Santa's "ELF" Contest! (CLOSED)


 Credeati ca va las eu fara nici un concurs de sarbatori? Nu, nuuuu! :) Va asteapta multe surprize!
Cei de la Elf Romania au fost foarte draguti (ca de obicei) si au acceptat sa sponsorizeze acest concurs, iar eu sper sa va placa si sa va starneasca imaginatia.

De asemenea, vreau sa va multumesc din tot sufletul pentru ca am atins pragul de 400 followers. Va multumesc pentru ca ma sustineti si pentru ca va place ceea ce fac. Love you all!!!!!

Dar sa revenim la subiect. Sunteti curioase care sunt produsele oferite de catre cei de la Elf? Let's see:

Premiul 1
Contine:
- tus de ochi - nuanta Cooper;
- ruj - nuanta Gypsy;
- fard duo-crema - nuanta Eggplant;
- corector lichid - nuanta Light;
- mascara pentru lungime & volum din gama Studio.

Premiul 2
Contine:
- pudra bronzanta - nuanta Warm Tan;
- baton 3 in 1 - nuanta Pink Lemonade;
- luciu de buze Hypershine - nuanta Joy;
- balsam pentru buze SPF15 din gama Studio.

Ce aveti voi de facut?
- Vreau sa intrati pe site-ul www.eyeslipsface.com.ro si de acolo sa imi faceti un colaj cu produsele ce le-ati folosi voi pentru un machiaj de Craciun.
Ex. Pentru fata as folosi crema nuantatoare tone 1, iar pentru ochi  nuanta x si y din quad-ul Butternut. 
- In colaj vreau sa vad si o poza cu voi in care sa purtati un machiaj asemanator cu produsele ce le-ati ales (deci initial faceti machiajul si apoi intrati pe site si alegeti inlocuitori, pe pasi, frumos structurat).
- In final vreau sa va argumentati alegerea. Vreau sa stiu ce v-a inspirat pentru acel machiaj (un simbol al Craciunului, etc).
Va las un mic colaj doar pentru inspiratie, n-am pus pasi, n-am pus nimic, dar doresc ceva mai complex, asa cum v-am explicat mai sus, argumentat.

* Voi pune foarte mare accent pe felul in care faceti corelatia, felul in care se potriveste machiajul cu produsele, felul in care imi explicati, ci nu neaparat look-ul in sine.
** NU UITATI SA ARGUMENTATI DE CE ATI ALES ACEL MACHIAJ.
*** Nu accept video-uri. Vreau o singura poza, un colaj si eventual inca o poza close-up cu voi (aceeasi din colaj).

Daca mai aveti vreo nelamurire, va rog sa ma intrebati jos, in sectiunea comentarii.

REGULI:
1. Sa urmariti acest blog prin Google Friend Connect sau prin e-mail sau sa fiti "fan" pe pagina oficiala de Facebook si sa imi spuneti cu ce nume.
2. Concursul este deschis doar pentru cititorii din Romania.
3. Astept entry-urile voastre la adresa de e-mail: andazelenca_blog@yahoo.com
4. Sa imi lasati un comentariu la aceasta postare in care sa imi confirmati ca participati si sa-mi spuneti pe ce nume mi-ati trimis e-mailul.

Deadline: 24 decembrie, ora 23:59 (premiile vor fi trimise intre Craciun si Revelion). 


Acestea fiind spuse, va doresc mult succes si sper sa participati intr-un numar cat mai mare!

Pupici,

Share:

63 comentarii

  1. Whoa, ce concurs complex :P Imi place.

    ReplyDelete
  2. nu e corect:(( daca ma straduiesc sa-mi iasa bine pozele cu telefonul pot participa?:D iti trimit eventual o poza inainte sa vezi daca se intelege ceva din ea:))
    Felicitari pt concurs:* si bafta fetelor!

    ReplyDelete
  3. Joice - ma bucur ca-ti place ideea!:)

    ReplyDelete
  4. AlexantzA - doar o poza ar trebui sa fie cu telefonul, cea in care apari tu cu machiajul full face (cum am pus eu in colaj). Daca iese clara, n-ai de ce sa-ti faci griji. Sau roaga pe cineva cu aparat foto sa-ti faca o poza la machiajul pe care il alegi. :*

    ReplyDelete
  5. foarte tare concurs, mai ca as participa si eu, dar am o intrebare: o sa pui cumva pozele noastre pe blog? nu de alta dar inca nu sunt hotarata daca o sa imi arat fata prea curand pe aici. asa ca intreb si eu ca tot omul ce sanse sunt ca sa nu mi se vada fata? sau pot sa fac poze pe bucati gen ochi/buze?

