LOTN: Retro Chic (New Year's Eve Make-up)

Ok, nu e neaparat un look pentru Revelion, nu e nici atat de spectaculos (ma gandeam chiar sa nu-l postez pentru ca nu sunt foarte multumita de poze), dar eu zic ca ar merge purtat intr-o astfel de seara. Este suficient de dramatic (datorita coditei mai groase), e classy si extrem de simplu de facut. Si in plus, am adaugat si putin glitter, sa fie mai sparkly. :)) Am sa va fac si o mica demonstratie. Sper sa va placa totusi si sa nu va plictisesc. Maine o sa incerc sa revin cu un machiaj mai dramatic si mai complex.



Asa am procedat eu pentru a face totul mai usor:

1. Am aplicat scotch, ca sa imi fie mai usor sa creez unghiul:

Am desenat conturul:

 Am umplut cu Elf Studio Cream Eyeliner:

 Apoi am aplicat peste fard negru, ca sa reziste mai bine. Am inlaturat scoth-ul si am finisat totul:


 Pe pleoapa de jos am aplicat si putin glitter:
 Si apoi am aplicat highlight in coltul interior al ochiului:


Produse folosite pentru ochi:



- Elf Eyelid Primer;
- Elf Quad - Brownstone;
- Ga-de Jewels Eyeshadow Palette;
- Nyx Jumbo pencil - Milk (aplicat in coltul interior al ochiului);
- Liquid Eyeshadow Avon Color Trend;
- Elf Cream Eyeliner - Black;
- Wet'n'Wild Mega Shimmer - Pearl;
- Glitter Eulenspiegel - argintiu cu irizatii multicolore;
- Mascara Maybelline Colossal;

Produse folosite pentru fata:
- Revlon Colorstay foundation (180 Sand Beige) + Vichy Aera Teint Pure Creme (12 Opal);
- Avon Loose Powder;
- Pudra bronzanta Elf - Luminance.

Produse folosite pentru buze:
- Elf Studio Lip Stain - First Date (perfect pentru aceasta ocazie pentru ca nici nu se simte pe buze, deoarece coloreaza buzele, nu e ca un ruj normal).

Cam atat! Sper sa va placa. :*


Day #18 - Your favorite beauty guru :
Michelle Phan - pentru ca e foarte inventiva si pentru ca e cute. :)
Day #19 - Your favorite look from a beauty guru :
Imi plac toate, mi-ar fi greu sa aleg. Il voi pune pe ultimul, pentru ca e special pentru perioada Revelionului.


P.S.: Nu uitati sa participati la giveaway. Mai aveti timp pana maine la ora 23:59.


Kisses,

Share:

62 comentarii

  1. waw acest look imi place foarte mult! Am sa incerc neaparat!

    http://de-vero.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ce ochi frumosi ai:X...este foarte buna ideea machhiajului, foarte placut, usor de realizat, simplu si de efect:*

    ReplyDelete
  3. suntem gand la gand, anda! ceva similar intentionez sa port si eu maine seara! bineinteles ca nu-mi va reusi mie astfel, insa...pe-aproape daca e si tot va fi bine! :))
    este foarte practica insa ma infioara ideea aplicarii acelei benzi adezive intr-o zona unde pielea e atat de subtire si de sensibila...prin urmare, intreb: daca inainte aplic banda pe mana pentru a-si pierde din aderenta, va fi ok?
    thanks, kisses!(ilda76)

    ReplyDelete
  4. Ce frumos e ! Chiar imi place simplu asa cum e, iar sclipiciul merge numai bine ! ;D

    ReplyDelete
  5. DeVero - ma bucur ca iti place!:*

    ReplyDelete
  6. bondarica - puteau fi si mai frumosi (ca forma zic), dar trebuie sa ma multumesc si sa lucrez cu ce am. :)
    Mersi! Te pup!:*

    ReplyDelete
  7. Foarte frumos si simplu de realizat! <3

    :*

    ReplyDelete
  8. Nu toata lumea are curaj ptr chestii elaborate sau dramatice...so this is perfect for me! ^^

    ReplyDelete
  9. ilda76 - stiindu-te, sunt sigura ca ti se va potrivi ca o manusa acest look!:D
    Da, e foarte bine, asa se si face.
    Pupicei!:*

    ReplyDelete
  10. Ally - chiar ma bucur ca va place, mi-ati luat o piatra de pe inima. :)

    ReplyDelete
  11. Anda imi place machiajul tau` :x
    este destul de simplu`.:d
    am observat ca folosesti fdt Vichy.Cum ti se pare?
    ca si eu am facut un review la fdt si mi`a placut destul de mult.
    Pupici:*

    ReplyDelete
  12. Alexandra - mersi! Asa e, e super simplu de realizat!:)

    ReplyDelete
  13. Anca - ma bucur tare mult!:D
    Apropo, te-ai facut roscata pana la urma?:D:D

    ReplyDelete
  14. Nellz - imi plac cam toate fondurile de ten Vichy, dar preferatele mele raman Normaderm Teint (in special asta) si Aera Teint Fluide. Acesta crema nu e chiar asa potrivit pentru tenul meu si e si mult prea deschis, dar il combin cu Colorstay si imi place enorm efectul.
    pup.

