Test: Rimeluri Maybelline

Hello!

 Ma tin de cuvant si revin cu testele la fiecare rimel in parte, dupa ce le-am incercat, timp de 5 zile. Sper ca am fost destul de rapida. As vrea sa va spun ca eu sunt multumita de toate, nu m-a dezamagit niciunul. Sunt super incantata de "afacerea" de luna aceasta, cumparand aceste rimeluri impreuna cu revista Beau Monde.

Inainte de aplicare:

Maybelline - Lash Stiletto
* de sus in jos si de la stanga la dreapta, aplicat intr-un strat, doua si respectiv trei (valabil la toate pozele).

Maybelline - Pulse Perfection

Maybelline - The Falsies - Waterproof

Maybelline -Colossal

Maybelline - Volum' Express Lift-up

Verdict: Volum' Express Lift-up pare cel mai wow deoarece e cel mai vechi si a apucat sa se usuce putin, dar eu zic ca si la celelalte, pentru niste rimeluri noi, rezultatul e unul ok.
Dupa cum am mai spus, imi plac toate, iar daca ar fi sa fac un top, acesta ar fi clasamentul:

1. Volum' Express Colossal;
2. Lash Stiletto;
3. Volum' Express Lift-up;
4. The Falsies;
5. Pulse Perfection.
Motivul pentru care am pus Pulse Perfection pe locul 5 e faptul ca tinde sa incarce genele (a se observa la al treilea strat). Eu personal nu am intampinat nicio problema cu vibratiile, mi se pare chiar usor de folosit.

HTH! 

Astept sa-mi spuneti ce rimeluri v-ati luat si voi si ce parere aveti despre ele.

Pupicei,

Share:

48 comentarii

  1. Vad ca si tu ai ore dubioase din noapte de stat si bloguit, ca si mine:))
    Si mie imi place cel mai mult cum iti face Volum' Express Lift-up genele.
    Eu am un top format din 3 categorii diferite de rimel: unul ieftin, unul moderat ca pret si unul scump dar imi plac la fel de mult toate 3: L'oreal Volumissime(Carbon Black-ul e the blackest black pe care l-am vazut pana acum), MAC Opulash si Christian Dior Diorshow :D

    ReplyDelete
  2. Amalia - da!:)))) Am vrut neaparat sa termin postarea asta, ca maine nu cred ca as fi apucat(adica azi, pardon).:))
    Si am orarul asta tampit de vreun an si ceva. Tot dupa 2 ma duc la somn si nu e bine. :)
    Volumissime imi doresc si eu de mult mult timp. Astept sa mai termin din rimelurile pe care le am acum si mi-l voi lua. :)
    Sau daca il gasesc cu revista Beau Monde fac o exceptie...:D Am auzit ca fetele si-au luat Volumissime si Masterpiece de la Max Factor. I'm jealous. :D
    pup.

    ReplyDelete
  3. LAsh stiletto chiar arata super :x great job!:*

    ReplyDelete
  4. Special K - te alaturi si tu pasarilor de noapte!:):P
    Sunt sigura ca dupe ce se mai usuca o sa fie si mai fain Lash Stiletto!

    ReplyDelete
  5. Vreau să fiu și eu pasăre de noapte! :D:D
    Foarte bună afacerea cu rimelurile. Le am și eu pe cele două colorate: Maybelline - The Falsies - Waterproof și Maybelline -Colossal. Ambalajul negru mi se pare nasol :))) Recunosc că mă atrag mai mult produsele colorate :)))

    Pup! :*:*

    ReplyDelete
  6. mi-am luat si eu Lash Stiletto.nu am apucat sa il incerc inca si nici nu am vazut ca e maro, atunci cand l-am cumparat. atata pot uneori, uffffff!!!!

    ReplyDelete
  7. Imi place cel mai mult Lash Stiletto, arata foarte bine intr-un singur strat.
    Momentan folosesc Max Factor "False Lash Efferct" care aproape s-a terminat....acum stiu care va fi urmatorul...

    Multumim mini-review.

    ReplyDelete
  8. Intr-adevar, Pulse Perfection incarca si trebuie aplicat foarte delicat. Pe asta l-am cumparat si eu, dar inca nu-mi fac curaj sa-l folosesc. :))
    Te pup!

