LOTN: X-treme Yellow (Requested)

Acum cateva zile am primit un request de la o cititoare (Lali) care imi spunea:


"Hei Anda,
Anul asta particip la Miss si am nevoie de un machiaj excentric. Eu m-am incapatanat pe acesta. Mi se pare asa frumos. Crezi ca ma poti ajuta cu o reproducere+ niste ponturi? Nu sunt tocmai o maestra a make-upului si asa avea nevoie de putina guidance in executarea lui. Pretty please with suga' on top? Astept un raspuns afirmativ."

Este vorba despre aceasta poza:
Bineinteles ca i-am raspuns afirmativ. Mi s-a parut o provocare si cum imi place sa ma joc, chiar l-am facut cu mare placere. Lala, i-am facut si tutorial, sper sa intelegi ce am facut pe acolo.

So, aceasta este interpretarea mea:









 Pozele nu au tinut deloc cu mine, au iesit supeerrrr intunecate, a plouat azi toata ziua si a fost semi-intuneric. Si asa m-am chinuit sa le scot la o calitate cat de cat ok, deci daca vi se pare ca am o culoare ciudata la fata, nu e vina mea. :)) Totusi imi place efectul, parca amplifica totul si pare si mai dramatic.
Sper sa va placa si voua la fel de mult cat mi-a placut mie.


Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat culorile pe pleoape:





- 120 palette;
- Ga-de Jewels palette;
- Avon Arabian Glow Eyeliner - Gold;
- Oriflame Giordani Gold eyeliner - black;
- Clestisor pentru gene - Elf;
- Avon Mistake Proof Mascara - black;
- False Eyelashes - Natural Look - Elf;
- Lash Grip Adhesive;
- Quad Elf - Brownstone (folosit pentru sprancene) - culoarea cea mai inchisa.

Produse folosite pentru fata:
- Colorstay foundation - combination/oily skin - 180 Sand Beige;
- Yves Rocher Bronzer - 01 Hale Leger.

Produse folosite pentru buze:



- jumbo pencil - Nyx - Milk;
- culoarea nr. 1 din paleta 120 (folosita si la ochi).

TUTORIAL

P.S.1.: este primul meu videoclip folosind Windows Movie Maker, data viitoare avansam si punem si muzica. :))
P.S.2.: nu am iesit cu acest look in lume, l-am facut de amorul artei, for fun, so don't be harsh! Totusi, l-as folosi, daca as merge la o petrecere cu tematica, sau ceva de genul.

Astept request-urile voastre pe adresa mea de e-mail: andazelenca_blog@yahoo.com

Pupici,

Share:

106 comentarii

  1. super tare machiajul..iti si vine bine..mi-ai inseninat seara..pupici.

    ReplyDelete
  2. Imi place, e o copie fidela! Felicitari :D

    ReplyDelete
  3. Ai evoluta foarte mult. bravo!!

    ReplyDelete
  4. Super look-ul.Imi place mult:X si ink ceva ..iti ador blogul. e miiiiiiinunaaat :X ti-am citit toate posturile acum ;)) app..imi place cum cum este organizata camera ta :X:X:X si machiajurile..:X ai ft multeee:X le vreau eu :)) .Mada-Bz

    ReplyDelete
  5. esti foarte frumoasa:X reproducerea ta imi place mai mult si chiar te prinde:)

    t pup

    ReplyDelete
  6. Felicitari!!! Chiar e fff tare!

    ReplyDelete
  7. Doamne, Anda ti-a iesit superb, ma uit la poze de 10 minute in continuu sunt superbe machiajul perfect!! pup :*

    ReplyDelete
  8. Superb look-ul, ti se potriveste ! L-ai realizat perfect !

    ReplyDelete
  9. Chiar m-ai socat, dar imi place! Felicitari :)

    ReplyDelete
  10. Bravooooo Anda! 2 lucruri am sa-ti spun:
    1. este mult mai reusit decat cel din poza de inspiratie (si chiar daca urasc galbenul tot am admirat look-ul:)
    2. nu am vorbit aiurea la punctul 1:D

    Foarte reusit si primul tutorial:D
    Pup:*

    ReplyDelete
  11. Superbbbbbbbbbbbb Anda!
    Felicitari.
    O alta Lala :D.
    Pupici :*

    ReplyDelete
  12. Machiajul ţi-a ieşit GENIAL!
    Ar fi drăguţ să faci mai multe tutoriale de acestea "de dragul artei" :)) chiar sunt frumoase!

