Haul Avon - Christmas Edition! :)

Hello!

 Desi am primit comanda Avon acum ceva timp, nu am vrut sa fac haul luna aceasta, pentru ca mi-a fost frica sa nu va plictisesc. Ulterior m-am gandit ca poate o sa fie util acest articol altor persoane care vor sa isi comande ce mi-am comandat si eu. Stiu ca mie intotdeauna imi place sa vad ceva pe viu sau macar in poza, inainte sa cumpar. Asa m-am indragostit de geanta pe care am sa v-o prezint azi, altfel nici nu as fi remarcat-o in catalog (tnx Ella). Ulterior mi-a venit o idee si mai draguta, daca tot a intrat spiritul Craciunului in sufletelul meu. :) So, am facut toate pozicile cu aer sarbatoresc. :)

Intai vreau sa va arat niste cercelusi pe care nu mi i-am luat acum, ii am deja de un an, dar ii port doar in aceasta perioada. Desi sunt mici fac o exceptie, sunt prea draguti:
- preferatii mei sunt bradutii, funditele si fulgii de nea. :X
Stiu ca acest set a aparut in catalog doar cu 4 perechi anul trecut. Eu l-am primit asa, nu stiu de ce, pentru ca nu aparuse in niciun catalog in varianta aceasta. In orice caz au fost bine veniti!

Si daca tot v-am aratat accesorii, sa o tinem tot asa:
o bratarica superba...
 ...si un ceas la fel de superb!
- btw, in prima poza si bradutul e de la Avon. Il am de doi ani si inca il ador!:)

De asemenea, nu m-am putut abtine si mi-am luat si setul Naturals cu miros de Craciun (in viziunea mea) - cu  mere glazurate si nuca:

Am primit de la ei si un parfum pe care eu il ador, e atat de delicat. Aceasta este a doua sticluta, a prins de minune:
Eternal Magic

Si bineinteles ca nu mi-am neglijat nici obsesia pentru make-up si mi-am luat doua rimeluri turbate: mov si turcoaz. :)

Si la final, va prezint si mult dorita geanta Violet (ciudat nume pentru o geanta maro):
Ahhh, o iubesc!:D

Voi ce v-ati mai cumparat luna asta? Ce v-a atras din cataloagele de Craciun?

And now, TAG time:

Day #5 - Your favorite thing to do :
Sa-mi creez singurica accesorii:



Pupicei,

Share:

59 comentarii

  1. nu e corect :(:(
    eu am de la prieten setul cu 4 perechi de cercei si deabea asteptam perioada asta ca sa comand setul acesta :(:(:(:(
    iar bratara e superba
    sa le porti/folosesti sanatoasa

    ReplyDelete
  2. Sunt curioasa cum se vad rimelurile pe gene:D

    ReplyDelete
  3. esti foarte talentata..imi plac absolut toate perechile de cercelusi:x:x:X sa le porti cu multa placere:*:*:*

    ReplyDelete
  4. Si mie imi plac cercelusii. o sa ma uit de ei prin catalog.

    ReplyDelete
  5. Vai ce poze cute ai facut :X bretara si casul sunt gorgeous..si geanta mi-a placut de cand am vazut-o la ella :X

    great post;*

    ReplyDelete
  6. Anda, de unde ti-ai achizitionat materialele pentru confectionarea cerceilor?

    ReplyDelete
  7. Mihaela - si eu cand l-am comandat anul trecut ma asteptam sa vina setul cu 4 perechi, dar l-am primit pe asta...:D
    De bratara m-am indragostit si eu, am gasit-o in oferta de reprezentanti.
    pupici.:*

    ReplyDelete
  8. Adina - si eu! N-am apucat inca sa le incerc.:D

    ReplyDelete
  9. Raluka Afronie - multumesc din suflet, esti o draguta, as usual!:*

    ReplyDelete
  10. Cristina - nu mai sunt anul acesta. :(
    Eu i-am aratat pentru ca sunt in spiritul Craciunului.:D

    ReplyDelete
  11. Special K - multumeeeesc!:D
    Eu dk nu o vedeam la ea, clar nu o observam in catalog. Arata asa banala acolo. :))

    ReplyDelete
  12. imso90s - de la un magazin de arte & hobby din Timisoara. :)

    ReplyDelete
  13. ah te urasc pentru ceas! :)) imi place mult dar mi se pare cam scump si degeaba e la promotie daca oricum trebuie sa faci comanda de 1 mil;
    geanta e foarte draguta, imi place si modelul si culoarea.
    sa le porti sanatoasa!

