Update on Vichy Normaderm Tri-Active & testing La Roche Possay - Effaclar Duo

 Nu, acesta nu este un review. Scriu aceasta postare pentru a va spune ca in timp tenul meu nu a mai reactionat deloc la crema Vichy Normaderm Tri-active si ca am revenit la vechile probleme. Desi nu as spune neaparat ca sunt vechile probleme pentru ca acum am altele. "Monstruletii" apar preponderent pe frunte, in piele si sunt parca mai durerosi decat inainte si mai inflamati....
Nu spun ca am cele mai mari probleme din lume, nu am foarte multe cosuri, dar vad ca apar si apar, cate unul-doua-trei, fara sa se opreasca (cum trec apar altele), mereu pe frunte...
Lucrul acesta nu mi se pare normal si nu l-am mai patit pana acum...acum un an nu aveam deloc probleme de genul, pot sa spun ca aveam un ten destul de curat.
 Nu spun ca Tri-active de la Vichy nu ar fi un produs bun, chiar m-a ajutat la inceput si ca efect matifiant si hidratare ii dau nota 10, insa nici sa isi piarda efectul pentru care am cumparat-o inainte sa termini tubul nu e ok (l-am terminat acum o saptamana). 
 Asa ca, vreau sa va spun ca imi pun toate sperantele in Effaclar Duo - La Roche Possay, crema minune despre care am auzit peste tot: bloguri, Youtube. Am auzit chiar ca este recomandata de foarte multi medici dermatologi. Daca nu imi rezolv problema nici cu aceasta crema, voi merge la un control dermatologic. Am evitat pana acum pentru ca am considerat ca nu am probleme mari si consider in continuare, insa daca nu vor trece nici asa, categoric voi merge, pentru ca imi place sa am un ten curat si sanatos si nu imi place sa fiu nevoita sa-l acopar mereu cu fond de ten.
 Voi reveni dupa aproximativ doua luni cu un review (de data asta voi astepta mai mult, sa fiu sigura de efectele cremei).

Btw, am gasit aceasta crema la promotie (cred). A costat doar 48 lei, in conditiile in care eu stiam ca pretul se invarte pe la 70 lei (si chiar vazusem intr-o farmacie). Eu am luat-o de la farmacia Dona. Tot timpul gasesc produse la pret bun acolo.

Voi ce parere aveti despre aceasta crema? Ati incercat-o?



Pupici,

Share:

44 comentarii

  1. Anda, pe mine m-a ajutat.. sper sa te ajute si pe tine:) inca ceva.. o chestie super tare pe care am observat-o la tenul meu. Mie mi-e greu sa beau cei 2L de apa pe zi, dar ma fortez pur si simplu sa beau. Si de o saptamana nu-mi vine sa cred ce bine arata tenul meu. Eu chiar nu credeam ca apa ajuta atat de mult. Asa ca.. drink water!! :)pupici

    ReplyDelete
  2. Miuri - si eu sper. O folosesc de doua zile si imi place efectul pana acum, regleaza excesul de sebum like crazy. I love that! Sa vedem si rezultatele, dar am inteles ca dupa 2-3 saptamani incep sa apara.
    Eu de obicei beau multa apa, dar o sa incerc sa beau si mai multa, poate nu in fiecare zi ajung la 2 litri.

    Pupici!:*

    ReplyDelete
  3. Sper sa te ajute si asteptam un review peste 2 luni :D Si pe mine ma batea gandul sa o incerc pentru ca am auzit numai lucruri bune despre ea, dar acum hai ca astept si reviewul tau & we'll see :D Bafta! :*

