LOTD: Colorful Christmas

Hello!

In sfarsit a venit iarna cu adevarat si la Timisoara. De trei zile ninge intr-una si chiar incep sa simt ca vine Craciunul. I'm so happy! Totusi, nu pot sa zic ca imi place la fel de mult frigul asta, dar daca tot e atat de frig, macar sa fie si zapada, nu? Si de la atata zapada si fericire am reusit sa si racesc...din nou!:) Yep, lucky me!
Anyway, sa revenim la oile noastre...
Revin astazi cu un machiaj foarte colorat si vesel, care mie mi-a placut la nebunie sa il port. Am folosit iar trusulitele mele de la Baolishi, ma indragostesc tot mai tare de ele la fiecare utilizare.

Acesta este rezultatul:








Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:




- Elf Eyelid Primer;
- Nyx Jumbo Pencil - Milk;
- Baolishi Palette - nr. 02, 03 & 04.
- Farmasi liquid eyeliner;
- Avon Mistake Proof Mascara.

Produse folosite pentru fata:
- Vichy Aerateint Pure Fluid foundation;
- Elf Translucent Matifying Powder;
- Elf Blush - Coy.

Produse folosite pentru buze:
- Nyx Round Lip Gloss - Pink.

Sper ca am reusit sa va dau destule surse de inspiratie pentru Craciun. Totusi, mai am doua machiaje pe care vreau sa vi le prezint pana in Ajun...si vor fi mult mai dramatice. Pentru cititoarele mele mai petrecarete. :)

Stiu ca ieri am sarit peste tag, mi s-a parut ca nu ar fi fost potrivit sa il postez in acel context, asa ca, voi continua astazi:


Day #7 - Your favorite animal :
Pentru mine e doar el, nici nu ma pot gandi la alt animal :)
Se incadreaza perfect in peisaj, nu? :)

P.S.: Nu uitati sa participati la concursul ELF! :)

Hugs&Kisses,

Share:

63 comentarii

  1. e superb Anda:X:X cat de mult imi plac look-urile colorate!
    pupici:*

    ReplyDelete
  2. Vaaaaaai e superb!!!! Imi place la nebunieee!! Love it!

    ReplyDelete
  3. este superb catelul tau:X...l-as smotocii in fiecare zi:D
    cate despre machiaj:x.este superb..ma faci curioasa cu trusele alea...

    ReplyDelete
  4. bondarica cred ca te smotoceste el pe tine :))) =))

    anda parca ai facut machiajul asta cu gandul la mine :D

    ReplyDelete
  5. Draguta combinatia!I loooove the puppy :x

    ReplyDelete
  6. Deea's Beauty - multumesc! Si mie imi plac.:X

    ReplyDelete
  7. Lauren - ma bucur ca iti place!:*

    ReplyDelete
  8. bondarica - sunt minunate tursele!:X
    Si eu il smotocesc toata ziua pe cutuloi!:D Nu pot sa stau prea mult fara sa ma duc sa-l mangai si sa-l alint. :)

    ReplyDelete
  9. absolut superb! iar trusele :X to die fooor le ador sunt asa de potrivite pt sezonul asta :X lovelyyyy

    alnastrul ala ma fascineaza serios! :X

    ReplyDelete
  10. Dragonfly - intr-adevar cam asa face!:)) Scapi nesmotocit numai dk e adormit. :))
    Cu gandul la tine l-am facut atunci. :D
    Glad u like it!:*

    ReplyDelete
  11. Dei-dei - daca ai vedea cat e puppy asta!:))
    Bine, in suflet inca e puppy. :P
    Ms. :*

    ReplyDelete
  12. Machiajul este superb, iar catelul ce sa mai....scumpic scumpic :)

    ReplyDelete
  13. uff de cand am vazut prima trusa de la baolishi la tine le tot caut si tot nu le gasesc de o luna de zile, nu a fost magazin sa nu intreb de ele:))...ti-a iesit superb super super

    ReplyDelete
  14. deci machiajul îmi place de moooooor! Superb! Iar tu...ești mai mult decât sweet!
    Tușul de la Farmasi l-am avut și eu și mi-a plăcut super mult, mi se părea perfect...dar nu cred că mai există :-??