    ReplyDelete
  9. Si mie imi place Pulse Perfection cel mai putin din ce vad la tine, dar in rest chiar mi-ar fi greu sa le clasez...arata bine rezultatul tuturor, hai sa zic ca VE Lift Up pare sa dea mai mult volum fara sa arate incarcat.Eu inca mai am Colossal, daca nu prea m-am mai fardat stand mai mult acasa nu am avut cand sa il consum.
    In rest, oricat ar avansa tehnologia, raman fidela rimelurilor volumizatoare cu periute "babane", in veci nu o sa ma pot obisnui cu periute scurte de plastic de tipul MF Masterpiece.
    :*

    ReplyDelete
  10. Si mie tot Volum' Express Lift-up imi place cel mai mult. :)

    ReplyDelete
  11. Mie imi place Volum' Express Lift-up :D

    ReplyDelete
  12. Michellinne - ai gasit Colossal la revista sau ti l-ai luat cand au fost reducerile?
    Si mie imi plac cele doua pentru ca sunt asa de vesele. :)

    ReplyDelete
  13. IRNI - din cate am inteles eu nu e un maro urat, merita sa-l incerci, cica nici nu se observa. :)
    E bine sa ai si un rimel maro in colectie.
    Iti dau si un pont: il poti folosi si pe sprancene. Depinde cat de inchise/deschise le ai.

    ReplyDelete
  14. MyaBeauty - si ti-a placut cel de la MF? De cand a aparut sunt curioasa de el. :)
    Imi place si mie mult Lash Stiletto.

    ReplyDelete
  15. Dia - pai sa-ti faci, nu e asa de greu de folosit!:D
    pup.:*

    ReplyDelete
  16. Ramona J. - si mie imi plac cel mai mult tot cele pentru volum. Sunt parca cele mai bune. Totusi, sunt indragostita de rimelurile MF, MAsterpiece si Masterpiece Max sunt my all time favourites!:X:X:X
    Cand mai termin din ele o sa imi iau iar Masterpiece Max si am sa va arat ce poate sa faca. :)
    pup.

    ReplyDelete
  17. Shopperita - mie nu imi place cel mai mult Lift-up. De aia am tinut sa precizez ca e cel mai vechi, l-am folosit deja de multe ori si s-a mai uscat. Si de obicei rimelurile dupa ce se usuca putin arata mai bine pe gene. Restul sunt noi noute, folosite la prima aplicare, in afara de Colossal pe care l-am folosit de vreo 5 ori, dar nu s-a uscat deloc inca.

    ReplyDelete
  18. Adina - arata bine, recunosc. Eu sunt multumita de toate. :)

    ReplyDelete
  19. Anda Anda...la ce te gândeai când ai scris despre Pulse Perfection?:)) ai păpat un S :))și a ieșit altă Perfection :)) hahahaha

    Nici mie nu-mi place că încarcă genele...la 3 straturi încă arată bine, la mine după al doilea arată ca dracu:(
    I love Lash Stiletto, dar nu l-am găsit pe negru :(( Și Volum'Express Lift ...arată suuuuper!

    Te pup

    ReplyDelete
  20. pulSe perfection, ai mancat un S si a iesit un cuvant obscen.

    ReplyDelete
  21. iguantiza - era tarziu si eram cam obosita. Se mai intampla.
    M-am indragostit si eu de Lash Stiletto.

    ReplyDelete
  22. Alina Rosu - am modificat acum. *blushing*. Chiar nu l-am observat. Damn.:))

    ReplyDelete
  23. nimeni pana la mine n-a observat :)) :))

    ReplyDelete
  24. Alina Rosu - tu si Iguantiza!:))
    Doamne, asa e! Da nici eu n-am observat si crede-ma ca am trecut de cateva ori peste text. :))=))))))

    ReplyDelete
  25. :)) Ti le-ai luat pe toate :) Ce tare!
    Eu nici nu stiam ca Beau Monde are cadouri diferite si, la indemnul unei prietene care isi luase revista cu Lash Stiletto, mi-am cumprat-o si eu, dar am nimerit Pulse Perfection care imi place foarte mult! Cu cateva zile inainte imi cumparasem si Volum' Express Colossal intr-un pachet cu servetele demachiante Garnier care si el imi place foarte mult.
    De fapt, nu cred ca am folosit rimel Maybelline care sa nu-mi fi placut!

    ReplyDelete
  26. Volum' Express Colossal iti face niste gene superbe ;;)

    ReplyDelete
  27. foarte util articolul :)
    ma tenteaza falsies si colossal - dar pe asta parca nu l-am vazut cu revista...

    ReplyDelete
  28. Buna,
    Eu mi-am luat Volumissime din Carrefour,este in promotie...13 lei si ceva...
    Imi place foarte mult,este al doilea in top,evident dupa cel de la Deborah-Black and Long :)

    ReplyDelete
  29. L-am testat azi(Lash Stiletto maro). chiar nu e un maro urat si cred ca tre sa ai o lumina puternica ca sa observi ca e maro.insa preferatul meu ramane Lovely cils (Peggy Sage).periuta ”grasuta” ,mult volum si alungire. chiar ca e iluzia perfecta de gene false.

    ReplyDelete
  30. Zuzele - am luat doar 3 impreuna cu revista, pe celelalte 2 le aveam deja. :)
    Si mie mi-au placut intodeauna rimelurile Maybelline.
    pupici!

