Concurs: I love handmade!


 In primul si primul rand vreau sa ne urez din tot sufletul un dulce "La multi ani"...noua femeilor, ca doar e ziua noastra. Sper sa avem parte toate de o zi minunata si insorita si plina de bucurii. 
Si ca sa contribui si eu putin la buna voastra dispozitie de astazi va fac o mica surpriza: un nou CONCURS!:)

Ce puteti castiga?

O minunata geanta handmade din partea Elenei (Sacohandmade)

Si o pereche de cercei trandafiri din partea lui Simo (Bijuterii handmade colorate)
Ce trebuie sa faceti voi pentru ele?

1. Sa fiti followeri ai blogului (preferabil sa imi spuneti in comentariu si cu ce nume, ca sa nu mai fiu eu nevoita sa caut atat);

2. Sa creati o tinuta care sa se asorteze cu geanta de mai sus. Puteti sa creati o tinuta in care sa apareti chiar voi, cu hainute & accesorii proprii si sa imi trimiteti poza/pozele sau puteti sa creati o tinuta in Polyvore (asta in caz ca nu vreti sa "iesiti la lumina" sau daca pur si simplu preferati metoda aceasta) si sa imi trimiteti link-ul catre ea;
Astept  pozele si link-urile voastre la: andazelenca_blog@yahoo.com

3. Dupa ce ati trimis entry-ul vostru vreau sa reveniti cu un comentariu, in care sa treceti "PARTICIP" si sa imi spuneti cu ce nume ati trimis e-mailul.

4. Acest concurs este valabil doar pentru persoanele cu domiciliu in Romania.


Astept entry-urile voastre pana pe 25.03.2011, ora 23.59.


LATER EDIT: Observ ca deja incep sa apara probleme. :(
- daca faceti un outfit in polyvore vreau link-ul, nu sa imi trimiteti poza ca atasament, vreau sa vad ca voi ati facut outfit-ul respectiv. 
- inca o problema, imi trimiteti link-uri gresite. Nu uitati sa dati publish si nu uitati de faptul ca in link trebuie sa apara la capat ceva de genul "id3589454" (eu am pus numere la intamplare).
- dupa ce ati trimis mailul vreau sa reveniti NEAPARAT cu un comentariu si la postare, ca sa va tin mai usor evidenta. 


De acum nu va voi mai da reply ca sa va spun ce nu este in regula. Va rog, atentie!
Multumesc.


Pupici,

Share:

47 comentarii

  1. PARTICIP!
    E-mailul a fost trimis cu numele(id-ul)despinarose.
    Iti urmaresc blog-ul sub numele de Ela.

    ReplyDelete
  2. La multi ani si tie si sa ai o zi cu martisoare speciale,zambete si caldura in suflet!

    ReplyDelete
  3. Adina - la multi ani si tie!:*

    ReplyDelete
  4. Manole Ana-Maria8 March 2011 at 09:08

    Hey. PARTICIP !!
    E-mailul a fost trimis cu numele "manole ana" .

    Te urmaresc cu numele de Manole Ana-Maria.


    La multi aniiiiii !!

    ReplyDelete
  5. La multi ani Sweetie!!sa ai o primavara frumoasa!xoxo

    ReplyDelete
  6. la multi ani!! sa ai parte de o zi superba!:*

    ReplyDelete
  7. la multi ani,Anda!!!un 8 martie superb,sa fii iubita!!!pup,pup

    ReplyDelete
  8. La multi ani, Anda! Sa ai o zi minunata! :)

    ReplyDelete
  9. Particip si eu deoarece ador sa creez tinute in polyvore, pacat ca nu mi le si permit:)). Numele cu care te urmaresc: ionny; adresa de e-mail: ionny_princess@yahoo.com.

    O primavara cat mai frumoasa!!:*:*:*

    ReplyDelete
  10. ce draguuuttt!!
    la multi aaani de 8 martie! :)

    ReplyDelete
  11. Particip. Am trimis email cu id-ul deea_cz, si cu acelasi nume te urmaresc prin GFC. La multi ani! Sa ai o zi frumoasa ca si tine :)

    ReplyDelete
  12. PARTICIP !
    ti-am trimis e-mail : ancazzz2002@yahoo.com

    pupici!!!!

    ReplyDelete
  13. PARTICIP!
    e-mailul meu : addddeee@yahoo.com, numele meu Matei Adelina.
    Te urmaresc cu numele de Matzzzza prin GFC.
    La multi ani de ziua noastra!

