Lip stains - ELF Studio & Oriflame Very Me

 Intotdeauna mi-am dorit un ruj care sa tina o vesnicie si sa nu-l simt pe buze si iata ca acum am gasit varianta perfecta, cea a lip stain-urilor.
Dar ce este un lip stain, you might ask...
Well, este un produs care "pateaza" buzele si este bineinteles, rezistent la transfer. Diferenta fata de celelalte rujuri este ca acesta nu contine ceara. 
Ideea din spatele acestui produs este de a satura buzele temporar cu o anumita culoare, in loc de a aplica ceara colorata pe buze pentru a oferi culoare. Un lip stain este de obicei proiectat pentru a fi impermeabil, astfel incat culoarea va fi de lunga durata. O data ce se usuca, acesta nu se sterge, nu curge si nu se transfera pe dinti. Deoarece acest produs pateaza buzele, nu ofera si luciu, efectul fiind unul mat. Tocmai de aceea majoritatea lip stain-urilor vin impreuna ori cu un plumper ori cu lip-gloss transparent sau pur si simplu un balsam hidratant.

Acestea sunt lip stain-urile pe care eu le detin:

Elf Lip Stain - First Date
Din pacate cei de la Elf Romania nu l-au adus inca, dar il gasiti aici.(Elf UK-livreaza si in Ro.)
Costa doar 3.50 lire.
Asa arata pe buze:

Doar lip stain-ul

Lip stain + gloss


Oriflame Very Me - Lip Stain - Raspberry & Red
 Sincer, nu m-as fi asteptat ca Oriflame sa aduca un asemenea produs pe piata si mai ales atat de bun & la un pret atat de mic. Costa doar 8 lei, iar daca iei doua bucati, primesti si conectorul cadou. Cum eu am ales ambele lip stain-uri (in catalog se pot combina intre ele: rimel, tus, gloss, lip stain, corector, etc.) nu am mai luat si un gloss, dar nu imi fac probleme, am destule gloss-uri transparente pe care le pot folosi.
Le puteti gasi in cataloagele Oriflame.

Asa arata pe buze:

Red
Doar lip stain-ul

Lip stain + gloss

Raspberry
Doar lip stain-ul

 Lip stain + gloss

Well, i told you already that i love these products, dar exista un mic dezavantaj. Daca aveti obiceiul sa va muscati buzele (ca mine), arata oribil! Locurile in care sunt buzele rupte se coloreaza si mai tare si ies foarte urat in evidenta, sooo...aveti mare grija ca buzele sa fie "ne-muscate" atunci cand il folositi. Si in plus, aveti grija sa il aplicati uniform (nu cum l-am aplicat eu pe cel din ultima poza), pentru ca asa se usuca si nu mai puteti face nimic apoi. :)

I hope that this post was useful for you guys!

P.S.1. MAX TIME!
Evolution
:))

P.S. 2 - Gabi are un giveaway tare interesant. Check it out!

Kisses,

Share:

63 comentarii

  1. Foarte utila postarea,am mai aflat ceva nou azi :*
    Nu ma asteptam ca Oriflame sa aiba asa ceva, este bine de stiut pentru data viitoare :D

    Deci..iti ador catelul :X

    ReplyDelete
  2. cutzu tau e tare dragutz :x

    [la mine lip stain`ul de la oriflame, cel red, se vede mult mai rosu, la tine parca bate spre portocaliu.:-? voi pune si eu poza si tocmai ce i'am facut un mic review]

    ReplyDelete
  3. Ce frumoasa este prima nuanta Oriflame!!
    Max este un scump!! <3

    ReplyDelete
  4. Cat de faine sunt lipstain-urile, iar pe buzele tale vin minunat. Stii deja, trebuie sa le am, in special pe cele oriflame. De la Efl Studio am si eu un lipstain, nuanta Fashionista, si il ador :D

    ReplyDelete
  5. Nu ma asteptam ca Oriflame sa faca asa ceva :D. Pana una alta eu sunt incantata de benetint si nu imi trebuie altul. Sunt cu adevarat produse bune. :*

    ReplyDelete
  6. WOW! trebuie sa imi iau si eu un lip-stain de la Oriflame urgent!:D si Ahh...ce buze ai! :D

    ReplyDelete
  7. maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaax

    :)

    love

    ReplyDelete
  8. mama, ce postare tare....habar nu aveam de asa ceva :D sau aveam da nu stiam ca se zice asa, ma rog....Thx!

