LOTD: My Everyday Look (tutorial)

Hello ladies!

Prepare yourselves pentru o postare kilometrica pentru ca astazi vreau sa va prezint my everyday make-up look. Este acel machiaj care ma scoate mereu din impas ori de cate ori nu am timp recurg la altceva. Este super simplu si nu imi ia mult timp sa-l execut, dar imi scoate perfect in evidenta ochii si ma face sa ma simt fresh de fiecare data. Curious? Le's see:

So, this is my everyday look:

Am hotarat sa va prezint pas cu pas ritualul meu de make-up, full face de data asta, nu doar in ceea ce priveste machiajul ochilor.

Step 1
Am folosit fond de ten Colorstay - 180 Sand Beige:
 Am turnat cantitatea dorita pe mana:
 Si am aplicat cu pensula:

Step 2
Dupa ce am terminat acest procedeu, am "finisat" totul cu un buretel pentru fond de ten:
De obicei finisez in colturile gurii, pe langa nas, pe frunte, sub ochii, la sprancene,etc. In general oriunde ar putea arata incarcat si nenatural.

Step 3
Am aplicat corector dupa cum se vede in imagine:


Step 4
Am intins corectorul si apoi am aplicat pudra matifianta de la Elf:


Step 5
Mi-am umplut spatiile goale de la sprancene folosind vesnicul quad de la Elf - Brownstone:


Step 6
Pentru obraji am folosit Cool Bronzer de la Elf.
Intai am aplicat pe obraji cele doua culori de jos:

Iar apoi culoarea cea mai deschisa pentru highlight:

La sfarsit a aratat asa:

Step 7
A venit randul machiajului ochilor. Intai am aplicat o baza:


 Si apoi am intins produsul bine:


Step 8
Apoi am inceput sa aplic fardurile. Am folosit urmatoarele truse:
- Nyx - The Runway Collection: Romance;
- Nyx - For Your Eyes Only - Brown Eyes.


Am aplicat culoarea de baza:


Step 9
Am blenduit cu o pensula curata:


Step 10
Am aplicat culoarea intermediara si am blenduit din nou:


Step 11
Highlight:


Step 12
Apoi, pe ploapa inferioara, am aplicat din nou ca baza aceleasi creioane:


Si am aplicat urmatoarele culori:


Step 13
Am folosit creion Jilian Dempsey de la Avon, nuanta Charcoal, pe care l-am smudge-uit bine ulterior:


Step 14
Am aplicat eyeliner alb pe waterline:


Step 15
Mascara si am terminat si cu ochii:


Step 16
Pentru buze am folosit lip gloss Avon - Cool pout - Iced Latte:

Si acesta este look-ul final:



Sper sa va placa! Nu mai palavragesc despre nimic, pentru ca postarea asta face cat 3 ca lungime!:))


 Day #3 - Your favorite brush :
 Baby Buffer - The All Natural Face


Va pup,

Share:

49 comentarii

  1. fooooarte frumoasa,ai un ten impecabil:x:x:x
    maciajul intr-adevar este unul de toata ziua..multumim pentru inspiratie,mai ales k este cat de cat usor de realizat si la"indemana"tuturor:*:*:*:*

    ReplyDelete
  2. Dragut look! Imi place :)

    ReplyDelete
  3. Raluca Afronie - vaaai, numai ten impecabil n-am. Dar Colorstay ma ajuta mult!:)
    Pupici!

    ReplyDelete
  4. Nice everyday look! Thanks for sharing.

    ReplyDelete
  5. Anda, foarte folositoare postarea! Eu una marturisesc faptul ca nu stiam cate una alta, dar uite ca acum, cu ajutorul tau, stiu :D.
    Pup!

    ReplyDelete
  6. Iti vine tare bine, scoate in evidenta trasaturile frumoase fara sa le incarce prea tare! ;) :*

    ReplyDelete
  7. Iti sta foarte bine asa. Mie una imi place mult mai mult asa decat cu un machiaj intens. Mi s-a pus pata si vreau si eu sa incerc Colorstay, nu e corect sa nu-l fi incercat deloc pana acum :((

    ReplyDelete
  8. Foarte fumi machiajul.
    Am vazut ca toata blogosfera lauda Color Stay-ul.Am ceva ani de cand folosesc numai Clinique -superbalaced make-up, dar pt. ca acum nu mai merg la solar, nici culoarea (sand-09)nu mi se mai potriveste si nici tenul meu nu il mai place.Sincer, am fost tentata sa cumpar si eu Color Stay, dar m-am dezumflat cand am ajuns in fata vitrinei Revlon.Nu mi s-a parut ca poate sa acopere imperfectiunile pe care le are tenul meu.
    Vazand comentariul tau de mai sus, sincer, ce si cat acopera fdt?In poze arata impecabil (tenul).Pupici si multumesc!

    ReplyDelete
  9. Chatte - multumesc din suflet. Ma bucur ca te-am putut ajuta!:*

    ReplyDelete
  10. Anca Buzea - 10x. Da, asta e ideea, sa fie naturalish!:))
    puuuupicii.