    ReplyDelete
  15. anda e super,vreau sa zic ca dadeam usor pagina in jos si cand am descoperit prima poza cu machiajul si am vazut albastrul ala m-am gandit direct la trusele Baolishi(am si eu una in gen) :))
    de catel nu mai zic nimic nah:)) stii ca-l ador,as veni pana la tine doar sa ma joc putin cu el:d noroc ca am si eu pe cine smotoci:x
    pup dulcico:p :*

    ReplyDelete
  16. Anonim - multumesc. E febletea mea!:X

    ReplyDelete
  17. Alina - offf, imi pare rau, pe bune!:( Stiu cat sunt eu de indragostita de ele, ar trebui sa fac o afacere si sa distribui palete dinastea. :)))))

    ReplyDelete
  18. iguanitza - awww, multumesc frumos!:*
    Nuuu, nu l-au scos, e doar in ambalaj diferit acum, mai micut. :)
    Si mie imi place mult. Se aplica asa frumos, dar ce ma enerveaza la el e ca nu e negru intens. Se observa in poze. :(

    ReplyDelete
  19. Superficial Doll - ma crezi ca eu am luat trusa aia numai pt albastrul ala? :)) E minunat.

    ReplyDelete
  20. da, în ambalaj mic, arată ca un eyeliner obișnuit și au schimbat și pensula, acum e tip cariocă că îl am și pe ăla nou...

    ReplyDelete
  21. Foarte frumos machiajul! imi place mult poza in care zambesti! :) si de cutu nu mai zic. Este superb! si are fata aia de "hai, joaca-te cu mine". :) xoxo

    ReplyDelete
  22. Miss Ellie Sugar - si eu il ador pe cutu taaau. Mereu il admir. Se vede ca il iubesti mult!:)

    ReplyDelete
  23. iguanitza - si cand l-am luat eu era si cu pensula tip carioca. Au ambele feluri, si pensula normala si pensula tip carioca. :)

    ReplyDelete
  24. Andreea - daaa, asa e! E adorabil! :X:X:X
    Mersi!:*

    ReplyDelete
  25. Superb machiajullll ! M-a vrajit trusa ta de machiajjjj ! <3

    ReplyDelete
  26. înseamnă că am cumpărat greșit.... data viitoare casc ochii ...

    ReplyDelete
  27. Abia astept look-urile mai dramatice :). Iti sta superb asa, ti-am zis si pe FB. Iar esarfa galben vine perfect in completarea look-ului.

    ReplyDelete
  28. Foarte inspirata combinatie de culori si iti sta superb!!:D Si Max este cel mai frumos catel din lume:X:X:x si e si mai dulce asa nins:D:D:D! Si la noi a nins astazi, prima ninsoare mai ca lumea\:d/ s-a asternut un strat consistent\:D/
    Pup:*

    ReplyDelete
  29. iguanitza - tb sa fie, la noi in Timisoara sunt ambele variante. :)

    ReplyDelete
  30. Iulia - mie imi da erori Facebook-ul, n-am vazut ce ai scris. Nu stiu ce are...cred ca vor astia sa strice si ce a mai ramas bun din el...
    te pupacesc sweetie!:*

    ReplyDelete
  31. Eu deja nu mai am cuvinte cand vad look-urile tale. Sunt super toate si cel de azi imi place mult, nu-mi vine sa cred cat de bine pot arata culorile din acele truse :D :*

    ReplyDelete
  32. Alexxa - multumesc mult!:D
    Trebuie sa fiu de acord cu tine in legatura cu Max, nu te pot contrazice!:))
    La noi ninge de 3 zile, e tot inghetat pe jos. A fost o adevarata aventura sa merg pana la posta azi...

    ReplyDelete
  33. Adina - nici mie nu imi vine sa cred, pe bune...se ridica la rangul unor farduri mult mai scumpe...si cand te gandesti ca a fost doar 8.50 lei trusa...

    ReplyDelete
  34. Aaaaa, si mersi mult, esti prea draguta tu!:P

    ReplyDelete
  35. Frumos, asa ca tine! Cat rezista fardurile?

    Ai zapada, ai urs polar... Ai Polul Nord in fata casei. :P
    Te pup!

