Review - Vichy Normaderm Tri-Active Anti-Imperfections Hydratating Cream

Fetelor, am gasit minunea!!! Cel putin pentru mine...:)
Unele dintre voi stiti, altele nu, ca nu am un ten perfect si ca ma lupt si eu cu "nesuferita" acnee. 
De aproximativ 6 luni nu mai stiam cum sa opresc monstruletii care imi invadasera fata, am incercat nenumarate creme, dar tot nimic. Pana am intalnit noua crema de la Vichy Tri-active.
Am aflat de la o prietena de promotia din farmacii la aceasta crema in varianta de 30 ml, la doar 41 lei + o apa termala CADOU. Eu am luat-o de la farmacia Dona, dar ma gandesc ca se gaseste la mai multe farmacii. Apa termala se primeste la orice crema pentru ingrijirea fetei Vichy.
Vreau sa spun ca dupa doar o saptamana, mi-au disparut toti monstruletii.  Ma gandesc ca dupa o luna totul o sa fie si mai perfect. Un alt lucru care m-a impresionat e ca lasa tenul super hidratat.
Eu sunt mai mult decat incantata de ea, iar daca decideti sa o cumparati,  va doresc sa functioneze la fel de bine si la voi!

Si acum descrierea oficiala:

"Dupa ani de cercetare, laboratoarele Vichy au descoperit ca, pentru a intrerupe cercul vicios al problemelor recurente ale tenului, acesta are nevoie simultan de:

  1. TRATARE - pentru a reface o epiderma sanatoasa;
  2. MATIFIERE - pentru ca excesul de sebum se oxideaza si provoaca iritatii;
  3. HIDRATARE - pentru ca un ten deshidratat acumuleaza celule moarte la suprafata, iar aceasta optureaza porii
INGREDIENTE: 
  • tehnologia hydra-peeling - acid salicilic + acid glicolic + LHA - reduce toate problemele tenului: cosuri, puncte negre, pori dilatati, luciu, roseata;
  • siliciu + perlitia - pentru a matifia tenul instantaneu si de durata;
  • glicerina si uleiuri usoare - pentru o hidratare continua 24 h.

REZULTATE:
Tripla eficacitare intr-un singur gest:
1. Trateaza problemele tenului;
2. Hidrateaza;
3. Matifiaza.

FARA PARABENI - HIPOALERGENIC - NON-COMEDOGENIC.
*sursa: www.vichyconsult.ro


** Tin sa precizez ca aceasta crema este recomandata in cazul acneei juvenile. Daca aveti probleme mari va recomand sa mergeti la un medic dermatolog, el stie cel mai bine ce sa va recomande.

Pupicei,
Anda.

Share:

66 comentarii

  1. Anda si eu sunt foarte multumita de crema. Chiar isi face treaba cum trebuie :)

    ReplyDelete
  2. Chiar suna bine. Acum am postat si eu despre lupta nesfarsita cu acneea si am uitat sa mentionez ca intr-o perioada foloseam Normaderm-ul clasic. Nu mi se parea ca face altceva in afara de a hidrata. Sa ne spui cum evolueaza situatia tenului tau.

    ReplyDelete
  3. Si eu am problema asta cu monstruletii si pana cum nu am gasit un produs care sa functioneze. M-ai facut curioasa in legatura cu crema Tri-active.
    Kisses :*

    ReplyDelete
  4. Dar cum nimic nu e perfect, nu are factor de protectie:)) oare crema asta tri-activa e acelasi lucru cu crema de zi normaderm antiimperfectiuni..si doar i-au schimbat denumirea? eu asa tind sa cred:-?

    ReplyDelete
  5. Oana - n-ai idee cat ma bucur si eu ca isi face treaba!:D
    Pup.

    ReplyDelete
  6. mint - aceasta este o formula noua. Merita incercata. La mine a facut minuni. :)

    ReplyDelete
  7. Rotsin - eu sunt incantata de ea. Am tot incercat o gramada de creme si toate erau apa de ploaie. Asta chiar isi face treaba. kiss uuuu!

    ReplyDelete
  8. Alexxa - ehhh, eu sunt multumita ca are efecte anti-acneice, acuma asta e!:D
    Apkicam un fdt cu spf si gata. :D
    De exemplu cele de la Vichy au spf 15 parca.
    Nu este aceeasi crema.
    Am citit pe pagina lor de Facebook ca normadermul ala pe care il sti tu e recomandat celor cu ten mixt/gras fara tendinte acneice si care isi doresc matifiere.
    Asta lupta mai mult cu monstruletii!:D
    Eu sunt extrem de multumita de ea, pe bune, daca numai intr-o saptamana am avut rezultate, iti inchipui!:D
    Stii tu ca am vb noi pe fb despre problemele astea!:))

    Pup u.

