstick Nyx - Circe.
And one final picture:

"Za" video:

Cam atat fetelor!
Sper sa va placa!
Bineinteles, astept cereri si de la voi, daca doriti sa realizez un anumit look, inspired sau nu. 

P.S.1 - Nu sunt inca foarte obisnuita cu genele false, ma scuzati daca nu sunt lipite perfect.

P.S.2: Nu uitati de giveaway, mai puteti participa pana luni.

Xoxo,
Anda.

Share:

69 comentarii

  1. vai cat de superb eeee!!!!love it!!!!si genele iti vin bineee:)te pup andule

    ReplyDelete
  2. Hey Anda:)

    Iti sta foarte bine cu codita mai lunga si este si super frumos realizat:) iar daca nu scriai ca ai folosit gene false habar nu aveam:-?? Cat ti-a luat:O? Pare foarte complex
    Felicitari:)!

    ReplyDelete
  3. OMG anda ti-a iesit superb!! Mi-ar placea sa-l incerc si eu dar nu stiu daca imi sta bine cu cut crease :(( Vaaai si-mi place atat de mult!

    ReplyDelete
  4. felicitari:D arata super bine;)) si iti sta tare bine si cu gene false:D si eu sunt curioasa sa stiu in cat timp l-ai realizat:*

    ReplyDelete
  5. andra - multumeeesc!:D Si mie imi place mult mult cu gene, dar trebuie sa mai exersez cu aplicatul. :D
    Pup u too!

    ReplyDelete
  6. Foarte frumos si atat de senzual!! Iti sta super! ;)

    ReplyDelete
  7. e superb! :X il ador! stii ce mi-ar placea sa vad si la tine? make-up-ul rihannei din who's that chick varianta night
    :D iii si merci e o idee buna pt maine seara (am un majorat si am in cap prea multe lookuri, asa ca nu pot sa ma decid) :)) te pup

    ReplyDelete
  8. Anda... ce să zic? este pur și simplu superb :X Îmi place la nebunie modul în care faci codița.

    ReplyDelete
  9. Imi place tare mult!
    De cand am vazut videoclipul i-am admirat machiajul. Si melodia imi place!

    ReplyDelete
  10. Alexxa - multumesc mult. Nu stiu exact cat am stat sa-l fac, dar sigur a fost o ora si ceva. Plus poze and stuff am ajuns la 2. :))

    ReplyDelete
  11. Lauren - n-ai nimic de pierdut. Incerci si dk nu iti place il stergi. :D
    Multumesc mult!:*
    Pup u.

    ReplyDelete
  12. Extramicuta - thank you dear!*
    Am scris mai sus, aproximativ 2 ore cu tot cu poze.
    Pup.

    ReplyDelete
  13. Superficial Doll - astept sa-l vad si la tine!:D
    O sa incerc sa-l fac si pe cel ar Rihannei in varianta aia dark. :D
    Puup.

    ReplyDelete
  14. Michelline - thank you, thank you!:D
    Te pupacesc!:*

    ReplyDelete
  15. de-a dreptul superb..desi e constiuit din culori mai neutre...efectul e demential:X...si eu am fost incantata de machiajul asta cand am vazut videoclipul..iti sta super:*

    ReplyDelete
  16. Shopperita - mersiii!:D
    Bine ca m-ai luminat tu, asa mi-am adus aminte sa pun si videoclipul. :D
    Kiss!

    ReplyDelete
  17. Anda, este pur si simplu perfect...fara cusur..nici nu se compara cu Beyonce, e de 10000 de ori mai bun al tau, mai expresiv, mai curat. Iar tu esti o frumusete, ce sa mai zic:X:X:X aa.. si pozele iti ies atat de bine...tine-o tot asa:*:*:*

    ReplyDelete
  18. Xella - asa e, desi e in culori neutre, e destul de dramatic.
    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  19. superb machiajul, blogul nemaipomenit si tu deasemenea.voiam sa te intreb cu ce pensula aplici Elf Studio Complexion Perfection? pt ca as vrea sa-mi achizitionez o pensula de la elf din gama studio si oscilez intre cea pt fata si cea pt pudra
    multumesc anticipat

    ReplyDelete
  20. Anonim - ce draguta esti, multumesc!:D
    Eu de obicei pun pensula in toate culorile si aplic pe toata fata, are un efect matifiant super fain.
    Nu aplic mereu cu aceeasi pensula,dar de obicei cu una mare si fluffy sau cu cea pentru pudra de la elf.
    Ti-o recomand pe cea din urma, e foarte utila pt ca poti aplica si fdt lichid cu ea, iar efectul e wow!:D
    Kiss kiss!

