LOTD: Warm Christmas

 Astazi imi continui seria cu look-urile pentru Craciun/Revelion, iar daca data trecuta am creat un look rece, de data aceasta va prezint unul cald, finut, usor de realizat, pentru cele dintre voi care prefera genul asta de machiaj. Ulterior, le voi posta si pe cele dramatice. :)
As recomanda acest machiaj in seara de Craciun, daca il petreceti in familie, este perfect pentru asa ceva. Nu este nici prea indraznet, dar nici prea "invizibil".
Sper sa va placa!










 Din cate am observat eu, se pare ca imi sta mult mai bine si imi sunt scoase mult mai frumos in evidenta trasaturile daca folosesc culori calde. M-am indragostit de acest look, tocmai pentru ca mi se pare ca imi indulceste chipul si imi face ochii sa para hazel. Si asta clar e un plus din partea mea. :)
Acest look l-am pregatit inainte sa ma fac cu nuantator, de aceea sunt satena in poze. :)

Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:



- Elf Eyelid Primer;
- Nyx Jumbo Pencil - Milk;
- quad Elf - Butternut;
- duo eyeshadow Elf - Olive;
- smoothliner Annabelle - Bamboo;
- eyeliner Oriflame Giordani Gold - black;
- primer pentru gene - Wet'n'Wild;
- Telescopic Clean Definition mascara.

Produse folosite pentru fata:
- Revlon Colorstay foundation - 180 - Sand Beige;
- Avon Color Trend Concealer - Light;
- Elf Studio - Translucent Matifying Powder;
- Blush Avon Jilian Dempsey - Celestial.

Produse folosite pentru buze:
- Nyx Round Lipstick - Summerlove.

Pentru păreri & cereri & propuneri vă aştept şi pe mail: 
andazelenca_blog@yahoo.com


Day #6 - Anything Hello Kitty :
Cum nu detin nimic cu Hello Kitty, am luat o poza draguta de pe net. Chiar imi place medalionul acesta:

Pupici,
Anda.

Share:

55 comentarii

  1. unde a disparut rosul??:o...asa repede a iesit din par?

    ReplyDelete
  2. Anonim - am scris acolo ca look-ul il pregatisem inainte sa ma fac cu nuantator!:P
    Stiam ca o sa induc lumea in eroare. :))
    M-am spalat azi pe cap, s-a mai dus, dar inca sunt roscata. :)

    ReplyDelete
  3. Si de data asta ai iesit misterioasa! :))
    Imi place look-ul. Ai prea multe look-uri frumoase si nu stiu la care sa ma opresc. :(
    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Eu ti-am zis ca asa iti sta cel mai bine :x

    ReplyDelete
  5. cat imi place rujul:D
    Foarte frumos machiajul, arata impecabil as putea spune iar tie ti se potriveste de minune:X

    ReplyDelete
  6. iti sta super :X.Mada-Bz

    ReplyDelete
  7. aaa...scuze,nu am vazut:D

    ReplyDelete
  8. i like it :X , am sa il incerc si eu ;))
    app de fardul de obraz de la avon JD, e misto? ca mi-am dat si eu comanda, imi vine maine..si sunt tare curioasa sa il testez, am auzit pareri bune despre el, si am zis sa il incerc si eu ;)). Abia astept :X

    ReplyDelete
  9. Imi place mult mult de tot! Tiii....si ce draguta esti tu. :x

    ReplyDelete
  10. am si eu corectorul acela de la Avon :D

    ReplyDelete
  11. Da, mi-ai furat vorba din gura: chiar iti sta superb cand folosesti culori calde:D:D:D!! Frumos look, din pacate pe mine nu ma prind culorile calde...

    ReplyDelete
  12. si cu nuantator si fata parca parul trau are un aer asa mai deosebit in pozele astea:)

    ReplyDelete
  13. Iti sta f bine si te prinde!! Imi place :D

    ReplyDelete
  14. Eu iubesc acest look ! il port everyday, dar alternez culoarea verde, cu albastru, sau folosesc acelasi maro ca pe pleoapa :D. Iti sta foarte foarte bine !

    ReplyDelete
  15. Dia - mi-a venit acuma in cap melodia aia a lui Peter Andre. :))
    Eu zic sa le incerci pe toate!:P

    ReplyDelete
  16. Adina - da, culorile calde ma avantajeaza! :)
    pup u!

    ReplyDelete
  17. bondarica - asa de mult mi l-am dorit. E un nude-rozaliu superb!
    Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  18. Anonim - nu-i nicio problema!:P Ma gandeam ca o sa se intample asta.

    ReplyDelete
  19. LadyGlossy - e blush-ul meu preferat. Isi merita toti banii!:X

    ReplyDelete
  20. WhisperOfSecret - tu vrei sa ma fac rosie ca parul meu nuantat? :))
    Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  21. Anonim - ;)) e chiar ok pentru Color Trend.