    ReplyDelete
  9. Am si eu o mostra :D si am s-o incerc:D, sunt chiar curioasa:)
    Acum iti rasfoiam mai bine blogul, citeam postari vechi: review-uri Elf (felicitari pentru castigarea concursului:D, waw cosmetice pt. 6 luni:O), machiaje (:X), creatiile tale (frumusei de tot cerceii:X:X:X). E chiar o delectare sa ma uit la tine pe blog, foarte frumos structurat:!:D:*

    ReplyDelete
  10. Glad u found smth that works :P

    pup!:*:*:*

    ReplyDelete
  11. O sa cumpar si eu crema cat de curand :D Am avut si varianta clasica Normaderm si mi s-a parut chiar buna, insa dupa o perioada cred ca s-a obisnuit tenul meu cu ea ca nu mai avea niciun efect.
    De-abia astept sa incerc noua formula :)
    Te pup Anda! :*

    ReplyDelete
  12. Alexxa - nu stiu cat iti vei da seama cu o mostra, dar incearca, asa, ca idee!:D
    Ohhh, cat ma bucur sa aud pareri dinastea, imi creste inima, pe bune. Pun multa pasiune in ceea ce fac aici pe blog si inseamna mult pt mine.
    Iti multumesc!:*:*

    ReplyDelete
  13. Special K - ahhh, me too!:D
    Pup!:*

    ReplyDelete
  14. Gingerrr - daca ai avut si normadermul simplu sigur o sa te intelegi si cu asta, care e ceva imbunatatit.:D
    pup.

    ReplyDelete
  15. Michelline - tnx! Verific acu'...:D

    ReplyDelete
  16. La mine s-au vazut rezultate foarte bune cand am folosit Effaclar K, iar acum incerc Keracnyl (Ducray). Despre ultima inca nu stiu ce sa spun, e inca in teste. E a doua oara cand aud lucruri bune despre Tri-activ, m-ai facut foaaaarte curioasa :)

    ReplyDelete
  17. sa stii ca si eu incerc sa ma conving sa mi`o cumpar de cateva zile.. si postul tau e binevenit :) oricum mai asteptam informatii cu evolutia tenului tau :)
    pupici

    ReplyDelete
  18. misha - si pe mine m-a tentat ivatherm, era un set format din 3 produse la 80 lei, dar nu dispuneam de atatia bani atunci. Mie nu-mi pare rau ca am luat Vichy!:D
    pup.

    ReplyDelete
  19. Miuri - daca nu ai probleme foarte mari (severe), eu zic ca o poti incerca. Varianta la 30 ml e mult mai ieftina.
    Evolutia e una super buna pana acum (dupa doar o sapt), daca se intampla ceva rau, va anunt, normal. Desi nu cred ca sunt sanse...:)

    ReplyDelete
  20. si eu folosesc aceeasi combinatie,dau apa termala,apoi crema si chiar se vede efectul.inca mai au in farmacii oferta cu crema+apa termala cadou?eu mi-am luat de curand normadermul si farmacista nu a zis nimic.hmmm...

    ReplyDelete
  21. iela - eu cred ca mai e valabila oferta. Eu cand am cumparat crema am specificat in mod special ca vreau crema la oferta cu apa termala. S-au fofilat putin ca nu stiu daca mai au si ca cica se uita in spate. mi-au adus totusi una, daca nu nu as fi cumparat-o, ma duceam in alta parte. Kiss!:*

    ReplyDelete
  22. Buna.crezi ca aceasta crema m-ar ajuta in condintiile in care eu am tenul uscat,cu tenta acneica doar in zona T(mai precis in jurul gurii)?De fapt zona T e singura care e si mixta.

    ReplyDelete
  23. Anonim - sincer nu stiu ce sa iti spun. Eu am tenul gras si nu mi-am facut probleme de genul asta. Tu probabil ai ten mixt daca zici ca ai tenta acneica doar in zona T. S-ar putea sa-ti fie buna, dar mai bine intrebi un medic dermatolog sau chiar poti intreba pe pagina oficiala de Facebook a celor de la Vichy. Acolo poti primi un raspuns avizat.
    pupici.

