Review: Gama Iwostin Purritin

Hello!


Astazi vreau sa va vorbesc despre o gama de produse dermatocosmetice, care mie imi place foarte mult. Nu am nici un tratament de la ei, dar am produsele de curatare, de care sunt foarte multumita. Dupa cum spune si titlul, este vorba despre Iwostin:
Le folosesc deja de ceva timp, am asteptat sa vad cum ma inteleg cu ele, nu am vrut sa ma grabesc sa scriu acest review. Lotiunea tonica o folosesc de aproximativ 3 luni, este deja pe terminate, iar gelul de curatare si masca peeling le-am primit de pe pagina oficiala de Facebook a celor de la Iwostin in urma unui concurs si le folosesc de aproximativ o luna si jumatate.

Dar sa le luam pe rand, nu? :)

Gel pentru spalarea fetei 
PROPRIETATI
  • Curata porii;
  • Are actiune antibacteriana, antiinflamatoare si antimicotica;
  • Regleaza secretia de sebum;
  • Stimuleaza cresterea si regenerarea celulelor;
  • Ingrijeste pielea si calmeaza iritatiile;
  • Nu contine sapun;
  • Nu usuca pielea;
  • Compozitie de parfum hipoalergenica (detine atestat IFRA).
INDICATII
  • Ingrijirea zilnica a pielii grase, predispusa la leziuni acneice, si a pielii mixte;
  • Recomandat si pentru pielea iritata in urma unor tratamente dermatologice.
MOD DE UTILIZARE
  • Aplicati o cantitate mica de gel pe pielea umeda. Masati usor si apoi clatiti cu apa calda.
INGREDIENTE ACTIVE
  • Physiogenyl® - are actiune antibacteriana si energizanta, stimuleaza cresterea si regenerarea celulelor.
  • Triclosan - are actiune antiinflamatoare si antibacteriana. Stimuleaza cresterea si regenerarea celulelor si scade tendinta de aparitie a starilor inflamatorii ale pielii.
  • Uleiul de arbore de ceai - are actiune antiinflamatoare si antibacteriana. Elimina inflamatiile existente si limiteaza aparitia unor noi eruptii acneice. Regleaza secretia de sebum.
  • Extract de aloe vera - hidrateaza si calmeaza  iritatiile.
  • Alantoina - netezeste si inmoaie pielea, eliminand crapaturile si pachidermia. Are actiune calmanta.
  • Apa termala de Iwonicz-Zdroj.
Cantitate: 300 ml.
Pret: aproximativ 30 lei.
Sursa: iwostin.ro

PAREREA MEA

 Personal, sunt foarte multumita de acest gel de curatare. Chiar simt ca imi curata fata cu adevarat si imi lasa senzatia de curat o perioada indelungata. Un alt lucru care imi place este faptul ca ma pot demachia pe fata foarte usor cu el. Curata cu usurinta chiar si fondul de ten Colorstay, deci are un mare plus din partea mea. Toata lumea stie ca este un produs rezistent la transfer, care se demachiaza mai greu. Ei bine, acest gel de curatare nu intampina probleme la acest capitol. 
Chiar face tot ce spun ei, nu as avea nimic de reprosat, imi place foarte mult si il voi recumpara, mai ales ca este o cantitate atat de mare, la un pret accesibil, pentru categoria din care face parte (dermatocosmetice).
Eu il folosesc dimineata si seara, impreuna cu lotiunea tonica. Apoi aplic crema Normaderm Tri-activa de la Vichy.
Recomandat? DA!

Lotiune tonica purificatoare
PROPRIETATI
  • Curata delicat pielea;
  • Regleaza secretia de sebum;
  • Calmeaza iritatiile si are actiune antibacteriana;
  • Nu usuca pielea;
  • Catifeleaza si ingrijeste pielea.
INDICATII
  • Ingrijirea zilnica a pielii grase, predispusa la leziuni acneice, si a pielii mixte;
  • Recomandat si pentru pielea iritata in urma unor tratamente dermatologice.
MOD DE UTILIZARE
  • Stergeti fata cu o discheta demachianta imbibata cu lotiune tonica si apoi aplicati crema potrivita.
INGREDIENTE ACTIVE
  • Physiogenyl® - are actiune antibacteriana si energizanta, stimuleaza cresterea si regenerarea celulelor.
  • Triclosan - are actiune antiinflamatoare si antibacteriana. Stimuleaza cresterea si regenerarea celulelor si scade tendinta de aparitie a starilor inflamatorii ale pielii.
  • Uleiul de arbore de ceai - are actiune antiinflamatoare si antibacteriana. Elimina inflamatiile existente si limiteaza aparitia unor noi eruptii acneice. Regleaza secretia de sebum.
  • Hydromanil® - complex patenat, bogat in polizaharide, care imbunatateste hidratarea pielii si regleaza procesul de descumare al pielii.
  • Extract de aloe vera - hidrateaza si calmeaza  iritatiile.
  • Pantenol - inmoaie si hidrateaza epidermul, patrunzand in straturile sale profunde.
  • Alantoina - netezeste si inmoaie pielea, eliminand crapaturile si pachidermia. Are actiune calmanta.
  • Apa termala de Iwonicz-Zdroj.
Cantitate: 200 ml
Pret: aproximativ 30 lei.
Sursa: iwostin.ro