    ReplyDelete
  4. Monica - Pisica albastra13 February 2011 at 10:16

    Anda, sper sa-ti priasca Effaclar! Si eu am auzit numai lucruri bune despre ea.
    Insa voiam sa-ti spun ca prin noiembrie-decembrie am avut si eu problemele descrise de tine: imi apareau cosuri dureroase, in piele, putine, dar "rele". Insa la mine erau localizate pe linia maxilarului.
    Si cineva mi-a spus sa-mi fac niste analize de sange, pentru ca tipul acesta de acnee semnaleaza adesea ori probleme ale ficatului, ori homonale (in special ale glandei tiroide).
    Sper sa nu fie cazul si sa-ti ajute crema...mie mi-a trecut, nu-mi mai apar bubele alea dureroase deloc. Ce pot sa spun...cateodata are si corpul nostru momente dificile...
    In cazul tau, fiind pe frunte, poate fi si de la sampon. Eu am mai patit-o:un ingredient din sampon era comedogenic pentru ten. Trebuie sa ai grija sa nu-ti curga bulbuci pe fata cand te speli pe cap sau sa te demachiezi dupa.
    Eu chiar am patit-o cu asta!

    ReplyDelete
  5. Lauren - o sa va tin la curent in legatura cu rezultatele. :*

    ReplyDelete
  6. Monica - Pisica Albastra - da, dar fin cate stiu eu cand sunt probleme hormonale apar in jurul gurii si pe maxilar, cum ai patit tu. E foarta interesanta chestia cu samponul, sper sa nu fie de la Syoss. Oricum, acusi il termin si o sa trec pe cel de la YR care pare mai natural.

    ReplyDelete
  7. Si eu am incercat Vichy Normaderm Tri-active, si nici la mine nu a avut nici un efect, voi scrie in curand un post despre acesta crema.

    In curand as vreau sa-mi cumpar Effaclar de la Rocher Posay, dar mai astept sa vad ce oferte vor fi in martie la aceste produse.

    ReplyDelete
  8. eu am primit in perioada revelionului Effaclar Duo si K si imi luasem si Cicaplast.acum, eu mai am si o problema mare, nu pot sa-mi tin mainile departe de fata, dar am facut eforturi mari de atunci si sunt mult mai cuminte:D.nu mai pun mana pe fata ca inainte si nu o mai fac eu pe cosmeticiana!in alta ordine de idei, Cicaplast este mult prea grasa pt. tenul meu.intra in piele, dar foarte greu si nu prea am suportat-o, asa ca am lasa-o balta, insa in fiecare seara aplic pe fata curatata, inainte de nani, Effaclea Duo, iar dimineata, dupa curatare ,Effaclar K.vreau sa iti zic ca e o mare diferenta.mie chiar mi-au facut mult bine.tenul meu e sub control.acum depinde si de la persoana la persoana, sunt convinsa ca stii asta, insa intr-adevar trebuie sa te hidratezi bine, aia cei 2 litri de apa pe putin, si conteaza si ce mananci.fara cafea, ciocolata, cola, excitante!
    sper sa te ajute crema si sa iti rezolvi micutele probleme.

    pupici si o duminica placuta!

    ReplyDelete
  9. Imi pare rau pentru Vichy. In general am o parere buna despre produsele lor, dar am auzit ca numai publicitatea este de aceasta companie...nu stiu ce sa zic pentru ca m-am reprofilat pe Iwostin, Oxyance, Gerovital si mai nou am profitat si eu promotiile din farmacii si am achizitionat o crema Roche-Posay. Oricum pentru problema cu cosurile recomand cu cea mai mare incredere Gerovital (au o gama verde, nu am tubul la indemana) si Iwostin Purritin. Si Miuri are dreptate, muulta apa si fara bauturi carbogazoase..alea strica tot :(

    ReplyDelete
  10. Eu sper ca te va ajuta. Sa imi spui cum iti merge cu ea peste 1-2 sapt, sunt tare curioasa :)

    ReplyDelete
  11. acum mi-am adus si eu aminte de mostrele de la LRP si sunt incantata de effeclair k, chit nu am tenul gras... eu am cateva care nu vor deloc sa treaca. recunosc, si eu le tot zgandar dar, totusi...

    ReplyDelete
  12. Anda, eu iti recomand sa incerci CREMA-GEL MATIFIANTA din gama SKIN CONTROL de la Elmiplant. Pe mine m-a ajutat sa scap de micile probleme care erau asemanatoare cu ale tale. Si pretul pentru 50 ml e undeva in jurul sumei de 12 RON. Eu zic ca e mega avantajos.
    Poti citi mai multe pe site-ul lor: http://www.elmiplant.com/ro/Hidratare/Crema-Gel-Matifianta
    BTW, nu sunt singura care a avut rezultate bune cu aceasta crema.

