Review & Swatch: NYX Runway Collection Eyeshadow Pallete & NYX Concealer in a Jar


Hey!

   I was very happy when I found out that a romanian site will sell NYX products, because I love them and I was feeling kind of left out because I wasn't able to buy them here, in my country. I hope that in time they will have a larger range of products from NYX, because I have a lot of them on my wishlist. :X
  Today I want to talk about two products that I received for testing purposes: The Runway Collection Eyeshadow Palette & Concealer In A Jar.

   Am fost foarte fericita cand cei de la MyaShop m-au anuntat ca vor aduce produse NYX pe site-ul lor, deoarece le ador si chiar sufeream oarecum ca nu avem acces la ele in Romania. Sper ca in timp sa aduca o gama cat mai variata, pentru ca am multe produse NYX pe wishlist-ul meu.:X
 Astazi vreau sa va prezint doua produse NYX, primite spre testare din partea lor: The Runway Collection Eyeshadow Palette & Concealer In A Jar.



- Champagne & Caviar - 
I wanted this palette for so long now (ever since I discovered the Nyx lipsticks, 2 years ago) and finally, I have it in my collection!:X It's exactly as I expected! :X

Imi doream aceasta paleta de muuuult timp (inca de cand am descoperit si rujurile Nyx, acum doi ani) si iata ca in sfarsit o am in colectia mea. Este exact asa cum m-am asteptat. :X


OVERVIEW:
- the colors are pretty pigmented and they have a nice and creamy consistency;
- there are no shimmery colors in this palette. They have matte and satin textures;
- you can create both day and night makeup looks using this palette;

- culorile sunt pigmentate si fine / au o consistenta cremoasa;
- nu exista culori sidefate in aceasta paleta, ci doar mate si satinate.
- se pot realiza cu ajutorul ei atat look-uri light, de zi, cat si look-uri dramatice si smokey eyes, potrivite pentru seara sau pentru ocazii;
- costa 44.99 lei si o puteti gasi AICI.


I will show you a makeup look using this palette soon.
Am sa va prezint in curand si un machiaj pentru care voi folosi aceasta paleta


-----------------------------------------------------------------------------------------


- Light - 
I shot this video at the same time with the Garnier BB Cream one, so, that was the only product that I applied on my face before.
Am filmat acest clip deodata cu cel pentru BB cream, deci inainte de concealer, acela a fost singurul produs aplicat pe fata inainte.


This concealer is my favorite right now and honestly, I've been using it every single day! I am really pleased with the way it covers my imperfections (we all know it's really hard to find a concealer that does that impecably), but I also like to apply it on my dark circles. 

Acest concealer este preferatul meu in acest moment si va spun sincer ca l-am folosit absolut in fiecare zi! Ma multumeste in special in ceea ce priveste acoperirea imperfectiunilor (toate stim ca este foarte greu sa gasesti un concealer bun pentru asa ceva), dar si pentru acoperirea cearcanelor.

OVERVIEW:
- medium to high coverage; buildable;
- it successfully covers my imperfections and my dark circles;
- it has a light, creamy texture; it doesn't look cackey;
- I would have liked for it to be more resistant though. After about 4-5 hours I have to do some touch ups. 
- quantity: 7g

- puterea de acoperire este medie spre mare;
- acopera cu succes atat cearcanele, cat si imperfectiunile;
- are o textura usoara si cremoasa; nu incarca tenul;
- mi-ar fi placut totusi sa fie mai rezistent, deoarece este necesar sa il reaplic dupa aproximativ 4-5 ore;
- cantitate: 7g;
- costa 24.99 lei si il puteti gasi AICI.




I also liked how the products from MyaShop came packaged. I have to admit, I felt spoiled!:)
De asemenea, mi-a placut foarte mult cum au venit ambalate produsele de la MyaShop. M-am simtit rasfatata! <3




Kisses,

Share:

0 comentarii