LOTN: Dramatic Christmas

Hello!

 Fetelor, mai sunt 4 zile si vine Ajunul Craciunului. Ooooh, I'm so so happy! Abia astept sa fac bradutul si sa pun in aplicare ideea traznita pe care o am. Daca iese frumos, o sa vi-l arat. :D 
Saptamana asta urmeaza goana dupa cadouri, sunt in mare dilema mereu cand vine vorba sa le iau cadou tatalui si fratelui meu. E asa de greeeeu. Sper sa fiu inspirata si sa le gasesc ceva frumos si util. Voi nu patiti la fel ca mine cand vine vorba de gasit cadou "masculilor"? :)) Mi se pare foarte greu, cu fetele se rezolva tare usor. :)

 Eh, si iata ca m-am tinut de cuvant si am revenit si cu un look dramatic. Mie mi-a placut foarte foaaaarte mult, sper sa va placa si voua ce a iesit. Pana vineri, sper sa mai reusesc sa fac inca un look dramatic. Am o idee tare draguta in my head.
Acesta este look-ul de astazi:









Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:





- Elf eyelid primer;
- Cream Duo Eyeshadow Elf - Sugar Cookie - folosit ca baza in coltul interior al ochiului;
- Wet'n'Wild Eye Expressions Palette - Contemporary Art - folosit ca baza in coltul exterior al ochiului;
- Ga-de Jewels Eyeshadow Palette;
- Wet'n'Wild Mega Shimmer - Golden Poppy;
- Eyeliner Annabelle - Bamboo - folosit ca baza pe pleoapa inferioara in coltul exterior;
- Eyeliner Arabian Glow Avon - Gold - folosit ca baza pe pleoapa inferioara in coltul interior;
- Cream Eyeliner Elf + Liquid Eyeliner Farmasi - ambele black.
- Avon Mistake Proof Mascara - black;
- False Eyelashes Elf - Dramatic look.

 Produse folosite pentru fata:
- Vichy Aera Teint Foundation - 12 Opal + 35 Sand;
- Elf Studio Complexion Perfection Powder;
- Elf Studio Cool Bronzer.

Produse folosite pentru buze:
- lip balm Avon Naturals with honey & almond oil;
- Round lipstick Nyx - Iris.



Day #10 — Current fashion/style you like :
Rochite nude
Si cam orice face Maria Lucia Hohan. :)

Over-knee boots
in special perechea din dreapta.

P.S.: Nu uitati sa participati la concursul Elf, mai aveti la dispozitie 4 zile.

Pupici,

Share:

46 comentarii

  1. cum putea fi altfel decat AMAZING?!
    i love it, i love it so much... mi-as dori sa fiu si eu talentata si capabila de a realiza un astfel de make-up!!! ultima fotografie are o nota aparte!
    si cu riscul de a repeta: extraordinar de bine te prinde nuanta asta de par!
    kisses! (ilda76)

    ReplyDelete
  2. omg omg omg e superrrb Anda :o m
    BESTIAL !!!!!!

    ReplyDelete
  3. E super,imi place!Si again..imi placi roscata:x:p

    ReplyDelete
  4. Superb e tot ce pot spune:X:X:X!!!

    ReplyDelete
  5. gorgeous look :D si cat de bine poate sa-ti stea roscata!!!

    ReplyDelete
  6. aah...supeer...fara cuvinte like always:D..pup:*

    ReplyDelete
  7. Vai, Anda cat de superb e!!! ♥

    ReplyDelete
  8. mama, e unul din machiajele care iti vine cel mai bine! e suuuupeeerb!

    cat despre cadou pt barbati... seturi de baie :D

    ReplyDelete
  9. Au voie si barbatii sa comenteze pe acest blog sau e dedicat exclusi femeilor?Ca sa stiu de la inceput cum sta treaba

    ReplyDelete
  10. e superb look-ul m-ai lasat cu gura cascata :X j'adore! te pup

    ReplyDelete
  11. wow super look! si iti sta fantastic cu nuanta asta a parului!

    ReplyDelete
  12. ilda76 - incep sa ma obisnuiesc si eu cu roscatul!:D Ma bucur ca nu iese chiar asa rpd.
    Eu sunt sigura ca si tie iti ies machiaje foarte frumoase. pupici!:*

    ReplyDelete
  13. Dragonfly Accesories - multumeeesc! Ma bucur ca iti place!:D

    ReplyDelete
  14. Miss Elie Sugar - multumesc!:) Sa sti ca nu ma asteptam la atatea pareri bune despre parul meu roscat atunci cand m-am facut cu sampon!:)))
    te pup.

    ReplyDelete
  15. Special K - mersiiii!:D Ma bucur ca iti place si capatana mea rosie!:))
    pup.