    ReplyDelete
  13. Sa stii ca pana sa incep sa folosesc si eu creme de fata parca nu-mi apareau cosuri de-astea urate si care se vindeca foarte greu, in 3 saptamani daca nu mai mult, plus ca mi-au ramas semne de la Craciun incoace si ma tem ca mi se va umple toata fata de ele intr-un final. :(
    Ultima crema pe care o folosesc eu este Crema Sebo-reglatoare Purificatoare de la Gerovital Plant. Momentan nu pare sa-mi fi provocat cosuri din-alea groaznice, dar de la o vreme oricum nu mai inteleg deloc ce se intampla cu tenul meu. Imi place ca matifiaza, desi aspectul asta la mine nu tine prea multe ore.
    Cred ca o vizita la dermatolog e foarte indicata si ma gandesc ca ar cam fi cazul sa cerem sfatul medicului si sa o lasam mai moale cu cremele folosite din auzite, nu cred ca fac mai bine decat daca nu foloseam deloc. Si ca sa fiu sincera, nu prea sunt creme de incredere astea din comert, cand vezi cate ingrediente au si toate numai denumiri chimice. Incep sa cred ca ne "deterioreaza" tenul incetul cu incetul.
    Eu niciodata n-am fost convinsa ca o crema ar putea vindeca niste cosuri, intotdeauna am fost sigura ca ele se vindeca de la sine, nu provocat. :)
    Te pup!

    ReplyDelete
  14. buna anda! am patit si eu ceva asemanator dupa ce am folosit creme pentru fata de la o anumita firma.Eu niciodata nu avusesem probleme cu cosurile, nici macar in perioada pubertatii:)), in schimb dupa ce am folosit acele creme mai mult timp fruntea mea era plina de cosuri nu intelegeam ce se intampla si doar vizita la medic m'a scapat de ele :))apoi tenul meu a revenit la normal, n'am mai avut nici o problema.Ulterior am lucrat ca reprezentant al unei mari firme de cosmetice de la noi, hai sa nu'i dam numele :)) si am aflat ca este un truc al acestor firme,folosesc ingrediente care prima data ti se par benefice tenului, ti se pare ca iti hidrateaza pielea ca te scapa de probleme dupa care, dupa mai multe utilizari incep sa'ti produca fel si fel de "surprize" ca tu sa ai impresia ca trebuie sa cumperi mai mult produs si mai des si sa platesti sume foarte mari pt el ca sa ai tenul de dinainte :))! it's all for the money :))
    Isabela

    ReplyDelete
  15. mie nu imi priesc deloc produsele vichy,cu ceva timp in urma am incercat diferite mostre de creme de la o prietena, ca atata le-a mai laudat si intr-adevar la ea isi faceau efectul, dar eu m-am iritat pe fata.dupa cateva saptamani am incercat iar, m-am gandit ca poate nu e de la cremele alea, dar am patit la fel.probabil e de vina tenul meu

    ReplyDelete
  16. Machiaj Ochi - la mine chiar a avut efect vreo 2 luni, dar dupa aceea ori s-a obisnuit tenul meu cu ea ori sincer nu stiu ce sa zic...

    ReplyDelete
  17. Irini - pai Cicaplast nu e neaparat pt ten gras ci mai degraba ca sa vindece urmele ramase din diferite motive, probabil de aceea o simti putin grasa.

    Si eu sper sa ma ajute, multumesc de pareri!:*

    ReplyDelete
  18. Pinkie - de la Gerovital vreau si eu aia ce se pune direct pe "problema". Am auzit ca-s bune, dar nu am incercat inca.
    Iwostin folosesc si eu, am gelul de curatare, lotiune tonica si masca si imi plac.

    Si eu am o parere buna in general despre Vichy, imi plac fondurile de ten de la ei.

    ReplyDelete
  19. Adina - daa, o sa-ti zic. Sper sa fie bine. Deocamdata imi place.

