LOTD: Winter Holiday

Hellooo!

 Imi cer scuze pentru absenta mea din ultimele doua zile de pe blog, dar pur si simplu nu mi-am gasit timp sa postez. Incerc totusi sa recuperez si revin cu primul look din seria celor de Craciun si Revelion. Am destul de multe idei pe care vreau sa le pun in aplicare, sper sa va placa. Luna decembrie m-a cucerit iremediabil, imi place atmosfera asta de sarbatori, pregatirile, etc. Craciunul este sarbatoarea mea preferata si am de gand sa ma bucur cat pot eu de ea. Mai ales acum, ca va am pe voi si pot creea si machiaje tematice. :)

Look-ul de azi mi se pare perfect pentru iarna, mie imi inspira o zi rece cu muuulta zapada. De asemenea, am reusit, asa cum am promis, sa fac un look cu toate cele patru culori Nyx single eyeshadow. I'm in love with them! Sper sa va placa si voua.

Acesta este rezultatul final:










Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:






- Primer Radiant;
- Nyx Single Eyeshadows: Highlight, Violet, Mermaid Green, Ocean Frost;
- Fard albastru duo no-name;
- Eyeliner albastru metalic no-name;
- Elf cream eyeliner - black;
- Avon Color Trend - Gold liquid eyeliner;
- Avon Color Trend white eyeliner;
- Avon Jilian Dempsey eyeliner - Charcoal;
- Mascara L'oreal Double Extend;
- Quad Elf - Brownstone - folosit pentru sprancene;

Produse folosite pentru fata:

- Avon MagiX face primer;
- Revlon Colorstay foundation - 180 - Sand Beige;
- Wet'n'Wild Concealer - Light;
- Elf Studio Complexion Perfection;
- Elf Studio Cool Bronzer;
- Elf blush - Shy.

Produse folosite pentru buze:
- Nyx Pear shaped lip gloss (eu il folosesc pe post de lip balm);
- Flormar Lipstick - Supershine - 503.

+ one more picture:

Spre final, vreau sa va mai spun ca zilele astea am primit o provocare de la Alics (:*), care de altfel mi se pare foarte draguta. Impreuna cu Special K am hotarat ca timp de 30 de zile sa indeplinim cate una din cereri la sfarsitul fiecarei postari. So, let's start:


Day #1 - Your favorite eyeliner:
Astor Waterproof Liquid Eyeliner - Eye Artist

Pentru păreri & cereri & propuneri vă aştept şi aici: andazelenca_blog@yahoo.com



Va pupacesc cu drag,

Share:

50 comentarii

  1. imi place foarte mult machiajul, mai ca as incerca si eu sa vad ce iasa, mai ales ca la culoarea ochilor ne potrivim :) legat de esarfa, o ador, e atat de multifunctionala :) la mine deobicei pe post de rochie de strand e utilizata :) dar poate o sa o pun ca si esarfa(modelul e acelasi, deci presupun ca e acelasi obiect)oricum foarte fain machiajul, numai sa si ninga la noi, ca arata trist in centru fara zapada

    ReplyDelete
  2. adizzy - ma crezi ca doi ani (sau mai mult?) am tinut-o in dulap pana mi-a picat mie fisa ca o pot purta ca esarfa. :)) Eu o vedeam doar ca pareo pentru plaja. Chiar arata super la gat.:D Nu o purtasem deloc la plaja.
    De pareo-ul de la Avon vorbim amandoua, da! :))
    Si eu imi doresc sa ninga, mereu vreau asta in luna decembrie, apoi imi trece. :)
    pupici!:*

    ReplyDelete
  3. Nu dadeam sanse rozului/violetului langa verde si invers, dar se pare ca ai creat o combinatie foarte frumoasa. Arata bine fardurile astea pe pleoape, cred ca tu ai vazut cel mai bine lucrul asta.
    Se vede tare bine, mai ales ca imi place cum amesteci culorile. Ai si arcadele de asa natura sa faca machiajul sa arate frumos. :P
    Te pup!

    ReplyDelete
  4. loveeeeely :X u look so pretty :X:X

    ReplyDelete
  5. ti-am trimis un email cu tentaiva mea de incercare, asta in caz ca ajung in spam ;) da nu am somn, dupa 8 ore de lucru :)

    ReplyDelete
  6. imi place mult de tot machiajul asta.Tie iti sta foarte bine.Abia astept sa vad ce ne mai pregatesti.Chiar ti-am simtit lipsa.

    ReplyDelete
  7. Wow esarfa e superba!! :D Iti sta bine machiajul, imi place :*

    ReplyDelete
  8. foarte frumos!mie sigur nu imi iese asa ceva,dar o ma machiez mai stralucitor,glitter,gene cu mult volum,etc.pup

    ReplyDelete
  9. Superb!! Arata foooarte bine!

    ReplyDelete
  10. foarte frumos,iti ies din ce in ce mai frumoase machiajele.

    ReplyDelete
  11. wow, anda!imi place la nebunie intregul look, e grozava combinatia de culori, te prinde de minune, iti lumineaza chipul!!! i love it! (ilda76)

    ReplyDelete
  12. Daaa e super pentru iarna! Cred ca toate look-urile care contin gri si/sau albastru merg :D

    ReplyDelete
  13. Gorgeous! You are sooooooo pretty :*

    ReplyDelete
  14. Buna Anda, imi poti spune te rog de unde ai cumparat lip gloss-ul in forma de para?

    pupici, Dana

    ReplyDelete
  15. Intr-adevar inspira senzatia de inghetat, dar in acelasi timp, i-ai dat si putina caldura cu tusa de roz:D

    ReplyDelete
  16. Dia - intr-adevar am norocul sa am arcadele ok, nu sunt dificile. :D
    Eh, se pare ca am reusit sa le combin eu cumva!:))
    pup si ms!:*:*:*

    ReplyDelete
  17. adizzy - l-am vazut, e foarte frumos, ti-am raspuns acolo!pup!