    ReplyDelete
  16. Rotsin, Xella, Chatte, Andreea's Blog - va multumesc fetelor!:*:*:*:*

    ReplyDelete
  17. siginutz - multumesc, ma simt flatata!:)

    Vaaai, dar seturi de baie in fiecare an?:))
    De exemplu cu tata e problema tot timpul. El are ziua de nastere tot in decembrie, si ori de ziua lui ori de Craciun, intotdeauna primeste un parfum de la mine!:)) Ii refac stocul anual. :))
    Parfumul i l-am dat de ziua lui, o sa trebuiasca sa gasesc ceva ne-cosmetic acum. :))
    pupici.

    ReplyDelete
  18. jemoi - bineinteles ca pot scrie si barbatii!:)
    Poate ne dai si ideei de cadouri. :))

    ReplyDelete
  19. esti norocoasa daca poti sa ii cumperi seturi si parfumuri:)) eu nici asta nu pot sa ii cumpar pt ca deja are mai multe decat mine:">.. am gasit intr-un magazin o cutie foarte draguta pt pliculetele de ceai si de atunci imi sta gandul la ea..
    cat despre machiaj.. wow! :)

    ReplyDelete
  20. Am ramas cu ochii fixati pe poza in care se vede cercelul. O combinatie de culori nemaipomenita intre cercel, par si machiaj. E frumos si machiajul si poza. :D
    Te pup!

    ReplyDelete
  21. la culoarea parului, look-ul asta mi se pare ca ti se potriveste foarte bine ....so i like it!!!

    ReplyDelete
  22. SUPERBBBBBBBB machiajul ! Le sta foarte bine roscatelor cu acel machiaj,mai ales ! :D

    ReplyDelete
  23. Tin sa fac urmatoarele precizari:
    La femeile cu tenul tau fin nu se folesesc produsele ce contin sclipici sau ceva asemanator.
    Ochii trebuie evidentiati printr-un machiaj de tip Reginald folosind culori pastelate.

    ReplyDelete
  24. Bloo Smile - pe mine nu ma intrece nimeni, am cele mai multe parfumuri din casa. :))))
    Sper si eu sa-i gasesc ceva frumos lui daddy.

    ReplyDelete
  25. Dia - multumesc mult! Ma faci sa rosesc.:*

    ReplyDelete
  26. Ally - profit si eu, acum cat sunt roscata!:))

    ReplyDelete
  27. jemoi - pai daca te-as asculta cred ca as innebuni!:))

    ReplyDelete
  28. Asta a fost sub centura.

    ReplyDelete
  29. jemoi - nu sunt mare fana a fardurilor mate, le prefer pe astea satinate. So, n-as putea sa folosesc doar asa ceva, imi place sa diversific. La urma urmei, asta e si scopul blogului. Daca as prezenta numai machiaje in culori pastel si mate, fara sa indraznesc sa fac altceva, as plictisi pe toata lumea. :)

    ReplyDelete
  30. iti sta suuper roscata` :x
    si ai un machiaj destul de deosebit` ;;)
    pupici:*

    ReplyDelete
  31. hei, anda. imi place foarte mult blog-ul tau
    si as vrea sa te rog si eu ceva
    ai putea sa-mi arai si mie cum sa ma machiez cu albastru :D
    nu prea le am cu astea, si nici nu am prea multe chestii prin casa. nu am decat un tus negru, 2 truse, rimel si cam atata :D
    si as vrea sa ma imbrac la disco cu o rochita albastra(si o sa fie si baiatul care-mi place mie :D. intlegi tu). da' nu vreau sa fie nici prea tipator. crezi ca m-ai putea ajjuta? multumesc anticipat

    ReplyDelete
  32. Addicted to kryptonite - la o rochita albastra nu as alege neaparat tot albastru si la ochi. Poti alege un smokey look de exemplu, cu nuante de gri.
    Intra la categoria tutoriale, poate te inspira ceva din ce am postat. pupici.

    ReplyDelete
  33. hey!
    este extraordinar look-ul acesta!!!
    ofera profunzime ochilor ,o privire misterioasa care innebuneste orice baiat!
    plus ca machiajul se completeaza perfect cu nuanta parului tau!
    :)

    ReplyDelete
  34. kitty - multumesc, ma rusinez aici!:))
    Ma doare sufletul ca se duce roscatul pe zi ce trece!:D
    Dar intr-un fel abia astept sa ma vopsesc.:D

    ReplyDelete
  35. Superb! N-am cuvinte!!

    ReplyDelete
  36. Suuuuuuper :X Si iti sta asa bine roscata :*

    ReplyDelete
  37. Alexandra - multumesc!:* Din pacate se duce culoarea incet incet. :)

    ReplyDelete