NOTD: Lace

Hello!

Astazi vreau sa va prezint modelul la care revin mereu atunci cand imi sunt unghiile foarte crescute si arata inestetic. In momentul de fata am aproape o luna cu gelul pe unghii si chiar aveam nevoie de ceva sa acopere partea aceea dintre french si unghie, care de obicei se vede urat. Am recurs la acest model de nenumarate ori, mi se pare foarte delicat si feminin, il ador! Este realizat cu ajutorul stampilei Konad.



 Probabil toate stiti ce inseamna o stampila pentru unghii si cum se foloseste, dar eu totusi am facut si un mini-tutorial, poate sunt printre noi persoane care inca nu au folosit asa ceva.

Acestea sunt produsele care m-au ajutat sa ajung la rezultatul de mai sus:

Step 1
- am ales modelul dorit:

Step 2
- am pus lac special pentru stampile (Konad) pe el:

Step 3
- am trecut peste cu razatoarea:


Step 4
- am luat modelul de pe disc, cu ajutorul stampilei:


Step 5
- l-am aplicat pe unghie:

Step 6
- am procedat la fel pentru fiecare unghie pana am ajuns la rezultatul final:

Sper sa va placa!



P.S. Nu uitati de GIVEAWAY!

With love,

Share:

94 comentarii

  1. p.s: te astept si la mine pe blog , am revenit in blogosfera:)

    ReplyDelete
  2. superb! eu sunt una dintre cele care nu stiau de aceasta metoda *blushing*

    ReplyDelete
  3. ce tare, chiar nu stiam cum se folosesc stampilele :D
    multumesc pt tut <3

    ReplyDelete
  4. Ce bine arata...si vad ca nu sunt singura care nu stia de aceasta metoda :))Pupici
    De unde pot achizitiona stampila asta?

    ReplyDelete
  5. foarte dragut . simplu si de efect :x

    ReplyDelete
  6. niciodata nu mi-a iesit vreo manechiura folosind sablon de genul..:(...poate pur si simplu nu stiu sa-l folosesc...sau oja folosita nu era buna pentru sablon..habar n-am...

    ReplyDelete
  7. mai Andutza , superb, super treaba cu stampilute.foarte finut.pup

    ReplyDelete
  8. Foarte frumos, Anda. Mie cred ca de 2-3 ori maxim mi-a iesit ce-am incercat sa fac cu Konad. :))

    ReplyDelete
  9. Superb modelul :)
    ai folosit placuta M 32? :">

    ReplyDelete
  10. Ce frumos :d Eu nu stiam cum se folosesc stampilele astea, e first time cand vad :D Se vede tare frumos :D pup!

    ReplyDelete
  11. Foarte fumos modelul! Arata minunat!

    ReplyDelete
  12. Wow .. wow .. wow :lol: Deci nu am mai vazut asa ceva , nici nu am crezut ca exista aceasta stampila . E super !! Se vede foarte frumos pe unghie ;)

    ReplyDelete
  13. Ce bine ca ai facut si tutorial! tot auzisem de Konad, dar nu am vazut niciodata cum se foloseste propriu-zis! :) :*:*

    ReplyDelete
  14. Monica - Pisica albastra2 March 2011 at 16:58

    imi place foarte mult acest model! e fix pe gustul meu!
    si chiar si-a facut foarte bine treaba de a camufla ce era de camuflat daca asta era scopul, eu nu vad nimic in neregula cu unghiutele tale decat putin la baza lor :)
    iar modelul e chiar decorativ, finut si feminin. nu pare a fi ceva de genul "last resort", ci ceva deliberat si lucrat cu migala.

    ...eu nu inteleg inca cum "functioneaza" unghiile cu gel, stiu insa ca ale tale imi plac, altele nu :)))

    ReplyDelete
  15. Imi place :) e foarte finut!

    ReplyDelete
  16. Ma uimesti de fiecare data cu unghiile tale 8-> . A mele se rup foarte repede din pacate si nu reusesc sa le tin lungi pentru mult timp. Te pup:*

    ReplyDelete
  17. Arata super, m-am gandit sa imi iau si eu placute si stampila, par usor de folosit :D pup

    ReplyDelete
  18. Nici n-aveam idee cum se folosesc chestiutzele astea ! Arata super :)!

