Provocarea Avon: Tu ce culoare esti? (concurs)


   Recent, cei de la Avon au reinnoit colectia de lacuri de unghii Nailwear Pro, iar acestea contin acum Complexul Dura-Plus, care ofera o stralucire mai intensa si ajuta unghiile sa fie cu pana la 80% mai puternice. De asemenea, au o noua pensula, triunghiulara, care face aplicarea mai usoara.




Cu aceasta ocazie, Avon Space a lansat provocarea "Ce culoare esti?", provocare la care am raspuns si eu, la invitatia lor:

Raspunsul meu? Galben pastelat! Mai exact, o combinatie intre acest galben (Lemon Sugar), care este culoarea mea preferata pentru unghii in aceasta vara si Sea Breeze, cu ajutorul caruia am facut un model.


Va invit si pe voi sa intrati in joc si sa imi spuneti ce culoare sunteti!


Aveti ocazia sa castigati un set format din 3 lacuri Avon Pro Nail +, la alegere.

De la stanga la dreapta: Clear, Star, Pastel Pink, Perfectly Flesh, Romance, Starry Night, Licorice, Cosmic Blue, Sea Breeze, Lemon Sugar, Decadence, Cherry Jubilee, Real Red, Viva Pink si Coral Reef.
* in campania 7, noua colectie este disponibila la o oferta atractiva: 1 cu 15 lei, al doilea cu numai 5 lei.


Ce trebuie sa faceti?

- sa incarcati o poza pe profilul vostru de Facebook cu manichiura voastra preferata & raspunsul la intrebarea "Tu ce culoare esti?" si sa imi lasati link-ul in sectiunea de comentarii (nu uitati sa faceti publica poza, astfel nu o voi putea vedea). Daca vi se pare prea greu (sau nu aveti profil de Facebook), puteti sa incarcati poza cu ajutorul Disqus (formularul de comentarii). In momentul in care scrieti comentariul veti observa ca apare in coltul din stanga jos "+ image" si astfel imi puteti atasa direct poza. Nu conteaza care varianta o alegeti, important este sa va vad manichiura.

- manichiura poate fi si mai veche, insa trebuie sa fie FACUTA DE VOI;

- nu trebuie sa fie un model complicat, puteti sa imi aratati manichiuri dintr-o singura culoare, important este ca acea culoare sa va reprezinte;

- puteti sa folositi orice produse doriti.


Deadline: 14.05.2012, ora 23:59.
- castigatoarea o voi alege cu ajutorul random.org.



Bafta,

Share:

0 comentarii