    ReplyDelete
  22. Alexxa - asa ma simt eu ciudat cand port culori reci. In poze ies bine, dar asa in realitate nu sunt incantata. Culorile calde ma definesc. :)

    ReplyDelete
  23. Alina L. - mersi!:) Poate e si blitz-ul de vina. :P

    ReplyDelete
  24. iti sta super bine cu machiajul asta ;;)
    te avantajeaza destul de mult
    ;x
    :*:*

    ReplyDelete
  25. Alics - daaaaa! :X
    Si e atat de simplu de facut, dar totusi e de efect. :X

    ReplyDelete
  26. superb ca de obicei...

    si pe mine ma definesc culorile calde, maroul e la ordinea zilei in machiajul meu:P pupici:*:*:*

    ReplyDelete
  27. Ce-mi place:X:X
    eu sunt o mare fana a culorilor warm deci machiajul asta mi-a mers la suflet;)
    pupici

    ReplyDelete
  28. imi place foarte mult
    e foarte cute :D

    ReplyDelete
  29. Ionny - daaa, am vazut ca iti place si tie! Suntem pe aceeasi lungime de unda!:D

    ReplyDelete
  30. Deea's Beauty - avem amandoua undertone galbui, that's why!:D
    Te pup!:*:*

    ReplyDelete
  31. M-am uitat sa vad cine e Peter asta, ca eu stiu melodiile, dar nu si artistii. Doamne ce caraghios mi se parea in videoclip cu freza aia, dar ce draguuut e acuma cu parul scurt si putina barba... Sa revenim! Cand voi avea niste timp, ca acuma sunt aglomerata cu invatatul, sper sa reusesc sa recreez unul din look-uri, ma gandesc pe care sa il aleg de revelion. :P

    ReplyDelete
  32. Stii de ce-mi aduce aminte? Look-ul lui Nicole din "Beep". Nu stiu daca mai tii minte..Cert e ca eram atat de obsedata de maro sus si verde jos si buze nude, jur ca aratam ca un zombie...da' eu eram super mandra! :))))

    Tie iti sta absolut superb :X Si sunt curioasa cum ti-ar sta acum, cu parul rosu...cred ca ar fi super sexy!:D

    pup!:*

    ReplyDelete
  33. Dia - sa nu-mi zici ca nu stiai melodia!:)) Era hit cand eram noi micute. :))
    :*

    ReplyDelete
  34. Special K - m-ai facut sa caut pe Youtube, ca nu mai tineam minte exact videoclipul. Intr-adevar seamana. :)
    Acuma nu mai e chiar asa rosul parul, s-a mai dus un pic. :)
    pup!:*

    ReplyDelete
  35. foarte frumos lookul,parul tau nu era tot saten vad,avea tente spre blond aluna,iti statea bine si asa.

    ReplyDelete
  36. Lovely! Eu nu sunt fana nude lips, dar tie iti sta chiar bine ca ai buze pline!

    Te pup!

    ReplyDelete
  37. Imi place foarte mult si o sa incerc si eu :)
    Apropo ce nuanta foloseai de la garnier pt ciocolatiu?

    ReplyDelete
  38. Apropo de par roscat, iti sta foarte foarte bine ! Mai ales ca se si poarta toamna asta aceasta culoare ! Sa te mai faci asa ca esti foarte frumoasa !

    ReplyDelete
  39. albastrikmik - indr-adevar are mai multe nuante parul meu natural.:))

    ReplyDelete
  40. Alexandra - nici eu nu sunt neaparat fana, dar depinde de combinatie. :)
    Imi plac si culorile tari pe buze.

    ReplyDelete
  41. Ellutza - eu nu am fost vopsita niciodata. :)
    Am niste amarate de suvite cu ciocolatiu, care oricum nu se prea vad. :))
    Dar cred ca o sa ma fac pe tot capul cand se duce roscatul.
    E Garnier Color&Shine fara amoniac, nuanta 5.35 - ciocolata. :)

    ReplyDelete
  42. Alics - am auzit si eu ca ar fi culoarea anului. :D
    Cred ca azi ma fac si cu al doilea plic, ca la radacini a ramas culoarea mai intensa decat pe suprafata parului si vreau sa fac sa fie totul la fel. Apoi il las sa iasa de tot. :)

    ReplyDelete
  43. o parere despre pensulele astea? :D http://bucharestcity.olx.ro/trusa-profesionala-mac-cu-7-pensule-par-natural-okazie-iid-116389451

    btw.. chiar te prind foarte bine culorile calde... iti dau o alura de mister :>

    ReplyDelete
  44. Anonim - par destul de ok, nu sunt foarte scumpe. :)
    Multumesc!:)

    ReplyDelete
  45. Florina, Camy - thank you, girls!

    ReplyDelete
  46. Anda, sincer daca as fi avut si eu nuanta ta nu m-as fi vopsit. E superba :x
    Eu incerc sa renunt la blond dar parca nu vreau :) Cred ca o sa incerc varianta ta cu samponul :)

    Azi am incercat sa reproduc machiajul insa in loc de verde am pus mov ca sa ma asortez :) Multumesc de idei :*

    ReplyDelete
  47. Elluttzza - stiu, de aia mi-e si mie greu sa iau o decizie, imi place culoarea ce o am, dar de 22 de ani o am, parca m-am saturat de ea. :))

    Cu drag!:*

    ReplyDelete
  48. buna, imi place f mult machiajul si mai ales culorile, ce problmema am insa, te cred pe cuvant ca ai folosit culori din trusa - quad Elf - Butternut, ador culorile...vreau sa imi comand si eu exact aceste nuante ...numai ca pe site aceeasi denumire la trusulita parca nu sunt acealsi culori din a ta :((...si nu stiu, poate nu se vede bine pe site...dar eu vreau culorile astea ...!! 8-> what do u think, is's the same? :-? ms :*

    ReplyDelete
  49. LadyGlossy - Normal ca e acelasi lucru!:)
    Nu prea corespund culorile de pe site cu realitatea, sunt facute pe computer, eu am facut poza direct la produs.
    Deci daca iti iei Butternut, vei primi culorile pe care le vezi la mine in poza.
    kiss.

    ReplyDelete