    ReplyDelete
  24. Buna Anda :) Ma bucur ca iti e ok cu crema. Eu una prefer sa folosesc creme cu acid salicilic/aha pentru care sa stiu si concentratia :) Nu ca ar conta neaparat, insa macar sa stiu ca au o concentratia indeajuns de mare incat sa aiba efect.
    Apropo, o mica sugestie: culorile neon foarte deschise (cyan de exemplu) sunt foarte greu de citit. De fiecare data trebuie sa selectez textul respectiv sa vad ce scrie :) Poate pe viitor ai putea sa folosesti niste culori mai lizibile?:D

    ReplyDelete
  25. Epurica - da, ador crema!:D
    Nici rozul ala nu se vede bine la tine?
    Cu albastrul am inteles, n-o sa-l mai pun. :)
    pup.

    ReplyDelete
  26. Mi-am cumparat-o si eu zilele trecute,dupa ce am vazut-o pe blogul tau :D
    Astept sa vad ce efect are la mine

    ReplyDelete
  27. Am uitat sa zic ca eu nu am gasit-o cu apa termala cadou :(
    Dar e buna si asa.La urma urmei crema era cea care ma interesa!

    ReplyDelete
  28. @ SWEET CRAZY LOLLIPOP - sper sa functioneze si la tine. Imi pare rau ca nu ai gasit-o cu apa termala. Dar ai intrebat de oferta? Trebuiau sa ti-o ofere la orice crema Vichy pentru ingrijirea fetei cumparata.

    ReplyDelete
  29. buna:)...luni mi-am cumparat si eu crema..imi place cum hidrateaza dar momentan nu am observat nici o difernta:(....tu dupa cat timp ai inceput sa observi difernta si cand ti-o aplicai?pup

    ReplyDelete
  30. @ Ana - dupa 2-3 zile am si observat deja diferenta. Chiar a functionat super rapid la mine.
    Eu zic sa mai astepti, in unele cazuri isi face efectul dupa o luna.
    Sper sa fie buna si pt tine totusi!:)
    Trebuie sa ai in vedere oricum ca o crema nu poate functiona la toata lumea, pentru unii e buna, pentru altii nu.
    Sper sa nu fie cazul tau.
    Pupici.

    ReplyDelete
  31. totusi, de luni pana azi e foarte putin timp, nu te ingrijora. :)

    ReplyDelete
  32. oki:)..multumesc pentru sfat! si eu sper:D pupici

    ReplyDelete
  33. :))...da asa este...doar ca eu sunt foarte nerabdatoare sa observ difernta:D...de cativa ani ma tot lupt cu problema aceasta...e bine ca nu este accentuata...dar totusi este si ma deranjeaza....iar atunci cand am citit ca la tine a functionat am fost foarte entuziasmata..si am devenit si mai nerabdatoare:)..

    ReplyDelete
  34. Ana - te inteleg perfect, la fel a fost si in cazul meu!

    ReplyDelete
  35. Anda, cum iti merge in prezent cu crema Normaderm Triactive? Aceleasi rezultate bune? sau nu mai vezi nicio schimbare, nici in bine, nici in rau?

    ReplyDelete
  36. Ada. A - e bine, imi merge inca bine cu ea. Inainte sa o folosesc imi simteam si tenul asa, iritabil. O fi avut el ceva, era dereglat sa zic asa. Acum mi-e bine, il simt normal.
    Imi mai iese un cos-doua acolo, dar uneori e vina mea, ca nu ma pot abtine si ma "piscalesc" pe fata. :))

    ReplyDelete
  37. Multumesc pentru raspuns, Anda. Nici eu nu stau cuminte, tot timpul cu mainile pe ten. :) Uf...trebuie sa ne dezobisnuim..:) Sper sa-ti mearga bine cu ea in continuare!;)

    ReplyDelete
  38. Ada.A. - da, e musai sa ne abtinem, ca de multe ori imi fac cosuri singura. :(
    Si eu sper, iti dai seama. :)
    kiss!

    ReplyDelete
  39. pana cand este valabila promotia cu Apa Termala cadou?

    ReplyDelete
  40. Anonim - nu stiu sincer. Cred ca e valabila toata luna...

    ReplyDelete
  41. Am testat si eu crema 2zile (dintr-o mostra). In sfarsit!:) Sunt uimita de primele rezultate. In prima zi nu am putut obs. mare lucru, insa a doua zi cicatricea mea problema era schimbata...in bine. O sa-mi iau si eu crema asta. Vad ca se gaseste si in format economic, la 30ml si costa cam 43ron > accesibil as zice.