PAREREA MEA

 Completeaza perfect gelul de curatare si curata chiar si ultimele urme ce ar putea sa ramana de la fondul de ten. O folosesc deja de mult timp, dupa cum v-am spus, imi place foarte mult si o voi cumpara din nou. Este foarte delicata, nu usuca tenul si nu contine alcool. La fel, o utilizez dimineata si seara, dupa ce imi curat tenul cu gelul de curatare.
Recomanda? DA!

Masca peeling anti-acneica
PROPRIETATATI

Actioneaza in doua etape:
  • Exfoliere delicata a epidermei. Complexul de alfa- si beta- hidroxiacizi, impreuna cu micile granule de ceara de jojoba, inlatura celulele moarte ale epidermei. Datorita actiunii exfoliante, ingredientele cu actiune antibacteriana si antiinflamatorie ale produsului patrund in straturile profunde ale epidermei. De asemenea, este accelerat procesul de regenerare a epidermei.
  • Elimina leziunile acneice existente si previne aparitia de noi eruptii acneice. Uleiul de arbore de ceai, in combinatie cu triclosanul, elimina leziunile existente si previne aparitia unor noi eruptii acenice. Stimuleaza regenerarea celulara si reduce predispozitia tenului de a dezvolta noi stari infectioase.
  • Actiune antibacteriana si antimicotica.
  • Confera pielii un aspect neted si placut.
INDICATII
  • Ingrijirea pielii mixte sau grase, predispuse la leziuni acneice.
MOD DE UTILIZARE
  • Aplicati masca-peeling antiacneica pe pielea fetei, curatata in prealabil, masati usor, cu miscari circulare, timp de aproximativ 1–2 minute. Atentie! A se evita zona din jurul ochilor. Dupa acest interval, cu o discheta demachianta imbibata in LoÅ£iune tonica purificatoare Iwostin Purritin, inlaturati produsul de pe fata. 
INGREDIENTE ACTIVE
  • Uleiul de arbore de ceai - are actiune antiinflamatoare si antibacteriana. Elimina inflamatiile existente si limiteaza aparitia unor noi eruptii acneice. Regleaza secretia de sebum.
  • Complex de α-hidroxiacizi din fructe combinat cu β-hidroxiaci - elimina celulele moarte ale epidermei. Deblocheaza porii, prevenind aparitia unor focare inflamatorii ale pielii.
  • Granule de ceara de jojoba - inlatura celulele moarte ale epidermei.
  • Ulei din samburi de struguri relipidizeaza, elasticizeaza si hidrateaza pielea. Fitosterolii, tocoferolii, fosfolipidele si acizii grasi nesaturati hranesc pielea si intaresc bariera de protectie a pielii. 
  • Apa termala de Iwonicz-Zdroj.
Cantitate: 50 ml.
Pret: aproximativ 20 lei.
Sursa: iwostin.ro
PAREREA MEA:

O folosesc o data sau de doua ori pe saptamana si imi curat fata cu ea. In ziua cand folosesc aceasta masca, nu mai folosesc gelul de curatare. Masez bine pe toata fata, evitand zona sensibila a ochilor, iar apoi o las sa actioneze 2-3 minute. Eu nu o inlatur cu lotiune tonica, ci prefer sa fac asta cu apa calduta. 
Imi place si acest produs, bobitele nu sunt dure si fac un peeling delicat. 
Recomanda? DA!

