How to: Apply red lipstick (and make it last)

 Stiu ca am cam neglijat aceasta rubrica, dar voi incerca sa recuperez, promit. Astazi vreau sa va arat cum fac eu ca rujul rosu sa arate flawless si de asemenea, ce fac ca acesta sa reziste cat mai mult pe buze. Probabil majoritatea dintre voi stiti deja aceste lucruri, dar totusi, sper sa fie cat de cat util.
Nu o mai lungesc, sa trecem la treaba:

Step 1
In primul si primul rand aplic fondul de ten pe toata fata, inclusiv pe buze:

Step 2
- aplic contur pentru buze. Aici am folosit un creion retractabil de la Avon, nuanta Red Brick:

- mie personal nu imi place sa depasesc linia naturala a buzelor, prefer sa fie cat mai natural.

Step 3
Imi colorez buzele cu acelasi creion. Astfel creez o baza pentru ruj.

Step 4
Cu o pensula pentru buze, incep sa aplic rujul. Am folosit pensula pentru buze DaVinci & Ruj Wet'n'Wild Mega Colors.





Rezultat: buzele sunt perfect conturate, chiar de pe acum:

Step 5
In aceasta etapa ne intereseaza sa facem rujul sa reziste cat mai mult. Aveti nevoie doar de un servetel si apoi procedati astfel:

Step 6
- retusez, dar de data asta aplic rujul direct, insa numai in mijlocul buzelor, nu si pe margini, unde as putea strica conturul:


Step 7
Pentru si mai multa definire, refac conturul buzelor cu concealer. Aici am folosit concealer Avon Color Trend, nuanta Light si pensula pentru concealer Tanf:



Step 8
Daca va place un look mat, sunteti gata, dar daca vreti si un strop de stralucire puteti aplica un lip gloss transparent:


And the final look:


Si ca sa fiu in ton cu buzele, va prezint si un mic NOTD:

Stiu, sunt simple, dar imi place foarte mult culoarea. Nu folosesisem acest lac niciodata, pentru ca nu ma incanta cum arata in sticluta, dar pe unghii este un rosu atat de frumos, incat m-am indragostit. Si in plus, tine pe unghii o vesnicie. Cred ca v-am mai spus eu cat de subtiri sunt unghiutele mele. Ei bine in momentul de fata nu am gel pe unghii si lacul ma tine deja de 3 zile. Ma declar impresionata.


TAG:

Day #8 - A photo that makes you laugh :
Pot sa trisez? Pot, pot, poooot? Vreau sa va arat un video, ci nu o poza. Ma face sa rad de fiecare data:

Va pupacesc,

Share:

49 comentarii

  1. Very useful :D
    Eu de exemplu nu stiam, ca de abia acum invat toate chestiile de genul.
    Thx Anda!
    Pup!

    ReplyDelete
  2. anda, e senzational ce ne prezinti aici! mai am tare multe de invatat! m-ai facut sa inteleg de ce nu rezista si nu arata astfel rujul pe buzele mele! pe de alta parte, mi se pare foarte mult de "lucru"...:)si nu-i vorba de actiunea in sine cat despre timpul necesar!
    la filmuletul cu pricina am ras copios impreuna cu sotul meu!
    thanks!kisses!

    ReplyDelete
  3. in poza the final look,you are amazing!!!

    ReplyDelete
  4. O nuanta de rosu superba!! Si oja imi place. :D

    ReplyDelete
  5. Anda, eşti superbă <3. Eşti foarte, foarte superbă . Fă şi tutoriale video ;;). Încearcă. Mie sigur îmi va plăcea :)

    ReplyDelete
  6. superb filmuletul m a amuzat foarte tare:))

    ReplyDelete
  7. si ai niste buze superbe:D

    ReplyDelete
  8. Monica - Pisica albastra17 December 2010 at 22:31

    anda, iti sta absolut superb cu ruj rosu!
    ... insa te rog, vreau sa-mi spun parerea cat mai sincer: nu mai prelucra in felul asta pozele (ma refer aici la cea finala). se vede foarte artificial, pur si simplu se observa mai alb in jurul buzelor conturul pe care ai cropuit sa aplici filtre.
    tu ai o piele superba si o mimica a fetei absolut seducatoare si asta natural. iar asta mereu se pierde la o prelucrare atat de deep. nu are rost sa arati de parca ai fi de cauciuc.
    TE ROG, te rog mult...nu te supara pe mine!

