Review: Royal Eye Quad/Bourjois Ombre Stretch/ Maybelline Hydra Extreme Lipstick

 I knooooow, obositor titlu!:)) Pur si simplu n-am stiut cum sa-l numesc, asa ca am pus denumirile produselor si nu m-am mai complicat.
 Incerc sa revin la normal cu postarile si sa-mi intru in ritm, desi nu prea am material pregatit si ma si simt ataaaat de amortita...as sta doar in pat daca s-ar putea!:)  Dar din pacate nu-mi permit luxul asta.

 Astazi vreau sa va prezint trei produse primite din partea firmei e-cosmetic si a Adinei pentru ca i-am ajutat sa jurizeze concursul "Back to school" de la ea de pe blog. Au fost tare draguti si cu ocazia asta tin sa le multumesc. :)

Mi-au placut super mult produsele si mi-am zis ca ar fi util sa vi le prezint si voua. :)

Incep cu produsul meu preferat:
Royal - eye quad and bronzer:




(bronzer-ul)

Ce pot sa zic despre aceasta trusa decat ca o ador? You know i'm a sucker for metallic eyeshadows!:D
Din cate am citit eu pe spate sunt farduri "coapte", deci din aceasta cauza sunt si foarte pigmentate. Love them sooo much!<3 
Cred ca imaginile de mai sus spun tot.
Si bronzer-ul e foarte ok, arata natural pe fata, desi in poza a iesit cam galbui. :)
Puteti gasi trusa aici.
Pret: 28 lei.

Bourjois Ombre Stretch with nylon micro-spheres
 10 - bleu elasthane
Si acesta este foarte pigmentat si are niste reflexii tare dragute.
Il puteti gasi aici.
Pretul: 28 lei.

Maybelline Hydra Extreme Lipstick
Burgundy

 M-am indragostit de rujul asta. Intr-adevar hidrateaza foarte bine si miroase demential! De mica mi-au placut rujurile Maybelline (de cand aparusera cele Watershine). Well, nici acesta nu m-a dezamagit. And btw, I love the color too! Seamana cu Snow White de la Nyx.
Il puteti gasi aici.
Pretul: 15.64 lei.

Si pe final, vreau sa va mai arat doua produse ce le-am achizitionat impreuna cu revista Glamour luna trecuta si chiar imi plac foarte mult (desi nu ma asteptam):
Blush


Este putin prafos (ca blush-urile de la Elf de exemplu), dar pe mine chiar nu ma deranjeaza lucrul asta. In schimb imi place tare mult culoarea. Este putin shimmery, iar rezultatul final este unul glowy.

Lip-gloss


Nude lip-gloss? Bring it to me!:))
* Era si un lac in set, dar nu l-am prezentat pentru ca nu merita osteneala, nu imi place.


Day #16 - Music you like :
Va las cateva clipuri cu some of my favourite artists:








Pupici,

Share:

41 comentarii

  1. Ma bucur ca iti plac :x:x sa le folosesti cu placere si la cat mai multe look-uri! :*

    ReplyDelete
  2. Setul din revista Glamour il am si eu.
    Nuanta blush-ului imi place foarte mult.
    Oja indeed nu merita prezentata and it smells like hell iar gloss-ul are o nuanta superba.Pacat ca miroase cam puternic.

    ReplyDelete
  3. De mult imi doream sa citest un reviw la produsele Royal ;)

    ReplyDelete
  4. Daaa,setul de la Glamour il am si eu.ADOR glossul,si mie imi place mult culoarea nude. <3

    ReplyDelete
  5. imi plac foarte mult fardurile ,am si eu un duo de la Bourjois.sa le folosesti cu placere!pupici

    ReplyDelete
  6. Imi place mult fardul de la Burjois X:X

    Produsele de la Glamour le am si eu, oja miroase ingrozitor si sare imediat de pe unghii iar blush-ul il ador :X:X.
    Imi place si gloss-ul,nu se intinde prea bine dar culoarea si mirosul in salveaza :D

    Kiss :*

    ReplyDelete
  7. Am si eu bleu elasthane, bn ca mi-ai adus aminte :)):D everything looks great :x

    ReplyDelete
  8. Cate "bunatati"! sa le folosesti cu placere! Cel mai mult m-a incantat review-ul la rujul Maybelline. Eram curioasa daca chiar hidrateaza! :*:*:*

    ReplyDelete
  9. Ce sunt alea farduri "coapte"? :-s Scuze de întrebarea prostească, dar chiar nu ştiu :-s

    Pup! Să le foloseşti cu mare drag! :*

    ReplyDelete
  10. E superb rujul Maybelline..il am si eu in nuanta Passion Red si intradevar e foarte cremos si hidratant la aplicare, dar peste 2 , 3 ore se cam usuca pe buze , asa ca trebuie sa aplic si un gloss peste.

    ReplyDelete
  11. Adina - multumesc! Asa o sa fac!:P

    ReplyDelete
  12. Amalia - credeam ca numai mie mi se pare, dar intr-adevar lacul miroase ORIBIL!:)
    Mirosul gloss-ului in schimb e dragut, nu ma deranjeaza.
    pupici.