Dupa cum probabil vedeti, eu nu am nimic de rau de spus despre aceste produse, imi plac toate foarte mult si as putea sa spun chiar ca sunt fan. :) Sunt foarte potrivite pentru tenul meu, chiar simt ca e curatat corespunzator dupa ce le-am aplicat.

Voi ati incercat produsele Iwostin? Ce parere aveti despre ele?


Day #12 - Your favorite color :

I love TAUPE:


P.S. Nu uitati sa participati la concursul Elf. Mai aveti 2 zile la dispozitie.

Pupici,

Share:

32 comentarii

  1. si eu le-am incercat, sunt ok, isi fac bine treaba si mai ales nu sunt agresive. Nu pot spune ca fac minuni, dar mi-au tinut tenul sub control, o vreme. Au si o crema matifianta buna, merita incercata si un gel pt cosuri care usuca bine.

    ReplyDelete
  2. util review-ul, anda!
    voi avea si eu in vedere aceste produse (ma tenteaza in mod special gelul de curatare)!
    singurul produs iwostin folosit de mine pana acum si de care sunt chiar indragostita (mi-a anulat o multime de griji pe care mi le faceam!) este deo roll-ul - exista doua tipuri: unul hidratanta si altul cu actiune prelungita! jos palaria in fata ambelor variante, au gasit formula magica - cel putin pentru mine! :D
    (ilda76)

    ReplyDelete
  3. Folosesc gelul de curatare de aproape 2 ani si am fost foarte multumita de el pana de curand cand am inceput sa folosesc si crema Normaderm Tri-activa de la Vichy.Ceva nu mai merge bine, am impresia ca se bat cap in cap si tind sa cred ca de vina e crema, care la inceput mi-a placut, si-a facut efectul, dar acum mi se pare ca favorizeaza apartitia cosurilor si mai mult de atat, le intretine (sau s-a obisnuit prea repede tenul meu cu ea)

    ReplyDelete
  4. mi-ai starnit curiozitatea cu ele incepand cu recomandarea ta in urma cu ceva timp,la mine pe blog:)
    acum k iti cunosc parerea"desfasurata",as avea o intrebare:se gasesc si in farmacii?sau numai pe site..:D:D:D
    multumesc anticipat si iti doresc o zi cat mai minunata:*:*:*:*:*

    ReplyDelete
  5. Hey! Am o intrebare: ti se pare ca masca peeling anti-acneica diminueaza intradevar petele pigmentare de la unele cosuri?
    Intreb asta pentru ca mie o doamna doctor imi spusese sa nu fac peeling pe fata pentru ca agresez pielea, dar in rest sa ma spal cu gelurile de curatare fara sapun si sa folosesc crema de fata. Mentionez ca eu am tenul gras/mixt.
    Ideea e ca pe mine ma supara unele urme si nu stiu ce crema are functioneaza pe bune, iar peelingul chimic (cum mi s-a sugerat) mi se pare prematur.

    10x for the review!

    ReplyDelete
  6. Nu am incercat nimic de la Iwostin dar ma tenteaza o crema pentru ten sensibil. :)

    ReplyDelete
  7. Hello! Eu folosesc de aproximativ 1 luna emulsia matifianta Iwostin, gama Purritin si sunt foarte multumita. Azi cand am deschis laptopul chiar ma gandeam sa fac un review despre crema asta :))
    Si din punctul meu de vedere sun produse foarte bune.

    ReplyDelete
  8. De la Iwostin am folosit doar un deodorant roll on, dar nu pot sa zic ca m-a dat pe spate! :) Foarte bun review-ul tau, dar nu stiu daca produsele ar fi potrivite pentru mine. Ma ghidez dupa faptul ca tie iti prieste crema Vichy, iar mie mi-au aparut numai monstruleti de la ea :))). xoxo

    ReplyDelete
  9. mmm, ma bucur sa aflu ceva despre ele, eu tocmai mi-am luat ceva de la Vichy de curatare....btw, added u to my list, daca vrei sa add me:) sunt noua...incerc sa va cunosc :)

    ReplyDelete
  10. hey:) as avea si eu o intrebare legata de concursul elf ...as putea sa nu fiu eu modelul ci sa machiez pe altcineva ?

    ReplyDelete
  11. Amalia - suntem pe aceeasi lungime de unda then!:D

    ReplyDelete
  12. iulia - tnx for shering!:D Suna bine gelul acela. :D

    ReplyDelete
  13. ilda76 - ce tare! Nici nu stiam ca au si deo-roll-uri.
    pupici.

