Review: Rediant Tone Corrector (inlocuitor pentru Nyx Jumbo Pencil - Milk)


Hello ladies!


Look at what I found:
Stiu ca multe dintre voi va doriti foarte mult faimosul creion jumbo Milk de la Nyx, dar probabil, nu prea aveti de unde sa il achizitionati. Este isterie in toata blogosfera si pe Youtube in ceea ce priveste acest creion si intr-adevar este super. Eu il folosesc la fiecare machiaj. Dar din cauza faptului ca se gaseste atat de greu, inainte sa reusesc sa mi-l cumpar, i-am gasit un inlocuitor excelent.
Este vorba despre Radiant Tone Corrector si desi nu este un creion, la fel ca cel de la Nyx, ci un fel de corector/baza se comporta exact la fel.

V-am facut si niste swatch-uri:

Simplu:

 Nyx Single Eyeshadow aplicat peste amandoua:
See? :)
Singurul minus ar fi ca nu il puteti aplica pe waterline pentru ca nu este un creion, dar in rest, face exact acelasi lucru ca si Jumbo Milk de la Nyx.
Si acesta trebuie intins foarte bine, la fel ca cel de la Nyx, pentru ca fardul sa reziste cat mai mult pe pleoape.
Pretul este si el unul avantajos: aproximativ 20 lei. 
Nu va faceti griji, acesta nu miroase la fel de urat ca si primer-ul Radiant, ci din contra, miroase chiar foarte frumos,floral. :)
Atentie!!! Aceste doua produse nu tin locul primer-ului. Chiar daca le folositi, sub ele tot este nevoie sa aplicati un primer.
Il puteti gasi in magazinele B&B sau, pentru cele din Timisoara, la magazinul Mon Parfum din Iulius Mall.


Hope it helps!


Day #2 - Your favorite bag that you own:
Desi o port destul de rar, mi se pare cea mai deosebita:


Pupici multi,

Share:

24 comentarii

  1. Oare numai mie mi se pare un produs foarte prost creionul Nyx? Incerc sa il folosesc ca baza dar doar sub highlight sau pe waterline. Altfel mi se strange fardul in max 10 min....Chiar daca folosesc si unul din primerele TFSI sau UDPP... si nu pot spune ca am pleoapele uleioase. :*:*

    ReplyDelete
  2. Adina - cel mai probabil pui prea mult si nu-l intinzi bine. Eu am pleoape destul de uleioase (nu exagerat) si tot nu am probleme. Incearca sa pui mai putin si sa fie perfect intins. Am vb si cu Koko si ii place si ei foarte mult. La fel ca mine, nici ea nu are probleme cu el.
    Este un produs exceptional, daca il folosesti corect.
    pup.

    ReplyDelete
  3. Aia e... eu nu ma pricep sa folosesc corect produsele de machiaj......

    ReplyDelete
  4. Adina - imi pare rau ca ai interpretat lucrurile asa...

    ReplyDelete
  5. Eu am baza de la radiant de foarte muuuuuulllt timp,cred ca de vreo un an jumate-doi chiar,a fost prima mea baza/primer;)si tocmai si din acest motiv nu am vrut sa-mi achizitionez faimosul jumbo de la nyx pentru ca stiam ca sunt la fel:D
    Si in plus sunt multe persoane care se plang ca se strage fardul din cauza acestui jumbo chiar si pe site-uri din afara sau pe youtube am vazut asta si imi vine greu sa cred ca ei,chiar nu aplica corect aceasta baza!Se mai intampla cateodata dar cand vezi ca ai incercat de foarte multe ori in n combinatii inseamna ca tie nu-ti prieste!
    Cred ca asta difera de la om la om,in functie de pleoapele noastre si de cum se comporta ele la un astfel de produs;)
    oricum,e bine de stiut acest review si pt alte fete;)
    pupici:*

    ReplyDelete
  6. Wow,e super,cred ca-l voi lua si eu desi mai am din Jumbo.Ceva asemanator era tot la NYX,o baza tot asa la cutiuta insa eu o mai foloseam peste baza TFSI:))sa mai intensifice putin culorile:p
    pupici :*

    ReplyDelete
  7. Deea's Beauty - eu am si baza asta si primer-ul si ambele imi plac. Produsul asta a ajuns la mine dintr-o greseala. Prietena mea vazuse la mine primer-ul (cel urat mirositor) si a vrut sa-si ia si ea. A mers acolo la Mon Parfum si a cerut primer Radiant. Iar tipa i-a dat produsul asta, care nu este primer (se pare ca sunt cam pe langa domnisoarele). Prietenei mele nu i l-a trebuit (si-a luat pana la urma priemer Elf) si l-am luat eu. Imi place foaaarte mult, inlocuieste cu succes Jumbo Milk. Eram asa fericita, ca nu nimeream nicicum in stoc Milk ala. :)

    Sunt de acord cu tine, poate pentru unele persoane pur si simplu nu se potriveste, eu am incercat sa ii spun Adinei cum il folosesc eu,poate o alta modalitate, nu am dedus ca ea nu stie sa foloseasca produsele cosmetice, imi pare rau ca s-a suparat si ca a luat-o asa...

    pupici multi!

    ReplyDelete
  8. Miss Ellie Sugar - Da, aveau si la Nyx baza white. :) Si ei spuneau ca poate inlocui jumbo milk. :)

    ReplyDelete
  9. primerul de la radiant dureaza,dar nu prea se pot amesteca bine culorile.este vreo diferenta intre aceasta baza si primer? ce-mi recomanzi dintre cele 2 si cel de la elf?

