April 2012 Favorites


Hello!


It's that time of the month again! :)




Yves Rocher - Comme une Evidence L'eau de Parfum
This is my favorite perfume for spring, it smells soooo good!:X
Este parfumul meu preferat pentru primavara, miroase ataaat de bine!:X



Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector - Light
 Review coming up tomorrow! :)
Veti putea citi review-ul meu maine. :)



Nyx Concealer in a Jar - Light
 I love this concealer! It has a high coverage and it looks great on the skin. Review coming soon!
M-am indragostit de el! Are putere mare de acoperire si arata foarte natural pe ten. Review in curand!



Avon Tinted Lip Balm - Pink
I told you here why I love it so much. It's great for everyday use.
V-am spus si aici de ce imi place atat de mult. Este perfect pentru machiajul de zi cu zi.



Nivea Fruity Shine - Strawberry
I've been loving this lip balm since it was under the name Labello, and that was a long time ago (about 10 years, omg!). It remains one of my favorites (this and the cherry one).

Iubesc acest produs inca de cand era sub denumirea Labello...si au trecut multi ani de atunci (aproape 10?). Ramane printre produsele mele preferate pentru buze (alaturi de cel cu aroma de cirese).



Flormar Nail Enamel - 424
I love, love, love the color! It's perfect for spring and also, it lasts a long time on my nails.

Ador, ador, ador culoarea! Este perfecta pentru primavara si de asemenea, rezista foarte mult pe unghiile mele.



What were your favorite products this month?
Care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna?



Kisses,

Share:

0 comentarii