    ReplyDelete
  36. Dia - iooi, mersiii!:* Rezista foarte mult, datorita consistentei mai "deosebite". Sunt cumva cremoase, dar nu sunt crema, tot praf sunt...nu stiu cum sa explic, sper sa ma intelegi.
    Daaaa!:X Am ursuletul meu polar personal!:X

    ReplyDelete
  37. te-ai mai nuantat la par? imi place culoarea tare acum :D

    ReplyDelete
  38. Super look! Mi-ar lua mi de ore si tot nu mi-ar iesii la fel ;P

    http://de-vero.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. frumos machiajul :X maine incerc sa il copiez si eu ;)).te pup :*.Mada-Bz

    ReplyDelete
  40. BoboHairMakeup - pai n-am mai vb noi la postarea unde anuntam ca m-am facut cu sampon?:D
    E aceeasi culoare. :)

    ReplyDelete
  41. DeVero - ehhh, ti-ar iesi si tie, sunt sigura!:*

    ReplyDelete
  42. Mada-bz - ma bucur ca iti place!:D Sa mi-l arati. pup. :*

    ReplyDelete
  43. love the make-up! hate the snow :)))

    puuup!:*

    ReplyDelete
  44. superb machiajul,imi place mult mai ales ca e cu albastru d

    ReplyDelete
  45. Nici nu stiu cu ce sa incep. Culorile sunt minunate, iti sta tare bine machiajul. Tu ai niste trasaturi absolut perfecte. Iar catelul.... e superb!! Vreau si eu unul la fel!!

    ReplyDelete
  46. Special K - o sa ma satur si eu curand. Azi iar trebuie sa ies pe gerul asta + ca e numai gheata pe jos!:((
    Dar macar peisajul e frumos.:))

    ReplyDelete
  47. albastrikmik - de mult cautasem un albastru de genul ala, in sfarsit l-am gasit. :D

    ReplyDelete
  48. Americanca - esti too nice, multumesc!:*
    Din pacate e baietel, ca ti-as fi trimis un puisor cand facea daca era fetita. :))

    ReplyDelete
  49. e superba combinatia de culori :X. Trusele le-am cautat prin Iasi dar nu sunt pe nicaieri din pacate:-<
    Acum machiajul ca machiajul...dar cainele e mortal:)) are acceasi expresie a fetei ca si cainele meu and I LOVE IT

    ReplyDelete
  50. Si eu ador faptul ca e zapada! Ce frumos e afara, asa alb... Si cand ninge asa ca in poveste, ce sa nu-ti placa? ^.^ De machiaj nu mai zic, e superb!

    :***

    ReplyDelete
  51. Superb machiajul...iar cainele e adorabil :X

    ReplyDelete
  52. Amalia - multumesc frumos!:D
    ce cutu ai tu?:D

    ReplyDelete
  53. Alexandra - azi nu mi-a mai placut asa mult, a inceput sa flescaiasca totul. :(
    Multumesc, esti draguta, ca de obicei!:*

    ReplyDelete
  54. Eu am o bestie de ciobanesc german. Il cheama Ozzy ca mi s-a parut mie ca semana cu Ozzy Osbourne cand era mic:))

    ReplyDelete
  55. Amalia - how cuteee!:))
    Sa-ti traiasca!:*

    ReplyDelete
  56. cat de tari sunt trusele alea..sper sa gasesc si eu sa-mi cumpar!!!

    ReplyDelete
  57. Anda, iti citesc blogul de-o vreme, i like it so much :) combini uneori multe culori dar chiar stii sa le faci sa arate bine :D

    btw, pt cine vrea sa cumpere truse Baolishi, le-am vazut la un magazin din complex, e un ABC chiar inainte de Hotel Roma, si sunt 7 lei :P Mi-as lua si eu dar sunt cam puternice culorile... Gasesc ceva mai temperat prin ele?

    ReplyDelete
  58. Lestie - si eu sper sa gasesti!:*

    ReplyDelete
  59. dorapolicarp - ma bucur tare mult ca iti place blogul, te mai astept pe aici!:*

    Unde zici tu e in Bucuresti, nu? Ca sa le anunt pe fete.
    Da, gasesti si culori mai temperate. :*

    ReplyDelete