    ReplyDelete
  13. Machiaj Ochi - ma bucur ca te-am putut ajuta. :)

    ReplyDelete
  14. Ally - e fain intr-adevar, chiar daca e no-name. :D

    ReplyDelete
  15. modniza - multumesc!:D
    E primul meu fard Burjois, dar imi place. :)
    Si imi place si mai mult ambalajul.

    ReplyDelete
  16. Rotsin - intr-adevar se intinde mai greu, trebuie sa ai buzele hidratate. Dar e super nice culoarea.:D
    Lacul nu cred ca il voi folosi vreodata. :))

    ReplyDelete
  17. Andreea - i'm glad i could help!:*

    ReplyDelete
  18. Michellinne - nu-i nimic, nici eu nu stiam pana nu am citit la Iguanitza pe blog despre ele. :))
    Crema cu care se face fardurile este coapta 48 de ore si astfel fardurile devin mai rezistente si foarte pigmentate. pup.

    ReplyDelete
  19. Andreea Ioana - eu prefer sa-l simt asa uscat (parca n-ar fi acolo), cand pun gloss imi fac mai multe griji. :))

    ReplyDelete
  20. Adooooooooor fardul de la Burjois!!!:X

    ReplyDelete
  21. e posibil sa spun o mare tampenie insa recunosc ca-s o necunoscatoare la acest capitol: aspectul si nuantele fardurilor din quadul Royal m-au trimis cu gandul la trusele baolishi (de care imi tot pare rau ca uit sa intreb in magazine!)
    rujul maybelline, demential - i love it, i love it, i love it - mi-l doresc...
    anda, de ce ma instigi asa?! :D
    kisses! (ilda76)
    P.S. poate-mi fac curaj sa caut inspiratie pentru a participa la giveaway...

    ReplyDelete
  22. Anda, zi-mi te rog si mie care e nuanta la ruj..
    imi place mult Save Room :)
    te pup

    ReplyDelete
  23. minunat rujul, nu credeam ca pe buze poate arata atat de bine!! au inceput sa-mi placa si mie nuantele mai inchise! paleta cu bronzere chiar e diviiiina!!! nuante superbe!
    Blushul Glamour l-am avut mai demult de la o revista, dar nu mi-a placut; nu agreez fardurile prafoase si mi-a provocat niste cosuri, am scapat repede de el.
    Sa le folosesti iubita!:*

    ReplyDelete
  24. ilda76 - asa e, seamana cu cele de la Baolishi, doar ca sunt mai usor de aplicat.
    Rujul e oribil, groaznic, sa nu-l iei!:)) Glumesc, normal. :)):P
    Te pup.

    ReplyDelete
  25. Miuri - vaaai, uit tot timpul ce e mai important. :))
    Am editat.
    pup.

    ReplyDelete
  26. Ella - da, si eu am inceput sa ma indragostesc de nuantele inchise. :X

    Multumesc!:* Asa o sa fac. :)

    ReplyDelete
  27. mie cel mai tare mi-au atras atentia unghiutele :)) sunt pretty @-) :*

    ReplyDelete
  28. aqua_shell - eee, mersi!;))
    Vezi ca le-am facut si un mic tutorial cu cateva posturi in urma. kiss u!

    ReplyDelete
  29. sunt superbe!am o intrebare tu la buza de jos de ce nu te dai pe toata buza cu ruj?ai niste buze superbe,mie nu-mi place cum se vede diferenta dintre nuanta conturului natural al buzei si suprafata rujata.

    ReplyDelete
  30. Anonim - m-am dat in graba cu rujul, doar pentru swatch, a observat si eu asta ulterior, nu a fost cu intentie. :)
    Prefer si eu sa-mi dau pe conturul natural, nu sa-mi creez eu altul.

    ReplyDelete
  31. ce de bunatati..sa le folosesti cu placere:*:*..ador nuanta fardului de la bourjois:X.pup

    ReplyDelete
  32. voi da curand comanda pe e-cosmetic si vreau sa-mi iau, printre altele, un ruj Maybelline!
    spune-mi, pretty please, ce nuanta/numar este cel prezentat de tine?
    thanks!
    (ilda76)

    ReplyDelete
  33. :( crede-ma, nu vad...
    m-am tot uitat de 20 de ori pentru a verifica (zilele trecute observasem la un alt comentariu ca-ti ceruse cineva acelasi lucru, tu ai spus ca ai omis si ca ai editat!) insa parca am orbul gainilor! :(
    atat vad eu:
    " M-am indragostit de rujul asta. Intr-adevar hidrateaza foarte bine si miroase demential! De mica mi-au placut rujurile Maybelline (de cand aparusera cele Watershine). Well, nici acesta nu m-a dezamagit. And btw, I love the color too! Seamana cu Snow White de la Nyx.
    Il puteti gasi aici.
    Pretul: 15.64 lei."
    pretty please, help me!!!

    ReplyDelete
  34. Ilda76 - am pus intre poza cu rujul si poza cu buzele mele nuanta: Burgundy!:))
    Pupici.

    ReplyDelete
  35. "ppff, acum vad!" - zise Chiorila (ce sunt)...
    God, parca as avea 76 de ani, cand de fapt '76 e anul nasterii...sunt de pomina, dar alta mai buna de unde sa iau?!:))
    milioane de multumiri pentru raspuns si pentru rabdare!
    pupicei!(ilda76)

    ReplyDelete
  36. Ilda76 - Stai linistita, e ok. :))
    pup.

    ReplyDelete