    ReplyDelete
  9. Buna, Anda. Sper sa nu fiu tocmai offtopic.
    Am o intrebare legata de ingrijirea unghiilor. Eu nu mi-am pus niciodata unghii cu gel pentru ca nu am nevoie, chiar si manichiurista mi-a spus ca am unghiile foarte ok si destul de...sanatoase, sa zic. Sunt puternice, nu mi se rup, imi cresc destul de repede, pot sa zic ca sunt o norocoasa. Insa pentru ca vreau sa ramana la fel de sanatoase, m-am gandit sa te intreb cum le-as putea ajuta sa se "mentina". Poate ai ceva sfaturi de ingrijire a unghiilor. Saracutzele sufera mai ales pentru ca le dau foarte des cu oja, uneori le mai las sa "respire" 1-2 zile. Adevarul e ca nu aplic niciun lac protector inainte de a aplica stratul de oja. Cand le sterg, arata galbicioase (galbicioase se zice? ;)) ) si probabil si din cauza acetonei au, dupa stergere, un aspect putin..uscat. Incerc sa mai inmoi cuticulele cu un ulei si il intind si pe unghii, dar in rest nu le fac nimic special si am indraznit sa te rog sa imi recomanzi niste produse.
    Iti multumesc anticipat.
    O seara placuta!

    ReplyDelete
  10. Pana oi incepe eu sa folosesc ruj rosu mai dureaza :)):)). Oricum tie iti sta super!

    ReplyDelete
  11. habar n-aveam ce e concelerul...inca n-am :D

    ReplyDelete
  12. Chatte - ma bucur atunci ca nu e inutil acest post!:)
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  13. ador reclama de la OTTO :)))

    ReplyDelete
  14. Anonim - pana sa fac si eu asa, intampinam si eu probleme, se imprastia rujul, nu rezista, etc. :)
    Si eu rad copios de cate ori vad reclama aia la Otto. :))

    ReplyDelete
  15. Bianca R. - ma faci sa rosesc, pe bune!:))
    Iti promit ca o sa incerc sa fac si video. :*:*

    ReplyDelete
  16. Anonim - si pe mineee!:))
    Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  17. Monica - Pisica Albastra - iooooi, nu ma certaaa!:)
    Stiu ca am prelucrat-o tare, am si vrut sa scriu sub ea de ce, dar am sters pana la urma. Am facut tutorialul asta azi, la 9 seara si tenul meu arata oribil, plus ca nici din machiaj nu mai era mare lucru, asta e singurul motiv pt care am prelucrat-o asa & for fun, pentru ca mi-a placut efectul.Hai ca tu ma sti, ai vazut ca nu prelucrez in halul asta pozele in mod normal. :D
    Si nu e in Photoshop ca nu mai am ( :(( ), e in amaratul de Photoscape, am dat Noise Reduction.
    te pup.

    ReplyDelete
  18. Hubbis - esti o norocoasa!:)
    Dar vezi tu, chiar tu recunosti ca nu dai cu base coat sub lac. Vrei sa te cert acuma? :)) Glumesc, normal.
    Dar totusi, este esential sa dai macar cu lac transparent sub, daca nu ai base coat, ca sa protejeze unghia, sa nu se coloreze, dupa cum spuneai si tu.
    Pe langa asta iti recomand tratamentul de la Farmec cu vitamina B5. Face minuni chiar si pentru foitele mele de unghii. :)) Cu ulei de cutiucule iti poti da zilnic, ca face bine si le da si un aspect placut. Pe langa asta mai sunt tratamentele naturiste cu ulei de masline caldut (iti ti mainile in el) pentru intarire si cu zeama de lamaie pentru inalbire. Mai multe nu prea stiu nici eu pentru ca nu fac manichiura clasica, ma ocup doar de partea asta tehnica si nu ma prea confrunt cu asta. :)
    Pupici.HTH!

    ReplyDelete
  19. Adina - never say never!:P
    Pupici!

    ReplyDelete
  20. Suri - concealer inseamna corector!:P

    ReplyDelete
  21. Iti sta foarte bine cu rosu pe buze.
    Eu mai stiam un truc inainte de al doilea strat de ruj, atunci cand absorbi excesul(de ruj) aplici deasupra servetetului putina pudra si apoi al doilea strat :D. :*

    ReplyDelete
  22. Krystal Leigh - thank you, darling!:*

    ReplyDelete
  23. Andreea's Blog - good to know, nu facusem inca asa, dar o sa incerc. :D
    pup.

    ReplyDelete
  24. Monica - Pisica albastra17 December 2010 at 23:57

    un hug mare-mare-mare ai de la mine!!
    si te rog mult, nu te supara pe mine!

    ReplyDelete
  25. Foarte utila postarea! din pacate in perioada asta rece mi se usuca rau buzele daca pun corector sau creion si port mai mult balsam. :)xoxo

    ReplyDelete
  26. Mnica - Pisica albastra - n-as putea sa ma supar!:*
    phugs & kisses!:*

    ReplyDelete
  27. Andreea - inteleg perfect ce zici. Si eu patesc, mai ales ca imi musc buzele. :(
    Dar cand porti ruj rosu e musai sa faci pasii astia ca altfel nu sta bine. :(
    Pup.