    ReplyDelete
  21. extraordinar de frumos machiajul ,ptiu ptiu!! nota 10 cu + and I mean it !!!
    m-au dat gata si pozele,si genele si tusulll mai ales...trebuie sa-l am neaparat

    ReplyDelete
  22. tot eu sunt :)))
    vai ce ma enerveziiii,e demential machiajul !!!!
    daca revad pozele iti mai las inca un comentariu mai mult ca sigur :( I hate youuuu

    ReplyDelete
  23. Dragonfly - pt comentariul 1 - iti multumesc din suflet, inseamna mult pentru mine.
    Tusul e vreo 6 lei, eu sunt multumita de el, nu e cel mai intens negru dar se aplica asa de faaain!

    -pentru comentariul 2 - lool, mi-ai inveselit seara! ce figura esti!:)))))
    Astept sa-l vad si la tine daaa?:D
    Don't hate me...:P

    ReplyDelete
  24. Mmm şi mie îmi place la nebunie acest look, l-am copiat şi eu, doar că în varianta "dirty" :)) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150215006000456&set=a.10150162924990456.423910.190631300455 (sper că se poate vedea)
    Genele stau foarte bine, nu trebuie să-ţi faci nici o grijă ;) Super!

    ReplyDelete
  25. Lovely look imi place mult si cum ti-a iesit si cum iti sta!!! :D

    great job, as usual!:*:*

    ReplyDelete
  26. Lili - dupa cum ti-am zis si pe site-ul tau, esti W-O-W! :D
    Bine ai venit pe la mine!:*
    Mersi!:*:*

    ReplyDelete
  27. Special K - venind de la tine, inseamna ca e bine!:D
    Te pup!:*
    Multumesc.

    ReplyDelete
  28. Ionny - esti tu prea draguta!:)
    Multumesc din suflet, it means the world to me!
    kiss kiss!

    ReplyDelete
  29. superb! si iti sta f bine asa!

    ReplyDelete
  30. gata.. asta e noul meu favorit de la tine :) iti sta absolut supeeeerb, Anda!! si imi place tare mult cum se vede tusul.. am sa incerc si ey un farmasi.. ce mai? coditele`s perfecte :)

    ReplyDelete
  31. De unde ai luat adezivul Lash Grip :D ?

    ReplyDelete
  32. Incredibil:-O e superb Anda! si tu esti superba! foarte foarte frumos machiajul, nu te muti in Baia Mare?:D sau macar pe aproape:))
    E foarte tare/mishto/cool/marfa machiajul!:)) te pup:*

    ReplyDelete
  33. woow, e superb!!!
    si iti sta foarte bine!

    ReplyDelete
  34. Eu zic ca ti-a iesit mai bine decat "originalul" !

    ReplyDelete
  35. incredibil! chiar ma gandeam zilele trecute oare cand vii cu part 2 :)) e superb! si chiar te prinde foarte bine. genele sunt super

    ReplyDelete
  36. Super:)Iti sta foarte bine.Iti ies ochii in evidenta.
    Ar fi fost super daca puneai poze cu etapele machiajului:(

    ReplyDelete
  37. Waiii este superb :X Felicitari pentru rezultat. Kisses :*

    ReplyDelete
  38. Amei!!!
    http://apaixonadasporkonad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Miuri - *blushing*...multumesc!:D Ma bucur enorm ca iti place asa de mult!:D
    Sa-l incerci ca e fain.
    Pup.

    ReplyDelete
  40. Oana - eu l-am primit la schimb de pe un forum. :D
    Am avut noroc.
    Kiss!