    ReplyDelete
  9. Vreau si eu!!!!!!, ca nu imi plac rujurile. Credeam ca numai benefit are asa ceva si nici prin cap nu imi trecea sa dau atatia bani, bine de stiut cu oriflame. Culoarea fragilor mi-ar placea, cam cum e al tau din ultima poza, dar parca un pic si mai rose. Trandafiriu mai bine zis.

    ReplyDelete
  10. Pe cele de la Oriflame le am si eu...cel rosu la mine bate mai mult spre portocaliu, nu inteleg de ce. Per total sunt multumita de ele :D




    Ce frumos dormea el cu limbuta intre dinti cand era mic :))

    ReplyDelete
  11. Super-super articolul! Cautam si eu un lipstain ieftin, ca pretul lui Benetint este way over my budget...
    Anda esti reprezentant Oriflame? Imi poti recomanda te rog un reprezentant din Brasov? Ca habar n-am si vreau si eu lipstain-ul asta. Thaanks!

    ReplyDelete
  12. Cel mai mult imi place lip stainul Oriflame Rasberry.

    Eu nu am probat decat unul si anume Benefit Poisie Tint, mi-a placut dar era prea scump.

    ReplyDelete
  13. De mult timp ma gandeam si eu la un lip stain, pentru ca ador buzele pigmentate, dar pana acum chiar nu vazusem nimic interesant pe la noi... Mersi de idee, chiar o sa-l iau pe cel de la Oriflame! :) :*

    ReplyDelete
  14. uf, vreau si eu lip-stain care sa-mi stea pe buze mai mult decat pana imi beau cafeaua dimineata

    ReplyDelete
  15. chiar arata bine.eu am de la benefit.utila chestie,iti da un aer de prospetime,parca e ceva natural.pupici,Andutza.

    ReplyDelete
  16. ce catel frumos :X:X
    iat in legatura cu lip-stain nu stiam ca cei de la oriflame au :D

    ReplyDelete
  17. Eu detin un singur lipstain ROSUUUU de la sephora si il absolut ador!
    Si al tau, cel din ultima poza arata yummy! Si ai niste buze superbeeee!
    Pupiciii :*

    ReplyDelete
  18. ooo, anda, ai explicat foarte frumos...si ai intuit corect necesitatea acestor explicatii (eu una tot intalnisem denumirea lip-stain si tot asteptam sa deduc din context ce reprezinta cu exactitate!)...am aflat ceva nou si foarte util azi si-ti multumesc, ma tenteaza foarte tare sa mi le iau si eu pe cele de la Oriflame!
    a lot of kisses, faci aici o treaba extraordinara!
    pe mine una ma influentezi in bine and that's make me happy!
    (ilda76)

    ReplyDelete
  19. referitor la elf uk .. cat ai platit taxa de transport ?

    ReplyDelete
  20. Rotsin - sincer nici eu nu ma asteptam sa apara asa ceva la Oriflame, dar uite ca ne-a uimit. :)

    Mersi, si eu il ador!:X

    Pupiiiiciii!

    ReplyDelete
  21. Deia - thank you!:)

    Si la mine e rosu, dar e un rosu deschis oricum.

    ReplyDelete
  22. ce bine arata cel roz de la Oriflame, nu as fi crezut ca e bun de ceva;)) poate o sa-mi comand si eu, dar nu cred ca ma prind culorile mai tari, adica nu-s obisnuita.
    Max e adorabil:X little big cutzu, can i play with you?:D :))
    pupici:*

    ReplyDelete
  23. Shopperita - si mie imi place, mai ales pentru ca este un rosu foarte purtabil.

    Tnx!:*:*

    ReplyDelete
  24. gabrielle boutique - i know!:)))
    Intr-adevar si Fashionista e super. Abia astept sa apara si la noi sa imi iau mai vreo 2 nuante.

    ReplyDelete
  25. Adina - nici eu nu ma asteptam!:D But it's a good thing!