    ReplyDelete
  13. that's a lot of yellow :))
    as avea si eu curaj sa incerc un machiaj dintr-asta pentru vreo ocazie. dar mi-as colora asa numai ochii, nu si buzele :))

    ReplyDelete
  14. Fabulous!!! Lovely Anda! Tine-o tot asa! :X:X

    ReplyDelete
  15. SU-PERB!!! :) Felicitari :*

    ReplyDelete
  16. Wow, imi place! E prima data cand vad un stil putin diferit pe care l-ai abordat. Ti-a iesit perfect!
    Te pup!

    ReplyDelete
  17. LOVE LOVE LOVE ce ti-a iesit!! Machiajul este demential, eu l-as purta fara probleme la un party, iar tie iti sta superb asa ca eu zic sa indraznesti!! :*:*

    ReplyDelete
  18. wowww! ceva cu adevarat diferit! deosebit! imi place foarte mult!! felicitari!!

    ReplyDelete
  19. OMG!!!!!!!!! Vaiii cat de mistoo eeeee!!!
    LOVE IT!!
    Bv, Anda!

    ReplyDelete
  20. uhh..superb...l-ai realizat mai bne ca in poza:D...si chiar te prinde..love it!:X:*

    ReplyDelete
  21. Waiiii absolut superb.
    Pe fb din cauza efectului se vede mai mult ca un smokey negru dar am ramas placut surprinsa sa vad poza in realitate.
    La cat mai multe provocari de genul asta,imi place rezultatul :X

    ReplyDelete
  22. boaaaaaaaaaaaa ! supeeeer mișto! și-ți șade bine. L-ai făcut perfect, chiar mai fain decât în poza de inspirație.
    Cred că ai facut-o fericită pe Lala:)

    ReplyDelete
  23. Foarte bine realizat ca intotdeauna, felicitari! :)

    ReplyDelete
  24. Imi place mult ce-ai realizat tu. E definit, blenduit...chiar frumos! Poza de inspiratie era bleah :)) U made it very dramatic & cool :X

    Si [pe bune..bnu e cinstit sa-ti stea asa bine cu ruj galben, zau!:)) puup!:*:*

    ReplyDelete
  25. wow:-o:-o super:X:X:X:X nici nu ma asteptam sa pui galben pe buze si iti sta asa bine ;))

    ReplyDelete
  26. Felicitari, Anda! :)
    Un look artistic, demn de coperta unei reviste.
    Keep up the good work!

    ReplyDelete
  27. Anda,este superb !!Felicitari ! Se vede ca pui suflet in toate make-up`urile tale,lucrezi atat de frumos ! Sa nu renunti niciodata sa ne bucuri privirile !!:*

    ReplyDelete
  28. wow,te schimba total lookul acesta,zici ca esti un model pe catwalk,iti sta superb iar machiajul ti-a reusit 100%,bravo.

    ReplyDelete
  29. E absolut superb:X Datorita tie s-ar putea sa incerce fetele sa poarte ruj galben :)) pe tine chiar te prinde de minune machiajul asta si e mult mult muuuult mai misto decat in poza de inspiratie, nu-mi place cum se termina negrul acolo, la tine e perfect! Felicitari:*

    ReplyDelete
  30. WOWWW!!!!felicitarile mele,Anda!:*:*:*
    foarte frumos ti-a iesit,chiar muuuuult mai bine decat poza de inspiratie!!!ai o pereche de ochi SUUUUPERBI!!!:X:X:X:Xiar tu esti o dulcica maxima:)
    te puuuuup!faci o treaba grozav de buna:*

    ReplyDelete
  31. Este genial lucat curat asa cum imi place mie:X:X Bv.P.S spune'mi te rog lipiciul este de la elf imp0reuna cu genele?Genele sunt foarte frumoase imi place cum se vede la tine...dar am auzit ca lipiciul nu'i bun de nimic.ai avut pb cu el se desprind genele dupa cateva ore sa spun?:*

    ReplyDelete
  32. yoana - ma bucur ca am reusit sa fac asta. Multumesc!:*:*

    ReplyDelete
  33. Different me - asa e, ai dreptate, eram destul de incepatoare cand am inceput cu blogul. :)

    ReplyDelete
  34. Mada-bz - ce draguta esti:))) Inca nu ma satur sa aud ca va place blogul, mi se insenineaza ziua de fiecare data. Feedback-ul vostru e cel mai important pentru mine!:) Mersi de aprecieri.:*
    Am adunat ceva machiaje intr-adevar. :))
    pupici!