    ReplyDelete
  14. Alina - eu nu le-am pus conditia asta clientelor mele. Am avut oricum vreo 9 ceasuri pentru comanda ce am strans-o in campania 16&17 si le-am vandut asa cum au fost, la 21 lei. :) Mi-am pastrat si mie unul, normal.

    ReplyDelete
  15. ce superbe sunt bratara si ceasul!!!

    ReplyDelete
  16. bratara e superba! sa le porti si sa le folosesti cu placere! :)

    ReplyDelete
  17. Superbi cerceii, super geanta si setul acela ma duce cu gandul la cozonac si placinta cu mar si scortisoara! ^.^

    Sa le folosesti sanatoasa si fericita! :):*

    ReplyDelete
  18. Imi place ceasul la nebunie! :) e super frumos! sa te bucuri de toate cu placere:) xoxo

    ReplyDelete
  19. rimel turcoaz?! :O vreau si eu =P~
    este in catalogul special de craciun? poti sa imi spui denumirea exacta? :D te rog :D

    ReplyDelete
  20. geanta arata super:X..
    am si eu bradutul acela auriu:))..habar nu aveam ca este de la Avon:D

    De semenea am si ceasul rosu care este superb:X....

    ReplyDelete
  21. Frumoase, Anda! cel mai mult mi-a luat ochii bratara. Sa le porti sanatoasa

    ReplyDelete
  22. Cerceii aia mi-i doresc cu disperare. Am vrut sa ii iau anul trecut si nu au mai fost...Pe urma i-am gasit la un seller pe okazii si nu mi-a raspuns cand i-am cerut:((Mor de ciuda. Am o gramada de bijoux de Craciun dar aia ma obsedeeeaaazaaa!:(Foarte dragute toate chestiutele cumparate!Sa ne arati cum vin rimelurile colorate:D...
    Nu mi-am mai luat ceva de la Avon de secole...dar in ultima vreme imi tot fac cu ochiul cataloagele lor!:))Probabil ca o sa o comit la un moment dat!

    ReplyDelete
  23. si eu sunt repr.si mi-am luat anul trecut cerceii(dar doar 4 au venit parca....)si bradutul e tare dragut.si eu il am si-mi place.Sa le folosesti cu placere:)

    ReplyDelete
  24. buna,vreau sa te intreb cam pe unde e magazinul mon parfum in mall? tot timpul ma pierd printre etaje, mai ales de cand au deschis partea noua si vreau si eu primer de la radiant

    ReplyDelete
  25. A.M. - multumesc. Promit ca asa voi face. :)

    ReplyDelete
  26. Alexandra - mersi! Intr-adevar setul ala miroase a sarbatoare!:))

    ReplyDelete
  27. Maria - Supershock intense. Numai in ofertele de reprezentanti s-a mai gasit. :( Acum cred ca nu mai sunt nici acolo, dar au fost cateva luni la rand.

    ReplyDelete
  28. bondarica - he he, da, de la Avon este. E adorabil, nu?:)
    Pupici.

    ReplyDelete
  29. Oana - 10x! Si mie imi luase ochii cand a aparut in catalog, dar era prea scumpa, asa ca am profitat si am luat-o acum din oferta de reps., chiar daca mai tarziu. pup u.

    ReplyDelete
  30. Deena - incearca la astia ce vand Avon prin magazine, prin piete, poate ii gasesti. Din pacate anul asta nu i-au mai bagat in catalog, dar cine stie, poate ii mai are cineva.
    pupici!

    ReplyDelete
  31. Madlen - mersi!:D Sa-i folosesti si tu cercelusii cu placere. Sunt perfecti pentru perioada asta.:)
    Mie imi pare rau acum ca nu am mai multe gauri in urechi. Si mi-e cam frica sa imi fac.:))

    ReplyDelete
  32. bluonmyown - vorbim de mall-ul din Timisoara, nu?
    E la demisol Mon Parfum.
    Pupici.

    ReplyDelete
  33. am si eu ceasul dar nu e genul meu....in schimb cele 2 rimeluri imi fac cu ochiul de ceva timp si as dori daca se poate sa le faci un review....pleaseeee!!!!te pup!

    ReplyDelete
  34. Magical Make-up - nu stiu daca are rost sa le fac review, pentru ca nu se mai gasesc nici macar in ofertele pt reprezentanti. :(
    Dar o sa le folosesc si o sa le vedeti pe genele mele. pupici.

