NOTD: Christmas Spirit

Hello!

 Astazi va prezint un nou model pentru unghii. Am avut multe tentative sa-mi fac unghiile zilele astea, dar tot nu mi-am gasit timp. Dupa cum stiti, eu mi le fac singura cu gel si asta dureaza aproximativ 3 ore, pentru ca trebuie sa fac o mana complet si apoi cealalta, nu pot face la fel ca la clientele mele, in paralel. Astazi mi-am gasit putin timp si pentru mine si mi-am facut mult doritul model festiv. Sunt cam micute, pentru ca mi-am rupt doua unghii in zilele astea in care tot speram ca o sa am timp sa mi le fac si mie, dar nu-i nimic, oricum imi cresc foarte repede.
Si ca sa nu va dezamagesc, am facut acest model si pe un tips, doar cu lacuri (numai french-ul difera, care la mine e din gel). Modelul este extrem de simplu, dar l-am facut pe pasi totusi.
Sper sa va placa. Eu le ador!:X


 Si acum, micutul tutorial:
Step 1 - french rosu:

Step 2 - incepem sa trasam liniutele:



 Step 3: adaugam sclipici:

Apoi adaugati lac transparent si eventual, un ulei de cuticule. Gata! As simple as that! :)

Produse folosite
- lac de unghii Janet - nuanta II;
- lac transparent Opoola;
- lac cu sclipici auriu - cu pensula subtire - Coral art;
- lac negru - cu pensula subtire - Umbrella Nail Art;
- ulei de cuticule cu aroma de lamaie - Flormar.


 Day #13 - Photo of your fashion/style icon :

Nu am un style-icon, dar imi place foarte mult de:

Vannesa Hudgens

Leighton Meester

Blake Lively
Nu sunt cel mai mare fan Gossip Girl, dar imi plac cele doua extrem de mult, chiar si in viata de zi cu zi se imbraca la fel de stilish. Acelasi lucru il pot spune si despre Vanessa Hudgens. Love her style too!



Pupici,

Share:

37 comentarii

  1. Sunt foarte frumoase unghiile! :D

    ReplyDelete
  2. foarte frumos,acuratete desavarsita.esti o dulcica,te pup

    ReplyDelete
  3. ce frumos au iesit unghiutele :) din pacate eu n-am rabdarea ta si nu cred ca as rezista psihic sa fac zece unghii la fel :P
    p.s.: si mie imi plac fetele din GG. pacat de serial, a cam luat-o la vale.

    ReplyDelete
  4. Ce frumusele sunt! mie imi tremura mana si evit modelele :) ti-au iesit super! felicitari

    ReplyDelete
  5. Sunt foarte finute. Nici prea simple, nici prea incarcate.

    ReplyDelete
  6. Ce frumos e modelul ! <3 La mana stanga imi mai iese,dar la dreapta nu x( !

    ReplyDelete
  7. Shopperita & albastrikmik - 10x girls!

    ReplyDelete
  8. modniza - multumesc. Si tu esti la fel de dulcica. :*

    ReplyDelete
  9. Cristina - :))) esti figura!
    Da, cam asa e, devine plictisitor GG.

    ReplyDelete
  10. Andreea - si mie imi tremura uneori, dar imi caut punct de sprijin si reusesc. pup u!

    ReplyDelete
  11. Amalia - asa imi plac, si acum sunt mai incarcate decat le port de obicei. Dar vin sarbatorile, imi permit!:))

    ReplyDelete
  12. Ally - eu sunt stangace si aceeasi problema o intampinam si eu cand trebuia sa fac cu dreapta. Dar m-am obisnuit. :))

    ReplyDelete
  13. Modelul asta e singurul pe care stiu si eu sa-l fac :))):D I love it :"> pup:*

    ReplyDelete
  14. Vreau si eu o maanichiura facuta de tine, dar nu vreau gel pe unghie. Se poate?

    ReplyDelete
  15. sunt superbe Anda!
    Acum stiu ce manchiura o sa port in ziua de Craciun;)
    pup:*

    ReplyDelete
  16. anda, in timp ce tu arati unghiute, u r featured by e.l.f. :P Impreuna cu fetele... si cu unele fete :D Blavo! :)

    ReplyDelete
  17. buna. sa inteleg ca pui unghii false. niste preturi ceva?

    ReplyDelete
  18. Chiar foarte frumoase.Mi-as face asa ceva :D

    ReplyDelete
  19. Ma depaseste total, eu abia pot sa intind o singura culoare pe unghie fara sa ma fac de oja pana la cot:)) Deci ma uit la ce-ai facut tu acolo ca la D-zeu:D Place:D Si imi place si Blake Lively foarte mult:X

    Pupici:*

    ReplyDelete
  20. Ooo, da, chiar frumos. Cum de ai rabdare totusi? Eu am unghiutele nefacute de vreo saptamana :(( cred ca maine or sa fie tratate regeste cu un lac rosu si atat :P.
    Mie personal imi place Leighton Meester, mi se pare ca arata ca o papusa :)!

    ReplyDelete
  21. uhh;))..ti-au iesit f cute:*

    ReplyDelete
  22. foarte faine, singura mea problema ar fi ca dau rateuri cu mana stanga :)) eu sunt in love acuma cu golden wine de la avon lacul...mi se pare asa de perferct pt craciun.
    offtopic: Craciun fericit!

    ReplyDelete
  23. Special K - :)) eu vreau sa mi-l fac o data si cu french alb si doar sa trag dungile alea negre!:X

    ReplyDelete
  24. Deea's Beauty - ioooi, ma simt flatata!:D
    Sa mi le arati!:*

    ReplyDelete
  25. siginutz - de mail zici, nu?:D
    M-am bucurat tare cand l-am vazut. :)

    ReplyDelete
  26. Anonim - eu sunt din Timisoara. Daca esti si tu, astept sa-mi trimiti un mail si vb acolo.
    pupici.

    ReplyDelete
  27. Andreea - lol!:)))))
    Cu timpul toate se invata, si eu am fost odata in stadiul ala. :)
    pup u!

    ReplyDelete
  28. claudia - sunt un om cu rabdare cand vine vorba de chestiile astea artistice. Dar daca vine vorba de altceva se schimba placa. :))
    Intr-adevar arata ca o papusica Leighton Meester!:X

    ReplyDelete
  29. addizy - ioi, ma faci sa-l vreau acum!:))
    Craciun fericit si tie!:*

    ReplyDelete
  30. foarte frumoase unghiutele!

    ReplyDelete