Rimmel London Series: First Date Makeup Look

Hello!

Pentru ca se apropie vara, iar noi povesti de dragoste incep sa se infiripeze, v-am pregatit pentru astazi un machiaj potrivit pentru o prima intalnire. Din cate am observat eu pana acum, baietilor le plac machiajele mai naturale, insa fetelor le place sa experimenteze mai mult cu fardurile. Ca sa impac ambele tabere, am ales o cale de mijloc - un machiaj natural, dar vesel si romantic. La urma urmei, nici nu ar fi potrivit sa mergeti cu un machiaj dramatic la o prima intalnire, nu-i asa?:) 

Sper sa va placa! 



TUTORIAL


Pentru ochi, am folosit urmatoarele produse:
 - am inceput prin a imi contura sprancenele cu Rimmel London Eyebrow pencil, in nuanta Dark Brown;

 - am aplicat ca baza creionul Rimmel London Soft Kohl, in nuanta Pure White. Acesta ajuta atat pentru lumiozitate, dar si pentru o mai buna aderenta a fardurilor pe pleoape;

  - am aplicat peste baza formata cu creionul, nuanta deschisa din fardul duo Rimmel London Glam'Eyes, in nuanta Bavarian Green.

 - in pliu, am aplicat verdele mai inchis din aceeasi trusa si am blenduit bine cu o pensula fluffy;

- apoi am blenduit si mai bine culoarea cu cea mai deschisa nuanta din quad-ul Rimmel London Glam'Eyes, in nuanta Urban Flower

 - mi-am conturat ochii cu Rimmel London Soft Kohl, in nuanta Sable Brown. Apoi, l-am estompat putin cu aplicatorul pentru fard de la fardul de mai sus.


 - la final, am aplicat mascara Rimmel London Lash Accelerator, in nuanta Brown, pentru ca are un efect mai natural.


Pentru fata, am folosit urmatoarele produse:

Rimmel London Wake Me Up foundation - 100 Ivory;
Rimmel London Wake Me Up concealer - 010 Ivory (pentru cearcane);
Rimmel Lodon Hide The Blemish concealer - 001 Ivory (pentru imperfectiuni);
- Rimmel London Silky Loose face powder - Transparent
Rimmel London Match Perfection Ultra Creamy Compact Powder - 300 Sand (folosita pentru conturarea fetei);
- Rimmel London Powder Blush - Coral;



 Pentru buze, am folosit urmatoarele produse:
Rimmel London 1000 kisses lip pencil - Spice;
- Rimmel London Color Show Off - Tell No One.



Hope you liked it!

Astept cu drag feedback-ul si propunerile vostre, atat aici, cat si pe pagina de Facebook Rimmel London Romania. :* 



Kisses,

Share:

0 comentarii