LOTN: Magical Night (New Year's Eve Make-up)

Hello!

Astazi m-am tot gandit eu ce machiaj sa-mi fac pentru Revelion, vroiam ceva cu sclipici, dar aveam o problema, nu stiam cu ce sa-l fac sa stea acolo cumintel toata noaptea. Cu gloss nici nu s-ar fi pus problema. Cu fard crema nici atat. Apoi am vazut postarea lui Koko si am zis aleluuuuia. :D
L-am aplicat cum ne-a sugerat ea (cu adeziv pentru gene false) si sclipiciul e la locul lui chiar si acum, la 12 noaptea, in momentul in care scriu aceasta postare. Si l-am facut la ora 14 astazi. Ei bine, de asta m-am indragostit eu de blogosfera, mereu afli ceva util.
So, acesta ar fi trebuit sa fie machiajul meu maine seara, dar cred ca voi schimba cateva detalii (poate si sclipiciul) pentru ca am primit comanda de la Elf si treeeebuie sa folosesc ceva de acolo (haul soon). Si pentru ca am reusit sa-mi gasesc o "little black dress" tare draguta pentru Revelion cand nu mai aveam nicio speranta, m-am gandit sa fac ceva special pentru ea. :))
But don't get me wrong, I still love this look. :)











 Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:





- Elf eyelid primer;
- Nyx Jumbo pencil - Milk;
- 120 eyeshadow palette;
- Lash Grip Adhesive;
- Glitter no name;
- W7 Liquid Eyeliner - black;
- Oriflame Giordani Gold eyeliner - black;
- Farmasi eyeliner;
- eyeliner no name - light blue;
- Maybelline Volum' Express Lift-up Mascara.

Produse folosite pentru fata:
- Revlon Colorstay foundation - 180 Sand beige;
- Wet'n'Wild Cover All Concealer;
- Elf Studio - Complexion Perfection;
- Bronzer din trusa Royal;

Produse folosite pentru buze:
- Avon Care Lip Balm;
- Nyx Round Lipstick - Summerlove.


Day #20 - Your favorite mascara :
Max Factor Masterpiece Max

P.S. Mai aveti timp pana astazi la ora 23.59 sa participati la giveaway!

Va pup si va urez DISTRACTIE PLACUTA de Revelion! Noi ne mai vedem in seara asta cu o surpriza...asa...ca sa pasim cu dreptul in noul an. :)

XOXO,

Share:

45 comentarii

  1. Glitterul il poti fixa cu 'stabilizator de glitter' , odata cel aplici pe acel gel invizibil , glitterul abia mai cade la demachiere! Superb machiajul . pupici

    ReplyDelete
  2. Antonia - yep, I know! Doar ca eu nu-l aveam. :)
    Iar acum ca am aflat de chestia cu adezivul, nu mai am nevoie de gel pentru fixare. Cel putin nu inca.
    tnx!:*

    ReplyDelete
  3. Eu ti-am zis pentru ca nu stiu cat de 'confortabil' este cu adezivul ca nu am incercat , iar eu am o mare proflema cu glitterul cand il am la ochii , nu vreau sa ma deranjeze:))) , iar cu gelul nici nu simt . Pupici

    ReplyDelete
  4. Antonia - da, s-ar putea sa fie mai confortabil cu gelul, cu adezivul simti ca te strange putin la inceput. Poate o sa-l iau si pe ala de la Seventeen, dar la cat de des imi pun eu sclipici pe ochi, cred ca o sa ramana uitat intr-un coltisor. :))

    ReplyDelete
  5. Nu stiam ca are la Seventen , eu am cautat disperata la targul acela din septembrie si mi-am luat chiar 2 ,dar unul deja s-a terminat .. sper sa mai gasesc pentru ca nu cred ca se compara cu nici unul la calitate :D ..
    Nu strica sa-l ai . Pup , la multi ani.

    ReplyDelete
  6. It looks gorgeous on you & the color combo is awesome! :*

    Cat despre sclipici si cum se aplica, creativitatea sta in a face lucrurile sa "mearga"...lucrezi cu ceea ce ai si faci chestii spectaculoase nonetheless, that is true talent in my book :))

    puuup pretty lady!:**:*

    ReplyDelete
  7. Antonia - La multi ani si tie! :)

    ReplyDelete
  8. Special K - esti o draguta, ca de obicei! Si m-ai ajutat mult azi. Tnx again!:*:*

    ReplyDelete
  9. Cat de frumos este, ma minunez intruna! O sa fii cea mai frumoasa fata in seara de Revelion si cea mai deosebita pentru ca asa un machiaj nu l-ar realiza oricine. :)
    Te pup si o seara cat mai frumoasa de Revelion, sa incepem bine Noul An!

    ReplyDelete
  10. Awww cat de frumos este, iti sta super :X

    Am si eu o nelamurire,pentru ca tot ma contrazic cu o prietena pe tema sclipiciului.
    El este de mai multe feluri:adica pentru ochi,unghii etc sau este universal ?
    Eu ma gandeam ca pentru ochi exista unul mai special avand in vedere zona in care este aplicat :D

    Pupici :*

    ReplyDelete
  11. Dia - vaai, iti multumesc, esti so sweet!:)
    La fel iti doresc si tie! Sa ai parte de un Revelion si de un an suuuuuper!:*

    ReplyDelete
  12. Rotsin - multumeeesc!
    Da, exista si special pentru ochi. Eu nu am dinala si aplic universal. Oricum, nu vad ce rau ar putea sa-mi faca, daca il demachiez cum trebuie.
    te pup!