    ReplyDelete
  10. Anonim - eu n-am probleme cu amestecatul culorilor la primer, dar e mai greu de aplicat, parca strange cumva fondul de ten de pe pleoapa. Da, e diferenta intre cele doua. Sunt doua lucruri diferite. Acesta e pentru a intensifica culorile, nu e primer, e baza.. Primerul este pentru rezistenta, ca sa nu se stranga/stearga, fardurile de pe pleoape.
    Ti-l recomand pe cel de la Elf, e si mai ieftin si se aplica foarte usor. Si in plus, isi face treaba impecabil.

    ReplyDelete
  11. Deci la Sibiu la B&B nu au produse Radiant....
    am creionul Nyx, am încercat să îl aplic ca și bază, dar se strânge urât în pliu și îmi strică frumusețe de machiaj:)) De două ori mi-a fost de ajuns...

    ReplyDelete
  12. iguantiza - nici la noi nu este la B&B. De aceea am spus si de Mon Parfum. Dar in Bucresti se gasesc la B&B.

    ReplyDelete
  13. Sincer, chiar nu-mi explic "problema" asta :)) Adica stiu ca produsele actioneaza diferit in functie de persoana care le foloseste...but still...eu am pleoape uscate, Anda le are uleioase si totusi, creionul functioneaza la amandoua :-??

    E bine de stiut ca exista inlocuitor...al meu se termina vazand cu ochii :)) :D

    Puuup gagica! lovely post as always:x:*

    ReplyDelete
  14. Special K - asta zic si eu...am tenul gras si tot ma descurc cu el...acuma na, cine stie...
    Sunt pareri bune si pareri proaste despre el...
    Si eu ma bucur enorm ca exista inlocuitor. Eu mai am din creion, dar e bine ca le am pe amandoua, asa alternez. :)

    Multumesc mult!pup u 2!:*:*:*

    ReplyDelete
  15. Acum am observat si eu ca ai translate sus :D
    Chiar ma bucur ca tu ai fost ultima care ai comentat pe blog cand am facut challenge-ul, mi-a facut placere sa scriu despre tine :) :*

    Foarte interesanta descoperirea ta, desi eu cred ca raman la Jumbo, sunt mult prea lenesa si un creion e mai potrivit pentru mine ;))

    ReplyDelete
  16. jumbo milk se poate strange in pliu doar cand cantitatea de baza de machiaj e mai mare decat strictul necesar. Mi s-a intamplat uneori sa se stranga, alteori nu. Deasemeni mai depinde de tipul pleoapei, daca pleoapa este alcatuita din piele mai multa (scuzati exprimare:)) ) atunci e posibil sa sa stranga din nou.
    Singurul truc pe care il pot face fetele care intampina aceasta problema este sa incerce sa tina pleoapa cat mai intinsa pana in momentul in care este aplicat primul strat de fard, dupa nu vor mai fi probleme.
    ma bucur sa aflu ca ai gasit acest inlocuitor, chiar imi faceam probleme, caci am ajuns la jumatatea lui jumbo milk :-s
    Thanx again!
    Ah, si tot datorita tie azi am gasit inca un beau monde cu define-a-lash ! yeey:D

    ReplyDelete
  17. Blossoms - multumesc pentru lucrurile frumoase ce le-ai scris. :*
    Si eu ador Jumbo, dar daca nu avem de unde sa-l luam, macar am gasit un inlocuitor. :)

    ReplyDelete
  18. Ella Suchardine - ma bucur ca ai gasit rimelul dorit!:D Si mie imi plac toate pe care le-am luat.
    Multumim pentru ca ai impartasit experienta ta cu Jumbo, sigur o sa le ajute pe fete. :*

    ReplyDelete
  19. Si mie mi-e foarte bun creionul Nyx, chiar daca am pleoape cu pliu adancit si destul de grase... Intins bine, nu-mi face nicio problema si e foarte rezistent cu o baza dedesubt.

    Eu mai stiu un alt inlocuitor, pe care il tot folosesc la LOTD-urile mele ca baza. Si anume tot un creion, un fel de no name, cred, Dars Queen Perfection, jumatate alb, jumatate gri, ambele mate. Tin sa precizez ca e doar 4 lei, se poate foarte usor scoate mina si pune intr-un recipient si, in plus, e mult mai rezistent decat Nyx, chiar daca se blenduiesc culorile putin mai greu cu el dedesubt. L-am cumparat dintr-un drugstore oarecare si eu una m-am indragostit de el de la prima utilizare! :P

    :*

    ReplyDelete
  20. Alexandra - nu am auzit de creionul mentionat de tine, dar suna super interesant. Poate ai un link, ceva.
    pupici!:*

    ReplyDelete
  21. Ceau Anda,

    Esti interesata de un schimb de banner/link cu al meu blog?

    ReplyDelete
  22. Anda, eu l-am luat de pe cherryculture.com si cand mi se termina tot de acolo planuiesc sa il iau :D

    ReplyDelete
  23. Cosmetice Metropolitan - sigur, o sa te adaug in lista.

    ReplyDelete
  24. Blossoms - e bine de stiut!:D Chiar, trebuie sa ai Pay Pal sau ceva de genul pt site-ul ala? Sau iti transforma direct din lei in dolari cand platesti de pe card?

    ReplyDelete