Spring make-up (tag) + random talking

Hello!

 Cum ati petrecut de 8 martie, dragelor? Eu am avut o zi destul de plina, dar m-am bucurat ca a fost frumoasa si insorita, mai ales pentru ca a fost baba mea (sunt nascuta pe 17...1+7=8), ceea ce inseamna ca o sa am un an bun. Dar eram convinsa de asta oricum...am o presimtire. :) Mai pe seara am fost la cinematograf impreuna cu prietenul meu, sa vedem filmul Blak Swan (de cand imi doream) si am ramas profund impresionata. I love it! Un rol minunat, un film minunat!!! And I love Natalie Portman now. ☺ Si chiar nu ma numaram pana acum printre fanii ei. Am sa ma mai uit la filme in care joaca ea, because she is great!

 Dar haideti sa trecem la scopul postarii de astazi. Am primit un tag acum ceva timp de la Little D. si de la Choco insa nu-i mai stiu denumirea oficiala, sorry! Eu am ales sa fac un look, pentru ca ziua in care l-am facut a fost atat de morocanoasa si de urata incat am simtit nevoia de ceva mai vesel. M-am gandit la mult soare si la mirosul de iarba proaspat taiata....am vrut ceva simplu, curat si lumios. Sper sa va placa!









(tare ciudata faza cu parul, ca nu mai e roscat deloc. :)) )

Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat culorile pe pleoape:




- Elf Eyelid Primer;
- Nyx Jumbo Pencil: Milk & Horse Raddish;
- Deborah Stories eyeshadow palette - large A06;
- Elf quad eyashadow - Nymph Dreams;
- Maybelline Eye Studio Mono - Sparkling Gold;
- Farmasi Glitter eyeliner - nr.414;
- Mascara L'oreal Millions de cils.

Produse folosite pentru fata:
- Revlon Colorstay foundation - 180 Sand Beige;
- Elf Studio Complexion Perfection Powder;
- Elf Studio Concealer & brush - light;
- Elf Bronzing Powder - Sun Kissed.

Produse folosite pentru buze:
- Farmasi True Color Lipstick - 01.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Cei de la Cosmetic Plant au fost foarte atenti (as usual) si mi-au facut o superba surpriza de 8 martie. Chiar m-am bucurat ca un copil cand am vazut ca vine mama cu un colet in brate. ☺
Am primit si o felicitare scrisa chiar de mana Inei Rachita (PR Cosmetic Plant).
Multumesc inca o data! A fost un gest foarte frumos.


P.S.: Nu uitati de concursul handmade!

P.S.2: Va las trailer-ul de la Black Swan, asta in caz ca nu l-ati vazut inca. :D

Intrebare! Ati vrea sa recreez machiajul lebedei negre?



Kisses,

Share:

48 comentarii

  1. La Multi Ani :)
    Am vazut filmul cand a aparut la noi si mi-a placut. Am inteles ca luat Oscarul pt rol :). Iti recomand si "V for Vendetta" ( http://www.imdb.com/title/tt0434409/ ). Sper sa-ti placa.
    Eu votez pro pentru tutorial.

    Pup

    ReplyDelete
  2. La multi ani Anda!
    Frumos gestul celor de la Cosmetic Plant!
    Imi place mult machiajul tau,de fapt toate sunt atat de reusite!
    Pupici!

    ReplyDelete
  3. La multi ani!
    Imi place machiajul! E foarte frumos.
    Ar fi interesant sa vedem un machiaj black swan.

    ReplyDelete
  4. La multi ani!

    Ma bucur tare mult ca ai realizat tag-ul, mai ales ca ti-a iesit de minune :D. Nuanta 2 este absolut superba!

    Tare frumos gestul celor de la Cosmetic Plant :).

    Si da, as vrea tare mult sa reproduci make up-ul, atat cel al lebedei albe, cat si cel al lebedei negre (mi-a placut filmul la nebunie!).

    Pupici

    ReplyDelete
  5. La multi ani Anda, foarte dragut machiajul tau ;)

    ReplyDelete
  6. Vorba Mihaelei,"V for Vendetta" este un alt film bun in care joaca tot Natalie Portman.Cu siguranta o sa iti placa!Mie mi-a placut mult si l-am si revazut!
    Asteptam machiajul lebedei negre!Sunt sigura ca ne vei surprinde frumos si de data aceasta!