    ReplyDelete
  20. anais - effaclar K pe mine nu m-a ajutat, am avut si eu mostra. Nu e neaparat pt cosuri, e mai mult pentru comedoane si pori dilatati si sa regleze secretia de sebum.

    ReplyDelete
  21. Just_Me - pai eu nu am nevoie doar de matifiere. Am avut-o pe cea anti-inperfectiuni tot de la Elmiplant si nu m-a ajutat din pacate.

    ReplyDelete
  22. Dia - in astea din comert nu prea am nici eu incredere, de aia m-am axat pe dermato-cosmetice, sunt totusi de la farmacie.
    Eu consider ca acneea vine din interior, din anumite motive (stres, alimentatie, hormoni, etc.). Nu prea cred ca are cum sa treaca singura.

    Dar asa e, acum doi ani cand ma dadeam cu crema foarte rar nici eu nu aveam probleme cu tenul. :))

    ReplyDelete
  23. Avon Products - categoric fiecare ten reactioneaza diferit. Tenul tau nu a vrut Vichy si cu asta basta. :)))))

    Pupici!:*

    ReplyDelete
  24. Salut:)
    Am si eu probleme cu acneea :(.In perioada sesiunii zici ca a innebunit:))Mi-au aparut multe cosuri in zona barbiei si pe frunte, asa ca m-am decis sa merg la dermatolog.
    Mi-a dat un antibiotic, vitamina A, zinc si un gel de curatare si Akne Syt de la Ivatherm.Trebuie sa ma duc la control peste o luna, iar pana atunci sa imi fac un ecograf ovarian.Am observat deja imbunatatiri, cosurile s-au retras, iar micile pete pe care le aveam parca nu mai sunt asa vizibile.
    Sper sa mearga bine tratamentul si iti recomand si tie sa mergi la o consultatie.Am incercat si eu tot felul de creme, tratamente , dar fara nici un efect.:)

    ReplyDelete
  25. Buna Anda.. stiu ca e offtopic dar am nevoie sa-mi spui de unde pot cumpara produse NYX eu sunt din Brasov si nu am vazut pe nicaieri am gasit un site cu produse dar nu mai au decat f putine nuante pare ca o lichidare de stocuri si inca un blog unde rujul acela round este 20 lei :( ma poti ajuta cu alt site?

    ReplyDelete
  26. buna , asta este prima data cand mi-am facut curaj sa iti las un comentariu desi te urmaresc de mult. Am vazut ca te ocupi cu oriflame , sunt si eu reprezentata abia de o campanie si cand am incercat sa plasez comanda imi aparea : nu poti comanda . contactati departamentul kam . nu stiu ce inseamna asta , ai idee?

    ReplyDelete
  27. ada90 - sper sa ti se rezolve complet problemele. :*
    Daca nu-mi va merge cu aceasta crema voi merge si eu la control.

    ReplyDelete
  28. Stefania - de pe cherryculture.com
    Nu e site romanesc, dar livreaza si la noi si sunt la un pret super accesibil.

    ReplyDelete
  29. julie - sincer nu stiu de ce, vorbeste cu liderul tau. Sigur stie care este problema. :*

    Ma bucur ca ti-ai facut curaj si te mai astept pe blog. *

    ReplyDelete
  30. O crema poate sa functioneze pe 100.000 de tenuri, iar pe tenul cu numarul 100.002 sa esueze complet :) suntem atat de diferiti, incat pur si simplu nu poti avea certitudinea ca un produs recomandat peste tot, este potrivit si pentru tine.

    In cazul meu personal, am incercat tot ce se putea : creme, masti, tratament cu antibiotice, tratament cu laser. Nothing ever worked. Pana la anticonceptionale.

    Totusi, chiar daca sunt atat de contestate, din pacate, doar anticonceptionalele pot avea un efect real asupra organismului, pentru ca, de multe ori, problema fiind una de ordin hormonal (adica in INTERIOR), nu ai cum sa intervii asupra ei din exterior, cu creme & stuff.
    Incearca si asa ceva :) sa stii ca sunt anticconceptionale care nu au efecte secundare. Ele pur si simplu produc hormonii necesari.

    Te pup, sunt mona_dax2 dar nu stiu de ce nu merge sa postez.