    ReplyDelete
  18. onutza_24 - multumesc frumos! Si eu v-am simtit lipsa!:*

    ReplyDelete
  19. Lauren - :)) de fapt nu e esarfa, dar am ajuns la concluzia ca e perfecta de purtat la gat. Mersi!:*

    ReplyDelete
  20. modniza - multumesc! Si eu am de gand sa fac ceva cu glitter, foarte fancy!:))

    ReplyDelete
  21. albastrikmik - multumesc, ma bucur ca iti plac!

    ReplyDelete
  22. Ilda76 - pe mine nu ma incanta cum imi sta cu(,) culori reci, dar mi-a placut si mie combinatia. :)
    pup.

    ReplyDelete
  23. Andreea's Blog - multumesc, ma faci sa rosesc!:D
    pup u!

    ReplyDelete
  24. Dana - l-am primit. Dar fata ce mi l-a dat l-a luat de pe un blog ce se numeste Cosmetic Boutique. Deocamdata nu mai au. :(
    pup.

    ReplyDelete
  25. Alexxa - true! L-am inveselit putin!:D
    pupici!

    ReplyDelete
  26. ce pretty esti:P
    superba chiar:X
    pupici:*

    ReplyDelete
  27. Deea's Beauty - multumesc mult! *blushing* ;))

    ReplyDelete
  28. Pai eu am suferit tare cand stateam la bloc, aveam o camera foarte mica si inghesuita si am zis ca daca ma voi muta vreodata o vreau pe cea mai mare :D Si pe aia am primit-o :)
    Masuta de machiaj mi-am dorit-o mult de tot si sunt tare fericita ca o am :X Stau toata ziua acolo :))
    Mi-ar placea sa vad si eu camera ta :D Nu ai de ce sa ma invidiezi, fiecare este reprezentat de micul lui coltisor, sunt sigura ca si a ta poarta o parte din sufletul tau :)
    Te pup si noapte buna! :*

    ReplyDelete
  29. Blossoms - te invidiez pentru masuta de machiaj, ca imi doresc si eu tare mult una. :)
    Camera mea poti sa o vezi aici.
    http://andazelenca.blogspot.com/2010/08/tag-vanity-table-make-up-collection-my.html
    Imi e tare draga, chiar daca e mai micuta. :)

    ReplyDelete
  30. Rujul acela de la Flormar a iesit realist in poza? Ma intereseaza o astfel de nuanta, asa ca as vrea sa stiu daca e mai pal sau mai strident in realitate fata de poze.
    Merci!

    ReplyDelete
  31. Sadie - parca e o idee mai strident in realitate.

    ReplyDelete
  32. Merci! O sa-l studiez prima data cand ajung pe la Flormar.

    ReplyDelete
  33. tu anda, mie mi se pare ca cheama primavara, nu iarna :P e bine ca ai simtaminte asa vesele cu privire la iarna, eu abia astept sa treaca, ce bine a fost toamna asta.. offf. :)

    ReplyDelete
  34. siginutz - nuuu, ca am folosit culori destul de reci! Cand o sa vina primavara o sa folosesc culori vii...verde...galben, etc. :D
    Eh, mie imi place doar luna decembrie, dupaia as trece brusc la primavara. Nici eu nu suport frigul.
    pup.

    ReplyDelete
  35. Rozul ala chiar da culoare machiajului. Pacat ca iarna=culori reci :( pentru ca nu prind pe toata lumea

    ReplyDelete
  36. Alexandra - nici mie nu-mi prea place cum ii sta cu (,) culori reci in realitate. Pozele au iesit ok, dar in realitate nu eram incantata de cum ma prind aceste culori. :)
    O sa postez un look curand cu nuante pamantii, sa vezi ce diferenta e fata de cum ma prind astea si cum ma prind alea. :))

    ReplyDelete
  37. e atat de frumos blenduit 8->

    ReplyDelete
  38. Dei-dei - multumesc!:) M-am straduit. :)

    ReplyDelete
  39. este un machiaj f frumos, ti-a iesit bine :)
    totusi, tin sa te contrazic cu o mica chestie..
    acesta nu este chiar un machiaj de iarna, mai mult de primavara-vara.
    cele de iarna au culori mai 'triste' ca sa spun asa :))

    ReplyDelete
  40. mona_sax2 - eh, nu-i nimic. :) Probabil avem viziuni diferite. :P
    Ma bucur ca iti place totusi. :P

    ReplyDelete
  41. Eu nu folosesc niciodata machiajele 'de iarna', in culorile respective, pentru ca mi se par foarte triste.
    In schimb, imi plac mult mai mult astea pe care le faci tu, cu nuantele de albastru, verde etc,
    p.s. Nu am vorbit din viziunea mea, ci din una obiectiva.

    Te pup si ar fi excelent daca ne-ai arata ce inseamna dupa parerea ta un machiaj fain de rev :)

    ReplyDelete
  42. mona_sax - eu cam evit culorile astea (folosite in acest look), pentru ca am impresia ca nu-mi vin culorile reci ci mai degraba cele calde. O sa fac si machiaje pt. Revelion, sigur. :D
    Dar deocamdata mai am pregatite vreo doua pentru Craciun. :D
    pup. :*

    ReplyDelete