    ReplyDelete
  19. Cand am vazut modelul de pe unghii ma gandeam prin ce procedeu l-ai realizat si uite ca mereu aflu cate ceva nou de la tine :)
    Chiar nu stiam cum se foloseste o stampila de genul acesta,mi se pare foarte interesanta.
    :*

    ReplyDelete
  20. Tu ai vreodata unghiile crescute inestetic?! Serios? Eu le gasesc mereu adorabile,la fel ca machiajele tale.Pup!

    ReplyDelete
  21. de unde ai lua konad? avem in tm? :D modelul e asa de feminin, las vedea si pe unghile unei mirese ;)

    ReplyDelete
  22. Uite ca eu nu stiam cum se face stampila. Mi-am luat din strainatate o placuta metalica cu forme crezand ca e altceva si habar n-aveam cum sa o folosesc. Thanks :)

    Pupici!

    ReplyDelete
  23. ai un tag pe blogul meu. :* http://chocos-pretty-things.blogspot.com/2011/03/tag-mini-giveaway.html

    ReplyDelete
  24. De cand tot zic sa imi iau si eu niste modele sa imi "trag" o stampila pe unghii!
    Ti-a iesit dragut!

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. ce dragute is :X:X nu stiu de ce dar mie nu imi merge :( mi se usuca foarte repede, indata ce iau forma pe stampila :( ( ii drept, stampila si matrita nu cred ca e "de firma", dar,totusi, lacul e konad, si c\chiar nici asa nu ii vad problema )

    ReplyDelete
  26. Stiam de stampilele astea, da nu stiam cu se folosesc ;)) si de cnd zic k imi iau o placuta. Am vazut la 5 lei :D
    T pup :*
    (Madalina-Buzau)

    ReplyDelete
  27. super dragut! nu mi'am facut niciodata modele cu stampile, dar vad ca e f ok:D
    thx for the tip:)
    pupici: *

    ReplyDelete
  28. Si eu aveam o manichiurista care avea set cu stampila, insa din pacate salonul a dat faliment si ea a plecat cu tot cu placute si stampile :))
    Mi-am cumparat si eu de curiozitate dintr-un magazinas de cartier un set cu placuta si stampila, insa mare branza n-am reusit. Tind sa cred ca exista stampila si placute "speciale", adica originale, care chiar sunt bune.
    Parca ma tenteaza si pe mine sa investesc in asa ceva, insa pretul unui kit pt incepatori mi se pare destul de mare. Cand voi fi pe banii mei sigur voi incerca si asa ceva. Pana atunci admir la altii.
    Apropo..foarte dragut modelul. Asa ceva as purta si eu.
    Mi-ai facut o pofta sa ma duc la manichiurista pentru un model pe unghii ...:))

    ReplyDelete
  29. Ce unghii perfecte ai!!! N-am ma vazut pana acum stamila pt modele, interesant dar nu ma tenteaza, cred ca trebuie muuulta rabdare, iar eu nu am :D. pup

    ReplyDelete
  30. Make-up by Dina - multumesc! Welcome back!:)

    ReplyDelete
  31. Bloo Smile - hehe!:) Ma bucur ca n-a fost inutil tutorialul atunci. :)
    De mult vroiam sa fac o asemenea postare dar ezitam tocmai din cauza asta. :)

    ReplyDelete
  32. Ally - multumesc!:)
    Ma bucur ca v-am ajutat then!:D
    Pupici!

    ReplyDelete
  33. simi_for - multumesc frumos!:)
    Asa prin magazine nu stiu unde se gasesc, dar am gasit un site: http://www.micmag.ro/

    ReplyDelete
  34. Ioanna's Blog - asa e!:) Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  35. bondarica - sunt mai multe posibilitati pentru care probabil nu ti-a mers:
    - nu e bun lacul;
    - nu e bun discul;
    - nu ai luat folia de protectie de pe disc
    etc. :)
    Sper ca te-am putut ajuta.
    Pup.

    ReplyDelete
  36. modniza - ma bucur ca iti place! Pupicei!

