LOTN: Navy & Olive (New Year's Eve Make-up)

Hey!

 Acest look l-am pregatit inainte de Craciun, dar vi-l prezint totusi pentru ca sunt de parere ca se potriveste si pentru seara de Revelion deoarece este destul de dark. De obicei nu ma incanta machiajele cu albastru, dar cand vine vorba de navy, totul se schimba. M-am indragostit de culoarea asta. :)
 Apropo, stiu ca n-am facut de mult tutoriale, o sa incerc sa ma apuc azi de unul si sa il postez zilele astea. Imi cer scuze cu ocazia asta, dar timpul nu mi-a prea permis.

Acesta este look-ul:








 Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat culorile pe pleoapa:


- Elf eyelid primer;
- Nyx jumbo pencil - Milk;
- Ga-de Jewels Palette;
- Annabele eyeliner - Bamboo;
- Farmasi Glitter pencil - nr. 416;
- Max Factor 2000 Calorie Mascara.

Produse folosite pentru fata:
- Avon Perfectwear Foundation - Natural Beige;
- Elf Studio - Complexion Perfection;
- Yves Rocher Bronzer - Hale Leger;
- Blush Glamour.

Produse folosite pentru buze:
- Glamour Lip-gloss.



Day #17 - Fashion Pieces that's on your to-buy list :
Boyfriend Blazer
I still don't have one!:(




Va pup,

Share:

36 comentarii

  1. lovely! arată seductive parcă. keep it up! :*

    ReplyDelete
  2. ce dragutz machiajuk:X..
    si mie imi place stilul asta de blazer si nici eu nu am inca unul...insa am un sacouas mai mic si il consider blazer:))

    ReplyDelete
  3. Frumoasa combinare de culori ! Arata foarte bine ! <3

    ReplyDelete
  4. imi place machiajul mult :x din cauza voastra, fetele astea talentate acum petrec mai mult timp in joaca cu machiajele :)) si imi place mai mult sa ies asa pe strada :D

    vroiam sa zic de unghiute... suuupeerrr :D eu din pacate am cam renuntat la modele, ma bucur k uneori mai apuca sa creasca, din cauza ca fac biju mereu le distrug :-<

    ReplyDelete
  5. imi place machiajul:x app e bun fondul acela de ten ?:D .Mada-bz

    ReplyDelete
  6. frumoasa combinatia de culori si iti vine suuuuper bine!pupici!

    ReplyDelete
  7. aqua_shell - thank you my dear!:*

    ReplyDelete
  8. bondarica - eu nu mai am niciun sacou! Si chiar imi doresc, dar imi iau la primavara, ca nu as putea sa-l port sub palton.

    ReplyDelete
  9. happy accesories - eu ma descurc cu unghiutele cand fac accesorii, m-am obisnuit. Bine, nu le tin eu prea mari si de la gel sunt mai tari si nu se rup. :)

    ReplyDelete
  10. Mada-bz - ma bucur ca iti place.
    Aici am scris despre fdt:
    http://andazelenca.blogspot.com/2010/11/review-avon-ideal-shade-perfect-wear.html

    ReplyDelete
  11. Irni - multumesc, esti o draguta!:*

    ReplyDelete
  12. ms anda :* o sa imi iau perfect wear..l-am vazut in campania 3..mai am putin de asteptat ;)) dar nu stiu ce nunata sa imi iau :( mi-e k nu o nimeresc :| imi dai o idee? pup :* Mada-bz

    ReplyDelete
  13. Mada-bz - cum te numesti pe facebook (ca am uitat)? Ma uit acolo ce nuanta ai la ten si iti zic.
    pup

    ReplyDelete
  14. a da ..am uitat s iti spun asta .am coco mady ;;) mada

    ReplyDelete
  15. Mada-bz - desi nu sunt foarte clare pozele, cred ca Nude ti s-ar potrivi.

    ReplyDelete
  16. da ..te cred k nu prea iti dai seama :( sunt si modificate un pic.scuze k te-am deranjat. Merci :* la Nude ma gandeam si eu :D.Mada-bz

    ReplyDelete
  17. Mada-bz - nu m-ai deranjat, stai linistita. :)
    Ma bucur ca am putut sa te ajut. kiss.

    ReplyDelete
  18. ce frumosssssssssss.....love it :D,imi poti spune te rog, ce trusa de farduri este cea din care ai folosit nuantele 1,2,3,4,5,6?
    pup!!

    ReplyDelete
  19. niceeee andule!sry ca am cam disparut din peisaj lately...dar m`am uitat la posturi doar ca nu am mai scris nimic...ai observat poate like`urile de pe fb:)te pup si iti doresc un an nou frumos colorat:)

    ReplyDelete
  20. Foarte frumos machiajul :X:X

    ReplyDelete
  21. imi place cu albastru,dar nu am icercat niciodata.cred ca de revelion se potriveste orice tip de machiaj,depinde de ochi,fata,dar sigur,mai spectalulos.am doua blaizere din astea,e usor de asortat la blugi,fusta,te scoate din orice situatie,combinat bine.te pup,Anda,esti o dulcica!

    ReplyDelete
  22. anda...n-are rost sa repet, stii deja care este dorinta mea cand vad astfel de machiaje minunate!
    nuanta frumoasa de caprui a ochilor tai e pusa in valoare de culorile folosite si de acel (daca nu ma-nsel!) eye-liner ! esti frumi, frumi de tot!
    inca ceva: e de vina lumina sau blitul sau camera foto ori roscatul incepe sa paleasca??? mie mi-ar parea rau dupa nuanta aceea a parului...:
    pupicei! (ilda76)

    ReplyDelete
  23. ...absolut superb:X..mor dupa albastrul ala8->

    ReplyDelete
  24. adelynush87 - multumesc!:)
    Am scris si in text, e de la Ga-de.
    pup.

    ReplyDelete
  25. andra - am observat like-urile, cum sa nu!:)
    Tnx!:*:*:*

    ReplyDelete
  26. modniza - vaaai, te cred. Imi doresc si eu tare mult unul. Dar dupa cum spuneam, la primavara. Sau dk gasesc acuma la reduceri. :))
    te pup.

    ReplyDelete
  27. ilda76 - si mie mi-a placut cum iesea in evidenta creionul de la Farmasi.
    Roscatul incepe sa se duca da, e doar sampon.
    Te pup.

    ReplyDelete
  28. Xella - si euuu! Din pacate cand am scapat trusa pe jos s-a dus jumatate din el si am mai putin decat ar fi trebuit. :((
    Imi plac tare mult fardurile Ga-de.

    ReplyDelete
  29. te prinde foarte bine culoarea asta! e foarte frumos, special. o sa il incerc si eu! Pupici

    ReplyDelete
  30. Beauty Charm - mersi! Ma bucur ca iti place!

    ReplyDelete
  31. Blush-ul de la Glamour e minunat si mi-e frica de ziua cand o sa se termine :( ai cumva idee de un blush care sa semene?chiar nu am vazut nimic de genul asa stralucitor :(

    ReplyDelete
  32. Amy - ti-as spune cu drag daca as sti! :(
    Nu-mi vine nimic asemanator acum in minte.
    Kiss!

    ReplyDelete