    Anda, ai luat-o cumva de la farmacia Dona? Imi place sa merg la Dona, mereu gasesc produse la un pret bun. De ex. Effaclar Duo de la La Roche Posay era luna trecuta parca undeva la 56ron (promotie), pe cand in sensiblu o gaseai la aprox 67ron. Iar daca ai si card la ei, mai ai inca 5%reducere. Cool,nu?:) Pup.

    ReplyDelete
  42. Ada.A. - Serios? Nu stiam ca funcyioneaza si pt cicatrici! How cool is that? :) Am si eu doua cicatrici pe fata, dar nu s-a schimbat nimic la ele. :(
    Oricum, tenul meu e mult mai bine.
    De la Dona am luat-o si eu, am dat 41 de lei pe ea + apa termala cadou. Intr-adevar au preturi bune.

    ReplyDelete
  43. mi am luat si eu crema..
    am reusit in sfarsit..
    am o intrebare:
    de cate ori o folosesti pe zi??
    1 sau 2?
    merci mult...
    :x

    ReplyDelete
  44. Alle - la inceput o foloseam dimineata si seara. Acum ma dau cu ea doar o data pe zi. Uneori dimineata, uneori seara, depinde. :)

    ReplyDelete
  45. Pentru mine nu numai ca nu a facut bine,dar a facut mai mult rau. Nu stiu de ce pentru ca am urmat pasii curatirii tenului in prealabil si demachierii corespunzatoare, cu produse din aceeasi gama, si nici tenul meu nu era unul cu probleme. Am incercat sa o folosesc zilnic dimineata si seara timp de doua saptamani si rezultate din ce in ce mai rele. Nu spun ca e o crema rea, din moment ce sunt fete pentru care a facut minuni, dar nu s-a potrivit deloc tipului meu de ten. Mi-au aparut f multe cosuri si cosuri cum eu nu am avut niciodata. Imi pare rau pentru comentariul negativ,dar m-am gandit sa va impartasesc si voua experienta mea...una neplacuta de altfel.

    ReplyDelete
  46. Andreea - ne e problema ca ai scris un comentariu negativ, e normal sa nu ne mearga la toate cu aceeasi crema. Imi pare sincer rau ca nu ti-a mers cu ea. Sper sa o gasesti pe cea potrivita pentru tine!:*:*

    ReplyDelete
  47. Am luat si eu crema ... au trecut 5 zile si inca nu am obs efecte vizibile .. sper sa functioneze in timp .

    ReplyDelete
  48. La mine nu a functional exceptional...si o folosesc de o luna. La reclama care i se face..ma asteptam la mai mult.

    ReplyDelete
  49. Anonim - eu zic sa ai rabdare macar o luna. Cam atat timp ia sa iti dai seama cu adevarat de efectele unei creme. pupici. Si eu sper sa iti mearga bine cu ea.

    ReplyDelete
  50. Floriana - efectul e diferit de la ten la ten!:-??
    Si eu am o prietena care a fost dezamagita de crema. Mie mi-a facut bine.
    pupici.

    ReplyDelete
  51. Am cumparat-o imediat ce am citit acest blog. Am cumparat-o cu tot cu apa termala chiar daca nu era la promotie si am inceput "tratamentul". Trebuie sa recunosc ca prezentam la acel moment o acnee severa. Dupa doua saptamani, chisturile tot nu au disparut, insa pot spune ca tenul arata mai hidratat, iar cosurile nu erau atat de purulente( apropo, au limitat si petele lasate in urma cosurilor)
    Dupa doua saptamani de folosit, inca nu era deloc multumita asa ca am sunat un medic dermatolog: mi-a spus sa incetez tratamentul daca nu si-a facut inca efectul mai deloc si sa vin la dermatologie. Mi s-a prescris un tratament special pt tenul meu si problemele mele( acneea e datorata in cazul meu chisturilor ovariene si iau antibiotic, folosesc produsele Effaclar!)
    Sfat prietenesc, daca acneea este severa mergeti la medic cat de repede si rezolvati ....nu lasati ca mine sa treaca timpul pana se agraveaza situatia.
    Dupa ce am inceput tratamentul dermatologic adica doua saptamani fata mea este aproape perfecta.... si rezultatele sunt garantate.

    ReplyDelete
  52. Alina - ma bucur ca ai lasat acest comentariu, sper sa inteleaga fetele ca in cazurile astea, o crema oarecare nu e de ajuns si e nevoie de un consult la dermatolog. Eu am acnee juvenila si imi e bine cu ea. Totusi, ma tenteaza si pe mine Effaclar!