    ReplyDelete
  26. Little Princess - hehehehe! Multumesc!:) Trebuie sa recunosc ca si mie imi plac buzele mele. :))

    Si eu zic sa le inceri, n-ai ce pierde, la doar 8 lei bucata.

    ReplyDelete
  27. unika - ma bucur enorm ca a fost utila postarea pentru voi!:*:*:*

    ReplyDelete
  28. Ramona J. - da, e cam scump Benefit, eu nici macar n-am acces la produsele astea, neavand Sephora in oras.

    Din pacate rose nu au, dar cred ca daca pui raspberry intr-un strat mai subtire arata mult mai natural. :*:*

    ReplyDelete
  29. Andreea - pai e rosu deschis si probabil conteaza si de pigmentatia buzelor.

    Daa, o uita pe afara. :)) Si pisicutele am observat ca au tendinta sa faca asta. :)

    ReplyDelete
  30. Monica - Pisica albastra2 February 2011 at 14:32

    uuuu...habar n-aveam ca Oriflame face acum si lipstains!
    si arata chiar bine! ...si atat de ieftine!...
    insa exista doar cele doua nuante pe care le ai tu, sau mai sunt si altele?

    iar Max e absolut genial! Nu pot sa cred ca l-ai prins in acelasi loc si FIX in aceeasi pozitie! zici ca a dormit pana a crescut :)))

    ReplyDelete
  31. Gabitza - din pacate nu stiu pe nimeni, e mult prea departe de mine orasul ca sa stiu. Eu sunt reprezentant, da.
    Daca vrei iti pot comanda la mine si ti le trimit prin posta.
    Trimite-mi un mail daca esti de acord.
    Pupici.

    ReplyDelete
  32. max e maxim :)) cand n'ai ce posta pe blog pune poze cu el ca ne ajunge :))!btw in ultima vreme am descoperit ca cei de la oriflame chiar au niste chestii foarte bune prin cataloage,desi pana acum ceva timp aveam o parere foarte proasta despre ei. Asta pana m'am lasat convinsa de o colega sa incerc si am avut o surpriza placuta iar preturile sunt foarte bune.Si chiar acum o sun sa'mi comand lipstainul :)). Isabela

    ReplyDelete
  33. Not Beautiful Enough - eu n-am incercat Benefit, dar ma gandesc ca e super. :)

    ReplyDelete
  34. Alexandra - si mie imi plac la nebunie tocmai de asta.

    Intr-adevar, Oriflame a venit cu o varianta ieftina si faina. Nu putem decat sa ne bucuram. :D

    ReplyDelete
  35. Schumitza - ti se duce chiar si lip stain-ul cand bei cafeaua? :-??
    La mine ramane intact...

    ReplyDelete
  36. modniza - asa e, de asta imi plac si mie atat de mult.
    Pupici to you too!:*

    ReplyDelete
  37. adelynush87 - multumesc!:D

    De aia am si tinut sa le postez, pentru ca nu prea stia lumea de ele.

    ReplyDelete
  38. Ilda - comentarii ca al tau ma fac foarte fericita, sa stii! Ma motiveaza sa merg mai departe si sa incerc sa fac postari cat mai utile pentru voi pe blog de fiecare data. Thank you so much!
    :*:*:*

    ReplyDelete
  39. Crystinutsa - eu nu am comandat inca de pe Elf UK. Lip stain-ul meu l-am cumparat de pe un forum.

    Dar din cate stiu eu, au foarte des free shipping, deci nu platesti nimic.

    ReplyDelete
  40. AlexantzA - sa vezi ce te-ar tranti pe jos, ca se arunca pe tine. :))

    Eu zic sa inceri Red atunci, e mult mai discret.

    Pup.

    ReplyDelete
  41. Monica - Pisica albastra - da, doar cele doua nuante exista.

    :))) Si eu cand l-am vazut ca s-a pus acolo mi-am adus aminte si am luat repede aparatul. :)) Chiar e tare asa daca te uiti cat s-a schimbat de atunci. :))

    ReplyDelete
  42. Isabela - promit ca asa o sa fac!:)) Deja e obisnuit cu blitz-ul, sta la pozat. :))

    Sunt de acord cu tine, au multe produse foarte calitative.

