Review & Swatch: Wet'n'Wild Eyeshadows & Lipstick


Hello!


Astazi vreau sa va prezint cateva produse Wet'n'Wild, si anume: paletele Color Icon (cu 8, respectiv 3 culori) si un ruj Mega Last. M-am bucurat tare mult cand am vazut ca cei de la MKS au adus produse Wet'n'Wild, pentru ca mai detin cateva produse de la aceasta firma si imi plac foarte mult, iar in Kenvelo nu se mai gasesc de ceva timp. Ma bucur ca, incet, incet, avem si noi acces la tot mai multe brand-uri din afara.


- Petal Pusher

Swatches:
Mi-am dorit de mult timp aceste palete, inca de cand le-am vazut pe Youtube si am vazut cat sunt de apreciate. Intr-adevar culorile sunt extrem de pigmentate si intense. Au si o textura catifelata si sunt usor de aplicat. De asemenea, imi place si ambalajul lor - sunt subtiri si nu ocupa mult spatiu. 
Deocamdata detin doar paleta de mai sus, Petal Plusher, insa intentionez sa le am in colectie pe toate. Urmatoarea pe lista este paleta Comfort Zone. ♥ 

Pret: 29 lei - o puteti gasi AICI.



- I Got Good Jeans

Swatches:
Fardurile au aceeasi calitate ca si cele din paletele de 8 culori, iar parerile mele sunt neschimbate si in privinta acestui trio. Love, love, love it!

Pret: 22 lei - il puteti gasi AICI.


- Just Peachy

Swatch:

Rujul are o textura mai uscata, insa mie personal imi place acest lucru, deoarece asta le face sa fie si mai rezistente. Finish-ul este unul mat, iar cantitatea mi se pare destul de maricica. Totusi, nu ma omor dupa ambalaj, de obicei nu imi plac rujurile la care ramane o parte in afara, deoarece mereu tind sa le lovesc cu capacul si sa le stric. Totusi, acest fapt nu ma impiedica sa apreciez produsul. Sunt perfect multumita de culoarea pe care am ales-o si imi place ca rezista pe buze un timp indelungat.

Pret: 22 lei - il puteti gasi AICI.


Voi ati incercat produsele Wet'n'Wild? Ce parere aveti despre ele?


Kisses,

*produsele au fost primite spre testare.


Share:

0 comentarii