    ReplyDelete
  6. Schumitza - da, colajele castigatoarelor vor aparea pe blog. Vreau o singura poza, cu toata fata in colaj. Asa cum am pus eu acolo mai sus, unde sa se observe machiajul complet. :)
    pupici, sper sa participi totusi!:)

    ReplyDelete
  7. Te urmaresc prin Google Friend Connect cu numele de a.melody91.
    Te am la like-uri la Facebook cu numele de Amy Melody.
    Ti-am trimis email-ul cu adresa a.melody91@yahoo.com
    am omis ceva?:D
    tine-o tot asa ..ai printre cele mai frumoase bloguri :*

    ReplyDelete
  8. Amy - n-ai omis nimic, e f bine. :P

    ReplyDelete
  9. Alina L. - maine!:P
    N-am vrut sa le combin. :P

    ReplyDelete
  10. Bna.Ti am trimis mail de pe madalinasiescu@yahoo.com.Te urmaresc sub acelasi nume&am dat like pe facebook.Pupici.

    ReplyDelete
  11. buna.
    te urmaresc pe facebook cu anca serban, iar mailul l-am trimis ca A.M.S.
    multumim pentru concurs!

    ReplyDelete
  12. te asteapta o leapsa la mine pe blog:*:*:*

    ReplyDelete
  13. si la mine aceeasi leapsa :)

    ReplyDelete
  14. Raluka, A.M. - va multumesc pt. tag!:) O sa ma ocup de el saptamana asta. :)

    ReplyDelete
  15. trebuie sa includem neapart in colaj ceea ceea ce ne'a inspirat sau iti putem scrie separat treaba asta?

    ReplyDelete
  16. Anonim - nu, nu e neaparat, imi spui in scris. :)
    pup.

    ReplyDelete
  17. particip si eu la concurs :"> cu cele 2 maini stangi ale mele :)) te foarte urmaresc cu google friend connect pe numele de yzk. ti'am dat mail de pe adresa raganisabela@yahoo.com!
    mersi ! te pup
    Iza

    ReplyDelete
  18. Wild - in absolut orice program, nu am preferinte.
    Poti lua Photoscape de pe net pe gratis, eu cu ala prelucrez mereu pozele. De acolo intri la Page si ai gramada de variante. pupici.

    ReplyDelete
  19. Te urmaresc cu numele Wild.
    Ti-am trimis mail cu adresa kiddd.rock@yahoo.com
    :D >:D<

    ReplyDelete
  20. Ceau:d particip si eu;)) te urmaresc cu numele de Bianca Han si am dat like pe facebook cu userul byutzika. iti voi trimite azi sau maine mail. trebuie sa fac poze la fiecare pas pe care`l fac sau doar la rezultatul final asa cum ai facut si tu in colaj? mersi:*

    ReplyDelete
  21. Byutzika - la machiaj ma intereseaza doar rezultatul final. In colaj imi pui pe pasi doar produsele folosite. Sa nu uiti sa argumentezi.
    pup.

    ReplyDelete
  22. Buna Anda :*
    Te urmaresc cu numele Melss, si doar ce ti`am trimis mail de pe adresa miss.melss@yahoo.com
    Am urmarit toti pasii, like pe facebook, etc.

    Bafta tuturor :D

    ReplyDelete
  23. Buna Anda,

    Particip.
    Te urmaresc cu numele Gabriela.
    Am trimis mail de pe adresa gabyparaschiv@gmail.com

    Hugs&kisses

    ReplyDelete
  24. Si eu particip :D
    Am trimis mail cu numele Alinutza Sweet.

    ReplyDelete
  25. In alcatuirea colajului putem folosi si poze pe care le avem deja?

    ReplyDelete
  26. Chocolate - as prefera sa fie un machiaj inspirat de perioada sarbatorilor. Daca ai ceva de genul, da. Dupa cum spuneam si in post, pun foarte mult accent pe colaj si pe felul in care argumentati.
    pupici.

    ReplyDelete
  27. Buna Anda! Particip si eu cu numele Lavinia(asa te urmaresc), si ti-am trimis mail de pe lavynnya2005@yahoo.com
    Te puuup:*

    ReplyDelete
  28. Salut, Anda! Particip si eu cu numele boonDY. Ti-am trimis mail de pe adresa: dyfy90[at]yahoo[dot]co[dot]uk

    Te rog sa-mi spui daca e totul in ordine.
    Mersi mult!

    ReplyDelete
  29. Putem folosi si produse de la elf? :D

    ReplyDelete
  30. Ahh , mai am o nelamurire :D ... trebuie sa punem toate produsele folosite ? ex: fdt, pudra, bronzer, blush, fard sprancene, fard ochi, creion ochi, tus, mascara , lipstick , etc :D?

