Bradutul meu "handmade"!

 Ieeeei, iata ca a venit si ajunul Craciunului. Anda is very very veryyyyy happy! Craciunul este sarbatoarea mea preferata si radiez de fericire in perioada asta! Sper ca am reusit sa aduc cat de cat spiritul sarbatorilor si pe blog. Cel putin am incercat. :)
***
Acum ceva timp mi-a venit mie o idee mai traznita si am zis sa incerc sa fac bradul anul acesta numai cu cercei handmade (daca tot am atatia). N-am mai stat pe ganduri si am pus planul in aplicare ieri (n-am mai avut rabdare pana pe 24). Si uite asa a pus Anda frumos in brad 80 de perechi de cercei (160 de bucati). Aparent erau multi, dar parca tot n-au fost de ajuns (fiind micuti) si am mai completat cu globuri si fundite. E primul an in care nu folosesc beteala, dar imi place la nebunie. Sper sa va placa si voua ce a iesit. Eu zic ca e cute!



 In the dark
Poate o sa vi se para copilaros, I don't know, but I love it!!!

Va doresc tuturor niste zile minunate si pline de magie, alaturi de toti cei dragi voua. Si bineinteles, va astept si pe blog, pentru ca voi continua sa postez, nu va las eu asa de usor. :)

P.S.: Mai astazi puteti participa la concursul Elf. Astept entry-urile voastre. :)



 Day #14 - Photo of a hairstyle/haircut you'd like to have :
Red hair -  de aceea m-am si facut roscata. Daca n-am curaj sa-mi fac un rosu atat de aprins, macar atat. :D


Hugs & Kisses,

Share:

91 comentarii

  1. Ce idee originala.Foarte frumos bradul tau! Sa te bucuri de sarbatori alaturi de cei dragi dupa cum iti doresti si multa fericire si sanatate!
    Sarbatori suuuuuuuuuuper fericite!

    P.S. Ai avut dreptate cu fdt ColorStay.Nu e bun, e suuuper bun!Multumesc mult!

    ReplyDelete
  2. E superb bradul, felicitari pentru idee !

    ReplyDelete
  3. ce ingenioasa este ideea:X...arata bine...
    si eu mi-am facut aseara bradul si eram ca un copil mic..:x..

    ReplyDelete
  4. Bradutul ti-a iesit , pe langa faptul ca este foarte original, superb.Sarbatori fericite !

    ReplyDelete
  5. Hai ca esti nebuna:)) imi place mult de tot cum arata!!:x love it:p si imi place ca ai folosit doar fundite si globuri rosii,asa fac si eu.
    Anda iti doresc un Craciun cat mai fericit!
    Super ideea sa stii nu e copilaros deloc este...ingenios si cool:)) serios(n-am gasit alte cuvinte ca n-ah..abia m-am trezit:d)
    te pup:*

    ReplyDelete
  6. foarte frumos bradutul si elegant! nu ma pricep eu la urari pompoase insa iti doresc sa ai parte de niste sarbatori minunate alaturi de cei dragi! te pup merry xmas!

    ReplyDelete
  7. Monica - Pisica albastra24 December 2010 at 10:55

    ce idee absolut nastrusnica! imi place la nebunie bradutul tau! ca sa nu mai spun ca pentru amatoriide hand-made (asa ca mine), un asa brad e o adevarata utopie, un paradis :))
    foarte-foarte tare!! cred ca sunt mari sanse sa nu mai existe nici un alt brad impodobit ca al tau!

    ReplyDelete
  8. ti`a iesit superb bradutul, sa te bucuri si sa gasesti sub el tot ce-ti doresti de la Mosu`..pup:*

    ReplyDelete
  9. Foarte tare ideea cu cercelusii in brad, acum stateam sa-i caut:)) arata ca niste acadele.
    Un Craciun de poveste!!! :*

    ReplyDelete
  10. E foarte stylished :D Chiar citeam ieri ca Iulia Albu a facut aceeasi chestie, cu jucarii si globuri din lemn handmade
    ...si nici nu a iesit prea incarcat

    ReplyDelete
  11. hey:) super brad!imi place la nebunie ideea:) foarte ingenioasa!

    ReplyDelete
  12. Haha,cat de ingenioasa esti ! Arata foarte bine bradutul ! <3

    ReplyDelete
  13. Foarte frumos bradul :). App nu ai ridicat coletul? Ca nu ai zis nimic... poate nu iti plac...

    ReplyDelete
  14. Cercei in brad?He he he he he.Asta-i tare n-am mai vazut pana acum.Foarte original.
    Nu exista nici un barbat in casa care sa puna piciorul in prag?Facerea bradului de Craciun e o treaba masculina.Numai barbatii au voie sa se atinga de brad fiindca ei l-au taiat.