    ReplyDelete
  11. Hey Anda:*
    Ce frumos ai explicat:D! Multa rabdare ai avut:* Si machiajul e foarte dragut si natural, place:*
    Pup:*

    ReplyDelete
  12. Adina - asa imi ziceam si eu inainte sa-l am. Mi l-am dorit mult.

    ReplyDelete
  13. Irni - acopera foarte bine Colorstay, eu sunt multumita. Dar in poze nu e numai meritul fondului de ten ci si a corectorului si a pudrei.
    pupici.

    ReplyDelete
  14. CHiar ai un ten frumos :) iar machiajul iti pune in evidenta ochii f frumos! :D pup

    ReplyDelete
  15. Este natural si finut :)
    Imi place efectul pudrei bronzante de la Elf.

    ReplyDelete
  16. Alexxa - multumesc mult! Am pus suflet!:P

    ReplyDelete
  17. foarte dragut si rapid ( probabil ) si eu apelez la nuante naturale cand ma machiez dimineata la 6.30 ca sa plec la liceu,in primul rand pentru ca i can't be bothered to do more si in al doilea rand pentru ca nu pot sa zic ca la ora aia mi-as dori sa fac altceva inafara de dormit :)) I really like it!

    ReplyDelete
  18. Genul de look simplu si care scoate ochii in evidenta, preferatul meu. Oricat de simplu ar fi, iti sta nemaipomenit!
    Te pup!

    ReplyDelete
  19. N-as reusi sa ma machiez asa never ever ... te felicit !

    ReplyDelete
  20. Foarte frumos rezultatul si chiar sunt utile explicatiile date:*

    ReplyDelete
  21. ai un ten superb:x...imi place machiajul:x..culori naturale, nimic tipator, potrivit chiar si pentru o ocazie speciala:X

    ReplyDelete
  22. ce frumoasa esti, baby! ca o papusica :)

    ReplyDelete
  23. chiar arata foarte fain. congrats ai un look de zi cu zi foarte sofisticat. eu de obicei trag o linie cu ceva fard sau cu tus si plec :))

    ReplyDelete
  24. OMG this must have taken forever :)):D

    great job, love it:X & u look great:*

    ReplyDelete
  25. Superb!! Si da, Doamne, nu stiu cum ai avut atata rabdare O.O!!! :) Bv!

    :*

    ReplyDelete
  26. esti adorabila:P...un machiaj impecabil ca de fiecare data.pup

    ReplyDelete
  27. Lauren - in poze si cand e machiat, e frumos, da (tenul)...:))
    Si mie imi plac culorile alea, plus ca merge asa de repede si scoate atat de frumos ochii caprui in evidenta. :D

    ReplyDelete
  28. MyaBeauty - tnx! Mie imi place mai ales ca e mata!:D

    ReplyDelete
  29. Dia - iti multumesc, esti prea draguta!:*

    ReplyDelete
  30. Suri - de ce spui asta, sunt sigura ca poti si tu!:D
    Uite de asta i-am facut si tutorial!:D
    pup u!

    ReplyDelete
  31. AlexantzA - ma bucur sa "aud" asta! te pup!:*

    ReplyDelete
  32. bondarica - eh, nu e chiar asa, nu e deloc perfect. Dar iti multumesc frumos!:*

    ReplyDelete
  33. Foarte frumos, elegant si multumim ca ai atata rabdare sa descrii in atatia pasi procesul.

    ReplyDelete
  34. aqua_shell - am si eu zile (multe) cand ma dau doar cu fdt, rimel si pudra. Dar daca vreau sa ma machiez rapid, la look-ul asta recurg de cele mai multe ori. Si chiar nu-mi ia mult timp.
    puuup!

    ReplyDelete
  35. Special K - cel mai mult a durat sa fac pozele. :))
    Multumesc mult!:*:*

    ReplyDelete
  36. Alexandra - stiu stiu, dar am rabdare cand vine vorba de lucrurile care-mi plac!:))
    Tnx!:*

    ReplyDelete
  37. Xella - you make me blush! Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  38. Different me - o fac cu drag! Ma bucur ca iti place. pupici!

    ReplyDelete
  39. Deci superb :) ar trebui sa postez si eu my everyday makeup

    ReplyDelete
  40. superb machiajul! iti sta extrem de bine asa:*
    de unde ti-ai luat pensula Baby buffer? presupun ca o folosesti si pt fondul de ten..te pup:*

    ReplyDelete
  41. Roxie - multumesc! Feel free sa-l faci si tu, as fi curioasa care e ritualul tau de make-up zilnic.

    ReplyDelete
  42. Madalina - 10x! Din America, de pe siteul: www.theallnaturalface.com Doar ca nu am comandat eu, ci o prietena, ca eu nu ma pricep.
    Il folosesc exclusiv pt fdt. Lichid sau mineral. :)

    ReplyDelete
  43. cat a costat acel fond de ten ?;;) ms:*.Mada-Buzau

    ReplyDelete
  44. Mada-Buzau - am dat 40 de lei pe el. L-am luat de pe www.cosmetic-style.ro

    ReplyDelete
  45. foarte frumos machiajul!
    cat imi doresc si eu un jumbo pencil milk de la nyx si nu se mai gasesc :(

    ReplyDelete