    ReplyDelete
  35. Alina L. - *blushing*
    Multumesc mult, ma bucur ca-ti place mai mult interpretarea mea. :*

    ReplyDelete
  36. Lauren - ma bucur enorm ca-ti place. Poate incerci si tu, prinde bine o joaca dinasta din cand in cand. :)
    pup.:*

    ReplyDelete
  37. Alics - multumesc mult. Si eu admir mereu machiajele tale! Inca de cand le puneai pe forum.
    pup.

    ReplyDelete
  38. Iulia - ti-am zis eu!:)) Cu poza de pe Facebook nici n-ai fi zis cum e de fapt. Pare asa un smokey sau un neutral acolo. :)))))
    pup.

    ReplyDelete
  39. Alexxa - daca te-am convins si pe tine, care urasti galbenul, atunci e ok!:))
    Pupici. Mersi mult.

    ReplyDelete
  40. Deea's Beauty - thank you sweetie!:*:*:*

    ReplyDelete
  41. Anonim (Lala) - multumesc din suflet. Din pacate Lala pentru care e facut look-ul nu da semne de viata. :))
    Nu-i nimic, eu m-am distrat facand acest look. :)

    ReplyDelete
  42. Suuuper!!! Sfat: cauta pe youtube Audio Swap si suprapune o melodie de la ei :)

    ReplyDelete
  43. Maria - o sa mai fac, promit. Mi-a placut si mie!:D

    ReplyDelete
  44. Andreea's Blog - multumesc mult! O sa mi se urce la cap fetelor!:))))) (glumesc).

    ReplyDelete
  45. NOA @ Stil Personal - eu am avut curaj sa pun si rujul galben. N-ar fi fost complet fara el. :P

    ReplyDelete
  46. Ella Suchardine - multumesc din suflet!:*:*

    ReplyDelete
  47. Dia - chiar e prima data cand fac asa ceva, dar imi doream de mult. :)
    O sa mai fac look-uri de genul. pup!:*:*

    ReplyDelete
  48. Anca Buzea - multumesc mult!
    L-as purta daca as avea ocazia. Sigur ar soca pe toata lumea!:)) I like the ideea! :)))

    ReplyDelete
  49. anais - v-am socat de data asta!:)) De la o extrema la alta. Pupici, ma bucur ca iti place!:*:*

    ReplyDelete
  50. Chatte - glad u like it!:D:D
    puuup!

    ReplyDelete
  51. Xella - ma bucura ca spui asta, mersi mult!:*:*:*

    ReplyDelete
  52. Rotsin - asa-i?:)) De aia am si pus-o pe Facebook, pare total diferit machiajul acolo. :))
    pup.

    ReplyDelete
  53. iganitza - ma bucur ca iti place atat!:))
    Lala se pare ca nu l-a vazut inca. pupici!

    ReplyDelete
  54. Not Beautiful Enough - multumesc frumos!:D

    ReplyDelete
  55. Special K - lol!:)))) Eu ma simteam asa... vampiroaica cu galbenul ala!:))

    Nici mie nu imi placea cum era facut in colturile exterioare ale ochiului in poza de inspiratie.

    ReplyDelete
  56. extramicuta - mersi!:))))) A fost o noutate si pentru mine. :*:*

    ReplyDelete
  57. Gabriela - multumesc mult de tot!:D *blushing*

    ReplyDelete
  58. Cristina - awwww, how sweet!:*:* Multumesc mult! Promit ca nu ma las de blog!:*

    ReplyDelete
  59. Andreea & A.M - va multumesc!:*:*:*

    ReplyDelete
  60. albastrikmik - eee, as vrea eu sa fiu model pe catwalk, dar din pacate nu ma incadrez. :))
    Macar cu machiajul sa incerc. Mersi mult!:*

    ReplyDelete
  61. AlexantzA - sa stii ca ar fi ceva!:)))))
    Nici mie nu-mi placea cum se termina negrul ala, e urat!:)

    ReplyDelete
  62. Raluka Afronie - multumesc din suflet. Si tu esti la fel de dulcica!:*

    ReplyDelete
  63. Ariana - multumesc mult! Lipiciul este de la frima Lash Grip (am scris acolo), pe cel de la genele false l-am aruncat direct la gunoi, nici macar nu l-am deschis. :)) Nu sunt bune de obicei astea ce vin impreuna cu genele, mai ales la astea ieftine. Pupici.