    ReplyDelete
  31. Kisstiana - Volumissime? Serioooos? Eu nu am Carrefour in Timisoara, decat unul micut (supermarket), nu stiu daca au acolo cosmetice. :((
    poate-l gasesc la Auchan la pretul asta.
    Mersi ca mi-ai zis. :*

    ReplyDelete
  32. L'oreal Volumissime ,Volume express Turbo Boost tot L'oreal iar de la avon mistake proof (cel pe albastru) pentru ca este rezistent si nu se intinde la ochi dar dintre toate prefer genele false in locul rimelului:P

    ReplyDelete
  33. imi plac mult trusele tale de la baolish..le am cautat in tot orasul(nu e forate mare,dar orikum:()sti cumva daca au vreun site..sau nu stiu pe cineva care vinde chestii dinastea un distribuitor..? :-s

    ReplyDelete
  34. imi plac foarte mlt trusele tale baolish..am cautat prin oras..pe internet..si nu gasesc pe nikaieri..sti cumva daca sunt pe vreun site sau vreun distibuitor?sau vreo retea de magazine?ms anticipat..

    ReplyDelete
  35. Eu mi-am luat revista cu Lash Stiletto si sunt foarte, foarte multumita de el. Cel mai mult a contat periuta cand l-am luat, pentru ca, mi se pare dificil sa ma dau cu periutele curbate; iar de experiente cu vibratii nu imi ardea :)).

    Initial voiam Volume Colossal, dar nu am gasit nicio revista cu rimmelul asta, asa ca am ales urmatoarea varianta care ma atragea. :D

    Multumim mult de info! A fost o super afacere! :D:D

    ReplyDelete
  36. Daca ar fi sa aleg un rimel din cele prezentate mai sus as alege cu siguranta Volum' Express Lift-up :X

    Mi-a mai placut si Maybelline - The Falsies - Waterproof pentru ca nu incarca genele atat de mult ca celelalte.

    ReplyDelete
  37. Iei, de cand asteptam postarea:D nu-mi luat revista inca tocmai pt ca asteptam postarea ta:)) Cred ca vreau si eu Lash Stiletto:d In REal aveau tot la revista asta - beau monde- Deborah Black and Long si chiar era una desfacuta (lume nesimtita) si m-am uitat si eu la periuta: foarte subtire si finuta:x Pb e ca eu mai am un rimel de la Deborah care este absolut ingrozitor, incarca genele, se usuca prea repede:|..bleahhhh:|
    Asa ca nu stiu Lash Stiletto sau ma risc iar cu un Deborah?:))

    ReplyDelete
  38. Diana - Turbo Boost e de la Maybelline!:D
    Mistake Proof e unul din cele mai bune rimeluri de la Avon. I love it!:X Din pacate acusi trebuie sa-l arunc. Nu o mai duce mult. :)

    ReplyDelete
  39. Anonim - esti din Timisoara? Daca da, iti zic eu de unde sa le iei.
    Nu cred ca au un site anume...eventual incearca pe E-bay.
    pup

    ReplyDelete
  40. Alexxa - sa nu ti-l iei pe cel de la Deborah, nu e deloc stralucit si pe langa asta, e si waterproof(il am si eu, de la o alta revista). Ai de ales dintre atatea modele, cel de la Deborah e pe ultimul loc din punctul meu de vedere. :P

    ReplyDelete
  41. Bun, mersi:D:)) Asa am sa fac, merg pe Lash Stiletto;;) :D

    ReplyDelete
  42. nu:|din pacate nu sunt din timisora..niki makar prin apropiere:|dar o sa mai caut..nu ma dau nikidecum batuta

    ReplyDelete
  43. Buna,Anda!Iti urmaresc de ceva timp si m-am bucurat ft. mult atunci cand ai aparut si in revista Joy :))
    As vrea sa te intreb care crezi ca este cel mai bun fard maro pt. sprancene caci avem sprancene asemanatoare?Am citit mai demult o postare in care spuneai ca cel de la Elf e cel mai ok si as vrea sa stiu dak si acum tot la fel crezi caci am hotarat sa le dau o sansa sprancenelor mele.Te pup!

    ReplyDelete
  44. Top Secret - multumesc din suflet pentru aprecieri!:D:*
    Eu folosesc in continuare quad-ul de la elf. Mi se pare perfect pt mine, deja incepe sa mi se termine maroul mediu pentru ca il folosesc zilnic. :)
    Eu ti-l recomand.

    ReplyDelete
  45. stiu ca majoritatea oamenilor folosesc termenul de "rimel", dar corect este "mascara" :) si stiu asta de la o prietena care lucreaza in industria de make-up si ma tot corecta :)
    foarte interesanta postarea.
    chiar mi-a placut

    ReplyDelete
  46. korydeea - i know. Dar eu le folosesc pe amandoua. :)
    In unele fraze mi-e ciudat sa spun mascara. :P
    Ma bucur ca ti-a placut!:*

    ReplyDelete