    ReplyDelete
  14. PARTICIP!
    GFC: miha.ela
    mihaela.mihordea(@) gmail(.) com

    ReplyDelete
  15. La multi ani Anda :*:*:* ne vedem maine :P

    ReplyDelete
  16. buna,te urmaresc prin GFC cu numele de descude.
    particip si eu la acest simpatic concurs iar mail-ul l-am trimis cu adresa de mail ely_2ss@yahoo.com

    ReplyDelete
  17. PARTICIP!
    Buna! La multi ani!
    Ti-am trimis e-mailul cu numele Alina Petre!
    Te urmaresC prin GFC cu numele de Alina Petre.
    Multumim pentru concurs!
    Te pup!

    ReplyDelete
  18. Buna! PARTICIP!
    Te urmaresc prin GFC cu Alina Petre, iar e-mailul ti l-am trimis tot cu numele de Alina Petre.

    ReplyDelete
  19. La multi ani draguta! :* o primavara cat mai frumoasa sa ai!!

    ReplyDelete
  20. La multi ani,Anda! O primavara insorita si frumoasa, succes in tot ceea ce faci!:*

    ReplyDelete
  21. Multumesc mult fetelor pentru urari! La multi ani si voua! Sper ca ati petrecut frumos. :*

    ReplyDelete
  22. Buna, PARTICIP!
    te urmaresc cu numele de Aetana si mail am trimis de pe justaetana(at)yahoo(dot)com. Te pup si o zi buna sa ai :D

    ReplyDelete
  23. La multi ani!!:* scz de intarziere :)

    ReplyDelete
  24. Particip!
    Am trimis mail cu numele Georgiana Popa si te urmaresc cu YellowJade :)
    Pupici.

    ReplyDelete
  25. Particip!
    Am trimis e-mail de pe adresa a.melody91@yahoo.com (Amy D) si te urmaresc cu a.melody91 :D

    ReplyDelete
  26. Buna.
    PARTICIP!
    Te urmaresc cu numele Dana.
    Am trimis mail cu numele Daniela Bulubasa, dana_svt@yahoo.com

    ReplyDelete
  27. Particip!
    Te urmaresc cu numele de Bianca Han si ti`am trimis mail cu numele de Byutzika (am scris la subiect Bianca Han:D) de pe adresa de e`mail byutzik_a@yahoo.com. Te pup!:*

    ReplyDelete
  28. Particip. Te urmaresc cu numele Yrys (Irene) si ti-am trimis setul Polyvore de pe adresa de mail fifth_element_leeloo@yahoo.com

    ReplyDelete
  29. PARTICIP si eu !
    ti-am trimis email cu tinuta de pe : sam_deea@yahoo.com si te urmaresc cu numele de MADALINA.
    multumim pt giveaway, gentuta e foarte frumoasa <3 !

    ReplyDelete
  30. PARTICIP si eu, Anda! :)
    Prin GFC te urmaresc cu numele "Madutza", iar mail-ul a fost trimis de pe adresa sweetest1med33a[at]yahoo[dot]com. Pe Polyvore sunt inregistrata ca "Marin Elena", ca sa nu existe dubii :)
    Multumim, premiile sunt super sweet! :*:*

    ReplyDelete
  31. Particip!!!
    id de pe care ti-am trimis mail-ul e f.arah89;
    Te urmaresc cu numele de "Farah" , iar pe polyvore sunt "Farah Ibram".
    te pup

    ReplyDelete
  32. Particip si eu! :D
    Mailul ti l-am trimis de pe adresa isoldestylish@yahoo.com iar prin GFC te urmaresc cu numele "Sol". Pe polyvovre sunt ".Sol"
    Inca o data, multumim :*

    ReplyDelete
  33. PARTICIP!
    Te urmaresc prin GFC cu numele irene boutique,si ti-am trimis mai de pe adresa: castraveti_murati13@yahoo.com

    ReplyDelete
  34. GFC: LoRy.
    Ti-am trimis mail de pe adresa lj_danger@yahoo.com Papa

    ReplyDelete
  35. buna anda!
    particip si eu la concurs.
    te urmaresc cu simibucuresti@yahoo.com
    ti-am trimis si mail!
    pupici!

    ReplyDelete
  36. PARTICIP si eu!
    Email: dyfy90 at yahoo dot co do uk
    Mersi!

    ReplyDelete
  37. particip si eu.
    emailul este alinutza_blondina_94[at]yahoo[dot]com si te urmaresc cu numele de Elena-Alina Popa. :D

    ReplyDelete
  38. PARTICIP

    GFC: Cris
    Email: neith4u[@]yahoo[.]com (nume - Cristina P...)

    ReplyDelete
  39. Particiiip!!!!

    Gfc: CandyMax
    Email: kiky_riky_miky1704@yahoo.com
    Nume: Kiky Riky Miky

    ReplyDelete
  40. Particip!
    Email-andratugmeanu@yahoo.com

    Te urmaresc prin GFC : Andra T.

    ReplyDelete