    ReplyDelete
  7. Buna,
    Te urmaresc cu numele oanaT, de asemenea te-am adaugat in lista mea de blogg, as aprecia daca m-ai include si tu.

    Multumesc

    ReplyDelete
  8. Buna,

    Te urmaresc cu numele oanaT, de asemenea te-am adaugat in lista mea de blogg-uri, as aprecia daca m-ai include si tu.
    http://hainutzeleoanei.blogspot.com/

    Multumesc.

    ReplyDelete
  9. Imi place machiajul tau! Foarte reusit! Si mi-ar placea sa rec reezi si machiajul lebedei negre!

    ReplyDelete
  10. Foarte frumos machiajul!!!!

    ReplyDelete
  11. La multi ani! Superb si machiajul! Pup!

    ReplyDelete
  12. La multi ani cu intarziere! :D Mi-ar placea si mie sa recreezi machiajul din Black Swan, zilele astea sper sa ajung si eu la cinema :D pup!!

    ReplyDelete
  13. La multi ani Anda!! Ft reusit machiajul! :*:*

    ReplyDelete
  14. la multi ani!!!!!
    foarte frumos machiajul:)
    am vazut filmul si mi-a placut foarte mult, nu pot spune acelasi lucru si despre prietenul meu :))), adormise la vizionarea lui :)))
    pupici

    ReplyDelete
  15. foarte girlie si fresh machiajul , mi-a placut mult
    Voiam sa te rog daca poti face intr-o zi in care ai chef o postare cu toate etapele pe care le parcurgi cand iti faci unghiile french cu gel uv, pretty please ... :-x

    ReplyDelete
  16. E superb machiajul de azi :X I'm in love with colour 2 <3

    LOVE LOVE LOVE :x

    ReplyDelete
  17. da da da da da! normal ca vreau sa vad machiajul lebedei negre pe tine!! am vazut si eu filmu si chiar mi-a placut mult. cat despre machiajul tau de azi.. arata foarte bine... cand l-am vazut am avut impresia ca i o caldura afara.. si un soaaare.. dar, na! iluzie :D

    ReplyDelete
  18. Minunat machiajul - i love it, i ,love it! Pe acesta chiar am curaj sa-l incerc si eu!:D Nu m-as fi gandit la o astfel de combinatie de nuante nici intr-o mie de ani...si iata ce pierdeam!
    Sa folosesti sanatoasa, cu rezultate maxime produsele oferite de Cosmetic Plant!
    Si eu sunt maaaare fan Natalie Portman, asta de cand am vazut-o in Closer si in V from Vendetta - am spus-o mereu, are o frumusete clasica si e de o finete ireala! M-a impresionat profund cu rolul din Black swan...Interesanta ideea unui make-up inspirat de film, mai ales ca - sunt convinsa - ii vei da o interpretare proprie!
    Kisses! (ilda76)
    P.S. Produsele Farmasi??? :)

    ReplyDelete
  19. Si mie mi-a placut foarte mult filmul. Pe alocuri m-a cam speriat dar a fost exceptional. Natalie Portman e deosebita si a facut o treaba excelenta.
    Imi place machiajul primavaratic :X

    ReplyDelete
  20. Mihaela - La multi ani si tie! Eu am vrut neaparat sa-l vad la cinema, ca pe comp il aveam si eu.
    Da, de mult vreau sa vad si V for Vendetta. O sa ma uit curand.

    ReplyDelete
  21. Andreea - awww, multumesc!:*:*:*
    Da, foarte frumos gestul lor!♥

    ReplyDelete
  22. Andreea♥ - la multi ani si tie!:)
    O sa fac, promit!:)

    ReplyDelete
  23. LittleD. - multumesc!:D Si eu ador nuanta 2, e preferata mea din toata trusa aia.