    ReplyDelete
  15. sa stii ca mie-mi place mult desi mie nu prea mi se potriveste si nici nu e pe stilul meu. insa admir mult persoanele care pot sa poarte un astfel de look foarte simplu. congrats, pot sa spun ca e superb si sa stii ca sunt multe persoane care opteaza pentru un astfel de machiaj, daca de obicei nu se machiaza

    ReplyDelete
  16. Eu as fi ales look-ul asta de Craciun dar merge ssuper bine si pentru noaptea de Revelion. Imi plac mult liniile asa groase :x :*

    ReplyDelete
  17. @Dodo : this is sooo hawt! Eu cred ca e suficient de dramatic sa-l porti de revelion si-mi place mult cum ai pus highlightul ala in coltul interior :-??

    E perfect pentru o seara in oras cand n-ai timp sa faci ceva elaborat si l-ai explicat fb:P puup!:*:*

    ReplyDelete
  18. Scuze ca te mai deranjez inca o data, dar vreau sa ma ajuti putin daca vrei :D Vreau sa imi cumpar un ruj de la Avon ...si nu stiu ce culoare sa imi iau, ce nuanta :). sunt roscata natural si am tenul destul de deschis :) iti las un link cu brosura si cand poti te uiti.Rujul e la pg 88.E rujul notat cu nr 2. astept rasp :*
    http://www.avoncosmetics.ro/PRSuite/eBrochure.page?index=1&cmpgnYrNr=201101

    Mada-Bz

    ReplyDelete
  19. Superficial Doll - intr-adevar se potriveste pentru multe ocazii. Ma bucur ca iti place. Te pup!

    ReplyDelete
  20. Adina - eu nu mai imi facusem vreodata codita asa groasa si mi s-a parut putin ciudat. :D

    ReplyDelete
  21. Special K - mersi, ma bucur ca ti-a placut. :)
    In partea de jos am incercat sa fac ceva mai interesant, sa-l scoata din banal. :)
    puuuup.

    ReplyDelete
  22. Mada-bz - nu stiu eu exact ce iti doresti, dar mi se pare ca ti s-ar potrivi Country Rose (mat). pup.

    ReplyDelete
  23. Voi incerca maine sa realizez si eu machiajul propus de Michelle Pan :D Sper sa iasa ceva, desi voi renunta la sclipinol. Ms de idee.

    ReplyDelete
  24. anda sa stii k e ft frumos nuanta aceea :X ms:*. Mada

    ReplyDelete
  25. Arata foarte bine si pare usor de realizat. O sa-l incerc si eu!

    ReplyDelete
  26. codita asta iti face o privire foarte sexy!fffff buna ideea cu pozele pe etape!sincer, imi doream sa imi fac si eu ceva de genul asta , dar nu prea stiam cum.acuma am salvat pozele de la tine ca sa ma uit pe ele si sa pot sa-mi fac si eu codita asta la ochi.personal, iti multmesc mult, pt ca pe mine chiar m-a ajutat postul acesta.pupici!

    p.s.:de fiecare data cand folosesc colorstay-ul iti multumesc in gand :))

    ReplyDelete
  27. de mult tot incerc sa imi fac acest machiaj si nu reuseam , ms pt postare ... acum sper sa-l reusesc :D

    ReplyDelete
  28. Cristina - si mie mi-a placut propunerea ei!:)
    pup.

    ReplyDelete
  29. Mada - :D E faina intr-adevar, l-am vazut "pe viu", nu numai asa, in catalog. kiss.

    ReplyDelete
  30. Beauty Charm - sa-mi arati ce iese. pup. :)

    ReplyDelete
  31. Irni -ioi, ce ma bucur ca ti-a fost de ajutor postul meu. Dupa cum ziceam, ma tenta sa nu-l mai scot in lume. :))
    Eeee, si mie imi place pe zi ce trece tot mai mult Colorstay. :D

    ReplyDelete
  32. buna :*
    daca te intereseaza produse nyx,contacteaza-ma!
    machiaj_personalizat

    te pup, esti o frumoasa,imi plac tutorialele tale

    ReplyDelete
  33. Imi place mult machiajul ochilor, cateodata less is more ;) te pup!

    ReplyDelete
  34. foarte frumos look-ul. am sa il incerc si eu cu siguranta!

    ReplyDelete
  35. e foaaaaaaaaaaarte frumoooooooooooooooos! :X imi place foarte mult codita groasa si faptul ca ai pus sclipici jos, e de efect :D

    ReplyDelete
  36. Superb machiajul :X
    Ador codita, eu inca mai lucrez la partea asta :)

    ReplyDelete
  37. Foarte frumos machiaj!eu nu inteleg dc mereu zici ca ti-e teama sa nu ne plictisesti, nu cred ca se intampla vreodata asta :). a, si apropo, unde se gaseste glitter-ul, de ala in borcanele?n-am prea vazut prin magazine...se foloseste cu lipici, cum am mai vazut prin tutoriale?