    ReplyDelete
  15. foarte frumos bradutul tau :)

    ReplyDelete
  16. Irini - multumesc mult, la fel iti doresc si tie!:*
    Ma bucur ca iti place Colorstay!:*

    ReplyDelete
  17. bondarica - si eu is tare happy cand fac bradul. Astept momentul ala tot anul.:D

    ReplyDelete
  18. LAURA - ma bucur mult ca iti place! pupici! Sarbatori fericite si tie!

    ReplyDelete
  19. Miss Elie Sugar - :)))))
    Intai nu am vrut sa pun globuri, dar parca fara ele era prea gol. Asa ca le-am adaugat. pup u! Sunt sigura ca e/o sa fie superb si al tau. :*

    ReplyDelete
  20. Superficial Doll - multumesc! Si eu iti doresc acelasi lucru!:*:*:*:*

    ReplyDelete
  21. Monica - Pisica albastra - :))))
    Ma bucur ca am reusit sa-l fac original.
    te pup si i'm so happy ca iti place!:*

    ReplyDelete
  22. Xella - asa sa fie!:)) Sper sa gasesti si tu tot ce iti doresti sub bradutul tau!:*

    ReplyDelete
  23. Ella Suchardine - te-am pus la treaba!:)) A fost cam greu pana i-am pus pe toti, dar a meritat. :D
    O sa ma disrez cand o sa trebuiasca sa-i dau jos si sa-i re-aranjez pe perechi!:)))
    Craciun fericit!:*

    ReplyDelete
  24. Amalia - n-am stiut!;))
    Nu-mi prea place de tipa, dar trebuie sa recunosc ca si ideea ei e misto. :D
    pup.

    ReplyDelete
  25. Brindi - thank you very much!:D
    te pup.

    ReplyDelete
  26. Ally - mersi!:)) Incerc si eu!:D
    Te pup.

    ReplyDelete
  27. Adina - multumesc!:D
    Ti-am scris la tine pe blog. pup.

    ReplyDelete
  28. jemoi - eh, bradul nostru e artificial!:D
    De mica asta e sarcina mea. Eu ma ocup cu impodobitul lui, nu las pe nimeni sa se apropie de el!:))

    ReplyDelete
  29. Cred că pe tine chiar te dă inspiraţia afară din casă :)))

    Foarte frumos brăduleţul! Pupici!:*

    ReplyDelete
  30. Foarte foarte dragut bradutul! Mai bine cu cercei decat cu beteala de 5 culori. :)
    Craciun Fericit si asteptam rezultatele la concursul ELF!

    ReplyDelete
  31. Foarteeeee dragut si ingenios :X Craciun fericit! :*

    ReplyDelete
  32. Craciun Fericit :) e foarte dragut bradul.

    ReplyDelete
  33. e super bradutul ;)))) o sa incepi un nou trend :D

    ReplyDelete
  34. Girl you're a trendsetter:))
    Chiar e frumos:)

    ReplyDelete
  35. e super tare.foarte interesant.enjoy it!pupici.Craciun fericit.

    ReplyDelete
  36. wow Anda ce idee geniala!!! Ai facut ceva frumos din pasiunea ta pentru cercei :) E brad natural sau artificial?

    ReplyDelete
  37. Michellinne - lol, you're funny!:))))
    Ma bucur ca ti-l place!
    Kiss u, sweetie!:*

    ReplyDelete
  38. boonDY - ai dreptate!:))
    In 26 le voi posta. pup.

    ReplyDelete
  39. irina - multumesc! Craciun fericit si tie!:*

    ReplyDelete
  40. Special K - parca tie iti zisesem ca mi-a venit o idee nebuna!:)))) Sa vedem la anul ce mai nascocesc!;))
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  41. Cristina - la fel iti doresc si tie!:*
    Multumesc!:)

    ReplyDelete
  42. Ema Stil, Brasov - Craciun fericit si tie! Te pup!:*

    ReplyDelete
  43. Madlen - tnx!:D
    Merry Christmas to you too!:*

    ReplyDelete
  44. Foarte frumos:X

    Craciun Fericit :)

    ReplyDelete
  45. E superb bradul!! Eu am cam aboandonat blogosfera saptamanile astea dar sper sa revin in forta, sa ma pun la curent cu ce s-a mai intamplat pe aici :))

    originala idee imi place Craciun fericit ANda! te pup :*

    ReplyDelete
  46. Ce draguuut, e prima data cand vad un brad impodobit cu cercei! Trebuie, ca e interesanta ideea asta, mai ales cand detii atat de multe perechi de cercei incat poti multumi si bradutul cu ei! :)) E foarte frumos si ii sade bine bradului!
    Craciun fericit si sa te bucuri alaturi de cei dragi!
    Te pup!