    ReplyDelete
  64. MooNy - multumesc mult de sfat, nu stiam de chestia asta, o sa incerc. :*

    ReplyDelete
  65. Spechless... a iesit foarte frumos Anda, nu ma asteptam la o reproducere asa fidela. Multumesc si de tutorial, e de mare ajutor . Felicitari, am ramas placut surprinsa cand am vazut postul asta. Multumesc si forgive me ca n-am dat semne mai devreme. Ma bucur nespus pentru ca l-ai realizat. Am citit si comentariul lui Special Koko si acum inteleg de ce a incercat sa refuze in prima instanta :)) Nu ma astept sa-l refaca acum ca l-ai postat tu insa daca nu-i place ... it's her call desi am sa dau de veste-n lume ca refuza/ignora requesturi :)) * kidding, chillax*
    Foarte frumos look-ul si postul. Good job girl & thank you!

    Te pup,
    Lala

    ReplyDelete
  66. Lala - ma bucur ca ai reusit sa-l vezi!:)
    Pai mie mi se pare normal ca Special K sa nu mai doreasca sa-l faca, nu e ok sa ne punem toate sa facem acelasi look. Si daca l-a refuzat, e alegerea ei, nu e nimic rau in asta, poate daca nu imi placea, sau credeam ca nu mi se potriveste nu l-as fi facut nici eu pe asta.
    Sper sa imi intelegi punctul de vedere si sper sa te ajute tutotrialul.
    kiss.

    ReplyDelete
  67. Anda,dacă tot îți plac pantofiori ;;) Pune mânuța și fă și tu o listă cu dorințele de Crăciun.Deci,"te provoc" să faci a Christmas Wishlist! >:D< Anunță-mă când o termini :*

    ReplyDelete
  68. WhisperOfSecret - multumesc frumos!:D

    ReplyDelete
  69. Akari - nu nu nuuuu! E periculos sa fac asa ceva!:))
    Vreau prea multe si n-am posibilitati sa le iau/primesc acum. Poate o sa fac totusi una...ma gandesc. :D

    ReplyDelete
  70. wooooooowww!!cat de superb poate sa fie!!!

    ReplyDelete
  71. DOAMNE, Anda....could it be less perfect??
    congrats! >:D<:* e superb

    ReplyDelete
  72. just perfect!!!!ma asteptam din partea ta,nu ma mir,stiam eu ca poti sa faci si surprize de genul!!!te pup

    ReplyDelete
  73. WOW!!!!!!Gorgeous!iubesc galbenul ala puternic. genial machiajul

    ReplyDelete
  74. ti-au spus fetele, dar ti-o mai spun si eu: A IESIT SUPER, mult mai frumos decat cel din poza de inspiratie.

    ReplyDelete
  75. asta este preferatul meu din tot ce am vazut pana acum pe bloguri.....este absolut minunat si iti vine foarte bine,il incerc si eu sambata la o petrecere dar cu alt ruj...te pup!!!

    ReplyDelete
  76. arrianalovemakeup - multumesc!:D

    ReplyDelete
  77. aqua_shell - esti prea draguta, multumesc!:)

    ReplyDelete
  78. andra - multumesc! Stiai ca se ascunde undeva in mine si puterea de a face machiaje mai dramatice, nu?:))
    Kiddin'!
    Pupici!:*

    ReplyDelete
  79. punky - tnx a lot! Intr-adevar galbenul face tot la acest look. :)

    ReplyDelete
  80. blogulalexei - multumesc muuult! Intr-adevar era putin ciudat in poza de inspiratie. Nu era bine finisat, sa zic asa.:)

    pupici!:*

    ReplyDelete
  81. Magical MakeUp - wow! Ma simt flatata! Multumesc din suflet pentru apreciere!:*
    o sa vezi ca e un machiaj usor de realizat, sunt doar 4 culori.
    pusi!:*

    ReplyDelete
  82. Asa cum iti ziceam si pe Facebook, e foarte misto machiajul desi pentru gustul meu rujul galben e prea mult. Esti foarte talentata! Felicitari! :*

    ReplyDelete
  83. tras la indigo...superb...imi place mult galbenul ala, e foarte viu si frumos..

    ReplyDelete
  84. Precious Deedee - multumesc din suflet! Daaa, fara trusa 120 nu stiu ce m-as face. :)

    ReplyDelete
  85. Bold and beautiful,asa as descrie acest machiaj!

    ReplyDelete
  86. Ela - mersi!:) Si mie mi-a placut sa-l realizez. <3

    ReplyDelete