    A, si iti multumesc pentru poza de ieri cu max :)

    ReplyDelete
  31. Ms mult :* ai idee cat este transportul ? :D

    ReplyDelete
  32. Salut, ai un tag pe blogul meu. O zi buna!

    ReplyDelete
  33. *mona_sax2 vroiam sa scriu mai sus :)).
    Si mai vreau sa completez ceva. Pentru anticonceptionale, trebuie sa te duci la ginecolog, nu la dermatolog. Sincera sa fiu ti le recomand.
    Dupa cum spuneam, sunt multe prejudecati impotriva lor, dar un tratament de calitate nu iti va dauna cu siguranta.

    :*

    ReplyDelete
  34. mona_sax2 - i know about birth control pills. :P
    Merci pentru pareri!
    Kisses!:*

    ReplyDelete
  35. Stefania - nu, dar trebuie sa scrie pe site.

    ReplyDelete
  36. KarmenB - multumesc!:) L-am si facut. :P

    ReplyDelete
  37. Nu am scris despre anticonceptionale in ipoteza ca nu stii, toate stim despre ele :) ti-am scris ca sa incerc sa te conving ca sunt o alternativa buna, pentru ca au un efect garantat si sunt mult mai eficiente decat cremele.

    ReplyDelete
  38. buna :) am folosit si eu o perioada normaderm tri-active ,dar am observat ca nu are niciun efect,cel putin nu in cazul meu.Am avut o perioada indelungata probleme cu cosurile ,dar in final pot sa zic ca am gasit crema minune.Este vorba de vichy normaderm promat.Ce-i drept,pretul fata de tri-active este aproape dublu...dar merita! am incercat foarte multe produse pt acnee de-alungul anilor si in sfarsit am gasit crema perfecta!

    ReplyDelete
  39. Anonim - ma bucur din suflet ca ai gasit crema minune si sper sa-ti mearga bine in continuare cu ea. :*

    ReplyDelete
  40. Anda,eu folosesc cu palcere produsele de la RoChe Posay,sunt fana lor,de la creme pana la fonduri de ten,si am molipsit destule prietene cu el,pentru ca sunt intr-adevar bune,deci eu nu cred sa-ti faca nimic rau..si sper sa-ti "mearga".Eu am patit in vara trecuta ceva urat...inainte sa ma duc la dermatolog nu aveam decat 3-4 cosulete,dar na...ca orice adolescenta faceam caz de ele si bla,bla;dupa ce m-am dus si mi-a dat niste pastilute si niste creme m-am umplut de am ajuns la acnee vulgara....nu mai stiam ce sa fac..de la fata s-a intins si la spate si decolteu...GROAZNIC...M-am hotarat sa incerc la alt medic...acesta mi-a prescris isotrexin pentrufata si ERYFLUID pentru spate...ei bine pe spate am scapat intr-o luna,efectiv nu mai am nimic...iar pe fata nimic pana m-am enervat si am renuntat la isotrexin si am apeat la ERYFLUID.Il folosesc de pe la jumatatea lunii ianuarie si vreau sa-ti spun ca se vad diferentele extraordinar de bine,este un produs farmaceutic,atestat de ministerul sanatatii.It spun asta pentru ca in decembrie,m-am dus la doctor plangand ca pe spate nu mai am nimic dar pe fata nu imi trece...si se hotarase sa iau pastile(roacutan-de care toata lumea mi-a zis numai de bine din punct de vedere al acneei,dar de rau din punct de vedere al sanatatii corporale).
    Sper sa reusesti cu Roche Posay,eu am incredere in produsele lor.Daca vezi ca nu merge si pace incearca cu reyfluid,o sticluta mica e aproximativ 8 lei,si poti incerca pe o parte a fetei sa vezi reactia...Mie imi place ce face!
    Bafta

    ReplyDelete
  41. Sudessa - thanks for sharing & pt sfaturi.
    Si eu sper sa-mi mearga bine cu Effaclar Duo. Pupici!:*

    ReplyDelete
  42. buna...am folosit-o si eu...e foarte buna...o recomand.Mie mi-a recomandat-o dermatologul.Sper sa te ajute.

    ReplyDelete