    Hmmm, intr-adevar cred ca ar fi interesant sa le fac pe amandoua. :D

    ReplyDelete
  24. Anca - la multi ani si tie!:*
    Multumesc. :)

    ReplyDelete
  25. Ela - da, stiu si eu de foarte mult timp de el, insa uitasem sa il iau si pe atunci nu ma fascina Natalie Portman. Acum e parca mai frumoasa in ochii mei. :))
    Ma bucur ca va place propunerea mea, o sa-l fac. :D

    ReplyDelete
  26. AdelinaTomescu - multumesc!:)
    Atunci asa voi face! :)

    ReplyDelete
  27. Irynuk - thank you, sweetie!:*

    ReplyDelete
  28. Alexandra - la multi ani! Multumesc!:*

    ReplyDelete
  29. Lauren - la fel si tie!:*
    Sa te duci, n-o sa regreti!:*

    ReplyDelete
  30. Avon Products - la multi ani si tie! 10x!:)

    ReplyDelete
  31. adelynush87 - prietenului meu i-a placut!:))

    ReplyDelete
  32. foxy_kory - sincer nu stiu daca e ok. Nu vreau sa incurajez pe nimeni sa se puna sa faca asta acasa, cu produse chinezesti care nu sunt calitative sau eu stiu...iti poti distruge unghiile.
    Eu fac asta ca o meserie. Dar promit ca o sa ma mai gandesc. :*

    ReplyDelete
  33. irina - multuumeeeesc!:*
    Si eu ador culoarea 2!:X
    Imi place asa de mult trusulica asta, e foarte cute. Si e prima mea trusa mai mare de farduri!:x

    ReplyDelete
  34. Stefi - pai la Cluj a fost frig? La noi a fost asa cald si insorit azi!♥

    ReplyDelete
  35. ilda76 - serios? Mie mi s-a parut atat de fireasca combinatia!:))))))
    Ioi, de Closer nu stiam, il pun si pe ala pe lista.
    Dar ma uit eu pe Imdb si vad acolo toate filmele in care a jucat.

    Daca reusesc, postez chiar azi (adica maine - ca o sa fie dupa 12 noaptea probabil) produsele Farmasi. :)

    ReplyDelete
  36. Libertat - da, e putin ciudatel, dar tocmai asta mi-a placut. Si ca nu e comercial deloc. :X

    ReplyDelete
  37. Superb.Mi-ar placea si mie sa recreezi machiajul acela:X Sunt sigura ca ar iesi foarte frumos. :X

    ReplyDelete
  38. Hi hi hi si eu am fost baba pe 8 ;;)

    Iar in legatura cu filmul, inca nu l-am vazut dar in weekend mai mult ca sigur o sa o fac, mai ales dupa ce am vazut trailer-ul. Pare destul de interesant ce se intampla.

    Ador nuanta 2 iar machiajul este superb :X:X si cred ca ideea cu machiajul lebedei ar fi super interesanta :D

    ReplyDelete
  39. Ce draguta e trusaa cu pestisori de unde ai luat`o?:d E foarte fain machiajul ..imi place mai ales nuanta 2:x Te pup!:*

    ReplyDelete
  40. Gya - multumesc! O sa-l fac, promit!:)

    ReplyDelete
  41. Rotsin - e super interesant filmul!:X

    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  42. Byutzika - e de la Deborah si am luat-o din DM.
    Se pare ca a facut furori nuanta 2!:))

    ReplyDelete
  43. Eu te rog sa le arati la fete machiajul pe care l-ai avut azi.

    Fetelor, va spun eu ca a fost superba ..

    ReplyDelete
  44. Cred ca's singura careia nu i-a prea placut Black Swan :)) ur look is very pretty, chiar mi se pare ca emana ideea de primavara :x

    ReplyDelete
  45. Choco - awww, ce sweet esti!:*

    Am pregatit pozele, il pun in curand pe blog!:*

    ReplyDelete
  46. Special K - de ce?:(
    Multumesc, am vrut tare mult sa iasa ceva primavaratic, asa era in viziunea mea un machiaj reprezentativ pentru acest anotimp.

    ReplyDelete
  47. wow, ce idee extraordinara! mi-ar placea la nebunie sa vad propria-ti interpretare a machiajului black/white swan! I'm looking forward to see it!

    ReplyDelete
  48. andreea - ieri m-am strofocat si am facut white swan. :)
    Sper sa apuc in weekend sa fac si black swan. :D

    Pupicei!

    ReplyDelete