    ReplyDelete
  28. super postare si foarte utila, felicitari!:* YOU BEAT ME TO IT :> :)))

    si buzele tale : =P~

    ReplyDelete
  29. arati super frumos si buzele sunt perfecte :X

    ReplyDelete
  30. Iti multumesc mult, Anda, pentru raspuns. Promit ca-mi iau base coat, pana atunci lac transparent inainte de oja. Si tratamentul de la Farmec e pe lista de achizitii, de zeama de lamaie mai auzisem. Cica si uleiul de ricin e bun atat pentru gene, cat si pentru unghii. Multumesc mult, mult.
    Bafta in continuare, faci o treaba grozava cu blogul, te urmaresc din umbra. :)

    ReplyDelete
  31. Special K - vaaaai, mersi!:))
    Lasa ca si ale tale sunt superbe!:*

    ReplyDelete
  32. Hubbis - sper sa iesi din umbra mai des!:*
    Ma bucur ca te-am putut ajuta cat de cat. kisses.

    ReplyDelete
  33. 1. Esti superba cu rujul asta, extraordinar.
    2. Ai putea sa folosesti putin mai mult blush (ma refer in general), nu ai arata nenatural.
    3. Am vazut o poza cu cainele tau intr-unul din posturile recente si mi-a venit sa plang. Am avut si eu unul care semana, dar a murit..

    Te pup, merry christmas, thanks for all the lovely posts!

    ReplyDelete
  34. mona_sax2 - multumesc mult!:* Blush n-am avut deloc aici, shame on me, dar am facut pozele seara, la 8-9, iar machiajul era pe duca, n-avea rost sa il fac iar asa tarziu, avand in vedere ca nu plecam niciunde. :P
    Imi pare foarte rau pt cutu. :(
    Si noua ne-a murit cainele inainte sa-l luam pe Max. In a doua zi de Craciun o sa fie un an. :(
    Iti dai seama, a murit chiar de Craciun, avea 15 ani si metastaza (cancer la san).
    O sa vezi ca daca iti iei altul o sa iti umple sufletul de bucurie, mai ales cand e puiut (Max al meu abia a facut un an), stiu ca e greu, dar ajuta. :*
    Eu pot sa zic acum ca n-am iubit nici un animal cum il iubesc pe Max. Sunt absolut innebunita dupa el! :))
    Te pup.

    ReplyDelete
  35. ce funny e video-ul! m-am uitat de 3 ori la el :))

    ReplyDelete
  36. Multumim pentru tutorial.FOARTE BINE facut !
    Tie iti sta superb cu rosu,dar nu tuturora.
    Cel putin eu am un ten tare pacatos,ma inrosesc imediat,si cu rosu as parea o paiata :)) !

    ReplyDelete
  37. Iti sta tare fain cu rujul acesta, iar postarea este de mare ajutor. Imi place cand postezi poze detaliate ale etapelor urmate in machiaj. ;) Astfel inteleg mai bine tehnica folosita.:)

    Multumiiim, Anda!

    O intrebare: cum cureti pensulica pentru ruj? Mie imi da batai de cap curatatul acesteia. Ramane ruj la baza perilor. :( Sau folosesti o solutie speciala care degreseaza bine?

    ReplyDelete
  38. Andreea - :))) am vrut neaparat sa vi-l arat, asta a fost primul lucru ce mi-a venit in minte, e super funny. :))

    ReplyDelete
  39. Ally - ma bucur ca ti-a placut. Eu sunt sigura ca exista o nuanta de rosu si pentru tine.Koko a facut o postare despre cum sa potrivim rujul rosu cu nuanta tenului, check it out, sigur o sa te ajute. :*

    ReplyDelete
  40. fashiondoll - done!
    Thank you so much!:*

    ReplyDelete
  41. Ada.A. - ma bucur ca sunt utile pt voi aceste postari. Incerc sa le fac asa cat mai des, dar din pacate nu-mi permite timpul intotdeauna.
    Eu imi curat pensulele cu sampon normal si se duce tot. Daca am probleme totusi, trec pe sapun. Am reusit chiar sa-mi curat pensula de fdt de Colorstay cu sapun, ceea ce e mare lucru. :))

    ReplyDelete
  42. great tutorial love a bit of red lippy x

    ReplyDelete
  43. Super, super tare! Nu stiam de chestia asta :D Ultima poza e speechless!

    ReplyDelete
  44. Andreea - ma bucur ca am reusit sa va invat pe unele dintre voi ceva nou!:D
    Multumesc frumos!:*

    ReplyDelete