    ReplyDelete
  53. Acelasi lucru l-am facut si eu dupa ce am citit acest blog,am dat fuga la farmacie sa cumpar crema tri active.Prima farmacie in care am intrat nu am gasit,mi-au zis ca ei nu au produse de la vichy,bun,nicio problema,ma duc la urmatoarea si imi zic ca doar ce au adus si doar ce au terminat de asezat in raft.Le zic ca vreau si eu o cutie si daca au la promotie cu apa termala cadou si mai bine...........dar din pacate pt mine au zis ca nu mai este aceasta promotie si ca daca vreau si apa termala sa cumpar separat.Le zic ca nu,vreau doar o cutie de 30 ml.Imi zice 'ok' farmacista si 'va costa 78,10 lei .Era sa cad jos din picioare cand am auzit,stiind ca voi ati gasit cutia 30 ml +apa termala la 41 lei si ma gandeam ca daca nu mai au promotia aia acum sa coste maxim 55 lei.Ii zic farmacistei ca vreau de 30 ml nu de 50 ml si imi zice ca da,cea de 30 ml costa 78,10 lei.M-am uitat la ea,i-am platit,mi-a dat crema si am plecat acasa razand ironic,si gandindu-ma ca puteam sa comand de pe net crema de 50 ml la 62,91 lei,si economiseam ceva bani.Dar asta e,tot ce sper e sa functioneze,ca daca nu ma duc la farmacista si ii jumulesc tot parul din cap la cati bani am dat si sa nu isi faca efectul.

    ReplyDelete
  54. Silvia - ai dat extrem de mult pe crema, intr-adevar atat costa cea la 50 ml. Trebuia sa o mai cauti si in alte farmacii. :(
    Sper sa-ti merarga cu ea. Pupici.

    ReplyDelete
  55. Da,asa este,trebuia sa caut la mai multe farmacii si daca tot nu gaseam mai ieftin veneam acasa si faceam comanda de pe net,am vazut ca pe net este vreo 36 lei cea de 30 ml...........Oricum nu conteaza daca da rezultate :*

    ReplyDelete
  56. Buna Anda! Vrei sa participi la Provocarea Normaderm pt ca ai cumparat crema Tri Activ? Imi trebuiesc prieteni care au bonul pt ca au cump aceasta creama. Eu am castigat in prima etapa si acum sunt premii si mai super!!..petreaclaudia@gmail.com

    ReplyDelete
  57. claudia - ba da, vreau. Trebuie sa caut bonul. Sa-mi trimiti invitatie pe mail te rog.

    ReplyDelete
  58. Buna Alexandra! Ti-am trimis! Trebuie sa-ti faci cont,sa-l activezi si sa treci datele de pe bon. Ai grija sa folosesti date reale si nr bun de tel deoarece in prima etapa au pierdut multi premiile din aceasta cauza. Eu le-am primit lunea trecuta. Ar mai trebui sa gasim 3 persoane care au cumparat crema Tri activ....5 este minimul pentru inscrierea in etapa 2. Mai citeste prin regulament ca sa stii stii despre ce este vb mai exact. Este super concursul! Au dat 1000 de premii in prima etapa! Acum apelez la fetele care citesc acest forum daca au crema si bonul sa dea de stire ca sa castigam niste premii frumoase! Pana pe 18 ian ne putem inscrie! Multa bafta!

    ReplyDelete
  59. claudia - mai cunosc eu una, o sa o contactez. :)

    ReplyDelete
  60. Fetelor si eu am creat un grup. Cine vrea sa mi se alature sa ma contacteze. Pupici :*

    ReplyDelete
  61. Claudia - vezi ca nu am primit inca nici un mail de la tine.

    ReplyDelete
  62. poate n-am trecut bine mail-ul. lasa-mi-l tu aici. pup

    ReplyDelete
  63. este bine sa ne unim si sa facem un sg grup, deoarece castigam toate, daca castiga una. eu am creat grupul deoarece sunt castigatoare in prima etapa si nu trebuia sa cumpar crema....oana, stii cumva daca ma pot baga si in grupul tau dc sunt castigatoare in epapa ? pup

    ReplyDelete
  64. sper ca acum a ajuns. cred ca n-am copiat bine mail-ul tau....dc nu primesti nici azi, lasa-mi aici mail-ul tau. mai sunt 24 de zile! pup

    ReplyDelete
  65. mi-am cumparat crema de vreo 3 zile si m-am logat pe vichy...m-ar interesa concursul:D

    ReplyDelete