    ReplyDelete
  47. Ce frumos e! Craciun fericit! :*

    ReplyDelete
  48. Sarbatori Fericite! Sa ai un Craciun calduros si frumos! Te pup cu drag!

    ReplyDelete
  49. Rotsin - Craciun fericit si tie!:*

    ReplyDelete
  50. Lauren - abia astept sa te intorci!:D Sunt sigura ca o sa fie in forta!:D
    Te pup. Merry Christmas!

    ReplyDelete
  51. Dia - astia sunt cei pe care ii facusem pentru vanzare si am ramas cu ei. :)
    Ai mei stau frumos pe suportul lor.
    Am zis sa le gasesc o utilizare originala.
    pupici.
    Craciun fericit si tie si toate cele bune!:*

    ReplyDelete
  52. Alexandra - mersi! La fel si tie!:*

    ReplyDelete
  53. Anca Buzea - Sarbatori fericite si tie! Te pup!:*

    ReplyDelete
  54. Little Princess - multumesc mult!:* Ma bucur ca iti place.

    ReplyDelete
  55. cele mai calde urari, si un craciun binecuvantat alaturi de cei dragi, anda!

    ReplyDelete
  56. strumfita cu esarfa - mersi, la fel si tie!

    ReplyDelete
  57. Foarte frumos si original!Felicitari!

    ReplyDelete
  58. Foarte misto ideea! Sarbatori fericite tie si celor apropiati!!!
    PS: De revelion e posibil sa merg in Timisoara. Poate ne vedem daca esti acasa :).

    ReplyDelete
  59. Geniala ideea, n-am mai intalnit pe nicaieri:D Si chiar arata foarte frumos! Al meu e ca o sorcova, imi place sa pun cat mai multe culori in el, sa fie vesel si tembel:D

    Craciun fericit:*:*:*

    ReplyDelete
  60. Iulia - ar fi tare dragut sa ne vdm!:)

    ReplyDelete
  61. Andreea - :))
    Important e sa iti fie tie drag!:)
    kiss.

    ReplyDelete
  62. Ce fashionable e bradutul tau! Anul viitor il fac si eu doar in rosu si auriu,anul asta l am facut cam in graba... Pupici! Craciun Fericit!

    ReplyDelete
  63. Andreea - mersi, i'm glad u like it. :D
    Craciun fericit si tie!

    ReplyDelete
  64. aualeu, cercei handmade, la asta nu m-am gandit pana acum :)) foarte bine arata, nici n-as fi stiut.. pupici!!

    ReplyDelete
  65. hope u have a fabulous merry x-mas and that your christmas tree will be filled with lots of fabulous goodies!
    xoxo
    mina

    ReplyDelete
  66. siginutz - :))) Mi s-au invartit rotitele si iata ce am nascocit. :))
    Ma bucur ca iti place. te pup!

    ReplyDelete
  67. Faboulista - thank you sweetie! I wish you the same! kisses. :*

    ReplyDelete
  68. Ai un tag de la mine!
    http://septembriejoi.blogspot.com/2010/12/christmas-tag.html
    Sper sa-ti faca placere!

    ReplyDelete
  69. Este superb Anda!:* 80 de perechi, waw:O:O:O! Si imi place fara beteala:)!

    ReplyDelete
  70. Crăciun fericit iubita! Să ai parte de tot ce e mai bun! :*:*

    ReplyDelete
  71. Craciun fericit , anda!
    Imi place ideea originala a decorarii bradului, daca mi-ar fi povestit cineva despre asta si nu as fi vazut , as fi fost sceptica! Insa orice indoiala e spulberata de imagini, arata fantastic bradutul "cercelat"!
    Sarbatori fericite!
    Kisses...(ilda76)

    ReplyDelete
  72. Alexxa - aveam si mai multi, dar astia sunt cei pe care nu am mai apucat sa-i vand. :))
    te pup.

    ReplyDelete
  73. Michellinne - multumesc! Sper ca ai avut si tu parte de un Craciun minunat!:*

    ReplyDelete
  74. Roxie - multumesc mult! Raspund cu intarziere, dar sper ca si tu ai avut parte de acelasi lucru!:*

    ReplyDelete
  75. Ilda76 - sincer si eu am fost sceptica, pana am vazut rezultatul. :))
    De aia nu am zis in gura mare ce am de gand sa fac.
    pupici.

    ReplyDelete