Rimmel London Series: Office Makeup


Hello!


  Am "chiulit" saptamana trecuta, dar revin astazi cu un nou machiaj in colaborare cu Rimmel London Romania. De data aceasta am ales un look potrivit pentru birou, mai clasic, insa am accentuat buzele cu o culoare pe care nu am folosit-o aproape niciodata pe buze: maro! Am fost extrem de placut surprinsa si am ajuns la concluzia ca il ador si ca imi sta bine (probabil ma ajuta si parul & ochii) si cu siguranta il voi folosi des de acum incolo. Daca aveti parul mai deschis si ochii caprui, va recomand sa incercati si voi, s-ar putea sa aveti o revelatie, desi poate initial ati respins aceasta culoare, la fel ca mine!:) 
   In alta ordine de idei, sper sa va placa si voua machiajul pe care vi-l prezint astazi!




TUTORIAL


Pentru ochi, am folosit urmatoarele produse:

  - am aplicat ca baza creionul Rimmel London Soft Kohl, in nuanta Pure White. Acesta ajuta atat pentru lumiozitate, dar si pentru o mai buna aderenta a fardurilor pe pleoape;

 - am aplicat peste baza formata cu creionul, nuanta deschisa din fardul duo Rimmel London Glam'Eyes, in nuanta Walnut Pearls.

 - in pliu, am aplicat maroul din aceeasi trusa si am blenduit bine cu o pensula fluffy;

 - am conturat ochii in stil "cat eye" folosind Rimmel London Glam'Eyes Professional Liquid Liner, in nuanta 001 Black Glamour;

- iar la final, am aplicat mascara mea preferata de la Rimmel London, si anume: Extra Super Lash Curved Brush, in nuanta Black, bineinteles!



 Pentru fata, am folosit urmatoarele produse:
 - Rimmel London Stay Matte foundation - 103 True Ivory;
- Rimmel London Wake Me Up Concealer - 010 Ivory (pentru cearcane);
- Rimmel London Hide The Blemish Concealer - 001 Ivory (pentru imperfectiuni);
Rimmel London Match Perfection Ultra Creamy Face Powder - 103 True Ivory;
 Rimmel London Match Perfection Ultra Creamy Face Powder - 300 Sand Beige (pentru conturarea fetei);
Rimmel London Powder Blush 111 Coral.



Pentru buze, am folosit urmatoarele produse:
- Rimmel London Lasting Finish 1000 Kisses lip pencil - 041 Coffee Bean;
- Rimmel London Moisture Renew lipstick - Odyssey Brown.



Hope you liked it!

Astept cu drag feedback-ul si propunerile vostre, atat aici, cat si pe pagina de Facebook Rimmel London Romania. :* 



Kisses,

Share:

0 comentarii