Blog Sale - Cercei Candelabru

 Fetelor, a venit mult asteptatul moment...in sfarsit am reusit sa fac 5 perechi de cercei candelabru. Stiu ca ati asteptat mult momentul asta si imi pare rau ca nu am mai multe perechi, dar daca va plac, o sa incerc sa postez cate un blog sale constant, chit ca sunt mai putini.
Nu va mai tin in suspans, acestea sunt perechile, sper din tot sufletul sa fie pe gustul vostru:

-1- (vanduti)
 30 lei

-2-(vanduti)
 25 lei  20 lei


-3-(vanduti)
 20 lei

-4-(vanduti)
 25 lei 20 lei


-5-(vanduti)
25 lei 20 lei


* click pe poza pentru marire

- regula de baza: primul venit, primul servit;
- sunt singurele perechi pe care le am deocamdata;
- nu fac cercei la comanda;
- as prefera sa primesc banii in cont daca este posibil, este mai simplu si pentru mine si pentru voi, plus ca asa este si transportul mai ieftin, doar 3 lei. Daca trimit cu ramburs, transportul este 7 lei;
lasati un comentariu la aceasta postare cu numarul produsului dorit, apoi astept adresa voastra completa pe e-mail (andazelenca_blog@yahoo.com).

Pupici,

Share:

26 comentarii

  1. foarte frumoasa perechea numarul 2

    ReplyDelete
  2. Vreau eu perechile 3 si 5?:D imi faci o reducere la 2 perechi?

    ReplyDelete
  3. Monica - Pisica albastra4 December 2010 at 13:14

    eu m-am indragostit de prima pereche! e superba! din pacate pentru mine insa, am incercat in cateva randuri, insa nu suport cerceii atat de mari...arata grozav, dar urechiusele mele sufera cu ei si ajunge sa ma doara capul :( :( :(

    esti foarte talentata, Anda! sunt ata de frumos ganditi si lucrati, fiecare pereche diferita si cu o personalitate a ei!

    ReplyDelete
  4. bondarica - e cea mai colorata!:D

    ReplyDelete
  5. Miss Sunshine - trimite-mi mail te rog si vb acolo. (eu nu-l am pe al tau).

    ReplyDelete
  6. Monica - Pisica albastra - imi pare tare rau! Eu sunt o norocoasa, pot sa port orice in urechi ca nu fac rana. Rezist si cu dinastia grei, desi dupa o zi intreaga ma dor si pe mine urechile de la greutate. Da rezist eroic. :))

    ReplyDelete
  7. Anda,vreau eu perechea nr.1.Merci!!

    ReplyDelete
  8. tu cu cat faci unghiile cu gel?;;) mada-bz

    ReplyDelete
  9. Mada - false cu 60 lei si pe unghii naturale cu 40 lei.
    pupici.

    ReplyDelete
  10. scuze k te mai intreb ink ceva...nu m-am exprimat bine:D..cu cat pui unghii false cu gel?:D si la cat timp trebuie sa le schimb ? sau la intretinere cand trebuie sa ma duc? te intreb asa orientativ :* .mada-bz

    ReplyDelete
  11. Mada - pai toate includ gel. :) Adica false+gel=60 lei si unghii naturale+gel= 40 lei. Sper ca m-ai inteles acum. Clientele mele vin o data la 4-5 saptamani, in functie de cum le tin unghiile.

    ReplyDelete
  12. ce tare :X pacat k nu-s din tm :( k as veni si eu la tine :* ms:*.Mada-bz

    ReplyDelete
  13. Prima pereche si a treia-absolut superbe

    ReplyDelete
  14. Anonim - :) imi pare rau ca nu esti din Tm. Ne cunosteam cu ocazia asta. :P

    ReplyDelete
  15. frumoasa perechea 4:D.Mada-Bz

    ReplyDelete
  16. Perechea 5 mai e disponibila?:DMersi :* (maria)

    ReplyDelete
  17. Maria - da, inca e disponibila. Daca ii doresti, astept sa imi trimiti pe mail datele tale. pupici.

    ReplyDelete
  18. Hey! Imi poti spune, daca se poate, aproximativ cand vei mai face cercei candelabru, pt. ca vreau sa fiu pe faza. :D Merci!

    ReplyDelete
  19. Raluca - inca nu am facut nimic, dar voi mai face anul viitor, in ianuarie. O sa anunt pe Facebook inainte sa postez. pup.

    ReplyDelete