    ReplyDelete
  31. Crystinutsa - da, asta e ideea!:D
    Sa faci un colaj cu toate produsele.
    pup.

    ReplyDelete
  32. Particip si eu, cu numele de Dalia Cighir

    ReplyDelete
  33. Buna, ti-am trimis mail : Crystinutsa92@yahoo.com ; Am omis ceva in mail :D? pup

    ReplyDelete
  34. Buna Anda

    Te urmaresc cu numele CoRiNa prind Google Friend Connect. Pe facebook ti-am dat like cu numele Corina Pandaru si ma ai in lista de prieteni. Ti-am trimis mail cu adresa corina.pandaru@yahoo.com. Sper ca ai primit mailul. Multumesc pupici:*

    ReplyDelete
  35. buna te urmaresc prin google friend connect cu numele CoRiNa, ti-am dat like pe facebook si ma ai de asemenea in lista de prieteni cu numele Corina Pandaru . ti-am trimis mail cu adresa corina.pandaru@yahoo.com sper ca ai primit mailul meu multumesc pupici :*

    ReplyDelete
  36. Hey :) te urmaresc cu numele de Brindi prin GFC.
    Ti-am trimis mail cu adresa black_road17@yahoo.com.
    sper ca nu am uitat nimic :)
    xoxo

    ReplyDelete
  37. salut! Te urmaresc prin google friend cu numele dianadd, pe facebook cu Diana Pojar, ti-am trimis mail cu adresa dianamariapojar[at]gmail.com.

    Sper sa fie totul in ordine.

    SARBATORI FERICITE!

    ReplyDelete
  38. In sfarsit am trimis si eu mail-ul pentru concurs de pe metropole_insomnia@yahoo.com
    Bafta tuturor :D

    ReplyDelete
  39. Buna Anda!
    Te urmaresc prin Google Friend cu numele El Kryss,pe facebook tot cu El Kryss si ti-am trimis mail de pe email-ul l_kryss_me@yahoo.com(de fapt urmeaza sa-ti trimit:P)

    ReplyDelete
  40. Raportez ca sunt detectiv de onoare. :)))
    Am trimis si eu mail-ul de pe adresa de serviciu choco.s_pretty_things@yahoo.com


    Chocolate

    PS: Visez ca toate concursurile sa fie asa creative pt ca il antipatizez de randomel. :D

    ReplyDelete
  41. Ţi-am dat mail acum de pe mihaelatoader17@yahoo.com, deci particip :D:D

    Pup!

    ReplyDelete
  42. au fost doar 34 de entry-uri?

    ReplyDelete
  43. Anonim - cred ca s-au cam speriat fetele de faptul ca trebuie sa faca colaj. :)

    ReplyDelete
  44. inca umpic....:D....nu dorm pana nu anunti castigatoarele:)).....sa stiu cum dorm la noapte...happy sau fff happy:P..pupici,Craciun fericit!

    ReplyDelete
  45. Buna, te urmaresc pe Facebook cu userul Aetana Smatjk:D
    numai bine si bafta tuturor

    ReplyDelete
  46. Madlen - Dumnezeule, dar nu le anunt azi!:))
    Pana la 12 se mai pot inscrie fetele, n-am cum sa va spun dupa 12, trebuie sa studiez entry-urile.
    O sa apostez pe 26 castigatoarele.
    kiss.

    ReplyDelete
  47. ok:(....i am going to sleep then:))...pupici:P

    ReplyDelete
  48. cand anunti castigatoarea andutza?

    ReplyDelete
  49. gata am citit..nu-mi aparusera ultimele commneturi:P

    ReplyDelete
  50. Buna Anda!

    Particip si eu (cred ca ultima =)) )
    Te urmaresc cu numele de Alexxa cu GFC si ti-am trimis mailul pe numele hirdaualexandra[@]yahoo[.]com (de fapt acum trimit:D)
    Pup:*

    ReplyDelete
  51. Particip si eu! Cam pe ultima suta de metri, dar sper sa fie cu noroc. :)

    ReplyDelete
  52. Buna!te urmaresc cu mailul black.freyja@yahoo.com cu numele Frejya S

    ReplyDelete
  53. Mailul este trimis sub acelasi nume: Freyja S.Sper sa nu fi fost prea tarziu.M-am lungit prea mult cu el cred:-s..Sper sa pot participa.Un Craciun fericit:*

    ReplyDelete
  54. Ceau :* rezultatele la concurs le aflam diseara la 12 sau ziua?:D
    Craciun fericit :*

    ReplyDelete
  55. Byutzika - azi la 12(pm) o sa apara pe blog postarea.
    Craciun fericit si tie!:*

    ReplyDelete