    ReplyDelete
  37. Camelia - :)) Dar e atat de simplu! Eu pun model cu stampila cand vreau sa fac ceva rapid. :))
    Pupicei!:*

    ReplyDelete
  38. Mihaela - multumesc!:)
    Daa!:D E m32. Pana sa-mi zici tu eu nici nu stiam, m-am uitat cand am vazut comentariul tau...:)))))

    ReplyDelete
  39. Lauren - iooi, ce ma bucur ca a fost de ajutor postarea!:)

    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  40. cOokie jar - :))))) Ma bucur ca am fost prima la care ai vazut asa ceva then!:*
    Ma bucur ca iti place!
    Pupicei!

    ReplyDelete
  41. Andreea - ☺ I'm glad it was useful!:*

    ReplyDelete
  42. Monica - Pisica albastra - :))) pai mie imi place sa le fac cat mai finute si cat mai naturale. Nu suport "lopetile". :))

    Da, se vede tare ca sunt crescute si la baza, dar intre french si unghie e mai inestetic daca nu acopar. :)

    Ma bucur tare ca iti place!:*

    ReplyDelete
  43. Byutzika - :) Ma bucur ca reusesc sa fac asta. :)

    Nici ale mele nu rezista, dar gelul ma ajuta mult.:*

    ReplyDelete
  44. Adina - sa-ti iei, chiar sunt usor de folosit. :*:*

    ReplyDelete
  45. Rotsin - hehehe! E extrem de simplu, vezi?:D
    Pup u!

    ReplyDelete
  46. Andreea - :)))) u made my day! Thank you! Pai sa stii ca peste inca 7 zile o sa arate cu adevarat inestetic si o sa trebuiasca sa le refac. :)

    ReplyDelete
  47. adizzy - am primit setul asta!:(
    Sunt in piata Flavia, dar nu sunt originale. Cred ca functioneaza bine si alea.

    ReplyDelete
  48. iela - :) Eee, acum i-ai gasit adevarata intrebuintare!:))
    Pup u!

    ReplyDelete
  49. Chocolate - thank yooou! O sa-l fac curand!:*

    ReplyDelete
  50. Ela - multumesc.:)
    Sa-ti iei, te salveaza de multe ori cand vrei ceva dragut and easy to do!

    ReplyDelete
  51. Not Beautiful Enough - multumesc frumos!:)

    ReplyDelete
  52. Stefi - trebuie sa fi foarte rapida, ca se usuca extrem de repede.

    ReplyDelete
  53. Madalina-Buzau - da, acum se gasesc peste tot, chiar daca nu sunt originale. :)
    pup.

    ReplyDelete
  54. Special K - ma bucur ca iti plac!:*

    ReplyDelete
  55. Cristina - poti sa-ti iei set doar cu un lac si stampila si vreo 3 placute, cred ca ai iesi mai ieftin pentru inceput. pup.

    ReplyDelete
  56. Federova - nu-s chiar asa perfecte. :) Sunt extrem de subtiri si se rup imediat, doar cu gel le pot tine asa. :)

    Sa stii ca pentru stampile nu e nevoie sa ai atata rabdare, merg repede. :)

    ReplyDelete
  57. eu o sa ma leg de gel,arata prea bine dupa o luna! la mine dupa vreo saptamana deja incepe sa se produca lifting... nu faci odata un tutorial pt aplicarea gelului? :"> pupici:*

    ReplyDelete
  58. Buna Anca, nu prea ti-am scris pe blog dar te urmaresc demult cu interes.Ma bucur ca ai facut un astfel de tutorial pentru ca eu am primit cadou o stampila ca a ta dar inca nu am folosit-o pentru ca astept sa imi creasca unghiile:)O sa imi fie mai usor acum ca stiu exact pasii.Pe langa astea am o intrebare, ai incercat vreodata tehnica water marble?Am descoperit-o de curad si imi place tare mult si sper sa o pun in aplicare curand si sper sa imi reuseasca:).Multi pupici de la mine:)

    ReplyDelete
  59. Foarte frumos modelul si delicat :)
    te pup

    ReplyDelete
  60. Cristina S. - sa stii ca sunt multi factori care influenteaza chestia asta. De obicei e unghia de vina, dar la fel de bine se poate sa nu fie gelul bun sau tehnica manichiuristei.

    O sa tin cont de sugestia ta, dar nu stiu daca voi reusi sa fac asa ceva, ar dura mult prea mult.

