Top 10: Bratari & Inele favorite

Salut!

 Aceast "tag" pe care eu l-am transformat intr-o serie de postari, a ramas in asteptare de foaaaaarte mult timp. L-am tot lasat in urma si intr-un final aproape ca am uitat de el. Si cum astazi chiar nu stiam ce sa postez am zis ca a venit momentul si ca nu mai are rost sa mai aman. Sper sa nu va plictisesc totusi. Acest post vine in completarea acestuia si a acestuia.
So, acestea sunt brataricile si inelele mele preferate. Majoritatea au valoare sufleteasca si n-as putea sa renunt la ele. 

INELE:

Locul 10

Locul 9
- il am de foarte mult timp, obisnuiam sa-l port la tinute all-black. Impreuna si cu o pereche de cercei rosii, bineinteles.

Locul 8
 - e atat de finut si de micut, il port foarte des. Primit de la mama prietenului meu. :)

 Locul 7
- inel supradimensionat. L-am achizitionat din DM.

Locul 6
- primit de la mama. :X

Locul 5

Locul 4
- imi place aspectul lui vintage. La fel, il am de foarte multi ani.

Locul 3

Locul 2
- facut de mine.

Locul 1
- primit de la iubitul meu. Nu, nu e de logodna. :) Desi nu il port des pentru ca este auriu, are cea mai mare valoare sufleteasca pentru mine, deci e negresit pe locul 1.

BRATARI

Locul 10
- desi in poza a iesit ciudat, e o bratara simpla, argintie. Imi place foarte mult, merge la orice.

Locul 9
- bratara primita de la Avon. E cute, nu?

Locul 8
 - bratara facuta de mine pe cand eram doar un copil. Am fost tare mandra de mine pentru ce am reusit sa fac. :))

Locul 7

 Locul 6
- seamana cu cea de pe locul 9, dar imi place mult mai mult. E din argint si e mult mai finuta.

Locul 5
- achizitionata de la Takko.

Locul 4
- ador turcoazul, e una din culorile mele preferate. O port mai ales vara.

Locul 3
- ati vazut-o in cel mai recent haul Avon. Adevarul e ca m-am indragostit de ea. :)

Locul 2
Tot de la Avon. O ADOR!

Locul 1
- poate e cea mai ieftina dintre toate, dar imi place cel mai mult. Este atat de vesela si de colorata!:X Am achizitonat-o de la un targ, cu doar 5 lei.

Sper din tot sufletul ca nu v-am plictisit prea tare cu postarea de azi. :)


 Day #11— Bag you want to have : 
La un originala nici nu indraznesc sa visez, dar chiar imi doresc ceva asemanator.

Cam atat pentru astazi...:)

P.S. Stay tuned pentru ca zilele astea va mai pregatesc cateva surprize. Si mai mici si mai mari. :)

Pupici,
Anda.

Share:

42 comentarii

  1. Bratara de la locul 5 o am si eu doar ca margelele sunt turquoise.Am luat-o din New Yorker
    Cea de la locul 1 e foarte faina. Accesorizeaza perfect o tinuta simpla.

    ReplyDelete
  2. superb inelul facut de tine si bratara turcoaz:X
    de unde este?

    ReplyDelete
  3. Haha, asta fac si eu pentru astazi :D ce ne-am sincronizat :))):D

    preeety stuff :x:*

    ReplyDelete
  4. Mai dar materialista mai esti.

    ReplyDelete
  5. Amalia - parca am vazut si eu la New Yorker modelul respectiv. :)

    ReplyDelete
  6. Little Princess - multumesc. Bratara turcoaz am primit-o, din pacate nu stiu de unde este.:(

    ReplyDelete
  7. Special K - :))))
    abia astept sa vad si la tine.:X

    ReplyDelete
  8. Jemoi - ce concluzii inteligente tragi...

    ReplyDelete
  9. Nu pe bune cat ti-a luat sa-ti dai seama

    ReplyDelete
  10. jemoi - nici n-are rost sa-mi pierd timpul cu tine. "Pe bune"!

    ReplyDelete
  11. :).Am sa-ti fac un cadou in seara asta pe blog.Fii pe faza o sa-ti placa.:)

    ReplyDelete
  12. jemoi - ti-am publicat comentariul doar ca sa vada lumea ce fel de om esti. Multumesc pentru amenintare.

    ReplyDelete
  13. :)imi plac buzele tale.Imi place de tine ca esti temperamentala.Daca n-ai fi avut personalitate n-as fi comentat initial pe blogul tau.
    O sa te simti bine cand o sa vezi cadoul.Nimeni nu s-a suparat pana acum.
    O zi buna iti doresc.Na ca sa vezi ce om rau sunt.

    ReplyDelete
  14. Anda, ador BRATARA de pe locul 3 de la Avon.Arata superbbb ! Si mai nou, am facut si eu o pasiune pentru inele si-mi plac alea mai finute, ca cea de pe locul 8 la tine !

    ReplyDelete
  15. jemoi - atunci nu inteleg de ce simti tu nevoia sa ma faci materialista...daca citeai si textul, ti-ai fi dat seama ca nu e deloc asa. In fineeee!

