Review: Garnier BB Cream (+giveaway) (CLOSED)


Probabil stiti deja ca sunt mare fana a BB cream-urilor si chiar eram curioasa de ceva timp sa il incerc si pe cel de la Garnier, mai ales pentru ca este primul care a aparut si la noi, in Romania. Astfel, de cateva saptamani sunt in testari "intense" (hi,hi)!
Ce promite sa faca acest produs miraculos?

"Cand vorbim de ten, femeile au mai multe nevoi specifice: isi doresc hidratare, un aspect uniform, sa ascunda zonele rosii si cearcanele si de asemeni sa reduca ridurile. 
Crema BB Miracle Skin Perfector este inovatia revolutionara pentru ingrijirea tenului.

1 PRODUS, 5 BENEFICII.
Garnier introduce un produs inovator care iti va rasfata tenul cu 5 beneficii intr-o singura crema:
  • Netezeste
  • Hidrateaza
  • Corecteaza
  • Ilumineaza
  • Protejeaza
E o noua generatie de ingrijire a tenului, accesibila femeilor de pretutindeni."

Eu il am in nuanta Light si desi aparent pare putin inchis, cand il intind pe fata se adapteaza perfect. Totusi, mi-ar fi placut sa existe mai multe nuante, deoarece consider ca nu acopera toate nuantele de ten (fetele cu un ten de portelan nu o vor putea folosi).

Are o consistenta usoara si nu lasa o senzatie uleioasa pe ten. Aspectul final este unul semi-lucios, sanatos, care mie imi place foarte in ultima perioada! Totusi, sunt nevoita sa aplic si o pudra peste, deoarece am tenul gras si altfel nu ar rezista produsul prea mult pe fata mea. Dupa aproximativ 4 ore, sunt nevoita sa revin cu pudra, deoarece tenul incepe sa luceasca. Daca aveti probleme mai maricele cu excesul de sebum, nu va recomand acest produs, deoarece va trebui sa aplicati pudra peste cel putin o data la doua ore.

Am incercat sa folosesc produsul si ca baza pentru fondul de ten si mi-a placut rezultatul, deci daca vreti o acoperire mai mare in zilele cu "problema", puteti aplica aceasta metoda.

Dupa cum v-am mai spus, eu sunt iremediabil indragostita de acest tip de produs si tind sa pun mana pe el mai des decat pe un fond de ten in ultima perioada. Analizand plusurile si minusurile BB Cream-ului e la Garnier, eu ma declar multumita. Uniformizeaza tenul, dar lasa un aspect natural, il hidrateaza (nu e nevoie sa aplic o alta crema inainte) si in acelasi timp il protejeaza de razele solare cu SPF15 (totusi, mi-ar fi placut un SPF o idee mai maricel). Iar faptul ca ma protejeaza si de nesuferita acnee nu poate fi decat un plus!

Puteti vedea in demonstratia de mai jos cum aplic eu noul BB Cream Garnier:



Voi ce parere aveti despre produs? L-ati incercat?


In cazul in care nu l-ati incercat inca, aveti ocazia acum, deoarece, impreuna cu cei de la Garnier, oferim spre testare 3 BB cream-uri pentru trei fete norocoase!


Ce trebuie sa faceti?
- sa dati like la pagina de Facebook si share la aceasta postare (nu uitati sa il faceti public, ca sa il pot vedea);
- sa imi lasati un comentariu la aceasta postare in care sa imi lasati link-ul cu care ati dat share si sa imi povestiti care a fost momentul din viata voastra cand ati fi vrut cel mai mult sa beneficiati de efectele acestui BB cream.


Deadline:
- 11 mai 2012, ora 23:59;
- castigatoarele le voi alege eu, in functie de raspunsurile voastre.



Bafta,

Share:

0 comentarii