    ReplyDelete
  61. ingrid - Anda...:P

    O sa vezi ca e super simplu sa folosesti stampiluta si merge chiar si pe unghiute mici. Inca nu am incrcat tehnica water marble, desi tot zic ca o sa o fac. :))

    ReplyDelete
  62. ank_adaus - sigur o sa-ti iasa la fel, aici nu mai e ca la pictura. Oricine isi poate pune stampilute, trebuie doar sa te obisnuiesti. :)

    ReplyDelete
  63. foarte dragut! nici eu nu stiam cum sa folosesc, daca mi le face de obicei nail artista :) eu doar ma lacuiesc cu unghiile simple :) de unde imi iau? si eu vreau!

    ReplyDelete
  64. buna. in legatura un unghiile am o dilema:D cum se realizeaza modelul din imagine? cu sclipici?
    link. ms mult
    http://images9.okr.ro/auctions/2010/02/23/243615939-1914244-700_700.jpg

    ReplyDelete
  65. siginutz - am pus un site mai sus, de acolo poti lua. Asa din magazine habar n-am...:-??
    Ma bucur ca-ti plac!:*

    ReplyDelete
  66. ioana - da, e sclipici de doua feluri (mai mare si mai mic), presarat sub gel. :)
    Uita-te aici, poate te ajuta: http://andazelenca.blogspot.com/2010/11/notd-glitter-mania.html
    Sunt mai multe metode, asta e doar una dintre ele. Il mai poti presara cu un betisor de cuticule pe unghie.

    ReplyDelete
  67. Mi-am cumparat si eu o stampila Konad. dar era atat de proasta :(( nu se lua deloc pe buretelul ala :(( asa ma oftic :-<...

    Oricum sunt happy ca ai postat NOTD :D Yeey :))

    ReplyDelete
  68. multumesc mult pt raspuns. as vrea sa.mi fac asa ceva casa. eu acum am unghii cu acril,french simplu. cum as putea sa.mi fac modelul? cum explici tu in acl post? dau unghia cu lac si introduc in sclipici? sau pot sa dau cu lipiciul acela cu care s lipesc tipsurile? si cu ce as putea sa modele sclipiciul ca sa iasa ceva de genu :
    http://194.88.148.151/Unghii-false-iasi/8803ca1d81b08d2ac/500/0/1/80/Unghii-false-iasi.jpg
    multumesc mult si sscuze pt atatea intrebri,dar nu am pe cine sa intreb

    ReplyDelete
  69. Oana Maria - sigur e Konad? Ca multe din alea fake sunt facute foarte prost, am si eu una si nu se ia mai nimic.
    Sau verifica, s-ar putea sa fi lasat folia de protectie pe disc si atunci n-are cum sa se ia pe stampiluta.
    HTH!

    ReplyDelete
  70. ioana - da, ori asa, ori presari cu betisorul, cum arat si in postare. Eu nu te-as sfatui sa pui in lipici, e mai bine in lac.

    Aplici lacul cu forma dorita si ai grija sa nu depasesti cu sclipiciul, o sa iasa. :)
    Daca te ajuta, incearca sa cauti tutoriale pe Youtube, sunt o gramada, cu diferite tehnici. :)

    ReplyDelete
  71. Ce pacat ca la noi nu prea se gasesc prin magazine cele originale,doar on-line si la un pret destul de piperat!
    Nu te-a durut niciodata inima folosind razatoarea pe placute?:)
    Eu am placuta de la Essence si e la fel de buna ca si Konad,eu o folosesc cu un card in loc de scraper,nu zgarie deloc!!!
    Felicitari pentru intregul blog:*

    ReplyDelete
  72. Anda, de nuj cate zile imi amintesc sa intru la tine sa vad de unde sa imi iau stampila si cand ajung la calc is tot contratimp si uit :D ma uit acu dupa link, mi-o fi scapat, thanks :) :*

    ReplyDelete
  73. siginutz - hai ca l-am cautat eu mai sus: http://www.micmag.ro/

    ReplyDelete
  74. Evelyn - asa e. Nu, nu ma doare inima!:)))) Ca doar functioneaza si daca sunt zgariate. :D

    De placutele de la Essence n-am auzit, o sa ma interesez...

    Multumesc mult!:*

    ReplyDelete