Rimmel London Series: Pin-up Makeup Look


Hello!

Saptamana aceasta doresc sa va prezint un machiaj care mie imi place foarte mult si pe care il pun in aplicare foarte des: machiajul pin-up (sau in traducere cat eyes in combinatie cu buze rosii). Desi in viata de zi cu zi aplic doar rimel si variatii de ruj rosu si mai sar peste eyeliner, cand merg undeva, imi place sa aplic "tot tacamul". :) Consider ca este un machiaj potrivit atat pentru serviciu (pentru cele mai curajoase), pentru o intalnire, pentru un night out, dar si pentru ocazii speciale! Sper sa va placa propunerea mea din aceasta saptamana! 

*au iesit cam albe pozele din cauza blitz-ului (nu am avut deloc lumina naturala, deoarece am facut machiajul seara). Sorry about that!


TUTORIAL:


Pentru ochi, am folosit urmatoarele produse:
- in primul rand, mi-am conturat sprancenele cu Rimmel London Eyebrow pencil, in nuanta Dark Brown, iar apoi am aplicat fardurile din quad-ul Rimmel London Glam Eyes, in nuanta Urban Flower, in ordinea pe care o puteti vedea in poza. Am vrut sa creez putina definitie in pliu, chiar daca am facut-o intr-un mod foarte subtil;

- apoi am conturat ochii cu Rimmel London Glam'Eyes Professional Liquid Liner, in nuanta Black, in stil "cat eye";

- iar la final am aplicat mascara Rimmel London Extra Wow Lash, tot in nuanta Black.


Pentru fata, am folosit urmatoarele produse:
- Rimmel London Lasting Finish 25 hour foundation - 103 True Ivory;
Rimmel London Wake Me Up concealer - 010 Ivory (pentru cearcane);
Rimmel Lodon Hide The Blemish concealer - 001 Ivory (pentru imperfectiuni);
- Rimmel London Stay Matte Pressed Powder - 001 Transparent;
Rimmel London Match Perfection Ultra Creamy Compact Powder - 300 Sand (folosita pentru conturarea fetei);
- Rimmel London Powder Blush - 101 Pink Sugar;


Pentru buze, am combinat urmatoarele rujuri:
- Rimmel London Moisture Renew lipstick - Odysey Brown
- Rimmel London Color Show Off lipstick - Red Fever;
- Rimmel London Lasting Finish lipstick - Guest List (aplicat doar pe mijlocul buzelor, pentru luminozitate).


Hope you liked it!

Astept cu drag feedback-ul si propunerile vostre, atat aici, cat si pe pagina de Facebook Rimmel London Romania. :* 



Kisses,

Share:

0 comentarii