    ReplyDelete
  35. superb ceasul!..mi l'am luat si eu,dar a meu parca e un pic mai aprins la culoare decat al tau!...:-??
    PS:tocmai mi'am venit zilele trecute parfumul Secret Fantasy.:X...I'm in love with..!miroase demential!

    ReplyDelete
  36. "Intai vreau sa va arat niste cercelusi pe care nu mi-am luat acum" -> mi i-am

    ReplyDelete
  37. Roxi - cine stie, poate al meu a iesit mai inchis in poza. Abia astept sa detin si eu Secret Fantasy. Si mie imi place enoooorm!

    ReplyDelete
  38. Anonim - mersi de atentionare, nu observasem greseala. Se pare ca am "papat" un "i". :P
    Am modificat.

    ReplyDelete
  39. Da, despre mall-ul din Tm mersi frumos

    ReplyDelete
  40. Buna, e super bratara, e asa colorata si iti transmite energie si elumina parca :X , braduletul auriu il am si eu, mi-e asa drag ;)) . parfumul eternbal magic e dragut, dar i l-am dat lu lora mea ca ma lua cu dureri de cap de la el, e prea dulce :(, desi l-am astept inca de cand l-a prezentat...am slefuit la maxim pagina parfumata :)) , eram in love with him..dar era prea dulce totusi...
    aPP, imi plac mult machiajele tale..:X ,de mult incerc sa imi fac curaj sa incerc si eu sa vad daca imi iese ;)) have a good day . :*

    ReplyDelete
  41. corectez ..."lora mea" era de fapt "sora mea" :-j :D :*

    ReplyDelete
  42. pai ultima data de la avon am luat ceva pentru prietenul meu :">...dar acum 2 dati am luat pentru mine un parfum incandessence si un ser pentru varfuri :D. Ceasul l-am vazut si eu la o colega, chiar e frumos :X.Cerceii i-am vazut si eu anul trecut, dar nu mi-am luat :(. Bratara e ft frumoasa..si geanta :X te pup:*.Mada-Bz

    ReplyDelete
  43. LadyGlossy - mie mi se pare Eternal Magic asa de finut si deloc greoi. Bine, adevarul e ca mie chiar imi plac parfumurile dulci. :D
    Astept sa-mi arati pe mail ce a iesit, cand iti faci curaj. pupici multi!:*

    ReplyDelete
  44. Mada-bz - mersi!
    Sa le folosesti cu drag pe toate!:) Serul pt varfuri vad ca e apreciat de foarte multa lume. :)

    ReplyDelete
  45. Vaiii cat de draguti sunt cerceii...Iar de geanta nu mai zic:X:X
    Lucky you :P

    ReplyDelete
  46. Rotsin - multumesc! Si eu sunt sunt indragostita de geanta. Desi deocamdata nu prea am cu ce sa o asortez. :)) Am nevoie de niste cizme maro.

    ReplyDelete
  47. Am sa ma apuc, cate un pic cate un pic, o sa imi iasa si mie ceva frumos, ca imi place aceasta arta a machiajului, si chiar imi place sa experimentez, pup :*

    ReplyDelete
  48. cizmele le am eu..cum facem ? :)) :*

    ReplyDelete
  49. LadyGlossy - pai sa te apuci!:P
    He he he! Eu o sa ma rog de Mos Craciun sa-mi aduca niste cizme maro. :))

    ReplyDelete
  50. Buna Anda, faci si tu poza la geanta in interior te rog frumos:*

    ReplyDelete
  51. mi-am luat si eu setul acela de la avon :D imi place :X

    ReplyDelete
  52. Buna! Geanta se poate purta si pe umar?Ca am vazut ca lungimea manerului este de 13,5 cm si mi se pare cam putin.Multumesc!

    ReplyDelete
  53. Nikoll - vaaai am uitaaaat. O sa imi scriu un biletel si-l pun pe birou sa nu mai uit maine. iti trm poza pe roz.
    pup.

    ReplyDelete
  54. Anonim - ma bucur!:D Si mie imi place mult.

    ReplyDelete
  55. Adriana - nu prea. Doar vara si doar daca esti foarte slabuta.

    ReplyDelete
  56. Si mai vroiam sa te intreb daca este o geanta mare sau f mare?Ca dimensiunile imi par destul de mari si nu vreau sa ma poarte geanta pe mine..eu sunt slabuta si micuta de inaltime.Multumesc!Si scuze de atatea intrebari:)

    ReplyDelete
  57. Adriana - e mare, dar nu foarte mare!:))
    Deci nu te va cara ea pe tine.
    pupici, np!:*

    ReplyDelete