    ReplyDelete
  41. AlexantzA - iti multumesc mult, is asa happy ca v-a placut look-ul asta!:D
    Eu m-as muta cate-o luna in fiecare oras din Romania sa stii!:)))) Si cum mi-a placut si la baia mare...:D
    Puuuup!:*

    ReplyDelete
  42. Katyna - ehh, nici chiar asa, dar sa zicem ca sunt multumita de rezultat!:))
    Multumesc din suflet oricum!:*:*:*

    ReplyDelete
  43. Aqua_shell - stiuuu, s-a cam lasat asteptat "make-up inspired" asta!:)
    O sa incerc sa-l postez macar o data pe luna, daca nu de doua ori. Kiss

    ReplyDelete
  44. ada90 - mersi! o sa postez un tutorial la un cute crease cat mai curand. O sa semene, dar nu-l fac chiar la fel, sa nu ne plictisim. :))
    pup.

    ReplyDelete
  45. Ce frumos ti-a iesit machiajul, Anda, superb! Iar la partea cu genele, initial nici nu m-am prins ca erau false, ai facut o treaba minunata la aplicarea lor. Vad ca te intelegi foarte bine cu tusul de la Farmasi, l-am incercat si eu, dar la mine a fost un dezastru. Era apos, negrul se usca tare ciudat, parca era intrerupt..se poate totusi sa fi nimerit eu unul mai prost :(

    ReplyDelete
  46. misha - multumesc frumos!:)
    Mai am de lucru cu genele false sa sti. :D
    E nevoie de exercitiu, la fel ca si la facutul coditei. :D
    Eu cred ca ai nimerit tu unul prost, eu inainte sa-l cumpar am pus-o pe vanzatoare sa il descida si sa mi-l arate, pentru ca la tester pensula era sub orice critica.
    La mine e foarte ok si la fel si consistenta.

    ReplyDelete
  47. Uhhhh da ce bine l'ai realizat:X:X Te pricepi din ce in ce mai bine...bv,iar genele le'ai pus foarte bine si iti mai vin si bine pe deasupra:*

    ReplyDelete
  48. Eu nu sunt de acord! Te poti inscrie si tu la concursul meu de make-up! De ce nu? Nu este nimic gresit in asta. Te astept, daaaa??? :D:D. A si crescut premiul 1 acum poti castiga produse in valoare de 200 lei :D

    Cat despre acest look e absolut superb!! Imi place ca executi mai mult look-uri neutre (cat de cat) pe care le-ar purta multa lume :D

    Kiss

    ReplyDelete
  49. Salut iubita, ai o leapşă la mine. Pusssiii!!!:)

    ReplyDelete
  50. Adina - tocmai ca in ultima perioada am incercat sa fac si look-uri mai colorate, nu fac numai neutre. :D

    pupici multi!:*

    ReplyDelete
  51. Miss Sunshine - mersi. Ma uit acum despre ce e vorba!:*

    ReplyDelete
  52. Dragonfly Accessories - LOL!:))
    Mersi!
    Te pupacesc!:*

    ReplyDelete
  53. Cum reusesti? Si mie imi place sa ma machiez, dar cand incerc sa fac ceva mai elaborat, o dau in bara, motiv pentru care ma rezum la chestii simple. Ti-a iesit foarte bine si te prinde :)

    ReplyDelete
  54. Katrina - iti garantez ca in timp, daca exersezi mult, o sa iti iasa si tie!
    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  55. Love it!!! Si-mi place mai mult pe tine, cred ca ti se potriveste foarte bine.

    ReplyDelete
  56. I love this one..era interesant sa vedem si varianta lui "oficiala oficiala" cu lacrimile...dar asta asa just for fun :P

    ReplyDelete
  57. Annemarie - multumesc. Mie tinde sa-mi stea bine cu marouri intradevar!
    pupici.

    ReplyDelete
  58. Precious Deedee - multumesc! Eu am vrut sa-l fac clean, pentru ca a trebuit sa ies si in lume. :))
    pup.

    ReplyDelete