    ReplyDelete
  16. esti minunata anda ! in fiecare zi iti urmaresc blogul si sunt mereu incantata de postarile tale!btw d poseta am cautat o saptamana ceva asemanator cu cea originala, pt ca nu vroiam un fake, si in sfarsit am gasit :d!

    Iza

    ReplyDelete
  17. Ally - eu am zile cand nu port absolut deloc inele, dar si atunci cand port, de obicei ma opresc la unul, maxim doua, pentru ca am mainile mici si am impresia ca arata incarcat. :D

    ReplyDelete
  18. Iza - iar tu esti foarte draguta!:*
    Pot sa te intreb de unde ai luat geanta?

    ReplyDelete
  19. imi place bratara turquise,inelul rosu si cel d la mamica ta,sunt f frumoase.

    ReplyDelete
  20. Sunt prea multe comentarii siropoase pe blogul tau.De genul "vai draga am si eu din aia","vai draga ce bine arati".E prea multa armonie.Nu pot permite asa ceva.Trebuie cineva sa te aduca cu picioarele pe pamant.Inconjurata numai de amice din astea ti-o iei in cap.Eu sunt prezent ca acest lucru sa nu se mai intample.Ar trebui sa-mi multumesti.In alte parti lucrul asta se plateste scump.

    ReplyDelete
  21. ce colectie!foarte frumos!o bijuterie bine aleasa si asortata ne pune in valoare.Anda,daca esti din bucuresti,iti spun eu unde gasesti geanta a'la chanel[ai vazut la mine],daca vrei.te pup!

    ReplyDelete
  22. eu sunt din constanta si am luat'o de la un magazin din centru :P !ieri am vazut ca au si la stradivarius ceva destul de asemanator :p
    Iza

    ReplyDelete
  23. Nu ti-am mai trimis mail cu detaliile concursului (am uitat :)) ) dar l-am postat azi si poti sa te uiti :D :*

    ReplyDelete
  24. Aoleu Anda, oare ce supriza iti face jemoi:))?
    Imi place bratara de pe locul 6 si inelul de pe locul 8:d foarte finute:)
    moooa da esti accesorizata, nu gluma:))

    ReplyDelete
  25. jemoi - :))
    Ma simt binecuvantata! Iti multumesc ca m-ai adus cu picioarele pe pamant!:D

    ReplyDelete
  26. modnitza - asa e, sunt de acord cu tine.
    Sunt din Timisoara. Crezi ca as putea gasi si aici magazinul respectiv?

    ReplyDelete
  27. Iza - mersi, o sa ma uit pe la Stradivarius. :)

    ReplyDelete
  28. Adina - m-am uitat acum. :) O sa-mi faca placere sa jurizez. :D
    Ma duc acuma sa scot coletul de la tine, sunt curioasa!:D

    ReplyDelete
  29. Alexxa - si mie imi sunt dragi, au valoare sentimentala.
    te pup.:*

    ReplyDelete
  30. Frumoase tare toate:D M-am uitat intai la Koko si te-am descoperit acolo iar acum am de lucru cu rasfoitul blogului:D Momentan o sa stau lipita de monitor cu ochii pe postarea cu ojele acelea delicioase pe care ti le-ai facut singura:D Stiu ca sunt off topic dar simt nevoia sa-ti spun ce bucurie mi-ai facut sa vad ca se pot obtine nuantele acelea si fara sa dai 20 de euro pe o oja Chanel! :|

    Pupici

    ReplyDelete
  31. ce de accesorii dragute:X...sa le porti cu drag8->

    ReplyDelete
  32. ooo, zorzonele colorate :x Imi place inelul supradimensionat negru :D cele cu valoare sentimentala sunt... cu valoare :P

    ReplyDelete
  33. Andreea - ma bucur ca iti place blogul si bineinteles, te mai astept pe aici!:)
    Ai mare dreptate, de aceea am ajuns si eu sa imi creez singura nuantele care imi plac, dar nu le gasesc (cum era taupe-ul acela). Pupici. :*

    ReplyDelete
  34. siginutz - si mie, dar e asa de greeeeu!:)) Din cauza asta il port foarte rar, parca imi trage mana in jos. :))
    Pupici.

    ReplyDelete
  35. Ai o colectie frumoasa!Simt la fel ca imi este greu sa ma despart de anumite bijuteri!

    http://de-vero.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Bratara de pe locul 5 o am si eu, de fapt difera culoarea, numai ca a mea e de la Oriflame :D Imi place mini-colectia ta, cred ca ai o gramada, mai ales cercei ;))

    ReplyDelete
  37. DeVero - Multumesc! Cred ca toate patim asta. :)

    ReplyDelete
  38. Alexandra - Daaa, am vazut si eu ca au fost si la Oriflame. Era su una colorata parca, aia mi-ar fi placut-o. :))
    Intr-adevar am foarte multi cercei, restul (lanturi & inele & bratari) nu sunt atat de multe. :)

    ReplyDelete
  39. Andutza,scuze,am uitat k esti din timisoara.magazinul,unde am luat eu geanta,e no name,no brand.poate gasesti si in timisoara ceva asemanator.te pup

    ReplyDelete
  40. modniza - mersi! Poate o sa gasesc totusi si in Timisoara. pupici.

    ReplyDelete
  41. modniza,unde este magazinul?si eu as vrea...sunt din cta...

    ReplyDelete