    ReplyDelete
  43. Am rezolvat Anda, multumesc! Cu netul asta totul se rezolva. Am gasit numarul de la sediul Oriflame pt judetul Brasov, si m-au ajutat cei de-acolo. Vineri primesc lippie-urile! Yey!

    ReplyDelete
  44. deci cred ca m-am uitat de 10 ori prin catalogul oriflame si nu am vazut lipstain-urile astea...erau tare micutze, pierdute pe-acolo...bine ca ai facut postarea, o sa mi le comand si eu :)!

    ReplyDelete
  45. Poate vor baga si monstre de rujuri cum sunt cele de parfumuri

    ReplyDelete
  46. Gabitza - ma bucur ca ai rezolvat!:)

    ReplyDelete
  47. claudia - da, nu sunt asa de evidente in catalog!:))

    ReplyDelete
  48. lenjerie intima - sunt si mostre de rujuri, mereu au fost.

    ReplyDelete
  49. eu credeam k cele de la oriflame sunt lip-glossuri obisnuite:D mai ales la 8 lei. O sa le incerc si eu :* (Madalina-BZ)

    ReplyDelete
  50. Foarte tare :D Am tot citit atatea despre ele, dar nu le-am incercat niciodata :D Trebuie neaparat :)):D pup!

    ReplyDelete
  51. Am si eu ceva in genul doar ca al meu este sub forma de creion si se poate folosi ori pentru conturul buzelor,ori pentru nuantarea lor totala.Ma bucur sa aflu ca exista si la noi produse bune si la preturi accesibile.Thanks Anda!

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/2011/02/sweet-torturecorsetul.html
    Check this out if you want!
    Many kisses!

    ReplyDelete
  52. am si eu un Stain de la elf primit de la o prietena ..si as mai vrea unul si inca ceva produse care nu sunt la noi inca...tu ai comandat la elf uk?cat a fost transportul?si cum ti-a venit coletul?la posta?:-?

    ReplyDelete
  53. Mada-BZ - nu, au si gloss-uri, dar scrie pe ele Lip Gloss, nu lip Stain. Lip stain-urile sunt prezentante in brosura ca rujuri lichide.

    ReplyDelete
  54. Special K - trebuie sa incerci, sigur o sa-ti placa!:*:*:*

    ReplyDelete
  55. Ela - asa e, si eu ma bucur.

    I'll take a look. Kisses.

    ReplyDelete
  56. amy - am scris mai sus ca eu nu am comandat inca de la ei. Dar din cate stiu eu, coletul vine la posta normala, pentru ca vine din UE, daca e in afara UE atunci vine la posta vamala.
    Poti comanda cand au free shipping si nu platesti nimic pe transport.

    ReplyDelete
  57. ce buze frumoase poti avea! si eu am obiceiul sa mai imi musc buzele... plus frigul care mi le distruge,desi merue stau cu balsamul de buze dupa mine...Pupici!

    ReplyDelete
  58. Folosesc lipstain-urile de o saptaman, mi-am luat ambele nuante si sunt foarte multumita de amandoua. In afara de faptul ca sunt putin lipicioase (zici ca te-ai da cu zahar pe buze) sunt foarte rezistente si culorile faine. Dupa eu ma dau cu balsamul de buze de la Alverde, si efectul e foarte natural si buzele sunt hidratate.

    ReplyDelete
  59. Andreea - multumeeesc!:)
    Si eu am acelasi obicei si ma dispera. De cand tot incerc sa nu le mai musc...

    ReplyDelete
  60. Gabitza - da, e recomandat sa dai cu balsam de buze sau gloss. :)

    ReplyDelete
  61. Michellinne - da, usuca putin buzele, eu aplic balsam de buze peste. Si teoretic ar trebui sa tina cam cat un ruj rezistent la transfer, dar e mai fain ca pateaza buzele si pare ca nu l-ai avea si nici nu-l simti asa ca unul rezistent.

    Pe mine ma tine destul de mult, sa stii. In nici un caz n-as spune ca tine ca un gloss. Incearca neaparat sa aplici ceva peste, sa vezi cum e.

    ReplyDelete