    ReplyDelete
  13. Cat de superb e !! E perfect pentru noaptea de Revelion ! <3

    ReplyDelete
  14. foarte frumos ti-a iesit! si iti sta super bine!
    distractie placuta diseara! la multi ani!

    ReplyDelete
  15. esti foarte frumoasa si dupa parerea mea nuantele astea te prind foarte bine.o sa ma inspir si eu putin dupa postul asta si cel de ieri:D
    sa petreci cu bucurie si numai impliniri in 2011!LA MUUUUUUUUUUULTI ANI! pupici!

    ReplyDelete
  16. Absolut superb machiajul, Anda!
    Consider ca e un obiectiv dificil si ca e nevoie de talent sa porti glitter aratand stilish, nimeni nu poate contesta tu ai atins cu succes obiectivul!
    Eu iti multumesc ca ne incanti ochii si sufletelele de fete iubitoare de frumos, iti multumesc ca ma inspiri zilnic (in masura in care o persoana antitalent ce sunt poate fi inspirata - dar pentru mine conteaza mult...)!
    Sunt convinsa ca vei arata absolutely amazing la petrecere...
    LA MULTI ANI! Sa ai parte de tot ce e bun si frumos in Noul An si, in primul rand, de sanatate! Pupicei! (ilda76)

    ReplyDelete
  17. E superb Anda!:X

    La multi ani si petrecere frumoasa in noaptea dintre ani!
    pupici:*

    ReplyDelete
  18. omg...i love it!!!esti o dulcica...te pup!

    happy new year!!!

    ReplyDelete
  19. wow, e absolut superb!!! BRAVO, BRAVO, BRAVO!:*

    ReplyDelete
  20. Buna Anda
    Ai o leapsa de la mine, vezi pe blog.
    Kiss you si imi place mult machiajul tau ;)

    ReplyDelete
  21. A.M. - multumesc, la fel si tie! LA MULTI ANI!

    ReplyDelete
  22. IRNI - iti multumesc! La fel si tie!
    Ma bucur ca te-am inspirat. kisses.

    ReplyDelete
  23. Ilda76 - cat de draguta poti sa fii!:*
    Eu sunt sigura ca nu esti antitalent! Si eu iti doresc un An Nou fericit si numai impliniri pe toate planurile!:*:*:*

    ReplyDelete
  24. Deea's Beauty - multumesc! La fel si tie Deea!:*:*:*:*

    ReplyDelete
  25. Magical MakeUp - right back at you! :*
    LA MULTI ANI si toate cele bune si tie!:*

    ReplyDelete
  26. AlexantzA - ma bucur tare mult ca iti place! Te pupacesc, LA MULTI ANI!

    ReplyDelete
  27. Machiaj Ochi - mersi, o sa verific acum.
    Te pup!

    ReplyDelete
  28. Foarte frumos si-ti sta foarte bine!

    La multi ani! :*

    ReplyDelete
  29. Alexandra - Multumesc!
    La multi ani si tie, sweetie!

    ReplyDelete
  30. cat de dulcica esti!!
    o sa incerc si eu machiajul tau:)
    happy happy new year!

    ReplyDelete
  31. ladybug - eh, acelasi lucru il spun si eu despre tine!:)
    Sa-mi arati ce iese!
    Te pup, LA MULTI ANI!:*:*:*

    ReplyDelete
  32. La multi ani, Anda!
    Iti doresc sa ai un 2011 plin de sanatate, zambete si culoare! (si keep up the good work:D)
    >:D<

    ReplyDelete
  33. Bloo Smile - multumesc! LA MULTI ANI si tie!:*:*:*

    ReplyDelete
  34. Ema Stil, Brasov - Happy New Year!!!

    ReplyDelete
  35. Chocolate - hehe!:))
    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  36. Darkflayer - LA MULTI ANI SI TIE! multumesc!

    ReplyDelete
  37. Eu am aplicat sclipiciul peste "clear brow gel"(mascara aceea transparenta de la avon) si nu mi-a cazut absolut nici o particula de sclipici toata seara.M-am mirat ca la ora 7 jumatate machiajul meu era inca perfect.:)
    An nou fericit!

    ReplyDelete
  38. Roxy - e bine de stiut si de chestia asta. :D

    La fel si tie!

    ReplyDelete
  39. is this inspired by michelle phan?:)

    ReplyDelete
  40. mona_sax2 - de ce? Pentru ca am folosit si eu cuvantul "magic"?
    In afara de asta si de sclipici (care se potriveste perfect pentru o asemenea ocazie) nu vad nimic in comun... :)
    Pupici!

    ReplyDelete
  41. nu nu, pentru ca seamana nunatele foarte bine cu cele utilizate de ea pt un machiaj de rev.

    relax, i am not saying you copied or smth

    ReplyDelete