Top 10: Avon perfumes I miss


  There are many perfumes from Avon that I loved over the years and that I would like to have in my collection again, but I can't, because they aren't available in Romania anymore. But who knows, maybe they will bring them back someday, like they did with Rare Gold and Rare Pearls
  So, I made a top with 10 discontinued perfumes from Avon that I miss. Maybe they will bring back memories to you too!

  Sunt multe parfumuri Avon pe care le-am iubit de-a lungul anilor si chiar mi-as mai dori sa le am in colectia mea, insa din pacate nu se mai gasesc in cataloage. Dar cine stie, poate intr-o buna zi cei de la Avon ne vor face o surpriza si vor aduce in cataloage macar cateva, cum au facut cu Rare Pearls si Rare Gold. 
  V-am facut un top cu 10 parfumuri Avon care au fost scoase de pe piata si de care imi este tare dor. Poate va vor face si pe voi nostalgice, la fel ca pe mine!

10. Surreal


9. Crystal Aura


8. Individual Blue for Her


7. Be...Kissable


6. Flower by Cynthia Rowley


5. Surrender for her


4. Extraordinary


3. Treselle Silver


2. Pink Suede


1.Dreamlife




And in the end, some perfumes I wish we could find in our Est-European catalogues.

Si la final, cateva parfumuri pe care mi-ar placea sa le regasesc si in cataloagele romanesti intr-o zi.


Rare Diamonds 


 Rare Rubies
 I'm so curious how these two smell, because I already like Rare Pearls and Rare Gold.
Sunt tare curioasa cum miros, deoarece deja imi plac "suratele" lor: Rare Pearls si Rare Gold.


Soft Musk Collection
I had the body lotion many years ago, and since then I wished that maybe one day this will be available in Romania too...maybe one day...
Am avut lotiunea de corp acum multi ani (primita din Germania) si de atunci mi-am dorit sa apara parfumul acesta si in Romania...poate intr-o buna zi...




Which discontinued Avon perfume do you miss the most?
Care sunt parfumurile Avon retrase de pe piata de care va este cel mai tare dor?



Kisses,

Share:

0 comentarii