    ReplyDelete
  14. Sandra - hmmm, nu stiu ce sa-ti zic, eu nu am probleme cu ele.

    ReplyDelete
  15. Raluka Afronie - da, se gasesc si in farmacii. :)

    ReplyDelete
  16. Ana Maria - not really! Dar e buna, ca inlatura partile uscate de pe fata. Sau cojitele de la urmele de acnee.
    kiss.

    ReplyDelete
  17. dreamtworld - sunt curioasa care este si parerea ta despre ele. Astept review-ul. :)

    ReplyDelete
  18. Andreea - Iwostin e totusi alta firma. Nu e o regula, fiecare are tenul diferit. :)

    ReplyDelete
  19. claudia - mie mi se pare super ca asta e mult mai ieftin decat Vichy sau La Roche Possay si isi face si treaba super bine. Mie imi place chiar mai mult decat Effaclar de la La Roche Possay, care e mult mai scump.

    ReplyDelete
  20. Brindi - as prefera sa fi tu, dar ma gandesc ca e ok si asa...

    ReplyDelete
  21. Ma bucur ca-ti prieste gama asta Anda, mie nu prea:D!! Am cel mai oribil ten:(( nu stiu ce naiba sa mai incerc:((

    ReplyDelete
  22. Alexxa - don't get me started!:)) Abia acum a inceput sa treaca iritatia de pe frunte. :((

    ReplyDelete
  23. Eu nu am incercat gama asta pana acum, dar ma bate un gand sa imi iau gelul de curatare cand termin Garnier-ul.

    ReplyDelete
  24. Alexandra - daca ai ten mixt, gras, ti-l recomand cu drag. Curata foarte bine.

    ReplyDelete
  25. taupe, really? :)) wouldn't have expected that :)):D as fi zis mov, ba nu : lila, da' nu stiu de ce ;)))

    pup!:*

    ReplyDelete
  26. Special K - imi pregatisem o gramada de culori sa le pun, dar apoi mi-am adus aminte ca ador taupe-ul!:D
    Nu, movul si lila nu pot sa zic ca ma incanta...poate din cauza ca e imbracat blogul in culorile astea te-ai gandit. :))
    De fapt, culorile astea de pe blog le ador, ca am si taupe, dar si lila, cum spuneai tu. :))
    Eu pregatise: turcoaz, navy, gri si rosu pana mi-am adus aminte de taupe. :))

    ReplyDelete
  27. Ah, daca citeam cu 3 zile mai devreme eram si eu acum posesoarea gelului:)
    Esti de acord sa facem schimb de link-uri?

    ReplyDelete
  28. Leah - acum trei zile nu era postat articolul. :P
    Sigur. :P

    ReplyDelete
  29. Buna. Eu am tenul mixt-sensibil si nu stiu ce sa aleg, iwostin purritin sau iwostin sensitia. Am cateva cosuri, nu multe.Crezi ca ma poti ajuta?:)Teodora(17 ani)

    ReplyDelete
  30. Teodora - atunci iti recomand Sensitia, pentru ca cel Purritin tine sa usuce putin tenul.
    kiss.

    ReplyDelete
  31. nicoletadumitrascu@yahoo.com24 January 2011 at 21:46

    Buna! mi-am cumparat si eu gelul de curatare de la Iwostin purritin in urma cu aproximativ o luna .. sunt multumita de el, dar eu am un ten cu probleme :( uneori se usuca, am si cateva cosulete .. si pt asta mi-am luat si crema de noapte de la iwostin purritin .. o folosesc de aproape o saptamana .. rezultatele nu cred ca le pot vedea de pe acum.. cosutele tot mai apar si in special in zona nasului si pe obrajori .. este vorba de niste punctulete albe de grasime .. care dupa spalare se indeparteaza si ramane zona putin rosie in acel loc .. sper ca in timp sa isi revina pielea si sa nu mai apara.. ma gandesc ca poate nu am folosit-o prea mult timp ca sa observ si rezultatele .. si daca nu am roseli sau alte iritatii nu as vrea sa o intrerup .. ca asa nu imi dau seama niciodata care imi priesc cu adevarat. este prima gama de dermocosmetice pe care o folosesc... ce-am mai folosit a fost de la nivea si alte prostii de genu .. iar pt ca am observat ca vremea si apa dura imi usuca putin tenul mi-am luat si crema hidratanta de la iwostin sensitia de care sunt foarte multumita. iti doresc o seara buna!

    ReplyDelete