    ReplyDelete
  38. Anonim - e bine de stiut. Mersi, esti o draguta!

    ReplyDelete
  39. Anca Buzea - so true! Thank you!:*

    ReplyDelete
  40. Alexandra - ma bucur! Abia astept sa-l vad pe tine. :D

    ReplyDelete
  41. Andra - mersiii!:*
    Sclipiciul ala il ador, si la unghii si la ochi!:))

    ReplyDelete
  42. Rotsin - eh, iti iese si tie bine, doar am vazut!:D
    Te pup.:*

    ReplyDelete
  43. Ioana - vaaai, m-ai facut fericita! Ma bucur sa "aud" asta. :*
    Eu am foarte multe glittere, luate din diferite parti.
    Dar gasesti si in magazinele no-name. :)

    ReplyDelete
  44. moaaaaaaaaaaa,mortal!! nuj daca forma mea permite codita asta groasa, mereu mi-a placut. iti sta supeeeeeeeeeeeeeeeeerb! :) nu iti mai fac si alte complimente ca iara u blush here :P :) nota 10

    ReplyDelete
  45. siginutz - gata, nu mai rosesc!:))
    Incearca si tu, vezi ce iese, daca nu iti place stergi. :)
    pup u!

    ReplyDelete
  46. Andreea - multumesc mult! La fel iti doresc si tie!:*

    ReplyDelete
  47. din toate machiajele vazute, la asta m-am oprit pentru noaptea asta. am avut grija sa ma dau cu FDT, pudra, contur, blush, iluminator, toate bune si frumoase...pensula alverde pentru tus mai rau m-a incurcat, insa coditele au iesit super...cand ma admiram eu mai cu foc, ma izbeste o chestie: PRIMERUL!!!!!!deci am uitat ce era mai important. acum stau si ma intreb daca sa sterg si sa refac totul, folosind si primerul sau sa las asa in speranta ca rezista pana pe la 1-2 (cand ma duc la nani)...ce vaca sunt!!!

    ReplyDelete
  48. Alina, iti scriu in timp ce-mi ondulez parul. :))
    LAsa totul asa, e pacat sa strici. Dar ia la tine tusul, o pudra si betisoare de urechi. Good luck!:*:*

    ReplyDelete
  49. deci deja la ora 9 se facuse varza asa ca am zis ca mai bine ma demachiez...m-am machiat total anapoda dupa aceea, pentru ca deja ma sictirisem :( eh, macar sa fie ultima oara cand uit de primer :))

    ReplyDelete
  50. am omis sa spun ca am folosit nu tus lichid (probabil nu s-ar fi intins in halul ala!!!) ci cream eyeliner ELF :(

    ReplyDelete
  51. Alina Rosu - ooof, imi pare rau!:(
    Dar sa sti ca si la mine se intinde cream eyeliner de la elf, chit ca am primer sau nu. La capitolul asta sucks!

    ReplyDelete
  52. la mine nu cred ca se intinde cu primer, nu prea am avut timp sa il testez foarte bine, insa ce nu se intinde DELOC, DELOC este tusul lichid golden rose. este absolut genial, insa din pacate se aplica putin mai dificil decat un gel liner..

    ReplyDelete
  53. EXCEPTIONAL! Foarte frumos acest look, cu siguranta am sa-l incerc! Folosesc si eu Revlon de putin timp, sunt atat de incantata de acesta, mi se pare ca am pierdut vremea testand atatea alte FDT-uri. Am sa mai studiez prodsele folosite si cred ca am sa te iontreb cate ceva de unele din ele.

    ReplyDelete
  54. Am vazut ca folosesti Elf, cum sunt aceste produse? Eu am fost un pic sceptica din cauza pretului...
    Wet'n'Wild Mega Shimmer - Pearl-unde il gasesc? eu sunt incautare de produse iluminatoare ptr ca am fata ascutita si vreau s-o mai "ingras". Daca ai alte recomandari ptr mine...
    XOXO

    ReplyDelete
  55. stii cumva c varsta are michelle phan?

    ReplyDelete
  56. Glam Vintage - multumesc frumos!:)
    Si eu sunt foarte multumita de Colorstay.:D

    ReplyDelete
  57. Glam Vintage - eu ador produsele Elf. :D
    - produse wet'n'wild se gasesc in magazinele Kenvelo.
    pupici.

    ReplyDelete
  58. El Kryss - cred ca are 23. Uie ce am gasit, e foarte dragut articolul:
    http://www.tampabay.com/features/humaninterest/article1029747.ece

    ReplyDelete
  59. WOW! super articolul...credeam k n are mai mult de 16,17 ani la cat de jucausa e:X app cand incepi s faci tutoriale filmate:X?

    ReplyDelete
  60. El Kryss - nici eu n-am stiut pana sa-ti zic tie, dar oricum cam asa imi imaginam, 22-23. :)

    ReplyDelete
  61. deci ai atatea machiaje faine, dar pe mine asta m-a marcat :D

    ReplyDelete
  62. siginutz - si cand ma gandesc ca nici nu vroiam sa-l postez. :))

    ReplyDelete