NOTD: Sugar Candy


Hello!

My favorite color this summer is pastel yellow and I've been wearing it like crazy on my nails *lol*! And because some of you reqested to see my manicure from the last post...here it is!:) Hope you will like it, it's very easy to do!

Culoarea mea preferata in aceasta vara este galbenul pastel si deja l-am purtat obsesiv pe unghii *hi hi*! Iar pentru ca in postarea de ieri mi-ati cerut sa vedeti manichiura pe care am realizat-o, am facut cateva poze pentru voi. :) Sper sa va placa, desi este super simplista!

 *sorry about my super-short nails!:D


Products used / Produse folosite:
1. Avon Nail Experts Revitacool Base Coat;
2. Avon Pro Nail + Sugar Candy;
3. Flormar Supershine Miracle Colors - U28;
4. All Sun Glitter Nail Polish - 75;
5. Gabrini Multivitamin - 402.


Kisses,

Share:

0 comentarii